Hiljenen ...

sinettisormus1

Hiljenen ... ehkä hetkeksi ...ja palaan jos Jumala niin suo. Psalmi 23 mukaan, viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään. Kiitos yhteisistä hyvistä hetkistä.
Herran Rauhaa ja Herra Siunatkoon teitä.
Aamen.

https://www.youtube.com/watch?v=T--ahOB9WIk

28

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunaten

      Antoisaa lomaa. Herra siunatkoon sinua lomallasikin runsaasti.

      • sinettisormus1

        Kiitos, Siunaten, Herra Siunatkoon sinuakin, olet ihana uusi tuttavuus.


    • Seurailija1

      Jos se on Jumalan tahto sinetti..Mutta jos ei ole, silloin älä hiljene.

      "Jumala itse vaikuttaa teissä tahtomisen ja tekemisen,
      että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi."Fil.2:13

      Onko Jumalan hyvä tahto sitä että kerrot täällä Jeesuksen
      Kristuksen evankeliumia?, voiko olla mitään paikkaa maan
      päällä missä se ei olisi hyvää.

      Joskus on hyvä hiljentyäkkin, vetää henkeä ja palata
      entistä voimallisempana sillä huomenna sinunlaisia tarvitaan,
      kaikkia jotka julistavat oikeaa vääristelemätöntä
      evankeliumia, ei saa antaa valtaa vääristetylle, heitä
      on jo paljon.

      Tänä aamuna sieluni puhui minulle(sielu on Jumalasta)
      Sielu sanoi kuin katolta: "Jeesuksen Kristuksen sanomaa minä
      tahdon teille kertoa", itse en aina taivu siihen, paha yrittää vesittää
      ja tehdä voimattomaksi.. Ylistetään Herraa!!!, jooko. Aamen.

      • sinettisormus1

        Jooooo-o, Seurailija, sinä sitten osaat olla ihanan rakas, tuli kummallinen tunne kun luin tuota tekstiäsi, kuin joku toinen olsi sitä minulle lukenut, nuo sanat hellivät... totta, tulen jos Jumala suo, ja minulle on profetoitu tuosta kivisestä pellosta josta monet ovat lähteneet, minua kiellettiin lähtemästä ja nyt lähdenkin loman merkeissä, mutta kuka tietää tulevaa, ei kukaan muu kuin Jumala.
        Jumala Siunatkoon sinuakin ja perhettäsi!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Jooooo-o, Seurailija, sinä sitten osaat olla ihanan rakas, tuli kummallinen tunne kun luin tuota tekstiäsi, kuin joku toinen olsi sitä minulle lukenut, nuo sanat hellivät... totta, tulen jos Jumala suo, ja minulle on profetoitu tuosta kivisestä pellosta josta monet ovat lähteneet, minua kiellettiin lähtemästä ja nyt lähdenkin loman merkeissä, mutta kuka tietää tulevaa, ei kukaan muu kuin Jumala.
        Jumala Siunatkoon sinuakin ja perhettäsi!

        Jassoo lomalle lähdet ja tulet takaisin jos Jumala suo, no Jumala ei jossittele vaan tulet takaisin. Kyllä Jumala sinulle loman suo, kyllä tämä kivinen pelto täällä pysyy sen aikaa. Totta että nuo sanat tulivat tänäaamuna(vai sinunko sielusi huusi kun tunsit että ne luettiin sinulle?, jotenkin niin selvinä, vähän hätkähdinkin. hassu sana dinkin, no parempi kuin drinkin heh.. Hyvä että sanat hellivät se oli tarkoituskin! .... mutten niitä itse keksinyt..samaa sinäkin saat aikaan.. Pidä hyvä loma perheinesi Ja Jumala Sinunatkoon ja Varjelkoon kaikkia Teitänne. Ilmottaudu heti kun tulet.. Kiitos ja Jooooo-o..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jassoo lomalle lähdet ja tulet takaisin jos Jumala suo, no Jumala ei jossittele vaan tulet takaisin. Kyllä Jumala sinulle loman suo, kyllä tämä kivinen pelto täällä pysyy sen aikaa. Totta että nuo sanat tulivat tänäaamuna(vai sinunko sielusi huusi kun tunsit että ne luettiin sinulle?, jotenkin niin selvinä, vähän hätkähdinkin. hassu sana dinkin, no parempi kuin drinkin heh.. Hyvä että sanat hellivät se oli tarkoituskin! .... mutten niitä itse keksinyt..samaa sinäkin saat aikaan.. Pidä hyvä loma perheinesi Ja Jumala Sinunatkoon ja Varjelkoon kaikkia Teitänne. Ilmottaudu heti kun tulet.. Kiitos ja Jooooo-o..

        ...Pyhä Henki siis antoi sinulle nuo sanat, Jeesus on asialla, yhteytenä. Kiitos Herra! Ilmoittaudun, siitä voit olla varma, tai, .. jos Jumala suo. Hän sanoi miksi mietitte huomista, kun siitä ette tiedä vielä mitään ... mutta muuten, jooo-o!

        Tässä Parantavaa vettä Seurailijalle, ja teille muillekkin ja " yrittäjä voi lomallaan mennä tuon lähteen äärellekkin, siihen minäkin pyrin.

        https://www.youtube.com/watch?v=mkQ6gwc-L_c


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ...Pyhä Henki siis antoi sinulle nuo sanat, Jeesus on asialla, yhteytenä. Kiitos Herra! Ilmoittaudun, siitä voit olla varma, tai, .. jos Jumala suo. Hän sanoi miksi mietitte huomista, kun siitä ette tiedä vielä mitään ... mutta muuten, jooo-o!

        Tässä Parantavaa vettä Seurailijalle, ja teille muillekkin ja " yrittäjä voi lomallaan mennä tuon lähteen äärellekkin, siihen minäkin pyrin.

        https://www.youtube.com/watch?v=mkQ6gwc-L_c

        ... Viheriäiselle niitylle hän vie minut lepäämään;
        virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
        Psalmi 23:2.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... Viheriäiselle niitylle hän vie minut lepäämään;
        virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
        Psalmi 23:2.

        Minäkin olin tuolla niityllä lepäämässä, valitse sinäkin sinetti oikea tie kun lähdet sieltä jatkamaan matkaasi, tai olethan koko ajan sillä tiellä mutta ole tarkkana paholaisella on omia viittojaan.. olet ihana uskova, rakastettu.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Minäkin olin tuolla niityllä lepäämässä, valitse sinäkin sinetti oikea tie kun lähdet sieltä jatkamaan matkaasi, tai olethan koko ajan sillä tiellä mutta ole tarkkana paholaisella on omia viittojaan.. olet ihana uskova, rakastettu.

        ... kiitos, seurailija, nyt alkaa herkistymään, ... onneksi saamme olla Herran siipien suojassa, toki pitää kulkea mieli avoinna, sillä joka nurkassa se mokoma vikisee ...eksyttäjä ... mutta Herrassa saamme olla vahvoja, kunkatsomme vain hänen kasvojaan, emmekä tunnusta mitään muuta ...


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... kiitos, seurailija, nyt alkaa herkistymään, ... onneksi saamme olla Herran siipien suojassa, toki pitää kulkea mieli avoinna, sillä joka nurkassa se mokoma vikisee ...eksyttäjä ... mutta Herrassa saamme olla vahvoja, kunkatsomme vain hänen kasvojaan, emmekä tunnusta mitään muuta ...

        Aamen sinetti Aamen.


    • sinettisormus1
    • En pelkää

      Lähteä ja lähteä, tietysti lomalle.
      Minulle tullut vakiokirjoittelijana usein sanat: Ole luja ja rohkea. Niinpä en Herran kanssa pelkää mitään.

      • sinettisormus1

        Aamen. Kiitos, " En pelkää". Herran siipien suojassa meilä ei ole todellakaan mitään pelättävää. Jumalan Siunausta sinulle.


      • En pelkää
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen. Kiitos, " En pelkää". Herran siipien suojassa meilä ei ole todellakaan mitään pelättävää. Jumalan Siunausta sinulle.

        Samoin Jumala siunatkoon sinun tiesi ja päiväsi, sekä lomasikin. sinettisormus.


      • sinettisormus1
        En pelkää kirjoitti:

        Samoin Jumala siunatkoon sinun tiesi ja päiväsi, sekä lomasikin. sinettisormus.

        ... kiitos .... siunausta myös sinun kesääsi ...


    • Ja yrittäjä
      • sinettisormus1

        Siunattua lomaa sinullekkin, " Yrittäjä."


    • kesää kohti

      Jumalan siipien suojaan! Pidä huolta itsestäsi!

      Kiitos sinulle niistä monista lohduttavista riveistä täällä!

      Meitä on täällä monia jokka odotetaan sua takasi. Ettäs tiiät.

      • sinettisormus1

        ...kiitos sinullekkin, kesää kohti, kun olet jaksanut olla tämän " höperön" uskovan mummon tukena, niin kuin te muutkin, meillä on vielä paljon koettavaa, siitä olkoon tämä seuraava kappale kertomassa teille ...

        https://www.youtube.com/watch?v=MumKzAy6f2o


    • -jarmo-

      Inhoan hyvästejä mutta jos meet Sinetti lomille, niin tuut sieltä kummiskis takas? Vai kohdataanko ihan kohta jo häissä? Sitä kyllä toivon ensimmäisenä.

      Siunausta!

      • sinettisormus1

        ... sinne häihin minäkin, mutta jos ei vielä, niin tokihan vielä turistaan, ehkei nämä kuitenkaan vielä jäähyväiset, Siunausta, ja kiitokset, rakas -jarmo- veliseni.
        ... se Hesekiel avautui hyvin, ihanasti Herra avittaa ... jatkakaamme ...


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... sinne häihin minäkin, mutta jos ei vielä, niin tokihan vielä turistaan, ehkei nämä kuitenkaan vielä jäähyväiset, Siunausta, ja kiitokset, rakas -jarmo- veliseni.
        ... se Hesekiel avautui hyvin, ihanasti Herra avittaa ... jatkakaamme ...

        ... kiitos siis Herralle!

        https://www.youtube.com/watch?v=F29YDFPBXSI


    • bää

      no mutta hyvää lomaa sinetti. sanon samoin sanoin, kuin jarmo, että inhoan hyvästejä. siksi en niitä lausukaan. joku voi laittaa ne vaikkapa kylmyyden piikkiin, mutta itseasiassa olen liian tunneherkkä sellaisiin ja kierrän sitä kuin kissa kuumaa puuroa. vietähän rentouttava loma ja siunausta elämääsi.

      • sinettisormus1

        Kiitos bää, Jumalan siunausta ja antoisaa kesää sinullekkin. Ei heitetä hyvästejä, luotetaan että vielä täällä keskustelemme, jollei Herra hae kotiinsa ... tänään olen vielä hetken kuulolla, huomisesta vaikenen ...


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Siunaten

      Jumala puhuu hiljaisuudessakin. Sinullekin.

    • ---

      Me jatkamme ketjua, vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe