Olisin luopunut vuoksesi kaikesta

ihan kaikesta

Et uskoisi jos kertoisin.

43

1176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme yksi kolme

Sinun sanaasi luotan, kerro vaan

• kuuntelen

Kerro

• Kaikkea kans

No et tullu kertomaan mulle sitäkään asiaa :(

• Sanontahan on

Parempi myöhemmikin kuin ei milloinkaan.
      Kerro nyt, niin voin varmistua oletko hän, vai joku toinen.

• miksen tiennyt?yksin

Olisinpa tiennyt tuon silloin. Juuri tuo olisi ratkaissut kaiken ja olisimme päässeet paratiisiin.

• Kertoisitko?

Onko tämä miehelle vai naiselle?

• juuri tuo kertoo sen

että kannattaa olla ihmisten kanssa puheväleissä eikä pitää täällä sessioita.
        täältä ei pääse paratiisiin.

• veitsen terällä

Jos et kerro, niin et anna mahdollisuuttakaan uskoa. Siispä kerro se hänelle.
      Minäkin olisin valmis pistämään koko elämäni uusiksi erään miehen takia.
      Mutta hän taisi juuri jättää minut hiljaisuuteen. Musertava tunne.

• saatan uskoa

Minäkin olisin erään naisen vuoksi tehnyt mitä vaan. Hän ei enää.

• miksi te ihmiset_

kerrotte tätä näillä sivuilla, ei sillä mitään merkitystä täällä ole, olisitte kertoneet sen
        sinä sille naiselle ja ap omalle ihmiselleen, joka ei myöskään kertonut mitään.
        mitä sillä sitten enään on väliä kun sanotaan että minäkin OLISIN ...
        paljonko sinä mies olet kertonut tästä kaikesta sille naiselle itselleen? villi veikkaus ettet mitään.

• Kerro jotakin

mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.

• nainen1

Minä taas tiedän miehen jonka kiinnostuksen käsitin liian myöhään :( nuori, epävarma ja sokea rakkaudelle kun olin...

• saatan uskoa
        Kerro jotakin kirjoitti:

mitä teit hänen vuokseen ? Edes yksi asia.

Paljonkin tein. Esimerkiksi lopetin erään harrastuksen että pystyimme viettämään enemmän aikaa yhdessä.

• kantsis kyl

Ois aika hienoa sanoa rakkaalleen että teen sun vuokses mitä vain. No en sentään lapsia uhrais. Mut muuten.

• Kertoisitko?

Onko tämä miehelle vai naiselle?

• never know

Sama tässäkin. Ihan kaikesta luopuisin, mutta vaikka sen tekisin et siltikään olisi minun.

Mutta totuus on kyllä se, että olen valmis luopumaan kaikesta sinun vuoksesi.

• yhdetön

Vaarallista ja ajattelematonta.

• nähty on

Jos on valmis sellaiseen, on valmis sanomaan tällaisen kasvotusten tms suoraan henkilölle irl. Muuten menee pohja pois koko jutulta.

• Ei se oikein kannata

Sehän on kohtuutonta. Ajattele, jos olisit tullut katumapäälle?

• Lupaus...

Samaa mieltä, on myös kohtuutonta ottaa vastaan tällainen tarjous. Ymmärrän sen itse nyt.

• Lupaus...

• Uskon sua

Luopuisit kaikesta, ja sitten minun pitäisi ottaa koppi. En ole niin tyhmä.

• Eikös ollut

ihan hyvä ettet luopunut? :)

• Voi että

Ja sen tulet kertomaan tänne paskasivuille ei kenellekkään. Voi ihmiset !

• On asioita

joita ei kannata kertoa täällä jos niitä ei voi kertoa kohteelle itselleen. Tämä on juuri sellainen.

• peukku

ylös ).

• aijaa?

no silleenhän mie tein, elämästäkin... nyt on sitte uus, et uskoisi, jos kertoisin.

• Hoh

Joo, aloittaja kuulostaa juuri siltä, että olisi ehkä ollut valmis luopumaan kaikesta paitsi ylpeydestään. Eli vastapuolelle ei ole sanonut asiasta mitään.

En uskoisi niin, kun et ole kertonut.

• paskapuhetta0,8

Mikset sitten luopunut?

• Niin tietty

Ja sen kerrot täällä paskasivuilla ei kelleen. Kannattaa varmaan kertoo ne jutut sille immeiselle eikä meille yleisölle.

• hyvä leuhkia

tekemättömillä töillä. miksi et sitten tehnyt niin, ainakin viestistä saa kuvan että jäi
      pelkän - isin asteelle.

• olisit vai

miksi se sitten jäi kolmeen riviin anonyymillä palstalla?

• VÄÄRIN EN

USKO ETTÄ KERTOISIT.

• no täällähän

se kannattaakin kertoo.

• Päivi K.

Mä luopuisin vieläkin. Se ei vaan käytännössä onnistu.

• hupijuttuja,

hupijuttuja.

• mä niin oisin tehny

kaiken mut en sit tehny mitään. //.

• -P-

Eihän sinun tarvitsisi kaikesta luopua, tarvitsee omaakin elämää olla. Mutta se yksi ISO asia on joka häiritsee, tiedät kyllä mikä. Mutta jos siitä luopuisit niin se sotkisi liikaa sinun ja minunkin elämää. Jos asuisit lähempänä, niin tilanne olisi hankalampi. Ehkä se on parempi näin ettei nähdä lähestulkoon koskaan, näillä mennään. Pitäisi vain saada sinut savustettua ulos päästäni senkin mies.

• Raivoisa ruusu

"Olisin luopunut vuoksesi kaikesta"

En usko.

Lauseesi on vain yksi tuhansista rakkauselokuvien kliseistä: "Rakastan sinua ikuisesti", "Ei ole toista sinun kaltaistasi", "Nyt vasta olen rakastunut ensimmäistä kertaa, kaikki elämässäni tähän asti on ollut vain harhailua, mutta nyt, sinun kanssasi, olen löytänyt todellisen rakkauden!", "Olisin luopunut vuoksesi kaikesta" jne jne jne..............

Näytä se.

Luovu ensin kaikesta minun tähteni, niin osoitat itsesi luottamuksen arvoiseksi. Jos todella haluat minut, olet valmis ottamaan riskin.

Tällä kertaa näin päin.

• Naisap

Nuo kaikki kliseet voivat olla totta joskus.

Myös se otsikon klisee.

Nyt luovun palstasta. Se on ainut oikea tie.

• rakastan ikuisesti

Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?

• sukupuoli
        rakastan ikuisesti kirjoitti:

Jaahas vai tämmöstä tekstiä nyt, naiselle vai miehelle?

Tuskin mies ottaisi nimimerkikseen Raivoisa ruusu.

• Mokasin

Niin minäkin, jos olisit ollut tosissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      288
      7440
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      52
      3909
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3428
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      71
      3158
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2827
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      38
      2634
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2488
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2253
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2033
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1901
    Aihe