Iän valehtelu treffiprofiilissa

ihmettelevä

Miksi pitää valehdella oma ikä treffiprofiilissa? Olin treffeillä miehen kanssa joka väitti profiilissa olevansa 47 mutta oikea ikä olikin 53. Mitä te miehet oikein ajattelette? Kyllähän totuus ilmi tulee jossain vaiheessa

10

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sherlock holmes

      Yksinkertaista.
      Kyseinen mies halusi vain pikaisesti pukille eikä oikeaa suhdetta, ja toivoi ettei totuus käy ilmi ennen sitä.

      • ihmettelevä

        no kyllä kuusi vuotta lisää näkyy jo naamassakin, turha kuvitella itsestään nuorempaa kuin on, minun kiinnostus loppui siihen


    • ihmettelevä2

      Niinpä!
      Mutta, minulle sattui tapaus, että nainen kirjoitti Profiilissaan iäkseen 47. Mutta, oikea ikä oli 52. Ja se selvisi minulle, vasta useampien tapaamisten jälkeen.
      Olihan hän kuitenkin nuorekkaan näköinen.
      Mutta, eniten ihmettelin, että "miksi" ikää valehdella?
      Ei tämä mies ymmärrä?

    • softa error

      naiset kun ovat ylinirsoja niin kannatta valehdella vähän iästä ja kaikki muista, naistethan tykkää pelimiehistä vaikka ei halua tunnusta hänen löytö olevanse pelimies ennen kun hänet on nuzzittu vähintään 100 kertaa

      • satu softa

        ai niin, sen sanotaan muuten että naiset ovat tunneeläimiä, joten miehen tehtävä on luoda sellaine satumaailma, anta naisen tunte olevansa Barbie ja mies on täydellinen Ken.


    • Arsinoe

      Olen 49 ja näytän pienen kalliin liftauksen jälkeen yli 10v. nuoremmalta. Sporttaan, olen akateeminen uranainen ja viimeisin seksisuhteeni 34v. mieheen on kestänyt jo yli 3 vuotta. Kylmästi valehtelen ikäni, koska ikäiseni naiset on turpeita akkoja ja miehet pöhöttyneitä äijiä, joilla ongelmia vähän kaiken kanssa.
      Seksi sujuu, joten kaikki sujuu. Lapset poissa jaloista, joten voi keskittyä olennaiseen.

      Akateemisia, nälkäisiä alle 40v. linjoilla? …. ;)

      • svedu

        yök miten törkee vanha munahaukka ,,pitää olla muuten melko tyhmä äijäkin,, ihan oikee turvenuija,,, suhde kestäny 34v mieheen 3 v ???eikö se äijä vanhene ollenkaan,, vai onko se vaan ihan vaan mielikuvituksen tuotetta,, tiesitkö muuten että 34v pöhöttyny äijä näyttää 20v likkojen silmissä muumiolta..


    • FaQ

      Just joo, mutta vaikka kuinka itseään parantelisi, miten tahansa, niin kyllä se todellinen ikä alkaa näkyä, kun
      tullaan viidenkympin kerhoon.

      Vaikka mitäpä väliä, jos on kyse vain reijästä. Sitä en
      ymmärrä, kun joka välissä ylistetään "akateemisuutta"
      Mikä siinä tekee, jotenkin erinomaiseksi, tai
      paremmaksi joka alueella (muka). Näyttää, että vain
      laittaa yläpään säästöliekille.
      tekee vain itserakkaaksi

    • rehti mies.

      No en minä ainakana valehtele ikääni enkä mitään muuta. Valehtelijat pääsee treffeille ja rehelliset miehet ei pääse kuten minä.

    • +-+-+-+-+

      Hyvähän se on korjata ikänsä oikeaksi. Ei nuo syntymäiät aina vastaa todellisuutta, kuten ei myöskään valehdellut iätkään.

      Totta joo, valehtelijat menestyy tässä maailmassa, ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe