Olenko raskaana?

tyhmäteini

Harrastin seksiä poikaystäväni kanssa viime syyslomalla eli vähän alle kuukausi sitten kun kuukautiseni olivat juuri loppuneet. Käytimme kondomia, mutta pelkään että olen raskaana koska kuukautiseni alkavat olla myöhässä, niitten olisi pitänyt jo alkaa muutama päivä sitten. Voiko se johtua siitä että olen ollut viimeiset 4 päivää kipeänä? Vai vaikuttaako se vain ovulaation aikana? Enhän vain ole raskaana? Minua pelottaa joten neuvot olisivat tarpeen...

6

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskinpa.

      Et kertonut, kuinka vanha olet. Menkkasi eivät välttämättä ole vielä aivan säännölliset ja vanhemmallakin iällä ne voivat jäädä välistä esinmerkiksi ankaran stressin tai syömättömyyden takia. Stressi laskee myös vastustuskykyä, eli sairastut helpommin. Jos ei niitä menkkoja pariin viikkoon näy, niin kannattanee ostaa raskaustesti ihan vain ollakseen varma.

      Jos sitä kondomia oikein käytitte, raskauden mahdollisuus on äääääärimmäisen pieni.

    • möö

      Mulla on kanssa jääneet menkat väliin stressin takia. Jos epäilyttää, niin osta se testi apteekista. Siittiöthän elävät vielä, oliko se 24h, seksin jälkeen ja jos ovulaatio tapahtuu tuolloin, niin voit vielä tullakin raskaaksi. Parin viikon myöhästyminen ei vielä ole mikään ongelma, jos oot ollu kipeenä tai muuten stressaat tai oot laihduttanu.

      • 2548

        Siittiöt voivat elää parhaimmillaan jopa viikon. Munasolu taas ei ovulaation aikana ole kuin 24h hedelmöittymiskykyinen.


      • #nytperkele
        2548 kirjoitti:

        Siittiöt voivat elää parhaimmillaan jopa viikon. Munasolu taas ei ovulaation aikana ole kuin 24h hedelmöittymiskykyinen.

        VIHAAN näitä tyyppejä jotka valittaa että "apua enkai voi olla paxuna ku me vähä sextailtii mu beeäffän kaa eilen ja nyt mullon menkat jo kolme puol tuntii myöhäs ja meil oli kondoomi ja pillerit ja neljä ehkäisyrengasta eikä se ees lauennu eikä mullakaan oikeestaan oo menkat viel alkanu mut mä nyt kuitenki aattelin et jos oisin raskaana ni vittuapuu nyt!!!!!!"

        Siis kyllähän te ihmiset jotka muka pelkäätte olevanne raskaana tajuatte itsekkin kuinka epätodennäköistä se on. Nää on aina sellasia että on ollut ehkäisy ja ollaan pantu siihen aikaan kuukaudesta jolloin raskaus on epätodennäköinen (vaikka mentäisiin paljaallakin) ja on haettu jälkiehkäisykin jne ja silti pohditaan netissä kuinka nyt pelottaa se että oltaisiinkin raskaana.

        Se on siis puhdasta huomiohuorausta. Halutaan uskotella itselleen ja muille että voisi ehkä mahdollisesti olla raskaana joko pelkän huomion takia tai sitten siksi että oma elämä on niin tylsää ja sisällötöntä että kaipaa siihen jotain jännää.

        Olkaa huolissanne raskaudesta sitten kun siihen oikeasti alkaa olla aihetta. En vaan voi sietää turhaa valitusta muka-mahdollisesta raskaudesta.


    • sddfg

      Jos huolettaa niin kannattaa käydä vaikka terveydenhoitajalla ja pyydä raskaustesti tms.

    • albert jukka kukka

      tietenkin olet. mitä muuta kuvittelitkaan? olikohan se naapurin Albert poika jonka kanssa olit ? taisin kuulla meteliä sieltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe