Kun on tunteet

Miehelään

Olen 60v yksinäinen nainen. Elämäni on mennyt siksakkia viimeiset 15 vuotta. Olen puuduttanut tunteeni ja suorittanut tätä elämää.
Nyt tapahtui yllättäen niin,että ihastuin erääseen mieheen. Aivan valtava tunteiden aalto vyöryi ja vyöryy edelleen sisimmässä.
Kun näenkin hänet, sydän lyö ylimääräisen lyönnin. Aivan kuin teinityttönä aikoinaan.
Olen menettänyt jopa mielenrauhaani. Kylmät suihkut ja pitkät lenkit eivät auta. Yritetty on.
Mikä neuvoksi? Odotanko miehen puolelta jotain konkreettista.
Vai pitäisikö yrittää kylmettää tunteensa ja jatkaa tasaista elämää.

91

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskaisa

      Ettei ole alkava rytmihäiriö.

      Tee jokin aloite, kerranhan se vain riipaisee, jos et saa vastakaikua.
      Voithan hyvin saadakin, tiedä kuinka miehen sydän nakuttaa sinut nähdessään.
      Hetken onnikin on parempi, kuin katua , ettei edes yrittänyt.
      Eikähän tiedä, jos te olette luotuja toisillenne, sielunkumppaneita vallan.

      Katsele, kuuntele kevättä, tutkiskele miestä, edestä ja takaa.
      Haistele tarkoitusperiään.
      Ollaan jo vanhoja ja viisaita, ei me sentään mihinkään juosta miettimättä.

      • (.)

        Älä vaan säikyttele, ettei saa sydäriä. Pareen olla varovainen jos et tiedä siitä "ryhmihäiriöstä" vielä. Ota ensin varovaisesti selvää.

        Sielunkumppaneiden ajatukset voivat silti käydä yksiin vaikkei saman katon alla koskaan asuisikaan, saati elämänkumppaniksi asti tulisikaan.

        Niitä taivaanrannan maalareita liikkuu siellä sun täällä, ei niihin kannata ihastua, vieläpä rakastuakaan.

        Kokeile, mutta varovaisesti.


    • Pirre*

      Voi taivahan taatto, näitä "poroja"..:(

      • poroton

        Elä ny oo noin ikävä ihiminen, vaikka saitkin minut nauramaan. :))
        Kovin paljon meihin luotetaan, kun asiaan kuin asiaan pyydetään neuvoa.
        Kovin paljon tuntuu olevan ikävää ihmisen luo, mutta uskallus puuttuu, vai onko porojen räkkäaika?


      • täti vihreä
        poroton kirjoitti:

        Elä ny oo noin ikävä ihiminen, vaikka saitkin minut nauramaan. :))
        Kovin paljon meihin luotetaan, kun asiaan kuin asiaan pyydetään neuvoa.
        Kovin paljon tuntuu olevan ikävää ihmisen luo, mutta uskallus puuttuu, vai onko porojen räkkäaika?

        Ainakaan ei rykinäsukkaa tarvitse ehkäisyn vuoksi käyttää.


      • täti vihreä
        täti vihreä kirjoitti:

        Ainakaan ei rykinäsukkaa tarvitse ehkäisyn vuoksi käyttää.

        Korjaan että kyseessä on rykimäsukka eli kondomi.


      • poroton
        täti vihreä kirjoitti:

        Ainakaan ei rykinäsukkaa tarvitse ehkäisyn vuoksi käyttää.

        Onko sellaisiakin? Käykö siihen rikkinäiset sukkahousut?


      • täti vihreä
        poroton kirjoitti:

        Onko sellaisiakin? Käykö siihen rikkinäiset sukkahousut?

        Ei käy, laskee läpi. Jossain tv-ohjelmassa käytettiin tuota nimitystä, jäi mieleen.


      • poroton
        täti vihreä kirjoitti:

        Ei käy, laskee läpi. Jossain tv-ohjelmassa käytettiin tuota nimitystä, jäi mieleen.

        Tuota ei ole taidettu siis esittää Pirkka-lehdessä sukkahousujen uusiokäyttöönkään?


      • täti vihreä
        poroton kirjoitti:

        Tuota ei ole taidettu siis esittää Pirkka-lehdessä sukkahousujen uusiokäyttöönkään?

        En ole huomannut, mutta voihan sitä testata. Ehkä seuraavan kerran kokeillaan rakennusmestarin kanssa. Annan palautetta jos kiinnostaa.


      • bessie*

        Äläs nyt Pirre, sattuuhan sellaista

        Ikinä en olisi uskonut itsellenikään niin käyvän. En edes heti ymmärtänyt mistä oli kysymys. Aivan tosissani silloin mietin että onkohan sydämessä tai jossain jotain häikkää, kun oli niin tunne outo rinnassani. Jopa järkeilin, että varmaan tuossa uudessa kahvisuosikissani on tosi paljon kofeiinia kun valvottaa ja pyörittää yöt. Sitten ihan yllättäen tuli järjen välähdys (parvekkeella kuuta katsellessa sekin:), että sitähän tämä onkin, olen rakastunut!
        No eihän ne oireet siitä helpottaneet, mutta helpottihan se sentään vähän ettei sen vakavammasta ollut kysymys ja kahvimääränkin voi taas nostaa ennalleen.


      • sukkakosukka
        täti vihreä kirjoitti:

        Ainakaan ei rykinäsukkaa tarvitse ehkäisyn vuoksi käyttää.

        Naurut sai rykimäsukasta.
        Nuori savolaistyttö meni piikomaan ja isännän ja emännän huoneesta löytyi aamulla kondomi. Tyttö otti varovasti sen kiikutti isännälle. Se on rakastelun jäljiltä jäänyt, eikö teillä siellä savossa rakastella laisinkaan. Tyttö siihen että, kyl mutta ei nii kouvvoo et nahka irtoaa.


      • poroton
        täti vihreä kirjoitti:

        En ole huomannut, mutta voihan sitä testata. Ehkä seuraavan kerran kokeillaan rakennusmestarin kanssa. Annan palautetta jos kiinnostaa.

        Voi jösses sentään, ihan uskallat puhua siitä ihtestään. :))

        Olet sinä rohkea tyttö. Kiinnostaa, kerro sitten!


      • täti vihreä
        poroton kirjoitti:

        Voi jösses sentään, ihan uskallat puhua siitä ihtestään. :))

        Olet sinä rohkea tyttö. Kiinnostaa, kerro sitten!

        Yks mutta on, se että suostuuko mestari käärimään sukkahousua "vasaransa" ympärille. Yritän houkutella, että saadaan testitulos.


      • varoitus:O
        täti vihreä kirjoitti:

        Yks mutta on, se että suostuuko mestari käärimään sukkahousua "vasaransa" ympärille. Yritän houkutella, että saadaan testitulos.

        Sukkahousun sisään voi piilottaa kenkälusikan.


      • Pirre*
        bessie* kirjoitti:

        Äläs nyt Pirre, sattuuhan sellaista

        Ikinä en olisi uskonut itsellenikään niin käyvän. En edes heti ymmärtänyt mistä oli kysymys. Aivan tosissani silloin mietin että onkohan sydämessä tai jossain jotain häikkää, kun oli niin tunne outo rinnassani. Jopa järkeilin, että varmaan tuossa uudessa kahvisuosikissani on tosi paljon kofeiinia kun valvottaa ja pyörittää yöt. Sitten ihan yllättäen tuli järjen välähdys (parvekkeella kuuta katsellessa sekin:), että sitähän tämä onkin, olen rakastunut!
        No eihän ne oireet siitä helpottaneet, mutta helpottihan se sentään vähän ettei sen vakavammasta ollut kysymys ja kahvimääränkin voi taas nostaa ennalleen.

        No niin no bessie..liian makea maistuu pahalle. :/


      • Miehelään

        Mitä tarkoitat "poroja"?
        Ap


      • pro pro provo
        Miehelään kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "poroja"?
        Ap

        Olisiko provo.


    • 89+998

      Paras kääntyä sydänspesialistin puoleen sydänongelmissa.

      • Miehelään

        En usko sydänspealistin auttavan. Tämä on nyt aitoa tunnereaktiota.
        Mies on karismaattinen ja tosi miehekäs.
        Hän toi kukkia,kun täytin vuosia.
        Hän on vapaa.
        Miten tässä iässä voi vielä tuntea näin täysin vierasta miestä kohtaan.
        Josko tunne on yksipuolinen,joudun vielä itkemään ihastustani.
        Miten kylmetän itseni?
        Eikö kenellekkään ole käynyt näin?
        Ap


      • ???

      • hur så?
        Miehelään kirjoitti:

        En usko sydänspealistin auttavan. Tämä on nyt aitoa tunnereaktiota.
        Mies on karismaattinen ja tosi miehekäs.
        Hän toi kukkia,kun täytin vuosia.
        Hän on vapaa.
        Miten tässä iässä voi vielä tuntea näin täysin vierasta miestä kohtaan.
        Josko tunne on yksipuolinen,joudun vielä itkemään ihastustani.
        Miten kylmetän itseni?
        Eikö kenellekkään ole käynyt näin?
        Ap

        Vieras mies tuli taloon kukkia tuomaan?


      • eppu2
        Miehelään kirjoitti:

        En usko sydänspealistin auttavan. Tämä on nyt aitoa tunnereaktiota.
        Mies on karismaattinen ja tosi miehekäs.
        Hän toi kukkia,kun täytin vuosia.
        Hän on vapaa.
        Miten tässä iässä voi vielä tuntea näin täysin vierasta miestä kohtaan.
        Josko tunne on yksipuolinen,joudun vielä itkemään ihastustani.
        Miten kylmetän itseni?
        Eikö kenellekkään ole käynyt näin?
        Ap

        Tartu hetkeen. Kyllä 60 iässä osaat jo antaa hienovaraisia vinkkejä

        Äläkä höpise kylmettämisestä Jos et saa vastakaikua, et ole menettänyt mitään. Oletpahan kokemusta rikkaampi.

        Kukat ovat jo hyvä merkki. Lykkyä vaan.
        .


      • Miehelään
        ??? kirjoitti:

        Miten suu pannaan, jos itse tohtori on oireiden aiheuttaja?

        http://www.youtube.com/watch?v=89NoKhocGrM

        Vieras mies sikäli,että olen nähnyt häntä vilaukselta,vuoden alusta. Hän muutti samoihin maisemiin.
        En silloin huomioinut ketään. Vaikka Brad Pitt olisi kävellyt vastaan,ei mitään reagointia. Olin sellaisessa mielentilassa.
        Tämä mies alkoi puhelemaan kanssani. Ihmeekseni minäkin vastailin,enkä lähtenyt pois.
        Hän kutsui kahville ja minä kutsuin hänet. Paljon meillä on puhuttavaa.
        Hän ilmeisesti pitää minua vain kaverina.
        Itse haluaisin enemmän.
        Mutta enhän voi rynnätä miehen kaulaan,jos toinen ei tee elettäkään.
        Täytyy siis kärvisrellä.


      • puskaisa
        Miehelään kirjoitti:

        Vieras mies sikäli,että olen nähnyt häntä vilaukselta,vuoden alusta. Hän muutti samoihin maisemiin.
        En silloin huomioinut ketään. Vaikka Brad Pitt olisi kävellyt vastaan,ei mitään reagointia. Olin sellaisessa mielentilassa.
        Tämä mies alkoi puhelemaan kanssani. Ihmeekseni minäkin vastailin,enkä lähtenyt pois.
        Hän kutsui kahville ja minä kutsuin hänet. Paljon meillä on puhuttavaa.
        Hän ilmeisesti pitää minua vain kaverina.
        Itse haluaisin enemmän.
        Mutta enhän voi rynnätä miehen kaulaan,jos toinen ei tee elettäkään.
        Täytyy siis kärvisrellä.

        Kyllähän hänellä on pakko olla jotain vetoa sinuun, kun noin käyttäytyy.
        Jos teitä on kaksi, joilla on samat ajatukset.
        Mikä vahinko, jos kumpikin olisi ujo piimä, eikä asia etenisi.

        Varmaankin pelottaa, loppuisiko ystävyys, jos lemmen liekki ei olisikaan toisella leimahtamassa?
        Voisitko kuitenkin edes piirun verran lähentyä häntä sanoillasi ja himpusti likeentyisit, kun soffalla kahvittellette?


      • Miehelään
        puskaisa kirjoitti:

        Kyllähän hänellä on pakko olla jotain vetoa sinuun, kun noin käyttäytyy.
        Jos teitä on kaksi, joilla on samat ajatukset.
        Mikä vahinko, jos kumpikin olisi ujo piimä, eikä asia etenisi.

        Varmaankin pelottaa, loppuisiko ystävyys, jos lemmen liekki ei olisikaan toisella leimahtamassa?
        Voisitko kuitenkin edes piirun verran lähentyä häntä sanoillasi ja himpusti likeentyisit, kun soffalla kahvittellette?

        Tuossa alussa joku kirjoitti ehkäisystä,leikillään. Onko se niin,että sänkyhommat tulee ensimmäisenä mieleen. Niinkö ne meidän ikäisten suhteet alkaa?
        Haluavatko miehet heti alkumetreillä makuuhuoneeseen? Ja jos näin on,onnistuuko siellä kaikki tuosta vaan.
        Kaksi yli 60 vuotiasta ihmistä,joilla molemmilla on takana avioliittoja ja avoliittoja. On petetty,jätetty puolin ja toisin.
        Mitenkä voi muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella onnistua intiimi suhde? Onko se miehelle läpihuutojuttu?
        Liian monimutkaista.
        Ap


      • puskaisa
        Miehelään kirjoitti:

        Tuossa alussa joku kirjoitti ehkäisystä,leikillään. Onko se niin,että sänkyhommat tulee ensimmäisenä mieleen. Niinkö ne meidän ikäisten suhteet alkaa?
        Haluavatko miehet heti alkumetreillä makuuhuoneeseen? Ja jos näin on,onnistuuko siellä kaikki tuosta vaan.
        Kaksi yli 60 vuotiasta ihmistä,joilla molemmilla on takana avioliittoja ja avoliittoja. On petetty,jätetty puolin ja toisin.
        Mitenkä voi muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella onnistua intiimi suhde? Onko se miehelle läpihuutojuttu?
        Liian monimutkaista.
        Ap

        Ei minulla tullut mieleenkään mitkään sänkymambot, eikä olisi tullut mieleenkään niitä ehdottaa.
        Niin kuin meillä vanhoilla pareilla on yhteistä rakkaus, mutta myös ystävyys, voi rakkaus alkaa ystävyydestä, katsoa mihin se johtaa.
        Jos toki on kultaakin kalliimpaa sinälläänkin.

        Täällä on tapana vetää vitsiä, jos ei ole muuta sanottavaa.
        Olen minäkin siihen joskus syyllistynyt, vaikka kuinka tylsä olenkin, joskus helteen kellistämänä puuhuu mitä sattuu.


      • antaa mennä...
        Miehelään kirjoitti:

        Tuossa alussa joku kirjoitti ehkäisystä,leikillään. Onko se niin,että sänkyhommat tulee ensimmäisenä mieleen. Niinkö ne meidän ikäisten suhteet alkaa?
        Haluavatko miehet heti alkumetreillä makuuhuoneeseen? Ja jos näin on,onnistuuko siellä kaikki tuosta vaan.
        Kaksi yli 60 vuotiasta ihmistä,joilla molemmilla on takana avioliittoja ja avoliittoja. On petetty,jätetty puolin ja toisin.
        Mitenkä voi muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella onnistua intiimi suhde? Onko se miehelle läpihuutojuttu?
        Liian monimutkaista.
        Ap

        Sillä ainakin se pahin kutina, mitä rakkaudeksi luulet, menee ohi. Paras kun vaadit sen kortsun kuitenkin, sukupuolitautien ehkäisynä.


      • Pirre*
        hur så? kirjoitti:

        Vieras mies tuli taloon kukkia tuomaan?

        :DD hahaaa..


      • Pirre*
        Miehelään kirjoitti:

        Tuossa alussa joku kirjoitti ehkäisystä,leikillään. Onko se niin,että sänkyhommat tulee ensimmäisenä mieleen. Niinkö ne meidän ikäisten suhteet alkaa?
        Haluavatko miehet heti alkumetreillä makuuhuoneeseen? Ja jos näin on,onnistuuko siellä kaikki tuosta vaan.
        Kaksi yli 60 vuotiasta ihmistä,joilla molemmilla on takana avioliittoja ja avoliittoja. On petetty,jätetty puolin ja toisin.
        Mitenkä voi muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella onnistua intiimi suhde? Onko se miehelle läpihuutojuttu?
        Liian monimutkaista.
        Ap

        Miehelään, taijjat nähä unta..:/


    • Älä pala

      Jatka vaan kylmiä suihkuja, ukkomies, pelleilee vaan sinun kanssasi, nauraa partaansa kuitenkin. Ottaa vastaansa kaiken saamansa ihailun tietenkin mielellään.

      • ,,,,,

        Älä nyt viheriöi noin kateellisena. Mistä sinä miehen ukkoisuuden tiedät?


      • Miehelään
        ,,,,, kirjoitti:

        Älä nyt viheriöi noin kateellisena. Mistä sinä miehen ukkoisuuden tiedät?

        Mies saattaa hyvinkin pitää minua pilkkanaan. Yksin hän asuu,mutta mitään se ei todista. Järki sanookin näin.
        Mutta kun elän tunteella enemmän.
        Järki sanoo,että komealla miehellä on naisia vaikka kuinka paljon.
        Olen vain yksi juttukaveri siellä joukossa.
        Mutta kun se hemmetin tunnepuoli nostaa päätään.
        Tähän tilanteeseen pitäisi löytyä jokin hyvä neuvo.
        Etäisyyttä pitää vissiin ottaa ja lähteä johonkin. Mutta minne?
        Olen aivan kuin 15 vuotias kakara.
        Voi tätä elämää!


      • Älä pala
        ,,,,, kirjoitti:

        Älä nyt viheriöi noin kateellisena. Mistä sinä miehen ukkoisuuden tiedät?

        Oon realisti. Kaikkeen mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, on koira haudattuna kuitenkin. Eikös se näin mene?


      • Älä pala
        Miehelään kirjoitti:

        Mies saattaa hyvinkin pitää minua pilkkanaan. Yksin hän asuu,mutta mitään se ei todista. Järki sanookin näin.
        Mutta kun elän tunteella enemmän.
        Järki sanoo,että komealla miehellä on naisia vaikka kuinka paljon.
        Olen vain yksi juttukaveri siellä joukossa.
        Mutta kun se hemmetin tunnepuoli nostaa päätään.
        Tähän tilanteeseen pitäisi löytyä jokin hyvä neuvo.
        Etäisyyttä pitää vissiin ottaa ja lähteä johonkin. Mutta minne?
        Olen aivan kuin 15 vuotias kakara.
        Voi tätä elämää!

        Aivan, ota etäisyyttä. Ku et ole tekemisissä, unohtuu paremmin. Pääset eroon ja irti.


      • miss Pessi
        Älä pala kirjoitti:

        Oon realisti. Kaikkeen mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, on koira haudattuna kuitenkin. Eikös se näin mene?

        Pessimisti ei koskaan pety.


      • eppu2
        miss Pessi kirjoitti:

        Pessimisti ei koskaan pety.

        Optimisti löytää elämän kipinän pettymyksestäkin.


      • miss Pessi
        eppu2 kirjoitti:

        Optimisti löytää elämän kipinän pettymyksestäkin.

        Kaikki ollaan pessin ja optin sekametelikeittoja.
        Kuin ihminenkin on naisen ja miehen sekoitus, kuka enemmän mitäkin.


      • Älä pala
        eppu2 kirjoitti:

        Optimisti löytää elämän kipinän pettymyksestäkin.

        Optimisti myös suojelee itseään liian suurilta pettymyksiltä.


      • eppu2
        miss Pessi kirjoitti:

        Kaikki ollaan pessin ja optin sekametelikeittoja.
        Kuin ihminenkin on naisen ja miehen sekoitus, kuka enemmän mitäkin.

        Optimistiksi pitää opetella. Toki sekoituksia riittää. Ei kai kukaan ole joko tai. Tilanteetkin ratkaisee.
        Itse yritän ajatella, että turha surra asioita, joita ei kenties koskaan tapahdu.


      • eppu2
        Älä pala kirjoitti:

        Optimisti myös suojelee itseään liian suurilta pettymyksiltä.

        Kun opettelee optimistiksi, oppii myös kääntämään vastoinkäymiset voitoksi.
        Tie ei ole kovin lyhyt, mutta kannattaa kokeilla.


      • jalalla koreasti
        eppu2 kirjoitti:

        Kun opettelee optimistiksi, oppii myös kääntämään vastoinkäymiset voitoksi.
        Tie ei ole kovin lyhyt, mutta kannattaa kokeilla.

        Onko yhtä helppoa, kuin jalattoman alkaa kasvattamaan jalkojaan?


      • Älä pala
        eppu2 kirjoitti:

        Kun opettelee optimistiksi, oppii myös kääntämään vastoinkäymiset voitoksi.
        Tie ei ole kovin lyhyt, mutta kannattaa kokeilla.

        Optimisti ei odottele jokanaisenmiehen mahdollisia suosionosoituksia. Etsii onnensa realistisista kohteista.


      • eppu2
        jalalla koreasti kirjoitti:

        Onko yhtä helppoa, kuin jalattoman alkaa kasvattamaan jalkojaan?

        Henkiset jalat eivät häviä koskaan. Haamusärkyjä ei muuten olisi.


      • eppu2
        Älä pala kirjoitti:

        Optimisti ei odottele jokanaisenmiehen mahdollisia suosionosoituksia. Etsii onnensa realistisista kohteista.

        Juuri! Optimistin avainsana on realismi.
        100 vuotta ja meidän murheita ei muista enää kukaan.


      • Älä pala
        eppu2 kirjoitti:

        Juuri! Optimistin avainsana on realismi.
        100 vuotta ja meidän murheita ei muista enää kukaan.

        Aivan, ja sadan vuoden päästä nyt meidän iässämme olevilla on ihan muut murheet ja kujeetkin niin kui sata vuotta ennen meitä eläneilläkin oli.


    • pikku pässi

      No jo on taas jollain kiima päällä. Eikö kukaan ehdi jelppaamaan kärsivää.

      • pää pää päkäpää

        Jos sulle rakkaus on kiima, niin tätipä kertoo, ettei kaikille.
        Osa, ei vain .


      • provo mikä provo
        pää pää päkäpää kirjoitti:

        Jos sulle rakkaus on kiima, niin tätipä kertoo, ettei kaikille.
        Osa, ei vain .

        Usko sinä luuta lihaksi, pässin päätä paistikkaaksi.


      • pää pää, mikä pää
        provo mikä provo kirjoitti:

        Usko sinä luuta lihaksi, pässin päätä paistikkaaksi.

        Minua ei kukaan saa helpolla uskomaan mitään.
        Minä kun epäilen.


      • Miehelään
        pää pää päkäpää kirjoitti:

        Jos sulle rakkaus on kiima, niin tätipä kertoo, ettei kaikille.
        Osa, ei vain .

        Miehelään
        Tämä on sellaista sisäistä kutinaa,jota ei voi raapia.
        Olen ollut niin omassa maailmassani,etten ole nähnyt ympärilläni mitään. Vain pakolliset kaupassakäynnit ja äkkiä sisätiloihin.
        Järkevästi ajatellen,tämä mies oli pitkästä ensimmäinen,joka yleensä puhui mulle,ja minä puhuin.
        Hän pääsi jonkun panssarin läpi ihan tietämättään.
        Tästä voi johtua mun ihastukseni häneen.
        Hän kosketti puhuessaan jotain sisimmästäni ja laittoi liikkeelle.
        Hänen kanssaan lähdin lenkille. En jaksanut aikaisemmin yksin.
        Hän puhui tavallisista asioista ja olin hämilläni. Lenkkipolulla sain taas elämäni takaisin.
        Mutta nyt en halua menettää mielenrauhaani ihastukseni vuoksi.
        Mitenkä tämä voi olla näin vaikeata?


      • alle 20v?
        Miehelään kirjoitti:

        Miehelään
        Tämä on sellaista sisäistä kutinaa,jota ei voi raapia.
        Olen ollut niin omassa maailmassani,etten ole nähnyt ympärilläni mitään. Vain pakolliset kaupassakäynnit ja äkkiä sisätiloihin.
        Järkevästi ajatellen,tämä mies oli pitkästä ensimmäinen,joka yleensä puhui mulle,ja minä puhuin.
        Hän pääsi jonkun panssarin läpi ihan tietämättään.
        Tästä voi johtua mun ihastukseni häneen.
        Hän kosketti puhuessaan jotain sisimmästäni ja laittoi liikkeelle.
        Hänen kanssaan lähdin lenkille. En jaksanut aikaisemmin yksin.
        Hän puhui tavallisista asioista ja olin hämilläni. Lenkkipolulla sain taas elämäni takaisin.
        Mutta nyt en halua menettää mielenrauhaani ihastukseni vuoksi.
        Mitenkä tämä voi olla näin vaikeata?

        Ja ikäsi on?


      • ukko sänkyyn
        Miehelään kirjoitti:

        Miehelään
        Tämä on sellaista sisäistä kutinaa,jota ei voi raapia.
        Olen ollut niin omassa maailmassani,etten ole nähnyt ympärilläni mitään. Vain pakolliset kaupassakäynnit ja äkkiä sisätiloihin.
        Järkevästi ajatellen,tämä mies oli pitkästä ensimmäinen,joka yleensä puhui mulle,ja minä puhuin.
        Hän pääsi jonkun panssarin läpi ihan tietämättään.
        Tästä voi johtua mun ihastukseni häneen.
        Hän kosketti puhuessaan jotain sisimmästäni ja laittoi liikkeelle.
        Hänen kanssaan lähdin lenkille. En jaksanut aikaisemmin yksin.
        Hän puhui tavallisista asioista ja olin hämilläni. Lenkkipolulla sain taas elämäni takaisin.
        Mutta nyt en halua menettää mielenrauhaani ihastukseni vuoksi.
        Mitenkä tämä voi olla näin vaikeata?

        Joo iske kiinni vaan kun sika limppuun kun noin kovin kutisoo.


      • I.P.
        Miehelään kirjoitti:

        Miehelään
        Tämä on sellaista sisäistä kutinaa,jota ei voi raapia.
        Olen ollut niin omassa maailmassani,etten ole nähnyt ympärilläni mitään. Vain pakolliset kaupassakäynnit ja äkkiä sisätiloihin.
        Järkevästi ajatellen,tämä mies oli pitkästä ensimmäinen,joka yleensä puhui mulle,ja minä puhuin.
        Hän pääsi jonkun panssarin läpi ihan tietämättään.
        Tästä voi johtua mun ihastukseni häneen.
        Hän kosketti puhuessaan jotain sisimmästäni ja laittoi liikkeelle.
        Hänen kanssaan lähdin lenkille. En jaksanut aikaisemmin yksin.
        Hän puhui tavallisista asioista ja olin hämilläni. Lenkkipolulla sain taas elämäni takaisin.
        Mutta nyt en halua menettää mielenrauhaani ihastukseni vuoksi.
        Mitenkä tämä voi olla näin vaikeata?

        Nyt alkoi tuntumaan, että se, että mies huomioi sinut, sai sinut ihastumaan.
        Jos nyt voisit alkaa katselemaan maailmaa vähän lavemmasti, on kivoja miehiä muuallakin.

        Ei millään pahalla, mutta kuin aiemmin olisit hävennyt itseäsi, ja pitänyt rakkauden mahdollisuutta utopiana.
        Nyt sitten kun mies osoittaa ystävyyttään, päätä pahkaa kiinnyt häneen?
        Vaikeapa on sinun tuntemuksiasi tietää, luulla voi vain, mutta palstahan on luulon koti.


      • Miehelään
        alle 20v? kirjoitti:

        Ja ikäsi on?

        60 vuotta
        Ap


      • Miehelään
        I.P. kirjoitti:

        Nyt alkoi tuntumaan, että se, että mies huomioi sinut, sai sinut ihastumaan.
        Jos nyt voisit alkaa katselemaan maailmaa vähän lavemmasti, on kivoja miehiä muuallakin.

        Ei millään pahalla, mutta kuin aiemmin olisit hävennyt itseäsi, ja pitänyt rakkauden mahdollisuutta utopiana.
        Nyt sitten kun mies osoittaa ystävyyttään, päätä pahkaa kiinnyt häneen?
        Vaikeapa on sinun tuntemuksiasi tietää, luulla voi vain, mutta palstahan on luulon koti.

        I.P.kirjoittaa asiaa.
        Näin varmaan pääsi käymään. Kait se näkyy päällepäin ihmisestä,kun on täysin hukassa.
        Menen lauantaina eräälle tanssilavalle kahvinkeittäjäksi. On kesäinen vanhanaikainen lava.
        Jospa siellä törmäisi johonkin tavalliseen,että tämä mies jäisi mielestä pois.
        Joku tuolla kirjoitti,että kun on liian hyvää ollakseen totta. Hyvät varoitussanat.
        Mikä siinä on,että ikä ei edes suojele tunnemyrskyiltä.
        Ajattelin,että kun on 60 mittarissa,elämä on sen jälkeen kuoleman odottelua.
        Niin ei käynyt.
        Ap


      • Hulta Hempukka
        Miehelään kirjoitti:

        I.P.kirjoittaa asiaa.
        Näin varmaan pääsi käymään. Kait se näkyy päällepäin ihmisestä,kun on täysin hukassa.
        Menen lauantaina eräälle tanssilavalle kahvinkeittäjäksi. On kesäinen vanhanaikainen lava.
        Jospa siellä törmäisi johonkin tavalliseen,että tämä mies jäisi mielestä pois.
        Joku tuolla kirjoitti,että kun on liian hyvää ollakseen totta. Hyvät varoitussanat.
        Mikä siinä on,että ikä ei edes suojele tunnemyrskyiltä.
        Ajattelin,että kun on 60 mittarissa,elämä on sen jälkeen kuoleman odottelua.
        Niin ei käynyt.
        Ap

        Siellähän voit hyvinkin tavata kunnon miehen, vähän mukaan silmän pilkettä ja ilomieltä.

        Toivon kaikkea hyvää!


      • Miehelään
        Hulta Hempukka kirjoitti:

        Siellähän voit hyvinkin tavata kunnon miehen, vähän mukaan silmän pilkettä ja ilomieltä.

        Toivon kaikkea hyvää!

        Tuolla joku kirjoittaa että iske kiinni.
        Olen niin vanhanaikainen,että miehen tehtävä on naista pyytää. Mieshän se määrää tahdin.
        Olen ollut kaksi kertaa aviossa. Kyllä minä siis tunnen miehiä. Jos mies ei naisesta syty,ei nainen voi sille mitään.
        Kuulun ilmeisesti siihen naisryhmään,jonka kanssa vaan seurustellaan ja lenkkeillään.
        En tunne vapaita ikäisiäni naisia.
        Millainen tuuri heillä mahtaa käydä mieskuvioissa?
        Ap


      • Hulta Hempukka
        Miehelään kirjoitti:

        Tuolla joku kirjoittaa että iske kiinni.
        Olen niin vanhanaikainen,että miehen tehtävä on naista pyytää. Mieshän se määrää tahdin.
        Olen ollut kaksi kertaa aviossa. Kyllä minä siis tunnen miehiä. Jos mies ei naisesta syty,ei nainen voi sille mitään.
        Kuulun ilmeisesti siihen naisryhmään,jonka kanssa vaan seurustellaan ja lenkkeillään.
        En tunne vapaita ikäisiäni naisia.
        Millainen tuuri heillä mahtaa käydä mieskuvioissa?
        Ap

        Et tunne vapaita ikäisiäsi naisia?
        Minulla taas on kaksi vapaata naista, ikäisiäni, parhaita ystäviäni.
        Tuolla aiemmin jo meinasin ehdottaa, että ala käymään ulkona ystävättäresi kanssa, mutta mistäpä heitä taikoo, jos heitä ei ole.
        Enkä olisi ehdottanut miksikään kainalosauvaksi, mutta kaksin on jollain lailla helpompaa, uskon, vaikka ei ole omaa kokemusta, kun tuon muruni jo nuorena löysin.


      • miehelään
        Hulta Hempukka kirjoitti:

        Et tunne vapaita ikäisiäsi naisia?
        Minulla taas on kaksi vapaata naista, ikäisiäni, parhaita ystäviäni.
        Tuolla aiemmin jo meinasin ehdottaa, että ala käymään ulkona ystävättäresi kanssa, mutta mistäpä heitä taikoo, jos heitä ei ole.
        Enkä olisi ehdottanut miksikään kainalosauvaksi, mutta kaksin on jollain lailla helpompaa, uskon, vaikka ei ole omaa kokemusta, kun tuon muruni jo nuorena löysin.

        Kuulin sattumalta eilen,että ei se suhde tämänikäisenä enää kehity siten,kun nuorena.
        Naisihminen 63v,kertoi,että hän käy saunomassa yhden miehen luona. Vain silloin kun mies suvaitsee soittaa. Joskus menee viikkojakin,ettei soittele.
        Kun hän menee miehen taloon, siellä on ruoat valmiina. Sauna ja mies kuumana.
        Toinen tapaus on sellainen.että nainen on 62v. Hänellä on vipinää ukkomiehen kanssa,jolla on 7 lasta.
        Ukkomies ehtii vain öisin pistäytymään.
        Molemmissa tapauksissa naiset ovat hyväksyneet tällaisen suhteen.
        Pitää pyrkiä samaan.
        Ap


      • Älä pala
        miehelään kirjoitti:

        Kuulin sattumalta eilen,että ei se suhde tämänikäisenä enää kehity siten,kun nuorena.
        Naisihminen 63v,kertoi,että hän käy saunomassa yhden miehen luona. Vain silloin kun mies suvaitsee soittaa. Joskus menee viikkojakin,ettei soittele.
        Kun hän menee miehen taloon, siellä on ruoat valmiina. Sauna ja mies kuumana.
        Toinen tapaus on sellainen.että nainen on 62v. Hänellä on vipinää ukkomiehen kanssa,jolla on 7 lasta.
        Ukkomies ehtii vain öisin pistäytymään.
        Molemmissa tapauksissa naiset ovat hyväksyneet tällaisen suhteen.
        Pitää pyrkiä samaan.
        Ap

        No siitä vaan jos sinulle riittää toisten jämät. Itse kokoisin moisen lähinnä nöyryyttävänä panona.


      • vain elämää
        Älä pala kirjoitti:

        No siitä vaan jos sinulle riittää toisten jämät. Itse kokoisin moisen lähinnä nöyryyttävänä panona.

        Läheltä nähty, kuinka naiselle sopii juuri tuollainen, on aina juhla, kun perheellinen mies tulee ja vie ravinteliin.
        Sitten rakkautta loppuyö. Ei tarvi huolehtia muusta kuin omasta ulkonäöstään.
        Joskus voi tosin tulla tenkkapoo, kun käynnit loppuvat kuin seinään.
        Syy jää ikuiseksi arvoitukseksi.


      • Älä pala
        vain elämää kirjoitti:

        Läheltä nähty, kuinka naiselle sopii juuri tuollainen, on aina juhla, kun perheellinen mies tulee ja vie ravinteliin.
        Sitten rakkautta loppuyö. Ei tarvi huolehtia muusta kuin omasta ulkonäöstään.
        Joskus voi tosin tulla tenkkapoo, kun käynnit loppuvat kuin seinään.
        Syy jää ikuiseksi arvoitukseksi.

        Rakkauttahan se tietenkin on kun saa jämät mitä perheeltä jää. Mies tulee milloin omalta perheeltään ehtii ja varkain pääsee tulemaan. Nainen odottaa että milloin hänelle on aikaa ja "yörakkaudelle".

        "Syy jää ikuiseksi arvoitukseksi"
        Ei kai siinä muuta syytä ole kuin se että tälle yöviihdyttäjälle ei tarvitse selittää mitään kun hän ei ole sen arvoinen. Pelinappulaksi riittää ja tarpeiden tyydyttäjäksi ja lisäjännityksen tuomiseksi elämään, ei vertaiseksi kumppaniksi kuten vaimo tai tyttöystävä.


      • --,,--
        Älä pala kirjoitti:

        Rakkauttahan se tietenkin on kun saa jämät mitä perheeltä jää. Mies tulee milloin omalta perheeltään ehtii ja varkain pääsee tulemaan. Nainen odottaa että milloin hänelle on aikaa ja "yörakkaudelle".

        "Syy jää ikuiseksi arvoitukseksi"
        Ei kai siinä muuta syytä ole kuin se että tälle yöviihdyttäjälle ei tarvitse selittää mitään kun hän ei ole sen arvoinen. Pelinappulaksi riittää ja tarpeiden tyydyttäjäksi ja lisäjännityksen tuomiseksi elämään, ei vertaiseksi kumppaniksi kuten vaimo tai tyttöystävä.

        Jos vierailija on ollut huomattavasti emäntää vanhempi, käyntien loppumiselle on voinut olla hyvin yksinkertainen syy.
        Muukin kuin rakkaudettomuus.
        Uskon monen miehen olevan velvollisuudesta ja lasten ja lastenlasten takia yhdessä vaimonsa kanssa.


      • Älä pala
        --,,-- kirjoitti:

        Jos vierailija on ollut huomattavasti emäntää vanhempi, käyntien loppumiselle on voinut olla hyvin yksinkertainen syy.
        Muukin kuin rakkaudettomuus.
        Uskon monen miehen olevan velvollisuudesta ja lasten ja lastenlasten takia yhdessä vaimonsa kanssa.

        Just, selityksiähän aina riittää ja pyritään keksimään kun yritetään vakuuttaa että kyllä se varmasti rakasti. Älkää hyvät naiset antako höynäyttää itseänne. Ottakaa se arvostus mikä teille kuuluu. Teidän ongelmanne ei ole hoitaa miestä joka on "vevollisuudesta" oikean vaimonsa kanssa.


      • --,,--
        Älä pala kirjoitti:

        Just, selityksiähän aina riittää ja pyritään keksimään kun yritetään vakuuttaa että kyllä se varmasti rakasti. Älkää hyvät naiset antako höynäyttää itseänne. Ottakaa se arvostus mikä teille kuuluu. Teidän ongelmanne ei ole hoitaa miestä joka on "vevollisuudesta" oikean vaimonsa kanssa.

        Mullei ole ollut eikä koskaan tule moisia ongelmia.
        Mutta minähän olenkin naimisissa Miehen, en kanikan kanssa.


    • Siun täytyy hakeutua silmätysten komistuksen kaa. Jos mielen kuohunta ei saa hukkumaan sielunsilmien syöveriin vaan muuttuu rauhaisaksi kotkaksi joka siellä silmien taivaalla liitelee rauhallisesti, vakaana ja varmana, sekä samanaikaisesti ilokellojen korvissa helistessä niin se on menoa se, ainakin yksipuolisesti.

      • Miehelään

        Hakeutunut olen silmätysten hänen kanssaan. Puhutaan Hyvää päivää kirvesvartta keskustelua.
        Laulakoon mikä lintu lystää,yksipuoliseksi jäi.
        Lähdin tänään uudella asenteella terassille. Sain yllättävästi tukea siskoltani.
        Leuka pystyyn ja kohti uusia haasteita.
        Miesten takia ei kannata mielenrauhaansa menettää.
        Kiitos kaikille kirjoittajille.
        Ap


      • Miehelään kirjoitti:

        Hakeutunut olen silmätysten hänen kanssaan. Puhutaan Hyvää päivää kirvesvartta keskustelua.
        Laulakoon mikä lintu lystää,yksipuoliseksi jäi.
        Lähdin tänään uudella asenteella terassille. Sain yllättävästi tukea siskoltani.
        Leuka pystyyn ja kohti uusia haasteita.
        Miesten takia ei kannata mielenrauhaansa menettää.
        Kiitos kaikille kirjoittajille.
        Ap

        Hyvä ;-) terve maalaisjärki se tottuven jyvän löytää muodossa jos toisessa.


      • untamoin
        Miehelään kirjoitti:

        Hakeutunut olen silmätysten hänen kanssaan. Puhutaan Hyvää päivää kirvesvartta keskustelua.
        Laulakoon mikä lintu lystää,yksipuoliseksi jäi.
        Lähdin tänään uudella asenteella terassille. Sain yllättävästi tukea siskoltani.
        Leuka pystyyn ja kohti uusia haasteita.
        Miesten takia ei kannata mielenrauhaansa menettää.
        Kiitos kaikille kirjoittajille.
        Ap

        Kokemusta on siitä, että rakastua voi tässäkin iässä ja se käy nopeasti, molemmin puolin. Ja se kestää kunnes.......Onnea matkaa.


    • On mitä on

      Älä ota riesaksesi miestä, hän tulee vaatimuksineen sähläämään elämääsi.
      Viagrat taskussa. Vaadi hiukan kunnioitusta, vaadi ystävyyttä ja todellista rakkautta.
      Ikävä kyllä miesten tunteet on sitä mitä ne on, kaikki naisethan sen tietää.

      • |||

        Ei kaikkia petetä ja jätetä.


      • Miehelään
        ||| kirjoitti:

        Ei kaikkia petetä ja jätetä.

        En ole vielä tavannut miestä joka ei olisi pettänyt,omassa elämässäni.
        Isäni oli petollinen. Jo lapsena sain nähdä isäni huseeraamista vieraiden naisten kanssa.
        Nyt täytyy pysyä lujana. Mikä siinä vaan on,että ne helvetin ukkoloiset vetää puoleensa.
        Joku alfauros neuroosi minulla vissiin on.
        Ap


      • |||
        Miehelään kirjoitti:

        En ole vielä tavannut miestä joka ei olisi pettänyt,omassa elämässäni.
        Isäni oli petollinen. Jo lapsena sain nähdä isäni huseeraamista vieraiden naisten kanssa.
        Nyt täytyy pysyä lujana. Mikä siinä vaan on,että ne helvetin ukkoloiset vetää puoleensa.
        Joku alfauros neuroosi minulla vissiin on.
        Ap

        Minulla päinvastoin, isää vei muut harrasteet, ei naiset.
        Mies on oikea kunnon mies. Onneksi.

        Kai sinua jokin viehätys vetää puoleensa. Olisihan huonompiakin ajankulukkeita.


      • Miksi pyrkiä hallitsemaan ja vaatimaan tunnetilaa jota kenties ei ole. Päivä kerrallaan ja silleen..................... varmin tapa karkoittaa on alkaa roikkumaan ja ahdistelemaan.


    • 4-4

      Muita lukematta, luulen kirjoitus on mielikuvituksen tuotto.

      Kenellä on kiinnostus, täytyy olla kaksi.

      • ---öä..

        Mitä sitten.


    • Pidähän ajan tasalla kuin tuo etenee :)))

      • Miehelään

        Kirjoitin tuolla aikaisemmin,että erään naisen luona käy yökylässä 7 lapsen isä.
        Mies on naista 20 vuotta Nuorempi.
        Itseni kohdalla ei mene hyvin. Mies soittaa kun on korkannut perjantaipullon.
        Nyt alkaa suurin tunnekuohu laantua.
        En sanonut pahasti puhelimessa,sanoin hyvästi.
        En siedä missään tapauksessa,että vain kännissä soitetaan. Se jos mikä osoittaa luonteen heikkoutta.
        Ja naisen aliarvioimista.
        Itse en juo lainkaan.
        Ap


      • Miehelään kirjoitti:

        Kirjoitin tuolla aikaisemmin,että erään naisen luona käy yökylässä 7 lapsen isä.
        Mies on naista 20 vuotta Nuorempi.
        Itseni kohdalla ei mene hyvin. Mies soittaa kun on korkannut perjantaipullon.
        Nyt alkaa suurin tunnekuohu laantua.
        En sanonut pahasti puhelimessa,sanoin hyvästi.
        En siedä missään tapauksessa,että vain kännissä soitetaan. Se jos mikä osoittaa luonteen heikkoutta.
        Ja naisen aliarvioimista.
        Itse en juo lainkaan.
        Ap

        Jos se seittemän lapsen isukki haluaa kuuntelijaa ja kuulijaa?

        Juu eikös noissa kuvioissa olekin juuri tyypillistä et otetaan yhteyttä vain silloin kun itsellä on tarve :).


      • Miehelään kirjoitti:

        Kirjoitin tuolla aikaisemmin,että erään naisen luona käy yökylässä 7 lapsen isä.
        Mies on naista 20 vuotta Nuorempi.
        Itseni kohdalla ei mene hyvin. Mies soittaa kun on korkannut perjantaipullon.
        Nyt alkaa suurin tunnekuohu laantua.
        En sanonut pahasti puhelimessa,sanoin hyvästi.
        En siedä missään tapauksessa,että vain kännissä soitetaan. Se jos mikä osoittaa luonteen heikkoutta.
        Ja naisen aliarvioimista.
        Itse en juo lainkaan.
        Ap

        Hyvinhän tuosta loppupeleissä "selvisit". Onpahan tuokin tunnekuohu koettu .Tietääpähän olevansa elossa ;) Elettyä elämää kaikki ja loppu hyvin kaikki hyvin .Hyvä osaat näköjään pitää puolesi:))) Mukavaa kesää sinulle!


      • Miehelään
        ollakovaiei kirjoitti:

        Jos se seittemän lapsen isukki haluaa kuuntelijaa ja kuulijaa?

        Juu eikös noissa kuvioissa olekin juuri tyypillistä et otetaan yhteyttä vain silloin kun itsellä on tarve :).

        Ap vastaa. Seitsemän lapsen isukki on kaukaa Aasiasta tullut.
        Heidän kulttuurissaan saakin olla monta "vaimoa"
        Mies on absolutisti eikä tupakoi.


      • Miehelään kirjoitti:

        Ap vastaa. Seitsemän lapsen isukki on kaukaa Aasiasta tullut.
        Heidän kulttuurissaan saakin olla monta "vaimoa"
        Mies on absolutisti eikä tupakoi.

        Ajattelitkos liittyä jonon jatkoksi :)?


      • maitojonon?
        ollakovaiei kirjoitti:

        Ajattelitkos liittyä jonon jatkoksi :)?

        Minkä jonon?


      • maitojonon? kirjoitti:

        Minkä jonon?

        No jos luet ketjua vähän pitemmästi alusta tai ainakin sen kelle vastasin niin ymmärtänet että vaimojonon.


      • Miehelään
        Irkka kirjoitti:

        Hyvinhän tuosta loppupeleissä "selvisit". Onpahan tuokin tunnekuohu koettu .Tietääpähän olevansa elossa ;) Elettyä elämää kaikki ja loppu hyvin kaikki hyvin .Hyvä osaat näköjään pitää puolesi:))) Mukavaa kesää sinulle!

        Ap
        Nyt yllätti mies. Ei ollutkaan ottanut kun saunaoluen. Tänään selvitimme aamukahvilla hänen luonaan asian.
        Jes,Jes,jes
        Lähdemne Ruotsinristeilylle ja katsotaan,miten sujuu yhdessä oleminen 24 h.
        Taas alfauros vei voiton.


      • ollakovaiei eirek
        Miehelään kirjoitti:

        Ap
        Nyt yllätti mies. Ei ollutkaan ottanut kun saunaoluen. Tänään selvitimme aamukahvilla hänen luonaan asian.
        Jes,Jes,jes
        Lähdemne Ruotsinristeilylle ja katsotaan,miten sujuu yhdessä oleminen 24 h.
        Taas alfauros vei voiton.

        Otan osaa :)


      • I.P.
        Miehelään kirjoitti:

        Ap
        Nyt yllätti mies. Ei ollutkaan ottanut kun saunaoluen. Tänään selvitimme aamukahvilla hänen luonaan asian.
        Jes,Jes,jes
        Lähdemne Ruotsinristeilylle ja katsotaan,miten sujuu yhdessä oleminen 24 h.
        Taas alfauros vei voiton.

        Hienoa!! Puhumalla kaikki selviää.


      • bessie*
        I.P. kirjoitti:

        Hienoa!! Puhumalla kaikki selviää.

        Ja minä rassu kun en edes ymmärrä mitä piti selvittää ja miksi.


      • I.P.
        bessie* kirjoitti:

        Ja minä rassu kun en edes ymmärrä mitä piti selvittää ja miksi.

        Et tainnut kovin tarkkaan ketjua tankata?


      • Miehelään
        I.P. kirjoitti:

        Et tainnut kovin tarkkaan ketjua tankata?

        Ap
        Tuntuu,että en ymmärrä tätä elämää lainkaan. Olen kuin puusta pudonnut.
        Mies ottaa saunakaljan ja mielikuvituksessani hän juo paljon.
        Aivan kuin olisin palannut lapsuuteeni ja siihen,että isä juo kaikki viikon loput ja lähtee kulkuun moneksi päiväksi.
        Tätä asiaa selvitin miehen luona kahvilla. Mies sanoi,että hän ei edes voi ottaa paljoa,kun ajaa paljon.
        En ymmärrä miten minusta on tullut näin herkkä ja pelokas?
        Epäilen kaikkea ja kaikkia.
        Tilattiin se Ruotsinristeily,ehkä joku koetinkivi sekin on.
        Olin kahvikaisana tanssilavalla Ihmiset olivat pukeutuneet kauniisti ja tanssivat upeasti.
        Orkesteri soitti kaihoisia tangoja,kiperiä polkkia ja valssia.
        Tunnelma oli katossa.
        Kaikki olivat pariskuntia. Yhtään sinkkua ei ollut.
        Hieno katsoa vanhoja pariskuntia,jotka tanssivat koko illan.
        Tunteiden ristiaallokkoa koko päivä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe