Ollu jo niin kauan työttömänä

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

että enää ei kohta kehtaa ees kysyä enää mistään... Helpointa olisi jos vain kuolis pois eipähän olisi stressattavaa. Moni mahdollisuus ja haave kaatui perhekin jäi perustamatta tai tekemättä. Ai miksikö? No siksi että en voisi koskaan antaa itselleni anteeksi jos en voisi lapsilla saada kunnollista elämää ettei niiden tarvis hävetä vanhempiaan. Luojan kiitos että aikoinaan en tehnyt mitään hätiköityä niinkuin olisin alkanut naisen kanssa vokottelemaan koska nyt olisin kusessa huonon työllisyys tilanteen takia, kaksi sydäntä särkyi minun ja hänen mutta se on mennyttä. Olen erittäin katkera tälle lamalle yhteiskunnalle ja hallitukselle tuntuu että miten voikin lama vain syvetä kokoajan tuntuisi että se pohjakin olisi jossain mutta kun ei.

18

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katainen, EU Kreikka Suomen jäsennyys EU,sa ja rahaliitto Emu,sa, em -parasiitit(suolistoloinen) imee-ja on imennyt rahat yrittäjät työpaikat kuiviin ja Infra esim syrjäseudun tiestö rapautuu ja jo on, että on ajettava mutkille koloja väestäen, alustan nivelet, renkaat vanteet ei kestä teräväreunaisia-asfalttikoloihin ajoja

      minkä lajin työtä pystyisit-ja ikäsi, ja tai on kurssitus / koulutus?

      vaikka sinuakaan ei yhtään auta tieto, että samanmoisessa asemassa on 300000 muutakin suomessa, niin leveä on Stubbila hymy(kok) ja Nato-pelastaa
      Veronkierto-sijoitusyhtiöt ensimmäisenä pitäisi ottaa oorderiin, vai kun ei, samoin harmaan työn veromaksun kierto, no sitä on nyt jo alettu ja poliisillakin olisi parempaakin tekemistä rakennustyömailla, kuin vahata puistoja ja kyttääjien ilmoituksia kaljanjuojista ja hyysätä niitä veronmaksajien rahoilla 100 km pahnoille ja takaisin

    • itsesi seppä

      Tuleva Sipilän hallitus Sinut pelastaa sekä henkisesti ja taloudellisesti. Vahva on kepun kannatus ja rehellinentyö, koeta jaksaa, ettei Sinun tarvitse tukeutua kalliiseen erikoissairaanhoitoon, sitä kärsämäki ei kestä.

      • seppuku

        Tuleva Sipilän hallitus poistaa Kärsämäen maailmankartalta.


    • samassa veneessä oll

      pää pystyy ja rinta rottinkilla jos ei työtä ole niin ,minkäs teet ei yhteiskunta yhtä tai useampaa työtöntä kaipaa!

    • Viherpeippo

      Minun verokirja ei ole koskaan ollut porvarilla ja siitä olen ylpeä.

    • torjunta voitto

      oicko opiinsa saanut CCCP KGB, täh?

    • Jokaisen elämällä on jokin tarkoitus.....itse asun tällä hetkellä Helsingissä ja muuttanut kuin "must`....nen ennenvanhaan näiden elin vuosieni aikana.

      Ei ruusuja elämä ole aina antanut mutta tänäpäivänä elossa ja hyvinvoipana....

      Niinniinpä, miten tänne osioon eksyin....olen syntynyt Kärsämäellä -53....kärrytie kuulemma vei kirkonkylältä sinne pikkumökkiin jonne synnyin.

      • Alarantanen

        Kopsakan näkönen muori nuin -53 syntyneeksi.


      • Alarantanen kirjoitti:

        Kopsakan näkönen muori nuin -53 syntyneeksi.

        Se on kun korvesta aikoinaan ponnistanut niin on tuo liikkuvuus verissä....polkka on tän muorin tasseistakin parain jota osaan....


    • muttapa

      mitä sanoo Saviselekänen;=)

    • polliisin poika

      perustamatta vai tekemätä.. ee se kuule oo nii helppoo tää elämä. pysy vaa siel peräkamaris ja tumputa lakanoelle. et saanu- olisin saanu-et saanu- mikä lie aitsilainen- ei antanu-saksalainen huora

    • osaatko

      suomeksi kiitos?

    • että kuinka

      minkä lajin työtä pystyisit-ja ikäsi, ja tai on kurssitus / koulutus?

    • et töitä kaipaa kun et kyselyyni vastaa, ehkä kallonkutistaja ois lähinnä osoite

      • a koskela (soviet)

        No terve
        metsamaapv1

        minun pääni on umpi puuta eli puuseppä olisi kyseessä vuosiltaan 32 ja intoa kyllä olisi jos mahdollisuus annettaisiin että löytyiskö puupiälle hommia? Hyvä mies olen jos tässä hieman itseäni kehaisen!


      • a koskela (soviet) kirjoitti:

        No terve
        metsamaapv1

        minun pääni on umpi puuta eli puuseppä olisi kyseessä vuosiltaan 32 ja intoa kyllä olisi jos mahdollisuus annettaisiin että löytyiskö puupiälle hommia? Hyvä mies olen jos tässä hieman itseäni kehaisen!

        no, nyt viestisi moni lukee ja voi tärpätä, en itse puusepän hommista tiedä enkä voi neuvoa-ja tarjota, mites jos hakeudut jatko-kurssille erikoistut, muuta en osaa, tsemppiä!


    • Pitkäaikainen

      Kukapa se työtä kaipaisi, kun on muitakin konsteja olemassa. Toisekseen siinä menettää itsekunnioituksensa, jos kärsämäkiselle yrittäjälle sortuu töihin.

    • oohaasevarmaa

      jos kärsämäkiselle yrittäjälle sortuu töihin" ja maineensa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe