17-vuotias tyttö vastailee

dreamer》

Moikka!
Eli voitte siis kysyy iha mitä vaa mielee tulee :-) !

52

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poju :3

      Suhteessa/Sinkku?
      Mitä teet vapaa-ajallasi?
      Itsetyydyttäny?
      Mitä opiskelet?

      • dreamer》

        Sinkku
        Hengaan kavereide kans tai sit ihan vaan kotona, katon aika paljo kaikkii sarjoi ja elokuvii.
        En harrasta.
        Lukios täl hetkel.
        :-)


    • 1+2= three some

      Ootko tuhma ? Pillun syvyys ? Persreijän leveys ? Neitsyt ? Huora ? Paljo maksaa 1 h ?

      • dreamer》

        No en oo pahemmi mittaillu xd
        Ja tuhmuus riippuu siit kenel ja ei oo niin kauhee rahan tarve et tarvis vastaa toho! :D


    • kevv1

      kik? :)

      • dreamer》

        Voin tul kikkaa jos laitat kik-nimes!


      • 13+20
        dreamer》 kirjoitti:

        Voin tul kikkaa jos laitat kik-nimes!

        Kikkaa Temzii :>


    • dreamer》

      Lisää kysymyksii saa laittaa mä vastailen parhaani mukaa!! :)

    • just asking

      Harrastakko jotain?
      Adjektiivi jolla kuvaisit ittees?
      Mihin kiinnität huomioo yleensä ekana?
      Millaset hiukset pojalla ois ihanne?
      Mitä ajattelet jos pojalla on silmälasit?

      • dreamer》

        No täl hetkel lenkkeilen ja harrastin tanssia mut jouduin lopettaa sen ku piti valita lukio tai tanssi...
        Positiivinen
        No jos tarkotat, että mihin kiinnitän ekaks huomioo ulkonäös, niin ehkä silmiin ja just siihe et tuleeko ees katsekontaktii vai kääntääkö toine vaa katseensa pois. Ja hymyyn kiinnittää aina huomioo!
        Tää nyt riippuu taas ihan pojasta et millaset sopii, mut sellaset kuitenki et niit on vähä hoidettu, ettei vaa roiku silmil.
        En ajattele mitenkää eri lailla oli lasit tai ei.
        :)


    • kysynnvaaa

      mistä päin olet?

      • dreamer》

        Pirkanmaalta :)


      • rosamoi1
        dreamer》 kirjoitti:

        Pirkanmaalta :)

        Onko sulla poikaystävää


      • dreamer》
        rosamoi1 kirjoitti:

        Onko sulla poikaystävää

        Ei oo..


    • poika kysyy

      Kuvaile ulkonäkö esim. hiusten väri, vaatetus...?

      • dreamer》

        No hiukset on tummanruskeet ja silmät sinivihreet.
        Vaatteis en mee massan ja merkkien mukaan, mut pukeudun silti ehkä aika perinteisesti. En tiiä auttaako yhtään jos sanon, et suosikki vaatekauppa on vero moda xd. Yleensä mul siis on farkut ja sit joku jopa vähän "juhlava" paita ja tykkään käyttää koruja.
        Käytän meikkii mut en mitenkää liikaa tai sillai et se pistäis silmää.


    • lisää kysymyksiä

      1. Unelmien poikaystävä? (ulkonäkö ja luonne)
      2. Jos poika kysyisi sinua ottamaan suihin, suostuisitko?
      3. Keskiarvo koulussa?

      • dreamer》

        1. Luonne on se mikä ratkasee, eli oikeesti luotettava, ymmärtävä, rakastava, ei liian takertuva, huumorintaju plussaa! Osaa myös puhuu ja kuunnella. Ulkonäöl ei niin paljon oo välii mut toki sellane et huolehtii vähä ulkonäöstää ja hygieniastaa ja näi (et esim jotku rasvaset hiukset ei kauheesti vedä puoleensa xd). Mul ei oo mitää tiettyy ulkonäkö ihannetta pojalle mut kuten sanoin jo aikasemmi hymy tekee aina vaikutuksen!
        2.Kyllä
        3.ysin päätös tais olla joku 8.8 mut nyt lukios vähä kyl tippunu ja en sitä tarkkaa nyt tiiä xd


    • jassåååå

      Kaikki tytöt sanoo että ne käy lenkillä. En ole KOSKAAN nähnyt ikäistäni tyttöä lenkillä. En siis IKINÄ... Eli, mihin aikaan ja missä ikäisemme tytöt käyvät lenkillä vai valehtelevatko kaikki? : D

      • dreamer》

        No joo tiiän et toi on helppo vastaus ja se monet tytöt siihe usein turvautuu jos ei oo muita harrastuksia, MUTTA kyllä tytöt lenkkeilee!
        Itellä ei oo mitää säännöllistä kellonaikaa mut joku 3 kertaa viikos vähintää ja usein enemmänki riippuu miten mulla on aikaa ja väkisin en kuitenkaa kiirees haluu lenkille lähtee. Joskus viikonloppusin jos on ajois hereil saattaa olla et meen lenkil heti ku herään.
        Ja henk. koht. tykkään lenkkeillä jossai missä liikkuu mahdollisimman vähän ihmisiä eli se voi olla syy miks tyttöjä ei yleensä nää lenkillä :D
        Jotkut hiekkatiet tai esim. kuntoradat on aika suosittui lenkkipaikkoi mulle xd


    • onpas hassua

      Koetko olevasi kaunis?

      • dreamer》

        No ainahan sitä jotain parannettavaa itsestään löytää, mutta oon kyllä tällä hetkellä ihan tyytyväinen itseeni näin. En siis tarkota, että itserakkaasti oon sitä mieltä et "vou oon kaunis", oon vaan tajunnuu et ei kannata stressaa liikaa.


    • heelp

      Mitä ostaisin tyttöystävälleni vuosipäivän kunniaksi?

      • dreamer》

        Hmm no vaikea sanoo, mutta itse oisin otettu ihan vaan yhdessäolosta. Voithan sä ostaa vaikka ruusun tai suklaata tai jotain muuta söpöä, mutta älä mitään kauheen kallista. Tai ainakin mulle itelle tulis vaa vaivautunu olo..
        Onnea teille! :-)


    • :):)

      Mite sul menee?

      • dreamer》

        Oikeestaa iha hyvin täl hetkel!
        Paremmin ku eilen :-)


    • kivvvaaa

      Mitähän sisko (22v ei asu kotona) tykkää kun oon varastanu siltä 9pikkarit kahet stringit ja 4rintsikat? :D ei se ainakaa oo sanonu mitää :D ei varmaa kehtaa. Kaverin siskolta 5pikkarit ja 5rintsikat :D oon koukussa niide keräämiseen :S Osaakko neuvvoa miten pääsen eroo siitä? :D
      Oisko kivaa jos joku kattoo sun kuvaa ja tyydyttää itseään? :)

      • dreamer》

        Joo no veikkaan kans et ei varmaa oo kehdannu sanoo! Ja aika hyvin sulla ilmeisesti on samaa kokoo rintsikat kaikkien kans:D Ja kai tollaseenki hamstraamiseen saa apua jostain!! tuleeks sulla vierotusoireita jos et tee noin?? ps. trollasit ton sit iha muutamaa keskusteluu mut toivottavasti ny joltain saat apuu tohon erikoiseen ongelmaan :):)
        Ja en oikein tiiä oishan se aika imartelevaa mut en ehkä haluis tietää siitä xd


    • mooi

      tuu kikkaa :haluttu

    • piirtäjä

      Moi! Olisko antaa neuvoo? Oon tutustunu yhteen tyttöön, vietetty aikaa kahestaa ja sillee....ja tykkään siitä tosi paljon. Yks päivä mä yritin vähän näyttää mun tunteita sille kertomalla sille että aion piirtää kuvan siitä (oon monien mielestä hyvä piirtää, kuvis 10). Niin sit se vaan jotenki "hermostu" ja sano jotenki näin: "Etkai sä nyt luule liikoja kun mulla on vähän juttuu yhen pojan kanssa?!" No sit menin vastaamaan että ihan kaveri vaan haluun olla.... Mitä mä teen????

      • dreamer》

        Sori en huomannu sun kysymyst heti ja oot ehkä saanu jo apuu mut vastaan kuitenkin. Omalla kohalla oisin otettu jos poika ehdottas jotai tollasta! Luulisin et tyttöö on stressannu jokin ihan muu tai sit se ei ollu itekkää miettiny tunteitaan kauheen pitkälle ja tavallaan heräs todellisuuteen. Muista et sä et oo tehny mitään väärin! Jos tyttö on ihan kunnolla rakastunu toiseen nii sille ei tunnetusti voi oikeen mitään..mutta kannustasin sua kuitenkin kertomaan tytölle sun tunteista suoraan. Se voi tuntuu vaikeelta mutta toisaalta sä kadut sitä jos et ees yrittäny. Et sä mitään menetä! Saat vähintään tytön ajattelemaan asiaa. Parhaassa tapauksessa tytön oikee ihastuksen kohde olet sinä, mutta hän ei ole vaan uskaltanut myöntää sitä itselleenkään. Tsemii sulle!! :-)


    • kyrvän välittäjä

      haluutko munaa?

    • Nykytanssija

      Mitä tanssialajia harrastit? Miks jouduit lopettamaan sen lukion takia? Eikö aika riittänyt? Ja unelmoitko koskaan olevasi ammattitanssija?

      • dreamer》

        Jooo aika ei riittänyt. Ja mm.jazzii, klassista balettii, streettii ja nykytanssii.
        En oikeen..ehkä joskus pienen et oisin ammattiballeriina mut ei muute:D


    • netti_fobba

      Tarvitset varmasti apua itsetuntoosi?
      onko joku netinkautta laskenut itsetuntoasi?
      Kiusannut?
      Kysynyt seksuaalisia kuvia?

      Jos on käy sivuillamme: https://www.poliisi.fi/nettipoliisi

      oon fobba

    • hopelesz

      Mooi, oon tälläne -99 - poika ja oon ihastunu -96 - syntyiseen tyttöön (en vieläkään usko itteeni...) ekan kerran juteltii toissapäivänä, mut tykänny oon jo muutaman vuoden. Sen päivän jälkeen ajattelen häntä koko ajan ja mietin, onko mitään toivoo, vai näytänkö lapselta sen silmissä D: kertoisitko oman mielipiteesi?

      • dreamer》

        Moi! Kuulostaahan toi ikäero aika isolta tavallaan, mutta suosittelisin et jatkat vaa juttelua sille. Jos se saa mahdollisuuden kunnol tutustuu suhun nii ei oo mitenkään mahdoton toi ikäero! Tiedän parin mis poika oli -97 ja tyttö -95 ja iha hyvin se toimi! Jatka vaa juttelua ja jos siltä tuntuu nii sano suoraa sil tytöl mitä aattelet! Ainaki mä arvostasin suoraa puhetta. :-)


      • hopelesz
        dreamer》 kirjoitti:

        Moi! Kuulostaahan toi ikäero aika isolta tavallaan, mutta suosittelisin et jatkat vaa juttelua sille. Jos se saa mahdollisuuden kunnol tutustuu suhun nii ei oo mitenkään mahdoton toi ikäero! Tiedän parin mis poika oli -97 ja tyttö -95 ja iha hyvin se toimi! Jatka vaa juttelua ja jos siltä tuntuu nii sano suoraa sil tytöl mitä aattelet! Ainaki mä arvostasin suoraa puhetta. :-)

        Kiitti paljo! Jatkan sitte näin, ja yritän ajatella positiivisesti :)


    • pibloh

      Kikkaaa hei mul:) piblo35

    • dickii

      Mitä ajattelisit jos joku poika tulis vähä kourii sua?

      • dreamer》

        No kai se riippuu siit kuka poika se ois mut jos se ny ois joku tuttu tai vähä enemmänki ku tuttu nii en mä sitä pahakseni pistäis :-) eihä se koskaa huono juttu voi olla?
        Jos vaa joku tuntematon äijä nii sit mä kyl työntäisin sen pois.


    • Heii voiks antaa mulle sähköpostil sun kikin? :)

      • dreamer》

        Sori mut mä en anna sitä :/ mut jos kiinnostaa nii laita ihmees sun kikki :-)


    • .............

      Kuppikoko? ;)
      Ootko neitsyt? ;)
      Minkä kokonen muna ois paras ;))
      Haluisitko kikata ja puhuu tuhmii? ;)

      • dreamer》

        80b
        Juu
        No jos ny jonku mitan haluut nii sanotaa vaik 14cm. Ei mulle kyllä oo ongelma oli mikä oli. Ei kauheen iso kuitenkaa :D
        Voi olla ;)


      • .............
        dreamer》 kirjoitti:

        80b
        Juu
        No jos ny jonku mitan haluut nii sanotaa vaik 14cm. Ei mulle kyllä oo ongelma oli mikä oli. Ei kauheen iso kuitenkaa :D
        Voi olla ;)

        Sano kikkis niin puhutaan noit tuhmii? ;)


      • dreamer》
        ............. kirjoitti:

        Sano kikkis niin puhutaan noit tuhmii? ;)

        Sori mä en voi antaa sitä:/ :D


      • .............
        dreamer》 kirjoitti:

        Sori mä en voi antaa sitä:/ :D

        Miks et ? :O


      • dreamer》
        ............. kirjoitti:

        Miks et ? :O

        tää on suomi24 nii en vaa voi :/


      • santeri017
        dreamer》 kirjoitti:

        tää on suomi24 nii en vaa voi :/

        kikkaa santeri1996 :3


    • Yksjätkävaan

      Kikkaas mullekki (; ! kik: Kihiveli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe