Epäkunnioittava käytös

uygffdj

Olen tapaillut nuorta miestä, jonka kaverit suhtautuvat minuun oudosti. He tekevät pilaa minusta ja siitä että harrastan seksiä tämän miehen kanssa. Mies kertoi viestissä heti yhdelle kaverilleen, kun olimme ensimmäisen kerran harrastaneet seksiä. Tein heti selväksi että mun mielestä tuollainen käytös on epäkunnioittavaa ja lapsellista. Miehen mielestä ei.

Mies on hauska ja todella itsevarma, jopa ylimielinen. Kuitenkin monesti hän on hyvin huomaavainen. Luin miehen viestejä (tiedän että se on väärin) ja näin miehen viestitelleen kaverinsa kanssa minusta hyvin epäkunnioittavaan sävyyn, kun olin tulossa miehen luo yöksi. Mikä siinä on että miehen on niin vaikeaa kunnioittaa naista, joka haluaa myös seksiä?

44

1916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eicjjfkffk

      Iorttoja ei kukaan arvosta.

    • Niin?

      Mitä kunnioitettavaa sellaisessa naisessa on?

      • aapee1

        Nainen ei saa harrastaa seksiä, jos haluaa tulla kunnioitetuksi? Monen seurustelusuhde on jopa alkanut yhdenillanjutusta, kuten täältä suomi24-sivuiltakin voi lukea. Minun kohdallani ei ole edes kyse yhdenillanjutusta. Seksi tuli kuvaan mukaan myöhemmin. Miten se muka tekee minusta "lorton"?


      • Opopoo
        aapee1 kirjoitti:

        Nainen ei saa harrastaa seksiä, jos haluaa tulla kunnioitetuksi? Monen seurustelusuhde on jopa alkanut yhdenillanjutusta, kuten täältä suomi24-sivuiltakin voi lukea. Minun kohdallani ei ole edes kyse yhdenillanjutusta. Seksi tuli kuvaan mukaan myöhemmin. Miten se muka tekee minusta "lorton"?

        Miehen mielestä näköjään tekee. Miehen logiikka on vähä sellasta. Annoit p***ua vaikka ette seukkaa?


    • Mintzu11

      Yritä nyt päättää haluatko sitä seksiä vai kunnioitusta ..

      • aapee1

        Seksi ja kunnioitusko sulkevat toisensa pois? Eiköhän seksi kuitenkin kuulu terveen aikuisen kiinnostuksiin..


    • goldrose

      lapsiltahan ne kuulosta, jospa kehitys on jäänyt jalkoihin.

    • I--€

      Seurustelusuhteessa kunnioitus, seksi ja kaikki muu kulkee käsi kädessä. Panot on sitten erikseen ja silloin kunnioitus ei ole ihan päällimmäinen asia.

      • goldrose

        höpö höpö jos nainen haluaa seksiä, kyllä sitä pitää kunnioittaa kuin mitä tahansa olentoa.


      • ....

        täsmälleen näin. helppo pano on.. pano. tyttö/naisystävä on ihan eri juttu.


      • Kyöstix
        goldrose kirjoitti:

        höpö höpö jos nainen haluaa seksiä, kyllä sitä pitää kunnioittaa kuin mitä tahansa olentoa.

        Sanoo rose jonka ainoa taito on antaa pillua:-P


      • aapee1

        Sepä tässä onkin se kysymys: miksi minusta tuli pelkkä pano, jota ei voi kunnioittaa? Kun aluksi meidän suhde oli kaveruutta ja mies veti herneen nenään jo siitä että halusin olla vaan kaveri.


      • Ed.
        aapee1 kirjoitti:

        Sepä tässä onkin se kysymys: miksi minusta tuli pelkkä pano, jota ei voi kunnioittaa? Kun aluksi meidän suhde oli kaveruutta ja mies veti herneen nenään jo siitä että halusin olla vaan kaveri.

        Jos ette seurustele, olet pano niin kuin mies on sinulle. Hyvin yksinkertaista.


      • goldrose
        Kyöstix kirjoitti:

        Sanoo rose jonka ainoa taito on antaa pillua:-P

        Mun on taito hoitaa lapsia


      • goldrose
        Kyöstix kirjoitti:

        Sanoo rose jonka ainoa taito on antaa pillua:-P

        olen saanut miehen joka ei aikonut koskaan lisääntyä. hups, nyt hän haluaa niitä tusinan.
        lapsista on paljon iloa jos ne osaa käyttäytyä ne eivät ole mitään nukkeja. niitä pitää opettaa kasvattaa ja huolehtia niistä.

        eläimistäkin huomaa(käytöshäiriöt) jos eivät ole olleet emonsa kasvatuksen alaisena ja on vieroitettu liian aikaisin.


      • aapee1
        Ed. kirjoitti:

        Jos ette seurustele, olet pano niin kuin mies on sinulle. Hyvin yksinkertaista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4600179

        Eikös ollutkaan niin että seksi voi kuulua myös tapailuun, joka sitten johtaa seurusteluun?


      • Ed.
        aapee1 kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4600179

        Eikös ollutkaan niin että seksi voi kuulua myös tapailuun, joka sitten johtaa seurusteluun?

        Tee omat valintasi ja kestä seuraukset. Ei jostain vanhasta S24 ketjusta löydy vastauksia. Varmimmin saat miehen kunnioituksen kun harrastat seksiä seurustelusuhteessa niinkuin täälläkin on jo todettu. Silloin ei ole panoksi leimautumisen vaaraa.


    • hän on vauva

      Jätä tuollainen pelle, joka ei osaa kunnioittaa naisia.

      • aapee1

        Niin jätänkin. Kiitos


      • Yx vaaan

        Asia ei muutu miestä vaihtamalla,tiedoksi.


      • aah, ma nauran
        Yx vaaan kirjoitti:

        Asia ei muutu miestä vaihtamalla,tiedoksi.

        Höpö höpö. eihän tuollaisia lapsellisia miehiä ole kuin teini-ikäisissä ja henkisesti teini-ikäisissä.


      • goldrose
        Yx vaaan kirjoitti:

        Asia ei muutu miestä vaihtamalla,tiedoksi.

        ikävä juttu,
        yleensä tuollaisen tavan vaihtaa parempaan.


      • Yx vaaan
        aah, ma nauran kirjoitti:

        Höpö höpö. eihän tuollaisia lapsellisia miehiä ole kuin teini-ikäisissä ja henkisesti teini-ikäisissä.

        Näytä mulle mies joka kunnioittaa hoitoaan niin näytän sulle oikean pääsiäisnoidan ;-))

        Miehet arvostaa vakituisia kumppaneitaan ja niin varmaan naisetkin. Muut on hetken hupia.


      • aah, ma nauran
        Yx vaaan kirjoitti:

        Näytä mulle mies joka kunnioittaa hoitoaan niin näytän sulle oikean pääsiäisnoidan ;-))

        Miehet arvostaa vakituisia kumppaneitaan ja niin varmaan naisetkin. Muut on hetken hupia.

        Eiköhän tuossa ollut vakituinen kumppani kyseessä. valituisen kumppanin kanssa harrastetaan seksiä vakituisesti.


      • Yx vaaan
        aah, ma nauran kirjoitti:

        Eiköhän tuossa ollut vakituinen kumppani kyseessä. valituisen kumppanin kanssa harrastetaan seksiä vakituisesti.

        Jos ne seurustelee ja mies käyttäytyy lapsellisesti ei muuta kuin vaihtoon.


      • uygffyg
        Yx vaaan kirjoitti:

        Jos ne seurustelee ja mies käyttäytyy lapsellisesti ei muuta kuin vaihtoon.

        Olen jo yrittänytkin vaihtoa viattomilla syrjähypyilläni,
        enkä yhden panon jälkeen kelpaakaan toista kertaa sänkyyn,
        Mikähän minussa on vikana?


      • ...........
        uygffyg kirjoitti:

        Olen jo yrittänytkin vaihtoa viattomilla syrjähypyilläni,
        enkä yhden panon jälkeen kelpaakaan toista kertaa sänkyyn,
        Mikähän minussa on vikana?

        Tuskin olet ap.


    • Nevö forget:.!1#%+?!

      .

      "Sitä saa mitä tilaaaaa!!!11!!11!!1!!"

      har!11

      .

    • Kuulostaa lapselliselle, keskenkasvuiselle pojalle joka vielä leikkii pippelillään ja ihmisillä. Sen sijaan että osaisi rakastaa ja kunnioittaa. Suosittelen etsimään fiksumpaa seuraa.

    • Neuvo.

      Älä rupea kenenkään hoidoksi jos haluat kunnioitusta.

      • mies on pentu

        Mikäs ero on hoidolla ja seurustelulla?

        ap: " Mikä siinä on että miehen on niin vaikeaa kunnioittaa naista, joka haluaa myös seksiä?"

        Seksi kuuluu seurusteluun ja ap. mielestään seurustelee.


      • Neuvo.
        mies on pentu kirjoitti:

        Mikäs ero on hoidolla ja seurustelulla?

        ap: " Mikä siinä on että miehen on niin vaikeaa kunnioittaa naista, joka haluaa myös seksiä?"

        Seksi kuuluu seurusteluun ja ap. mielestään seurustelee.

        Ei se siltä vaikuttanut vaan pelkältä panosuhteelta missä naisen on turha vinkua kunnioitusta, jos sellaiseen suostuu.


      • mies on pentu
        Neuvo. kirjoitti:

        Ei se siltä vaikuttanut vaan pelkältä panosuhteelta missä naisen on turha vinkua kunnioitusta, jos sellaiseen suostuu.

        "Myös seksiä"


    • kunnioita itseäsi

      Miehenkaverit käyttäyvät typerästi vain, koska miehesi on osoittanut, ettei kunnioita sinua. Eli miehen syy, vaihtoon vain.

    • voivoi..

      Miestä ahdistaa seksuaalisuutesi.
      Mahdollisesti bi/homo?

    • löltz

      kunnioitusta mulkun kipeällä ämmälle. buhahhahahah!

    • ................

      Kaksi pysyvässä suhteessa olevaa : exmex ja goldstar neuvovat oikein; tuollainen mies ei ole kelvollinen pitkään suhteeseen.

    • Huonoluonne

      Taidatte olla aika nuoria? Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen, ja ainakin itse panin ennen seurustelua, koska se on niin tärkeä osa suhdetta. Nautin seksistä todellakin ja haluan sitä joka päivä. Olen nainen 25-vuotias, eka kerta 16 vuotiaana, 18-20 vuotiaana oli muutamia vakiopanoja ja nykyinen löytyi baarista ja seksisuhteen kautta huomattiin että pidetään toisistamme.

      Miehesi kuulostaa joltakin 15-18 vuotiaalta jolle seksi on vielä uusi juttu ja "saaminen" jotenkin erikoista. Sinä taas kuulostat henkisesti paljon tuota poikaa vanhemmalta, suosittelen vaihtamaan. Jos ei kunnioita alussa niin ei sitten myöhemminkään.

      Ps. olen ehkä seksuaalisempi kuin naiset yleensä, mutta en todellakaan häpeä sitä, vaan nautin siitä että olen saanut intohimoisen luonteen ja olen todella avoin myös seksuaalisesti. Myös aiemmat vakiopartnerit kyllä arvostivat tätä ja teimme muutakin hauskaa yhdessä. Muutama heistä halusi jopa seurustella tällaisen "lorton" kanssa :D

      • Minnni

        Ylpeä lortto, mahtavaa ;D


      • 7+111

        siinä hyvä esimerkki naisesta jota ei voi kunnioittaa. panna voi jos kiinnostaa ;-)


    • aapee1

      Kiitos kommenteista.

      Kävi ilmi että miehellä on ollut useampi nainen samaan aikaan kierrossa. Samoin tämän miehen seurustelevat kaverit harrastavat pettämistä näköjään tuosta vaan. Olen järkyttynyt.

      Ja minä olin se "lortto"? Miehen logiikka.....

      • Jkiujliujliuk

        itse ruokit rappio kulttuuria
        sitä saa mitä tilas


      • aapee1
        Jkiujliujliuk kirjoitti:

        itse ruokit rappio kulttuuria
        sitä saa mitä tilas

        Haahhaahaa! Kuika muka ruokin rappiokulttuuria? Oikein hyvin olen mielestäni miestä kohdellut.


      • Jkiujkiujlou
        aapee1 kirjoitti:

        Haahhaahaa! Kuika muka ruokin rappiokulttuuria? Oikein hyvin olen mielestäni miestä kohdellut.

        jos jakelee tavaraansa vaikka ei seurustele,voi käydä noin. turha itkeä perään


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe