Kuka ottaisi väyrysmersun ilmaiseksi?

en ottaisi

Siis jos sitä pitää pitää ja ajella?

Itse ilmottaudun ensimmäisenä etten otaisi ilmaiseksikaan,siitä joutuisi vielä maksamaan verojakin varsin jos on dieseli.

117

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naftapihi

      mä ottaisin hviä autoja hyvä ajaa tilava ja naftapihi

      • kaikki noille kelpaa

        "mä ottaisin hviä autoja"

        No aika vähään olet tyytyväinen sitten.


      • heh...
        kaikki noille kelpaa kirjoitti:

        "mä ottaisin hviä autoja"

        No aika vähään olet tyytyväinen sitten.

        Merssu-uskovaiselle kelpaa ruosteinen mulkosilmä väyrynen hyvin,se on kuulemma niin priimiumia että...


    • ympäristöveroa

      Maksetaan sitä "veroja" vaikkei siellä käyttövoimana olisikaan diesel kiitos näiden vihervasureiden/rainbow kansalaisten edustajien.

      • W211 2kpl

        Laita tulemaan kuvia ko Väyrysestä, niin katsotaan.


    • Eemelillä eteenpäin

      Kyllä väykky kelpaa, mutta C5 sitikka tai Toyota ei kiitos vaikka maksaisit.

      • No Sh-t, no Toy

        Surkea on lapsillakin elämä jossain takaisinkutsuperheessä. Ja ympäristön paine. Ja jos ostaa Lutikan, niin se on sosiaalipuolella lähinnä nollatoleranssi noissa. Turvakotia pukkaa.


    • Moro puppeli

      Väyrynen on loistava auto ajaa. Minulle hyvä auto kelpaa. Sehän on parempi kuin 2014 mallin tojo tai vw eli skoda.

      • W211 2kpl

        Eipä oo tarjotusta kuvia näkynyt. Miksiköhän...


      • en ottaisi ilmankaan

    • mulle kelpaa.

      Minä otan väyrysmersun ilmaiseksi ja tulen vaikka toiselta puolelta Suomea yöllä taksilla hakemaan.

    • Ymmärrän

      Eihän sulla ole rahaa edes vakuutukseen, polttoaineeseen eikä veroon.

      • Hanuristi55

        Ennemin ajan tällä vanhalla wäykyllä kuin uudella tojolla tai voortilla. Passattiakin kävin kokeilemassa joku vm04 eikä sytytä yhtään.
        Kyllä mese on aina mese, ei voi mitään. Tunteitahan tuo mersuilu herättää, kateelliset kommentoivat solkenaan, miksi? Mikseivät itse hanki meseä?

        Ajomukavuus ja sisämelu vanhassa 15v mersussa parenpi kuin uudessa voortissa. Meillä on pihassa -11 toyota corolla mutta emäntäkin lähtee mielumin liikkeelle -98 200CDI.llä aika karua tekstiä?
        Paljon ripeämpikin tuo cdi kone lastutuksen jälkeen kuin toyo tai passatti.


      • mulle kelpaa

        Kuule köyhä mulla on aina enemmän rahaa taskussa kuin sulla.


    • Ai ai nyt tuli paha

      "Paljon ripeämpikin tuo cdi kone lastutuksen jälkeen kuin toyo tai passatti. "

      Varmaan


      Onhan se kun lastutetaan mutta sitten ja muutenkin jää talviaikaan auto kylmäksi verrattuna toyotaan,passattiin en ota kantaa muuten kuin että kolme noita oli ja kaikki oli sutta ja pas-kaa.

      Niin ja mersuja oli 11 kpl että siillä lailla se kokemus keräntyy.

      Unohdin mainita ettei uusia toyotia kannata ostaa,niin kuin mersuillakin loppu hyvät 1995 vuoteen.

    • Toiminta kehä.

      Unohtuhan se mainita se toiminta varmuus ,mikä näistä kolmesta toimii varmimmin?

      No minulla siitä on kokemusta noiden kolmikon kohdalla,no jos nyt ajatellaan mersedestä niin se viimeinen cdi lähti pihasta lavetilla kahdeksi viikkoa huoltoon (korjattavaksi).

      Passateilla menttiin matka kerrallaan jos pääsi,sekin sai lavetin kyytiä,ja joka kerta kyydin antajana on ollut toyotan land cruiser........että semmosta.

      • sitrus+tojotero

        Tojotero taas täällä.

        Crownilla päässyt hoitoon aina kun napit loppuneet ja nytkin kohta lähden apteekkiin ja tilaan kylän taksin hakemaan (toyota hilux lisäpenkeillä) aitoa tuontiruostetta ja vasta 6000000000000000 km ajettu ,

        Laatikko ja laturi alkuperäiset ja sitrus tulee mukaan kelakuljetukseen kun on yhteiset lääkkeet tähän mielenterveysongelmaan (sukurutsahan se)


      • hohhoo...

        9 mersua on viety jo lavetilla "huoltoon". Että silleen.


      • lavetit kovilla
        hohhoo... kirjoitti:

        9 mersua on viety jo lavetilla "huoltoon". Että silleen.

        nyt jo kymmenen. hohhoo


    • 170kw

      Haloo, siirry jo vuoteen 2014!

    • Äläkä koskaa osta mb

      Ai kauheeta


      Te olette vieläkin täällä rähmällänne kun minä poika ajelin pitkin poikin tuossa päivällä toyotalla siis nelivedolla.

      Olipa muuten leso käydä syömässä erään vieraan kaupungin keskustassa,suuret ikkunat juuri pöydän vierellä,elkeehän mitä?siinä napostellessani oikein maittavaa salattia ja hieman kebab lihaa tulla täräytti hopean värinen kuin uusi toyotan land cruiser lasin taakse parkkiin.

      Omistaja käveli arvokkasti sisään tilaten ruokaa ja katsoen lasiseinän toiselle puolle,siinä sitä sitten molemmat ihailtiin kun kaksi toyotaa oli vierekkäin valmiina palveluun.huikea näky meinaan.


      Oikein virkisti mieltä kun molemmat tiesi ettei ole epäselvyyttä etteikö automme toimisi kuin kellot ja kelissä kun kelissä.

      Hymyssä suin vatsa täynnä kipusin kohti toyotaa ja katsoin vierelle ajavaa volkkarin pakettiauton ahdistunutta kuskia,ei meinaan hymyilly kun näki kaksi toyotaa.

      Mersua nimittäin ei voisi ajaa näiden rinnalle se olisi maan häväistys.

    • jokuvaan___

      Kiinnostava tarina! Minkä kebab-aterian tilasit? Oliko vaimo oikein mukana romanttisella päivällisellä Toyotamies?

      Älä pelkää ei me Mersulla ajeliat tulla sinne teitä häiritsemään.

    • toyota se vaankestää

      Valitettavasti piti hieman pelätä,tai miten sen nyt kuvaisi kauniisti.

      Katoppa kun viimeksi olimme siitä on noin viikko siinä ravintolassa,niin kansallispukuiset istuivat ja mölisivät mutta onneksi älysivät lähteä ulos,no alkoi röökin vetäminen ja sen jälkeen painuivat väyryseen niin että lakerikengät vain vilahti oven välistä.

      Hei mutta nythän minä muistankin,arvaappa mitä??????

      Yksi niistä oli töissä eräänä kerralla kun kävin toyotan liikeessä taitaa olla yli vuosi aikaa,kaveri oli oikeasti imuroimassa toyotaa ja kiilottamassa myyntiin.

      Joten nyt kävikin niin että osa onkin noista toyotan miehiä eli OPPIPOIKIA.

      Ja on muuten tosi ei mitään loan heittoa.

      • toyota kestää

      • toyota kestää

      • heh heeh heh :)
        toyota kestää kirjoitti:

        Tämä soveltuu mersu miehelle oikein hyvin

        http://www.youtube.com/watch?v=jpH2Wjnn9Xg

        Hieman uudelleen sanoitettuna: "mersumies älä kiirehdi suotta,pakoon et pääse ruostetta...."

        "Toisen luona mun armaani on,sen kertoivat tähdet ja Don..." Näin siis tilanne vähän ajan päästä kun väyrysmese saapui autotalliin.


    • ai saamari
    • jokuvaan___

      Hienoja vaihtoehtoja varmaan kaikki, jos rahapussin pohjalla ei ole kuin muutama euro! Kyllä sitä sitten taas kelpaa vaimon kanssa käydä kebabbia syömässä ja voihan siinä toivoa, jos joku ajaisi uudenkarhealla Land Cruiserilla taas pihaan.

      Saanko kysyä mikä 4WD Toyota sinulla on? Laittamasi linkkien perusteella arvaan, että omistat Toyota Tercel 4WD:n. Menikö pahasti metsään?

      • Älä osta Toyotaa

        Minä epäilen vahvasti mulkosilmä corollaa josta vetää kaikista ovista.


    • mersu 98

      Minä taas muutaman vuoden ikäistä avensista, oli ainaki vaimolle pettymys...

      • Älä osta Toyotaa

        T22 farkku D4 (suorasuihku bensa) oli uskomaton rimanalitus laadultaan. Mallisarjan viimeinen ja viat kuin jossain esisarjan tekeleessä. En olisi muuten ostanut mutta Carina E kaksilitrainen gli oli viimeisiä japanista tuotuja jonka kanssa ei ollut ongelmia. Noilla tuli rullattua 800000 km:ä joten toyota tuli tutuksi hyvässä ja pahassa.


    • kestää ja kestää jne

      Mikä vaimo?

      Taas sinä valehtelet,eihän sinulla ole vaimoa ja muutaman vuoden vanhaa avea koskaan edes ollutkaan,tyydyt vaan vanhaan linttaan joka ruostuu silmissä ja muusta näet vain unia.

      • Älä osta Toyotaa

        Mieluimmin lintalla kuin corollalla joku roti sitä pitää olla liikkuessa


    • Älä osta mersua

      Sen kun tietää ettei pidä ostaa kovin uutta,sen pitää olla aito japanilainen.

      Monet on polkeneet jaskaan kun eivät tunne malleja tarkemmin.

      Niin se on mersullakin,tähti veke 1995 jälkeen.Koskee vielä kaikkia malleja.

      • sullon tojo

        Kohta et ylety kirjoittamaan, takaisinkutsupinon takaa.


    • Kelpais!

      Mulle kiitos ilmanen mese. Laittaako aloittaja yhteystietonsa josta voin tiedustella?

      • Älä osta Toyotaa

        Mulle myös, tässä on odoteltu ilmaista paavoa pihaan.


      • mulle kanssa
        Älä osta Toyotaa kirjoitti:

        Mulle myös, tässä on odoteltu ilmaista paavoa pihaan.

        Samoin ja odotellaan kun niitä ryhdytään jakamaan toyopoikien ja sitrussakujen puolesta :)


    • Ottaisin ilmaiseksi

      Aloittaja on tiedustellut kuka ottaisi ilamiseksi?ei aloittaja siis anna ilmaiseksi kun ei ole mistä antaa.

      Nyt tuli mieleen voisin sen ottaakin jos joku vielä maksaa siitä ottamisesta.

      Eli aloittaja muuttaa kantaansa ,ottaaisin jos joku maksaa siitä mukavasti niin että voi sitten antaa sen sinulle onnettomalle räkäposkelle.

      • vai puolenvaihto

        Haaveilet maksullisesta ottamisesta.

        Mutta antamisesta on jo sinulla selvästi kokemuksia. Kun niin rennosti jutustelet siitä. Mutta kummalta puoleta olet paremmin tykännyt antaa: edestä vai takaa?


      • Seonihmehinaaja
        vai puolenvaihto kirjoitti:

        Haaveilet maksullisesta ottamisesta.

        Mutta antamisesta on jo sinulla selvästi kokemuksia. Kun niin rennosti jutustelet siitä. Mutta kummalta puoleta olet paremmin tykännyt antaa: edestä vai takaa?

        Todellakin, todellakin, todellakin...


      • heh...
        vai puolenvaihto kirjoitti:

        Haaveilet maksullisesta ottamisesta.

        Mutta antamisesta on jo sinulla selvästi kokemuksia. Kun niin rennosti jutustelet siitä. Mutta kummalta puoleta olet paremmin tykännyt antaa: edestä vai takaa?

        Minä otan heterona mielummin edestäpäin. Takaa työntö on homojen hommaa


    • Eemelillä eteenpäin

      Aloittajalle on tullut paha sielullinen trauma kun väki haluaa paavot, eikä ymmärrä häntä ja hänen mielipiteitään. Kerran tähden takana aina tähden takana. Paavohan on tulevaisuuden klassikko jonka arvo tulee nousemaan kuten pagodan, adenauerin tai 540 K:n.

    • PaavoVäyrynen

      Kyllä ilmainen Paavo kelpaisi, työmatka ajoon tarvitsisin näet sotaratsun 60km päivässä aavaa tietä edessä vain auto puuttuu

      • Tänne sopii!!!!

        Jos ilmaisia väyrysmersuja aletaan jakamaan, niin minä voin ottaa niitä heti monta. Että jos jollain vain ylimääräisenä, niin vinkkiä, pliis!


      • Väyrysiä
        Tänne sopii!!!! kirjoitti:

        Jos ilmaisia väyrysmersuja aletaan jakamaan, niin minä voin ottaa niitä heti monta. Että jos jollain vain ylimääräisenä, niin vinkkiä, pliis!

        Onkin syytä olla monta pihassa jos meinaa ettei tarvi kävellä työmatkojaan,meinaan kun yksi lähtee hinausautolla aina huoltoon (=korjaamolle)


      • no on sulla säkää
        Väyrysiä kirjoitti:

        Onkin syytä olla monta pihassa jos meinaa ettei tarvi kävellä työmatkojaan,meinaan kun yksi lähtee hinausautolla aina huoltoon (=korjaamolle)

        No sanotaanko näin, että jos sinulta saisin Väyrysmersun edes ilmaiseksi, niin sehän menisi saman tien osiksi.

        Täytyy vain tunnustaa, että joidenkin jäljiltä auto voi olla niin-niin vainaa, vaikka merkki olisi mikä.

        Että juuri sinun jäljiltäsi olisi viisasta laittaa purkuun. Olethan tunnustanut kaikki autosi p-skoiksi. Niin mitä niitä elvyttämään, jos olet pilannut.

        Ja jos mersusi ihan oikeasti eivät toimi edes "alusta". Niin mikä mainio tilanne: sinä näköjään imuroit mersukannasta ne kaikki rikotut tai muuten vialliset. Muut sitten saavat ajaa ehjillä kun sinulla kaikki vainajat. Taidat olla aika moinen "Kalmiston Kake". Mitä muuta hengetöntä pihallasi lojuu? Säilytätkö ihmissuhteesikin turvallisesti uurnissa?


    • ei taakuulla mersua

      60km matkaa varten ei tarvitse edes matka autoa vielä, vaan kun mennään yli 200km päivässä niin sitten vasta.

      Tuolaiset matkat ajaa kauppa autolla tai ostaa sen toyota corolan niin takuulla on halvempi ja kestävämpi.

      Kai tajuat sen paavon ulkonäon,katoppa sitä!

      Se automaailman rumimpia autoja ja toisekseen automaailman ruosteisimpia,kolmaneksi hankalimpia myytäviä jos joskus yrittää päästä eroon.

      Neljänneksi se on kallis pitää kun katsoo sen hintaa ja laskelmoi varaosien vaihdon suhteessa.

      cdi tekniikallinen olisi kokonaan unohdettava,jo pelkästään suuttiminen ja kokeapainepumpun takia.joten joutuisi ostamaan ruoste pommin viime vuosi tuhannen puolelta.

      • Helposti onneen

        Sinullahan nyt helppoa. Kun sinulla ei ole koskaan Mersua ollut, niin nyt pidät sen saman. Helppoa. Vielä kun evakuoisit ne ruosteiset tojotasi omille palstoilleen. Ja menisit töihin.


    • En todellakaanostais

      No kun nyt tietää kaikki sen väyrys pas-kan niin siirytään s sarjaan jolla pitäisi olla hienoa ajaa. joku urpo sielä sielä jossain välissä länkytti toyotasta.

      Tätä nyt kuitenkin ihmettelen kun huomasin kuinka per-keleesti noissa on sepittämistä jopa rengasta pitäisi paikata,eiköhän se olisi uuden renkaan aika tai renkaiden.

      Minulla ei ole ollut edes tuolaisia vikoja koko 440000km matkalla joita tämä kyseinen mersu nyt edustaa ja siis S sarja eli laadukkain teos mihin mersu koskaan kykeni muttei pärjää edes kyytipoikana maasturi toyotalle ei murto osaakaan.

      Ukko vielä mainostaa tosi hyvä kuntoiseksi,minulla jos olisi toyota vastavassa kunnossa niin olisi lähtenyt mäelle,en mitenkään katselisi romuja,nyt kun vertasin niin ohoh,mitähän,pas-ka kasoja te omistatte?Olevinaan huoltoa,korjaamista kaikki on.Mersussa ei saa olla vikaa noilla kilometreillä ja s sarja vielä.Ei saa olla vaikka olisi miljoona mittarissa sen verran on joku tauno maksanut ja tässä on tulos.

      http://www.tori.fi/pohjois-savo/Mercedes_Benz_S350_Tdi__10671006.htm?ca=9&w=2

      • tunnettu provoilija

        Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista.


    • Mersullinen11

      Heh heh, kyllä täällä Suomessa ei mikään, toistan ei mikään muu aiheuta niin paljon kateutta kuin MERCEDES BENZ. Miettikääpä että tänne vaivaudutaan haukkumaan toista automerkkiä.
      Kovimpia ruikuttajia ovat Toyota miehet ja hyvänä kakkosena tulevat ne joilla ei autoa edes ole.
      Ei se ole häpeä ajaa Hiacella tai avensiksella. Ei avensis kuski ole köyhenpi tai rumenpi kuin muutkaa.
      Monesti toyota kuskin autokin on uudenpi, mutta silti ryvetään alemmuuskompleksissa.

      • vempuloivaa

        No, kaupastahan saa kuka tahansa Aven, mutta sitten pitäisi saada vielä ajo-ominaisuudet jostakin.


    • Vai kattellinen?????

      Niinkö on ja siltäkö se tuntuu?huvittaa ihan että luulette noin.
      no eipä ole hiacea eikä avea.

      Mieti nyt hemmo olisko joku kateellinen jolla on toimiva ja edullinen auto pitää?

      Katoppa kun minullakin oli siis oli 11 kpl mersuja joista 9 kpl oikeita mersuja 2 oli niitä kuelmia varmaan tiedät mikäli olet aito mersu mies,toki uudemmat mersun omistajat eivät ole oikeita mersumiehiä,ne on sekakuskisikiöitä.

      • jaketepe

        Ei sinulla ole koskaan mersua ollut, sen huomaa heti. Miksi muuten roikut täällä mersumiesten parissa? Jos on sinut avensiksensa kanssa, ei ole tarvetta tulla tänne "riekkumaan". Nyt poika... Hus toijota palstalle takasi.
        Tule takasin kun parta kasvaa :)


      • Horst Nussbaum
        jaketepe kirjoitti:

        Ei sinulla ole koskaan mersua ollut, sen huomaa heti. Miksi muuten roikut täällä mersumiesten parissa? Jos on sinut avensiksensa kanssa, ei ole tarvetta tulla tänne "riekkumaan". Nyt poika... Hus toijota palstalle takasi.
        Tule takasin kun parta kasvaa :)

        Tänäänkin näin kaupungilla parkissa kaksivärisiä hiluxeja, niissä oli maali päällä ja ruoste alla. Piti ajaa 211 sivumpaa ettei toitskin ruoste tarttunu vaatteisiin. Romanikkin ihmettelivät kuinka joku ilkeää ajella ruosteen raiskaamilla toitskilla kun me mersumiehet keskusteltiin niitä näitä nortilla. Voi sitä toitskien omistajien kateutta henkivää katselua kun siinä oli 3 mustaa tyylikästä hyvinpidettyä meseä, kyllä toitskimiehillä partaväpätti ja varmaan mielessä kävi että kyllä minäkin hommaan mesun alle jonakin päivänä ja rupean ökyisännäksi.


      • sitä esiintyy
        Horst Nussbaum kirjoitti:

        Tänäänkin näin kaupungilla parkissa kaksivärisiä hiluxeja, niissä oli maali päällä ja ruoste alla. Piti ajaa 211 sivumpaa ettei toitskin ruoste tarttunu vaatteisiin. Romanikkin ihmettelivät kuinka joku ilkeää ajella ruosteen raiskaamilla toitskilla kun me mersumiehet keskusteltiin niitä näitä nortilla. Voi sitä toitskien omistajien kateutta henkivää katselua kun siinä oli 3 mustaa tyylikästä hyvinpidettyä meseä, kyllä toitskimiehillä partaväpätti ja varmaan mielessä kävi että kyllä minäkin hommaan mesun alle jonakin päivänä ja rupean ökyisännäksi.

        Olin omakotityömaalla ja vastaava mestari esitteli hiluxiaan. uudenkarhea peli. Sanoi, että muuten menettelee, mutta ruosteita ottaa. Näytteli taivekohtia, joissa jo merkkejä alkavasta happamasta. Näki selvästi, että maali on ohutta ja kivien lennellessä ja auton ollessa kuranaamion alla, ei ole juuri toivoakaan, että ruostetta ei pukkaisi. Ihmettelin kyllä valmistajan asennetta. Oliko ajateltu, että kun hyötyauto kuitenkin ruostuu, niin mitä siihen sen enempää satsata. Ajateltu, että kun on runko alla, niin ei kokonaan luhistu? Se kertokoon, ken tietää.


      • enpä luottais
        sitä esiintyy kirjoitti:

        Olin omakotityömaalla ja vastaava mestari esitteli hiluxiaan. uudenkarhea peli. Sanoi, että muuten menettelee, mutta ruosteita ottaa. Näytteli taivekohtia, joissa jo merkkejä alkavasta happamasta. Näki selvästi, että maali on ohutta ja kivien lennellessä ja auton ollessa kuranaamion alla, ei ole juuri toivoakaan, että ruostetta ei pukkaisi. Ihmettelin kyllä valmistajan asennetta. Oliko ajateltu, että kun hyötyauto kuitenkin ruostuu, niin mitä siihen sen enempää satsata. Ajateltu, että kun on runko alla, niin ei kokonaan luhistu? Se kertokoon, ken tietää.

        Turha mihinkään runkoon luottaa, jos maalit päästää metallin paljaaksi. Olen lantkruisereita katellut ja hiluxeja. Järkihintaisia kun löytää, niin luultavasti löytää samalla paikatun rungon. Rungollinen kone tietty hyvä kun voi rungon päältä vaihtaa vaikka koko auton, pala kerrallaan. Ja elvistellä kuinka kestävä on. Mutta kun runko mättää, niin elvis poistuu rakennuksesta. Kipikilkkaa.


    • Älä koskaa osta mb

      "Voi sitä toitskien omistajien kateutta henkivää katselua kun siinä oli 3 mustaa tyylikästä hyvinpidettyä meseä, kyllä toitskimiehillä partaväpätti ja varmaan mielessä kävi että kyllä minäkin hommaan mesun alle jonakin päivänä ja rupean ökyisännäksi."

      Ai jai kunka täytyy selitellä vikapesää oikein värin kera!

      Vai mustaa????ei kuule ole häävi väri edes,oikein herkkä ottamaan naarmuja vastaan joka pesulla saa noita.

      Poikkeuksen tekee minun auto,jossa on musta kiiltävä väri (panssari suojauksin ).

      Luit oikein autossa tupla panssari suojaus,väri musta,auto kiiltää,mutta jos täräyttäisin teidän lanttojen viereen niin olisi teillä häpeä julma.

      Niin on valtava ero,sinä et edes käsitä nelivedon voimaa voisin vedellä teidän mersuja pitkin kyliä vaikka kuinka polkisit jarrua kopissasi,ja kiroilisit hampaat irvessä että veri roiskuisi pitkin koetaulua.

      On niin iso ero autoissa,ette tajua,valitettavasti minulla on musta auto ja varmuudella miljoona kertaa parempi maali kuin sinun mersussa kyseessä on auto jota ei ole maalattu vesiväreillä niin kuin sinun,panssarointi kaksikertaa.

      Sinun mersulla ja niillä muolla norttisyöpäveikoilla ei ole mitaään saumaa kun oikea autoa tulee parkkiin ja myös lähtee,sinulla ja niillä muilla sypäsälleillä voi käydä niin ettette pääse kun mersu ei toimi,se on aina jännitys toimiiko vai ei.

      • tunnettu provoilija

        Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista.


      • Mitään tekemistä?
        tunnettu provoilija kirjoitti:

        Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista.

        Provoilijalle:

        Sinullahan nyt helppoa. Kun sinulla ei ole koskaan Mersua ollut, niin nyt pidät sen saman. Helppoa. Vielä kun evakuoisit ne ruosteiset tojotasi omille palstoilleen. Ja menisit töihin.


      • Horst Nussbaum

        Voi voi tuliko ihan pahamieli. Todellinen ympäristöteko maailman tulevaisuuden ja ilmaston lämpenemisen estämiseksi olisi sen hiluxin putoaminen laivan kannelta matkalla afrikkaan, vaikka huolitaanko sitä Maliin.


      • Horst Nussbaun

        Partaväpisee...


    • Eemelillä eteenpäin

      Ensiksi C5 sitikka nyt laho hilux mitä seuraavaksi ooppeli vai fiatti?

      • jaaa-aaaah

        Shitikat hurahtaneiden autoja kaikenkaikkiaan. Mutta ei kai Hilux olisi muuten autoa kummempi. Ellei niissä olisi se hyötykäyttöön sopimaton ominaisuus, ettei saa vetää juuri vetokoukkua raskaampaa.


      • työkoneita
        jaaa-aaaah kirjoitti:

        Shitikat hurahtaneiden autoja kaikenkaikkiaan. Mutta ei kai Hilux olisi muuten autoa kummempi. Ellei niissä olisi se hyötykäyttöön sopimaton ominaisuus, ettei saa vetää juuri vetokoukkua raskaampaa.

        Jos pitää avolavajapsilla vetää peräkärryä, niin aikuisille tarkoitettu vetomassa löytyy esim. Nissanilta ja Isuzulta. Volkkarillakin ihan hyvä avolava. Ja saa vetää kuormaa.


    • Äläpä osta mb:tä

      Vai on laho hilux ????

      Ja taas menit metsään,tosin et sillä omalla autolla kun ei sillä pääse.

      • Äläpä osta mb:tä

        Tämä kirjoittaja on ihan pihalla autonsa kanssa.

        "tunnettu provoilija"


        "Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista"


        -Eli itse kärähdit valehtelusta,väität omiasi.

        On minulla ollut, siis ollut ja sen takia on syytä nyt herättää niin kuin kävikin tänä talvena tällä palstalla mersun arvokkuus romahti kun faktat on esillä.

        erikoisesti 1995 jälkeen........


      • heilut sekona
        Äläpä osta mb:tä kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on ihan pihalla autonsa kanssa.

        "tunnettu provoilija"


        "Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista"


        -Eli itse kärähdit valehtelusta,väität omiasi.

        On minulla ollut, siis ollut ja sen takia on syytä nyt herättää niin kuin kävikin tänä talvena tällä palstalla mersun arvokkuus romahti kun faktat on esillä.

        erikoisesti 1995 jälkeen........

        kaikki tuntee apinan, mutta apina ei ketään.


      • selittäjä of f-land
        Äläpä osta mb:tä kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on ihan pihalla autonsa kanssa.

        "tunnettu provoilija"


        "Siis kuten jo useammasta keskustelusta tunnettua, sinulla ei ole mitään mersuja ollut. Tykkäät vain länkyttää omiasi täällä. Monta kertaa kärähtänyt mm. täysin keksityistä Mersun malleista"


        -Eli itse kärähdit valehtelusta,väität omiasi.

        On minulla ollut, siis ollut ja sen takia on syytä nyt herättää niin kuin kävikin tänä talvena tällä palstalla mersun arvokkuus romahti kun faktat on esillä.

        erikoisesti 1995 jälkeen........

        "On minulla ollut, siis ollut ja sen takia on syytä nyt herättää niin kuin kävikin tänä talvena tällä palstalla mersun arvokkuus romahti kun faktat on esillä."


        Sulla mitään Mersua ole ollut! Se tullut selväksi sentään!

        Kun ostaisitkin edes kerran Mersun itsellesi niin loppuisi tuo alituinen selittäminen. Syletyttää katsella tuollaista päätöntä sökellystä. Joku ihme Suomenselän Selittäjä. Leffa susta tehdään. Samaan korkeakulttuuriseen kategoriaan kuin joku Kiljusen Herrasväki.


    • Ei koskaan mb:tä

      "Kun ostaisitkin edes kerran Mersun itsellesi niin loppuisi tuo alituinen selittäminen. Syletyttää katsella tuollaista päätöntä sökellystä. Joku ihme Suomenselän Selittäjä. Leffa susta tehdään."

      No en varpilla osta mitään mersua enään,kai nyt kovempikin molopää tajuaa jos olen omistanut 11kpl noita niin se riittää yhdelle ihmiselle näkemään mersun.

      Cdi mersut ne on pas-ka kasoja väyrysmaliin hapantuneen korin kera ja jatkumoa riittää loppuun asti .Eli loppua ei ole.

      Onneksi on ehdotettu nyt minua jopa leffa eli dokumentin tekoon,sehän voitaisiin kuvata alussa nettiin yuotubelle,aloitettaisiin vaan malli kerrallaan esitellä jne....siinä sitä olisi mukava leffa mersu miehille,vai että leffa tarvitaan jossa mersun ongelma pesät näytetään koko kansalle (maailmalle).

      • ihmejargonia

        Köllötät tojotahröhnösi varjossa. Sullamitää mekeä ole ollut.


    • Buhahaahhaahahah

      Aloitetaan tästä


      http://www.youtube.com/watch?v=fB_1QuCP6hM

      Vieläkö kovinkin mersumies väittää vastaan hä?

      Siinä on ensimmäinen fakta molopäille.

      Älkää koskaan ostako vikapesiä! uskokaa nyt hyvällä nyt on eka filmi kehässä.

      • Ei ei ei ei ei

      • köyhiä juttuja
        Ei ei ei ei ei kirjoitti:

        Seuraa jatkoa

        http://www.youtube.com/watch?v=7EFBKtcYmy4

        Voi voi voi Mahtaa olla mukavaa.

        Juutuubista joka merkille nuo samat videot. Autokaupasta auto lainaan, yhdistelmäliitin sen verran huulille, että virta kulkee, mutta huonosti. Ja sitten videot päälle ja kuvaamaan. Ja auto takaisin liikkeeseen ja uusi auto tilalle.

        Siitäkin johtuen juutuubin matsku on viihdettä, jos mokoma viihdyttää. Todellisuuden kanssa eimitään tekemistä.


      • joo joo
        köyhiä juttuja kirjoitti:

        Juutuubista joka merkille nuo samat videot. Autokaupasta auto lainaan, yhdistelmäliitin sen verran huulille, että virta kulkee, mutta huonosti. Ja sitten videot päälle ja kuvaamaan. Ja auto takaisin liikkeeseen ja uusi auto tilalle.

        Siitäkin johtuen juutuubin matsku on viihdettä, jos mokoma viihdyttää. Todellisuuden kanssa eimitään tekemistä.

        Seli seli vaan...


    • mersumiäs22

      KATEUS: Tuo ehtymätön luonnon varamme. Mikään muu automerkki ei herätä näin paljon tunteita. On oikeastaan pelottavaakin omistaa auto joka herättää näin paljon mielipiteitä (lausut. Kateutta)

      MB W210

    • En osta mersua

      "mersumiäs22"

      No jo melkeinpä voi arvata ikäsi se on 22 v.

      Mieti nyt sentään sen kateuden kanssa?

      Sinun iässäsi minulla oli jo w123 /240diesel mersu.ja viimeinen oli näitä cdi mersuja lukemalla 370000km kun pihasta lähti sanoi annikki tähti.

      Arveletteko että olisin kateellinen?

      Kaikkea hullua sitä kuuleekin tai siis lukee.

      Kai sinä voit tunnustaa w210 olevan melkoinen laite,ei se ole häävi,ruoste vie sen tai vei hetkessä,minulla sattui sellainen olemaan 290td:nä ,sekin lähti 300000km ajettuna,oli suomi auto ja parhaimasta päästä tätä kyseistä koria.

      Noissa kun siihen aikaan vaihettiin kaikki ovetkin kun ne mätäni käsiin,takuusehan ne meni,no minulla oli yksilö joten tätä ei tarvinnut tehdä noihin kilometreihin mennessä.

      Oli se sekin aikaa ja mitä oli myydä suoralla rahalla,huh että oli työmaa,nythän sitä ei voi enään ottaa tai siitä pitää saada maksu ja sitten vaan paaliin.

      Unohdinpa vielä kertoa noita mersuja oli 11 kpl omassa käytössä kukin oli ajallaan,mutta mutta nyt ei tule enään, viimeinen cdi mersu oli viimeinen mersu.

      • mersumiäs22

        Arvoisa En osta mersua.
        1 Kannattaa hankkia elämä.
        -Nainen
        -Asunto
        -Auto
        2 Älä roiku täällä kadehtimassa mersumiehiä
        3 Valjasta ja suuntaa kateutesi oikein, elät pidenpään ja laadukkaamin.
        4. Olisit ainakin onnellisenpi tumputtaessasi mesessä kuin korollassa :)
        5 Anteeksi, aika ikävä tuo kohta 5, mutta niin totta...


      • 211 E-classs on pop
        mersumiäs22 kirjoitti:

        Arvoisa En osta mersua.
        1 Kannattaa hankkia elämä.
        -Nainen
        -Asunto
        -Auto
        2 Älä roiku täällä kadehtimassa mersumiehiä
        3 Valjasta ja suuntaa kateutesi oikein, elät pidenpään ja laadukkaamin.
        4. Olisit ainakin onnellisenpi tumputtaessasi mesessä kuin korollassa :)
        5 Anteeksi, aika ikävä tuo kohta 5, mutta niin totta...

        Suomalaisen peri synti on kateus.

        Kadehditaan naapurin autoa vaimoa asuntoa eikä käytetä sitä energiaa mitä tähän tuhlautuu siihen että nähtäisiin vaivaa tehdä jotain asian eteen pidempää työpäivää tai toinen työpaikka että saisi niitä pelimerkkejä joita euroiksikin kutsutaan ja jotka mahdollistaisi sen mahdollisen kateuden kohteen muuttumisen toiseen suuntaan.

        Naapuri tai sisarkateus kivaa ulkopuolisista mutta asianomaiset ei edes tajua miten yksinkertaisia olevat , tekisivät eivätkä vain kadehdi.

        Mersu pihassa ja kiva katsella mutruilevia ilmeitä eka auto joka aiheuttaa moista vaikka jokin jenkkikin ollut vuosien varrella.

        Kateushan voittaa kiimankin:)


    • Älä osta Toyotaa

      Tämä meidän provo taitaa olla naapurin Niko-Petteri, se sai itkupotku raivarin koska sen äippä tykkää mun mesestä ja musta. Poika istuu 24/7 tietsikan ääressä sokerihumalassa silmät killittäen youtubelta (huom. ei yuo...) autoklippejä ja äidiltään se kinuaa tuomaan teinien autopornolehdet. Polkupyöräänsä se on tuunannut, markkeeraustussilla kirjoitti runkoon Hi-Lux ja teki äitinsä leoparditopista penkinpäällisen satulaan joitain tupsuja piti laittaa pyörän sarviin ja halkopinosta repi koivunkyljestä tuohta pinnojen väliin kun Hi-Luxin pitää pöristä. Savutuksen hän hoitaa syömällä hernerokkaa, mutta voi tuota housupyykkiä kun ei ole partikkelifiltteriä.

    • tuijota porolla

      Hitsi.... mulla oli vähä tojotaa kalsareissa...

    • No kyllähän

      se mesen väyrynen kelpaa, jos ei normaalille ihmiselle niin ainakin autopurkaamolle,kuka hullu nyt koriltaan läpiruostuneesta paskasta alkaa vielä maksamaan,ei helv... !

      • Meke Teron ikiharmi

        Joo, ei ruostuneesta tohjosta kannata maksaa. Purkaamolle vaan. Tohjot ja mersut, kun ovat lopussa.

        Se siinä vaan teroja kyrsii kun Mersu kestää ja jolkottaa lakeuksia vielä sadat tuhannet sen jälkeen kun Tohjonsa tosiaan on jo paalattu. Mersu paalataan monta kierrosta myöhemmin. Jos paalataan.


    • Kateellisetkakarat

      W210 on herättänyt enemän naapurikateutta kuin mikään muu asia tai esine Suomessa. Ajatelkaapa hyvät ihmiset, haukutaanko toisen komeita taloja hyvännäköisiä muijia tai moottoriptöriä näin paljon!

    • berseelleenlens

      Siihen sammui johtotähti,kuski käveleen lähti...

    • sitä se mese tekee

      Tämä kateuden määrä on mahtavaa!

    • ruosteeseen

      ruosteeseen hukkuu on onni omistaa johtotähti

    • Kateusvoittaakiiman

      Päivää

      Ostin ensi mersuni 2kk sitten. Wanha W210 200CDI ja hehehe
      heti meni puhe välit toiseen naapureistani, Ennen on tullut pihalleni juttelemaan mutta nyt ei!!!.

      Voi lapsellisuuden lapsellisuus ja kateuden kateus.

      Miksi minä uskallan mennä heille vaikka heillä on asuntoauto ja kesämökkikin..

      Tätäei voi tapahtua muualla kuin SUOMESSA!!!

    • ruosteeseen hukkuu

      aja se jo paaliin ruosteeseen hukkuu

      • joskus hapertuu

        Ei ole pitkää aikaa kun vielä tein autokauppoja. Otin halpiksina vaihdossa pari Tozoa kun ajattelin, että ne saa ainakin hinnalla kaupaksi. Niin kuin saikin. Mutta molemmissa sama ominaisuus (ei siis vika, koska Tozohan ei mene koskaan rikki?). Eli takapyörän koteloissa molemmin puolin enemmän kuin nyrkin mentävät reiät.

        Toinen Corolla. Siinä etulokasuojien reunat luonnollisesti sohjoa myös. Toinen Carina, jolla noista enemmän ajettu. Jostakin syystä siinä etulokasuojat paremmat.

        Hirveet oli noissa kilometrit. Muistelen, että 160tkm ja 225 tkm. Ymmärtäähän sen, jos noilla ajoilla päivä jo paistaa läpi.


      • aukusti hymiö
        joskus hapertuu kirjoitti:

        Ei ole pitkää aikaa kun vielä tein autokauppoja. Otin halpiksina vaihdossa pari Tozoa kun ajattelin, että ne saa ainakin hinnalla kaupaksi. Niin kuin saikin. Mutta molemmissa sama ominaisuus (ei siis vika, koska Tozohan ei mene koskaan rikki?). Eli takapyörän koteloissa molemmin puolin enemmän kuin nyrkin mentävät reiät.

        Toinen Corolla. Siinä etulokasuojien reunat luonnollisesti sohjoa myös. Toinen Carina, jolla noista enemmän ajettu. Jostakin syystä siinä etulokasuojat paremmat.

        Hirveet oli noissa kilometrit. Muistelen, että 160tkm ja 225 tkm. Ymmärtäähän sen, jos noilla ajoilla päivä jo paistaa läpi.

        Sen se tekee. Ohuet maalit, ohuet pellit. Tulee ihan muinaiset ajat muistoon. Tuommottia tuli koettua muutama, oli Toyotaa ja Nipsania. Laitoin reiät pakkelilla sun muulla pieksämäkeläisellä systeemillä umpeen. Ja autot kiertoon. Olenkohan huono ihminen. Hymiö!


      • tutut rapeudet
        aukusti hymiö kirjoitti:

        Sen se tekee. Ohuet maalit, ohuet pellit. Tulee ihan muinaiset ajat muistoon. Tuommottia tuli koettua muutama, oli Toyotaa ja Nipsania. Laitoin reiät pakkelilla sun muulla pieksämäkeläisellä systeemillä umpeen. Ja autot kiertoon. Olenkohan huono ihminen. Hymiö!

        Tänään oli Aamulehden liitteessä haastattelu auton omistajasta, jolla ollut pitkään Tojon Korolla. Kehuskeli. Mutta kyllä sieltä ne hitsaushommatkin tulivat esiin.


    • fon zokerti

      Mersuhan oli usean peruspertin toiveauto,,kuhan minä rikastun, niin sitte. Mutta sitten kun oli varaa siihen kiiltävään käytettyyn johtotähteen, niin karu totuus paljastui, laatumersuja ei enää ollut, vain mätäneviä mossen veroisia väyrysiä, joilla edes mannet ei kehtaa enää ajaa.

      • laput silmillä

        Tojolla joku älyttömän lyhyt huoltoväli. Onko 15tkm. Tulee aika kalliiksi ajaa ja omistaa tuolla tapaa. Mutta toisaalta uuden ostajalle tuo tarjoaa konstin selvitä siedettävästi vikojen korjauksista ja takaisinkutsujen vaivoista. Kun kiesi vaihdetaan pois jo alta 100tkm, niin jää kuva, että hyvinhän se kesti. Ja sitä sitten toitotetaan muille. Ja uskotaan itsekin. Ja ostetaan uusi samanlainen.


      • joo-o... :)
        laput silmillä kirjoitti:

        Tojolla joku älyttömän lyhyt huoltoväli. Onko 15tkm. Tulee aika kalliiksi ajaa ja omistaa tuolla tapaa. Mutta toisaalta uuden ostajalle tuo tarjoaa konstin selvitä siedettävästi vikojen korjauksista ja takaisinkutsujen vaivoista. Kun kiesi vaihdetaan pois jo alta 100tkm, niin jää kuva, että hyvinhän se kesti. Ja sitä sitten toitotetaan muille. Ja uskotaan itsekin. Ja ostetaan uusi samanlainen.

        Mersulla on ilmeisesti ajateltu että jos ei kuskilla niin ainakin autossa on käynnissä kemiallinen erektio,meinaan kun ruostuvat ennen kuin on edes käsirahan lyhennykset pankille maksettu.

        Buuahahahaahahahahaahahahahahahahahaha!!!!!!!


    • MBw210

      Voisipa kateuden valjastaa jotenkin sähköksi. Meinaan vaan että tässä pihassa ei enään valtionverkosta sähköostettaiskaan. :)

    • the rust

      kuuluisa the rust

    • Ajamilläajat

      Miksihän naapureita niin pirusti kiinnostaa millä ajan. Miksi en saa ajaa tätä ritsapaskaMersuani rauhassa? Miksi teidän on täällä kateena meuhkata? Mitä V...väliä millä ajan? Miksi minä en huutele citikka tai toyo palstalla kuinka paskoja ja väljiä ne on jo ennen 400th kilometriä.
      Menkää VxTxun kateelliset omille palstoillenne! Ei jaksa tätä kateuden kateutta!

      • 6ggy

        Sinä luulet, että kateilee; ei, ne säälii.


    • lahooooooo

      ne lahooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    • Paavo Pesusieni

      Taas on unohtunut meidän avohoidokilta iltalääkitys.

    • ei meseä

      Mersun väyrysessä on ajateltu ekologisuuta kun se vasta 100 tuhatta ajettuna ja läpimätänä päätyy paalattavaksi,ruosteen raiskaama raato menee vähällä voimalla siistiin nippuun,säästyy energiaa tälläkin tavoin.

      • Pitäis valvoa

        Amiksessa ei näköjään yhtään valvota, mitä lapsoset puuhaavat. Ikävää kun alaikäinen päätyy sohlaamaan mukaan aikuisten keskusteluun. On se huonoa mainosta amiksellekin.


      • ei meseä
        Pitäis valvoa kirjoitti:

        Amiksessa ei näköjään yhtään valvota, mitä lapsoset puuhaavat. Ikävää kun alaikäinen päätyy sohlaamaan mukaan aikuisten keskusteluun. On se huonoa mainosta amiksellekin.

        Se on turha itkeä ja yrittää epätoivoisesti puolustaa väyrysmeseä,amiskin tietää että kyseessä on ylihintainen ruostepommi jota jotkut epätoivoisesti palvovat kuin jumalaa vaikka teille nauraa aina kaikki vanhat mummot ja papat 80-luvun korolloissaan.


      • Evakko, varo Tojoa
        ei meseä kirjoitti:

        Se on turha itkeä ja yrittää epätoivoisesti puolustaa väyrysmeseä,amiskin tietää että kyseessä on ylihintainen ruostepommi jota jotkut epätoivoisesti palvovat kuin jumalaa vaikka teille nauraa aina kaikki vanhat mummot ja papat 80-luvun korolloissaan.

        Hampaattomien naurua miksikään lasketa.

        Ja logiikkasi mukaan mummot ja papatkin paalattu, koska niinhän noille 80-lukuisille tohjoille on käynyt.

        Hyvä, ettei omat mummut ja papat ronkkineet tohjoja. Eivät joutuneet paalattaviksi. Kaamea kohtalo vaikka veteraanille.


    • Kiivaikat

      Lahovat ja mitä sitten?

      Nyt on pojat jollain elämä tai lääkkeet hukassa!

      Jätä tämä palsta, lopeta tumputtaminen, hommaa nainen ja työ!

      Siitä se lähtee, olemme oman onnemme seppiä.

    • älä osta mersua

      ajakaa ne paaliin jo ne väyryset ja ostaaa kunnon auto eli toyota se on laatua

      • ohjelmaa on

        Lapset tarhaan ja Tojo takaisinkutsuille. Se on sitä tojoperheen arkea.


    • Paavo Pesusieni

      Valmistetaan meiltä katsottuna iltaruskon suuntaan eli sumujen saarella. Koko merkki autonvalmistajana iltaruskon puolella, parempi ostaa Toyotan ompelukone ehkä siinä hinta/laatusuhde on kohdillaan. Muutenkin toi hilux osasto täällä aivan turhaa, noiden hillopäiden pitäisi häiritä volkkari/kia palstoilla. Mersun omistajalle toyotan brändit ja mallit ovat evvk.

    • piparia kans
    • lahooooooooooooooooo

      ruosteeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen huuuukkkuuuuuuu on onni omistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa johtotähtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    • Ymmällään 39v

      Joku suodatin pitäisi tänne laittaa? Vaikka että yli 3 samaa kirjainta ei saa peräkkäin kirjoitettua.
      Onkohan tuo laho 8xo jotenkin vajaa?
      Uskaltaisin väittää että jos on yli 25v niin on 75% vetänyt ainakin yhden kuurin mielialalääkkeitä ja muutama sairaslomakin on taidettu pitää?
      Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
      Tämä olisi ihan mukava palsta jos tulisi asiallisia kommentteja, tuon samanhan voisi ilmaista vaikka nän: " Hyvät palstalaiset. En omista kyseistä autoa mutta huhupuheiden mukaan ovat kovia ruostumaan, pitääkö paikkansa?"

      Tuossa olisi tyylikästä aikuismaista kettuilua. Miksi tyytyä tuolle koululaistasolle kun saman voisi tehdä hienostikin?

      Ehkä on parenpi mennä keskustelemaan jollekin toiselle foorumille!

    • hohhoo...

      "Maailma tarvitsee esikuvia"

      Esikuvana muille kuinka tehdään auto, joka ruostuu ja mätänee käsiin.

      • ostatteko mersuja

        Ostin tänään väyrysmersun volvo meni paalattavaksi


    • Pelleily seis

      Mistä tän muuten saa tulla noutamaan. Osoitetta kehiin, niin pääsen tekemään väykällä tilin...

    • että tänne vaan

      Kyllä otan väykkymersun mielelläni. Hyvin mielelläni, jos on farkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe