Terveellistä vai onko?

Visionisti

Aivan uusimpien tutkimustulosten myötä on huomattu epämiellyttävä totuus kasvissyönnistä. Vitaminipillerit tehdään geenimuunnelluilla bakteereilla. Paitsi osa d-vitamiinista.


Kasvissyöjän elimistö tuottaa metaania aivan hillittömästi.(Nat. 2/2013)

Kunnollinen karppaaja ei tuota metaania ollenkaan.(Nat. 2/2013)

Lehmä tuottaa kohdusta lautaselle puhdasta metaania 10 kuutiota(yleissivistys).
Karppaaja syö vuodessa keskimäärin 1,2 lehmää.(A. Heikkilä)
Eli Karppaajan metaani päästöt ovat 12 kuutiota vuodessa. Karppaajan elinajanodote on 90 vuotta, joten lihansyöjä tuottaa 1080kuutiota.

Keskikokoinen kasvissyöjä pieree keskimäärin 1l minuutissa, eli 3150 kuutiota elinaikanaan. Jos kuutiossa oletetaan olevan 10000 l ja otetaan kasvissyöjien todellinen keski-ikä 60 vuotta kertoimeksi.

Näin ollen kasvissyöjät lämmittävät ilmastoa yli kolmin kertaisesti lihan syöjiin.

Lisäksi kasvissyöjät tuovat epäsuoria tuhoja luontoon ja ihmiskuntaan, kuten syömällä köyhien maiden ihmisten soijat ja maissit ja hedelmät.

Lihansyöjät taas tekevät mahdollisiksi elinvoimaisen maaseudun ja kauniit kulttuuriympäristöt.

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so what?

      "Vitaminipillerit tehdään geenimuunnelluilla bakteereilla."

      Entä sitten?

      • ?tahw os

        Ei minustakaan siitä ole juuri haittaa, jos kasvissyöjät tuhoavat itsensä geenimuunnelluilla ruuilla ja ravintolisävalmisteilla. So what? Ketä se liikuttaa?

        Ainut mikä haittaa on toki tuo haju. :)


      • huuhaan tunnistaja
        ?tahw os kirjoitti:

        Ei minustakaan siitä ole juuri haittaa, jos kasvissyöjät tuhoavat itsensä geenimuunnelluilla ruuilla ja ravintolisävalmisteilla. So what? Ketä se liikuttaa?

        Ainut mikä haittaa on toki tuo haju. :)

        Millä tavoin geenimuunnelluilla bakteereilla tehdyt vitamiinit tuhoavat terveyden?

        Anna, kiitos, oikea tieteellistä tutkimustietoa eikä mitään antigeenimuuntelu-uskonnon propagandaa!


    • rauhaasydämeesi

      Surullista että lihansyöjät vitsailevat vakavalla aiheella. Kyllä tämä meidän maapallon tulevaisuus pitäisi olla kaikille sydämen asia. Ettekö yhtään välitä lastenne tulevaisuudesta, on suurta itsekkyyttä laittaa makuelämys omien lapsien tulevaisuuden edelle. Liha ei ole kuitenkaan niin hyvän makuista että lastemme ja luonnon tuhoutuminen olisi sen arvoista. Kasvisruoka on paremman makuista ja terveellisempää. D-vitamiinia tarvitsee myös lihansyöjät.

      Lihansyöjän pitää ottaa myös huomioon maito. eli nautakarja joka myös aíheuttaa huomattavat päästöt.

      Kyllä kaikkialla nykyään suositetaan kasvisravintoa sekä oman terveyden ja luonnon hyväksi, mutta joillain lihansyöjillä on kieltoreaktio eivätkä he halua muka ymmärtää tätä. Osa taas ymmärtää ja yrittää ainakin vähentää lihansyöntiään.

      Tässä vähän opiskeltavaa sinulle:

      http://www.co2-raportti.fi/?page=ilmastonmuutos

      Suosittelen lämpimästi kasvisruokaa, se on herkullista ja terveellistä eikä tarvitse kärsiä omantunnontuskista!

      Toivon että sydämesi avautuu eläinten ja luonnon kärsimyksille ja saat voimaa tehdä positiivisia muutoksia elämääsi. Se kannattaa!

      • kukapiipertää

        Ihmetyttää nämä lihansyöjät. Monet ovat olevinaan niin isänmaallisia. Kuljetaan suomileijona kaulassa ja sotaveteraaneille kiitos!- paita päällä.

        Sodan aikana suomalaiset miehet uhrasivat henkensä, monet uhrasivat terveytensä, vuosia sinnittelivät sodan kauhuissa. Jotta meillä tulevilla sukupolvilla olisi itsenäisyys ja hyvä paikka asua ja elää.

        Ja mitä tekevät nykymiehet! Itkeä nillittävät vihaavansa vegaaneja! Eikö heillä ole mitään parempaa annettavaa yhteiselle maallemme? Me vegaanit sentään ajatellaan tulevia sukupolvia ja yritämme säästää heille tätä maaperää elävänä ja ruokaatuottavana. Tartumme tositoimiin tulevaisuuden puolesta emmekä elä vain minäminä ja minun mukavuus-akselilla.

        Nykymies ei jaksa tehdä mitään mikä rasittaa, halutaan vaan olla tv- tai tietokoneruudun takana ja sieltä käsin uhota: minä se vihaan vegaania, minä se syön lihaa perrrrrrrkele vaikka koko maapallo tuhoutuis, minä se ajan autolla niin paljon kuin pystyn jotta lapsillemme ei jäisi mitään luonnosta jäljelle! Suomifinlandperrrrkl! Minä se olen äijien äijä, minäpä poika se uskallan ajaa autolla marketin eteen ja ostaa muoviin pakatun lihakimpaleen ja paistaa sen kotonani ja sitten syön sen katsoessani jääkiekkoa! vegaaneille haistatan vettua! Mur röyh, kyllä se minä vain olen jätkien jätkä, kaverien kanssa haistatan pitkät kasvienssyönnille, kyllä tosijätkä, tosisuomalainen se mättää lihaa vaikka lapsenlapset kärsisi! Jumankaut että mä olen ylpeä itsestäni!
        Haista tulevaisuuden suomi pörrrse!

        Nämä ketkut haukkuvat kasvisruokaa eivätkä muka pysty syömään sitä. Esi-isämme eivät kuitenkaan ole voineet nirsoilla, on syöty pettua, olkia, sammalta ja jäkälää. Esi-isämme eivät ole voineet ahmia ja mättää lihaa, ei ole voitu ajaa autolla markettiin ja ostaa ulkomaalaista karitsaa ja sitten laittaa uho-kuva siitä facebookiin. Kyllä minä sanon raukkamaisiksi näitä nykyajan "äijiä"..

        Kyllä minä sanon että on tämä nulikkamaista touhua, ei ole tahtoa eikä voimaa toteuttaa mitään kestävää toimintaa elämässään. Varsinaista raukkamaista piiperrystä, mitään muuta tarkoitusperää ei ole toiminnalle kuin itsekkyys ja halu tuhota.

        Ottakaa edes ne kiitos isänmaa -paidat pois päältä. Kohta ole mitään maata jäljellä kun se on saastunut....kyllä minua hävettää teidän puolestanne. Mitähän lapsenlapsenne teistä ajattelevat. "Meidän pappa se kuului sukupolveen joka vielä söi lihaa ja tuhosi meiltä luonnon ja nyt meillä ei ole kunnon vettä eikä ruokaa saatavilla, me joudumme kärsimään hänen vuokseen."

        Ei ole kyllä kovin isänmaallista touhua. Haukutaan vegaaneja ja luonnonsuojelijoita piipertäjiksi, mutta itse piiperretään nurkissa, puuttuu rohkeus ja tarmo tehdä mitään tulevaisuuden sukupolvien eteen.

        Meillä vegaaneilla sen sijaan on rohkeutta olla edelläkävijöitä ja valita erilainen tie vaikka joudummekin kokemaan herjaa ja *ittuilua. Valtavirtaa vastaan meneminen vaatii rohkeutta ja omaa ajattelukykyä. Meidän ei tarvitse menna muun junttilauman mukana kuin lampaat. Bäää-ää! Olemme sankareita tulevaisuuden sukupolvien silmissä.

        p.s. juokaa edes kotimaista olutta sen ulkomaisen sijaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe