16v yksinäinen

16yksinäinen

Liikkuuko näillä palstoilla 00-96 ikäisiä tyttöjä, jotka tahtoisivat tutustua 16v poikaan, ja jso siltä näyttää, niin jopa aloittaa jotain isompaa. Oon siis -98, ja oon aika yksinäinen... Lisää kerron kikissä! Laita sun kik tuohon alle, niin otan suhun yhteyttä. Tässäkin voi jotain lisäkysymyksiä kysyy jos haluaa :).

18

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö -98

      mistä päi oot?
      harrastatko jotain?
      missä opiskelet? :)

      • 16yksinäinen

        Oon Satakunnasta, harrastuksii ei oikein oo, paitsi satunnaisesti vähä kaikkii urheilulajeja :D, ja opiskelen peruskoulun 9 lk., ens syksynä suuntaan lukioon. Missäpäin sä asut, tyttö -98?


      • 16yksinäinen
        16yksinäinen kirjoitti:

        Oon Satakunnasta, harrastuksii ei oikein oo, paitsi satunnaisesti vähä kaikkii urheilulajeja :D, ja opiskelen peruskoulun 9 lk., ens syksynä suuntaan lukioon. Missäpäin sä asut, tyttö -98?

        Eikl ketään?


      • tyttö17
        16yksinäinen kirjoitti:

        Eikl ketään?

        Voikko sä antaa siun kikin? (:


      • 16yksinäinen
        tyttö17 kirjoitti:

        Voikko sä antaa siun kikin? (:

        Pistän sen sulle s-postis. Pistä mailii [email protected]


      • tyttö17
        16yksinäinen kirjoitti:

        Pistän sen sulle s-postis. Pistä mailii [email protected]

        Ei oo s-postii.. :/


      • 16yksinäinen
        tyttö17 kirjoitti:

        Ei oo s-postii.. :/

        Nopeestihan sä sellasen teet :)


      • 16yksinäinen
        16yksinäinen kirjoitti:

        Nopeestihan sä sellasen teet :)

        Ei ketään?


    • raukka

      Ikävä kuulla et joku on yksinäine! :( ehkä se kumppani sullekin joku päivä tai vuos löytyy :)

      • 16yksinäinen

        Kiitos kun huomioit :)


      • 16yksinäinen
        16yksinäinen kirjoitti:

        Kiitos kun huomioit :)

        Siis kaikki tytöt jota kiinnostais tutustuu ni s-postissa kerron mun kikin. [email protected]


      • girll-98
        16yksinäinen kirjoitti:

        Siis kaikki tytöt jota kiinnostais tutustuu ni s-postissa kerron mun kikin. [email protected]

        Kerro vähä itestäs:)


    • 16yksinäinen

      No siis asun Turun lähellä, oon 176cm pitkä, painoa lähemmäs 75kg (hieman ylipainoa juu). Ruskeet lyhyet hiukset, ruskeet silmät. HUONO puoli on akneni, joka siis on tosi paha (naama täynnä mätäpaiseita)Harrastuksia ei oikein ole kuten jo mainitsin. Luonteeltani olen hieman ujohko aluksi, huumorintajuinen, ystävällinen, muut huomioonottava. Ystäviä mulla ei ole ollut juuri koskaan, yleensä olen koulun jälkeen koneella. Viikonloppuisin saatan käydä lenkillä yms.

      • 16yksinäinen

        Lisäisin vielä että toivomukseni tytöstä olisi, ikä 00-96, hyvä peba (kiinteä ja iso), tiukka pillu nams ;), iso tissit, blondi, rahaa


      • seittemäntoistaplusneljä
        16yksinäinen kirjoitti:

        Lisäisin vielä että toivomukseni tytöstä olisi, ikä 00-96, hyvä peba (kiinteä ja iso), tiukka pillu nams ;), iso tissit, blondi, rahaa

        no mun osalta nuo 'vaatimukset' ei todellakaan täyty. en kykene isoihin tisseihin, isoon perseeseen tai blondeihin hiuksiin, barbia kun näkyymmä haet. mutta ihan vinkkinä, että jos et itse ole täydellinen, ei kannata tytöltäkään odottaa täydellisyyttä :)


      • Hoxhox
        seittemäntoistaplusneljä kirjoitti:

        no mun osalta nuo 'vaatimukset' ei todellakaan täyty. en kykene isoihin tisseihin, isoon perseeseen tai blondeihin hiuksiin, barbia kun näkyymmä haet. mutta ihan vinkkinä, että jos et itse ole täydellinen, ei kannata tytöltäkään odottaa täydellisyyttä :)

        Paitsi että tuo taisi olla jonkun muun kirjoittama?


      • -98ttyyttttöö

        heeeyyy laita sun kik tähän ku en haluis omaani kauveesti esitellä täällä, enkä omista omaa sähköpostia...pliis vaikutat kiinnostavalta ;)


    • sdsdsdssd

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe