Et uskoisi jos kertoisin.
Olisin luopunut vuoksesi kaikesta
43
1176
Vastaukset
- kolme yksi kolme
Sinun sanaasi luotan, kerro vaan
- kuuntelen
Kerro
- Kaikkea kans
No et tullu kertomaan mulle sitäkään asiaa :(
- Sanontahan on
Parempi myöhemmikin kuin ei milloinkaan.
Kerro nyt, niin voin varmistua oletko hän, vai joku toinen. - miksen tiennyt?yksin
Olisinpa tiennyt tuon silloin. Juuri tuo olisi ratkaissut kaiken ja olisimme päässeet paratiisiin.
- Kertoisitko?
Onko tämä miehelle vai naiselle?
- juuri tuo kertoo sen
että kannattaa olla ihmisten kanssa puheväleissä eikä pitää täällä sessioita.
täältä ei pääse paratiisiin.
- veitsen terällä
Jos et kerro, niin et anna mahdollisuuttakaan uskoa. Siispä kerro se hänelle.
Minäkin olisin valmis pistämään koko elämäni uusiksi erään miehen takia.
Mutta hän taisi juuri jättää minut hiljaisuuteen. Musertava tunne. - saatan uskoa
Minäkin olisin erään naisen vuoksi tehnyt mitä vaan. Hän ei enää.
- miksi te ihmiset_
kerrotte tätä näillä sivuilla, ei sillä mitään merkitystä täällä ole, olisitte kertoneet sen
sinä sille naiselle ja ap omalle ihmiselleen, joka ei myöskään kertonut mitään.
mitä sillä sitten enään on väliä kun sanotaan että minäkin OLISIN ...
paljonko sinä mies olet kertonut tästä kaikesta sille naiselle itselleen? villi veikkaus ettet mitään. - Kerro jotakin
mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.
- nainen1
Minä taas tiedän miehen jonka kiinnostuksen käsitin liian myöhään :( nuori, epävarma ja sokea rakkaudelle kun olin...
- saatan uskoa
Kerro jotakin kirjoitti:
mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.
Paljonkin tein. Esimerkiksi lopetin erään harrastuksen että pystyimme viettämään enemmän aikaa yhdessä.
- kantsis kyl
Ois aika hienoa sanoa rakkaalleen että teen sun vuokses mitä vain. No en sentään lapsia uhrais. Mut muuten.
- Kertoisitko?
Onko tämä miehelle vai naiselle?
- never know
Sama tässäkin. Ihan kaikesta luopuisin, mutta vaikka sen tekisin et siltikään olisi minun.
Mutta totuus on kyllä se, että olen valmis luopumaan kaikesta sinun vuoksesi. - yhdetön
Vaarallista ja ajattelematonta.
- nähty on
Jos on valmis sellaiseen, on valmis sanomaan tällaisen kasvotusten tms suoraan henkilölle irl. Muuten menee pohja pois koko jutulta.
- Ei se oikein kannata
Sehän on kohtuutonta. Ajattele, jos olisit tullut katumapäälle?
- Lupaus...
Samaa mieltä, on myös kohtuutonta ottaa vastaan tällainen tarjous. Ymmärrän sen itse nyt.
- Lupaus...
Lupaus... kirjoitti:
Samaa mieltä, on myös kohtuutonta ottaa vastaan tällainen tarjous. Ymmärrän sen itse nyt.
- Uskon sua
Luopuisit kaikesta, ja sitten minun pitäisi ottaa koppi. En ole niin tyhmä.
- Eikös ollut
ihan hyvä ettet luopunut? :)
- Voi että
Ja sen tulet kertomaan tänne paskasivuille ei kenellekkään. Voi ihmiset !
- On asioita
joita ei kannata kertoa täällä jos niitä ei voi kertoa kohteelle itselleen. Tämä on juuri sellainen.
- peukku
ylös ).
- aijaa?
no silleenhän mie tein, elämästäkin... nyt on sitte uus, et uskoisi, jos kertoisin.
- Hoh
Joo, aloittaja kuulostaa juuri siltä, että olisi ehkä ollut valmis luopumaan kaikesta paitsi ylpeydestään. Eli vastapuolelle ei ole sanonut asiasta mitään.
En uskoisi niin, kun et ole kertonut. - paskapuhetta0,8
Mikset sitten luopunut?
- Niin tietty
Ja sen kerrot täällä paskasivuilla ei kelleen. Kannattaa varmaan kertoo ne jutut sille immeiselle eikä meille yleisölle.
- hyvä leuhkia
tekemättömillä töillä. miksi et sitten tehnyt niin, ainakin viestistä saa kuvan että jäi
pelkän - isin asteelle. - olisit vai
miksi se sitten jäi kolmeen riviin anonyymillä palstalla?
- VÄÄRIN EN
USKO ETTÄ KERTOISIT.
- no täällähän
se kannattaakin kertoo.
- Päivi K.
Mä luopuisin vieläkin. Se ei vaan käytännössä onnistu.
- hupijuttuja,
hupijuttuja.
- mä niin oisin tehny
kaiken mut en sit tehny mitään. //.
- -P-
Eihän sinun tarvitsisi kaikesta luopua, tarvitsee omaakin elämää olla. Mutta se yksi ISO asia on joka häiritsee, tiedät kyllä mikä. Mutta jos siitä luopuisit niin se sotkisi liikaa sinun ja minunkin elämää. Jos asuisit lähempänä, niin tilanne olisi hankalampi. Ehkä se on parempi näin ettei nähdä lähestulkoon koskaan, näillä mennään. Pitäisi vain saada sinut savustettua ulos päästäni senkin mies.
- Raivoisa ruusu
"Olisin luopunut vuoksesi kaikesta"
En usko.
Lauseesi on vain yksi tuhansista rakkauselokuvien kliseistä: "Rakastan sinua ikuisesti", "Ei ole toista sinun kaltaistasi", "Nyt vasta olen rakastunut ensimmäistä kertaa, kaikki elämässäni tähän asti on ollut vain harhailua, mutta nyt, sinun kanssasi, olen löytänyt todellisen rakkauden!", "Olisin luopunut vuoksesi kaikesta" jne jne jne..............
Näytä se.
Luovu ensin kaikesta minun tähteni, niin osoitat itsesi luottamuksen arvoiseksi. Jos todella haluat minut, olet valmis ottamaan riskin.
Tällä kertaa näin päin.- Naisap
Nuo kaikki kliseet voivat olla totta joskus.
Myös se otsikon klisee.
Nyt luovun palstasta. Se on ainut oikea tie. - rakastan ikuisesti
Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?
- sukupuoli
rakastan ikuisesti kirjoitti:
Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?
Tuskin mies ottaisi nimimerkikseen Raivoisa ruusu.
- Mokasin
Niin minäkin, jos olisit ollut tosissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2887440Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on523909PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23428Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a713158Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1142827"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382634IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492488Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532253- 682033
- 991901