Itseään täynnä olevat wannabe-miehet!

Ihan tavis nainen

Olen tässä huvittuneena katsellut miesten profiileja ja huomannut nuo mopomiehet! Ne on kaikki niin täynnä itseään! Kehutaan nuorekkaaksi itseään,vaikka naamA kurttujen peitossa! Ei ne vaatteet ja se saakelin HD tee teistä nuorekkaita! Jos oikeasti mies/nainen on nuorekas,ei sitä tarvitse erikseen mainostaa! Ja sitten se,kuinka he ovat niiiiin erikoisia ja nopeasti pitää heidät napatA,kun ovat kuulemma niin erikoisia ja haRvoin tarjolla! No hei haloo,jos olisitte niiiin erikoisia ja mahtavia,ei oikeasti tarttis roikku jollain suoli24 sivustolla! Johan teidät kotoa olis raahattu,kun ootte niin erinomaisia! Minä ainakin kierrän todellakin kaukaa nuo omasta mielestään harvoin tarjolla olevat nuorekkaat ja erinomaiset heput! Mutta kaipa heitäkin joku uskoo:D

23

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4t4

      Toisin sanoen kannattaa pitää jalat maassa profiilitekstiä laatiessa.

    • Aikuinen nainen

      "Kehutaan nuorekkaaksi itseään,vaikka naamA kurttujen peitossa!"
      Eikä siinä vielä kaikki, mitä aloittaja kertoi: Nämä kurttunaamat hakevat ainoastaan itseään 20-30 v nuorempia naisia.
      Täysin turn-off miehiä!

      • Nuorekas?

        Ei nuorekkuus ole kiinni ryppyjen määrästä eikä ulkonäestä vaan on olemuskysymys. Jotkut ovat vanhoja ja syntyessään ja toiset taas vielä vanhempanakin innokkaana odottavat mitä elämällä tarjota.
        Tosin, terveydellä on iso merkitys.


    • "Minä ainakin kierrän todellakin kaukaa nuo omasta mielestään harvoin tarjolla olevat nuorekkaat ja erinomaiset heput!"

      Niin kiersin minäkin, jopa niin kaukaa ettei tarvinnut avautua heidän olemassaolostaan tällä palstalla. Siellähän ovat ja hakevat, ei kai mikään pakota sinua heidän profiileissaan vierailemaan?

    • Aloittaja täällä

      Helka! En vierailekaan heidän profiileissaan,mutta kun ne onnettomat megafonissa huutelevat,niin pakostakin tekstit hyppii silmille! Ja eikös tämä juuri ole oikea paikka avautua?? Miksi pitää aina olla noin katkeroitunut kaikesta ja kaikille? Miksi sinä muuten vastasit;)

      • "Miksi sinä muuten vastasit;) "

        Tasapuolisuuden vuoksi, eli koska nalkutan myös miehille, jotka valittavat siitä, että täällä on liikaa yhäreitä, läskejä, liian vanhoja naisia jne ;D


    • N31

      Niin, kun tarpeeksi kauan asioita päässä pyörittelee ja elää palstaelämää saattaa se oma erinomaisuus nousta korkeampiin sfääreihin. Tosielämä on muualla kuin palstoilla, tuntuu, etteivät nämä 'erinomaiset' uskalla sitä elää lain vaikka kovasti muuta uskottelevat ;)

      • ei omaa profiilia

        Tuskin moottoripyöräilyä ja muuta vastaavaa harrastavat elävät kesällä "palstaelämää", heidän pitäisi ilmeisesti alentaa itsensä palstan tylsimysten tasolle ja alkaa harrastaa tanssia. Palstaelämä on teidän tätyliinien oma juttu ja harrastukset, tanssiminen, lukeminen ja teatteri. Huh huh ihan innostuksesta halkeaa, kun olette niin mielenkiintoisia.

        Ei voi kenellekään miehelle suositella nettitreffipalstoilla itsensä tyrkylle tuontia, nämä mammat ei ole sen arvoisia.


      • N31
        ei omaa profiilia kirjoitti:

        Tuskin moottoripyöräilyä ja muuta vastaavaa harrastavat elävät kesällä "palstaelämää", heidän pitäisi ilmeisesti alentaa itsensä palstan tylsimysten tasolle ja alkaa harrastaa tanssia. Palstaelämä on teidän tätyliinien oma juttu ja harrastukset, tanssiminen, lukeminen ja teatteri. Huh huh ihan innostuksesta halkeaa, kun olette niin mielenkiintoisia.

        Ei voi kenellekään miehelle suositella nettitreffipalstoilla itsensä tyrkylle tuontia, nämä mammat ei ole sen arvoisia.

        Vähän pieleen arvastit nuo harrasteet. Ei ole profiilia enää itsellänikään-tuli koettua ja nähtyä tuo aloittajan kuvaama ilmiö silloin kun hetken aikaa oli.


    • 0987654321

      Kun minulla oli profiili, niin eräs prätkämies otti yhteyttä.
      Niin huokui itserakkautta, että hirvitti oikein. Eipä se
      mitään, tuosta on hurahtanut neljävuotta, mutta siellä
      hän poseeraa vieläkin. Kysymys kuuluukin, että mikä
      aivoitus tässä piilee, kun tämä ryhmä asettaa itsensensä
      näin korkealle.

    • pösilö.

      Pitää varmaan haukkua itseään että nainen kiinnostuu.

      • en haaskaa aikaani

        Sitten ne sanoo, ettei sinulla ole itsetuntoa, jos taas olet tyytyväinen itseesi, olet itserakas ja asettanut itsesi "liian korkealle".

        Nämä naiset eivät näe itsessään mitään vikaa, tuossa edelläkin yksi syyttää prätkämiestä, että tämä oli 4 vuotta sitten esillä, mutta nainen ei tajua, että on itsekin ollut vähintään 4 vuotta kyttäämässä profiileja.

        Pohjimmiltaan kyse on naisten heikosta itsetunnosta, sellainen ihminen loukkaantuu aivan kaikesta, aina mieli pahoittuu ja nämä oireet pahenee iän myötä. Näiden on täysin mahdotonta löytää seuraa, mutta eivät sitä tajua itsekään.


      • Vvoi elämä!
        en haaskaa aikaani kirjoitti:

        Sitten ne sanoo, ettei sinulla ole itsetuntoa, jos taas olet tyytyväinen itseesi, olet itserakas ja asettanut itsesi "liian korkealle".

        Nämä naiset eivät näe itsessään mitään vikaa, tuossa edelläkin yksi syyttää prätkämiestä, että tämä oli 4 vuotta sitten esillä, mutta nainen ei tajua, että on itsekin ollut vähintään 4 vuotta kyttäämässä profiileja.

        Pohjimmiltaan kyse on naisten heikosta itsetunnosta, sellainen ihminen loukkaantuu aivan kaikesta, aina mieli pahoittuu ja nämä oireet pahenee iän myötä. Näiden on täysin mahdotonta löytää seuraa, mutta eivät sitä tajua itsekään.

        Tuota noin! Mulla on ihan ok itsetunto,kuten lähes kaikilla jo elämää nähneillä ja kokeneilla,mutta en kyllä koe olevai mitenkään erityisen nuorekas tai erinomainen muihin verrattuna! Olen nainen,jolla asiat elämässä kunnossa,mutta mukava jalat maassa oleva tavis mies olisi kiva löytää sulostuttamaan elämääni! Kun en käy baareissa eikä mun työpaikoilla ole miehiä,on mun mahkut tavata miehiä livenäminimaaliset .Siksi olen laatinut profiilin tuonne sivustolle.tosin heikkoa näyttää olevan menestys:D Mutta en taida ihan yltää noin vaativiin kriteereihin:D


      • Se on elämää!
        Vvoi elämä! kirjoitti:

        Tuota noin! Mulla on ihan ok itsetunto,kuten lähes kaikilla jo elämää nähneillä ja kokeneilla,mutta en kyllä koe olevai mitenkään erityisen nuorekas tai erinomainen muihin verrattuna! Olen nainen,jolla asiat elämässä kunnossa,mutta mukava jalat maassa oleva tavis mies olisi kiva löytää sulostuttamaan elämääni! Kun en käy baareissa eikä mun työpaikoilla ole miehiä,on mun mahkut tavata miehiä livenäminimaaliset .Siksi olen laatinut profiilin tuonne sivustolle.tosin heikkoa näyttää olevan menestys:D Mutta en taida ihan yltää noin vaativiin kriteereihin:D

        ".....tosin heikkoa näyttää olevan menestys"

        Eli olet tyypillinen suomalais nettailija nainen ettet tikkua ristiin laita että itse tekisit niitä aloitteita kun se on miesten tehtävä mutta muuten huudetaan tasa-arvoa.
        Siellähän voi jopa naiselle tulla pakit....kauheaa!!


      • Se kurppa
        Se on elämää! kirjoitti:

        ".....tosin heikkoa näyttää olevan menestys"

        Eli olet tyypillinen suomalais nettailija nainen ettet tikkua ristiin laita että itse tekisit niitä aloitteita kun se on miesten tehtävä mutta muuten huudetaan tasa-arvoa.
        Siellähän voi jopa naiselle tulla pakit....kauheaa!!

        Jaa,sinäkö tiedät sitten,miten toimin tuolla netissä? Hauskaa yleistämistä! En ole tasa-arvon puolestapuhuja muissa asioissa kuin kotitöissä,en nyt automaattisesti kuuluu kaikille perheessä! Mutta muuten naisella ja miehellä voi olla sitten erilaiset vahvuudet persoonaansa liittyen! Tykkään kuitenkin kun mies huomioi esim on kohtelias,avaa oven ym.Noita ovenavaajia ei tapaa nykyään kuin noissa n 70v herrasmiehissä! Nuoremmissa on erittäin harvoin sellaisia ritareita ja sellanen kun osuu kohdalle niin se kyllä sydäntä lämmittää:) Kyllä nainen haluaa aina olla nainen ja osa meistä haluaa olla heikko ja avuton,tai edes näytellä sellaista;) Ihan vaan iskemismielessäkin:D
        Se on vaan kumma kuinka miehet täällä netissä on heti haukkumassa feministiksi,kurpaksi,siiderivalaaksi tai mitä nyt mieleen juolahtaa,jos pitää puoliansa tai johonkin asiaan ottaa kantaa! Ihan kuin herhiläispesää häiritsis,heti on kimpussa koko legioona huonolla itsetunnolla varustettua peräkammarin poikaa:D Ja sitten itketään,miksei kukaan ala!


    • cowboy_on_a_steelhor

      Ainakin huorintekijät harrastavat moottoripyöräilyä, eli se eukon olemassaolokin on vähän miten sen nyt ottaa ja riippuu kuka kysyy. Mutta verrattuna muihin tapoihin siirtyä paikasta A paikkaan B se käy salaisimmin ja vaikeimmin tunnistettavasti juuri motskarilla. Ja se uusi sussu matkustaa myös incognito kypärä päässä siinä takana, ihanasti selkään painautuen. Mika Sundqvistin sanoin!

    • tsemiahei

      kyllä itseään saa kehua, kunhan ne kehut on myös ansaittu :)
      Melkein käy niin, että ne oikeasti kehujen arvoiset jää niiden mainosmiesten varjoon, ja ihan turhaan!

      Mua harmittaa tuolla se, että moni ei ollenkaan tunnu huomioivan asioita, joilla oikeasti olisi väliä... Jaksetaan mainita se ulkoinen omaisuus, muttei sitä hengen viisautta, kun sitä ei jotenkin oikein pidetä minään. Se on surullista.

      • niintainuin

        Oikeaa puhetta! Urheiluharrastuksista jaksetaan paasata, henkisyys tuntuu kutistuneen jonnekin ilmoituksessa näkymättömiin. "Siis ihan oikeesti ei kai useimmat tyypit oo ihan niin pösilöitä kuin kehu-uhossa väsätty deitti-ilmoitus antaa ymmärtää??"
        Luulisi että jo naimisissa olleella, lapsia ja ehkä lapsenlapsiakin omaavalla miehellä olisi muutakin asiaa kuin luetella viikon urheilutreeninsä?


    • ei yleisille paikoil

      Mikään ei ole ällöttävämpää kuin vanha kurttunaama (45 ) jäykistyneenä moottoripyörän sarvissa....Ihan oksettavaa katsoa .Kyllä noista on nuorekkuus kaukana.

    • juuh--yy

      Pitäs varmana yli nelivitosilta miehiltä kieltää moottopyöräily ja pakottaa heidät marttakerhoon, runopiireihin, teatteriin ymv. ...ainin! ja vanhenemisen voisi kieltää kans, kuka suomi24 -nettikorppuämmä nyt sellaista voi katella.

    • Koskee itse kutakin

      Ei kukaan ole sanonut että pitäisi kieltää moottoripyöräily tai muukaan harrastaminen, et selvästikään ymmärtänyt aloittajan pointtia. Juttu on se että ihmisten, niin miesten kuin naistenkin, pitäisi olla omia itsejään eikä yrittää esittää jotain muuta. Yleensä tällaisilla viidenkympin kriisistä kärsivillä miehillä on jokinlainen kompleksi iästään. He yrittävät nuoria naisia iskemällä kompensoida sitä. Mielestäni sellainen on säälittävää ettei ihminen hyväksy ikäänsä.

    • Suonperääkö leikitää

      Muuan entisen Prismajohtajan rouva (leski) Tampereella leikkii fiksua rouvaa. Luonut nettiin itsestään CV kuvan pätevyydestään

      .Koultuskaan ei ole hääppöinen markkinointi-instittuuttikoulutuksia, kukahan tuonkin koulutuksen maksoi, firmako?Tuli konsultti. Väkipakolla sai aikoinaan myynninedistäjä tittelin, kun oli johtajan rouva. Jotain "rouva sinisen tyyliä", Oli työyhteisössä tavallisten työntekijäiden kanssa todella "valitulla keskustelulla" ei antautunut "rahvaanlaiseen" keskusteluun oli ylpeä.

      .Muuta parasta ja ylpeyttä ei ollut kuin oma mies, joka kohonnut merkonomista tavaratalojohtajaksi ja avioliitonkautta oli sitten rouva parempi. Auton merkkiä ja väriä myöten ja autokin piti olla Peogeot sininen talon puolesta. Niin kuin rouva sinisellä. Punaisella autolla olisi jo paha ajaa.Talossa jossa oli töissä sai kaikki tehtaan hintaan Sokosta myöten, Sokos-hotellit ja muutkin tuli ns." tehtaan hintaan". Jos joku pystymesästä tähän ylettyy, niin annetaan mielenterveystoimistoon lähete ja poistetaan "suurushulluuseläkkeelle" Voi Perkele!Tätä herrojen vippastouhua.

    • Tavis63

      Mä en tee ikinä aloitteita enkä vastaa miehille, jotka ovat uheilullisia, nuorekkaita, tasokkaita. Jos oma käsitys itsestä on tuota luokkaa, en tällainen tavis voi niitä kiinnostaa pitemmän päälle. Ei kiinnosta myöskään himotanssijat tai mökkeilijät.

      Mitä se tavis sitten voi itsestään sinne kirjoittaa, että olisi rehellinen? Että vapaat kuluu pääasiassa sohvan nurkassa telkkaria katsellen, kirjaa lukien, netissä roikkuen.
      Kuka sellaisellekaan haluaisi vastata?
      Onneksi voi aina elellä itsekseenkin, niin ei tule näitä ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe