Malta odottaa :)

Älä sählää

Olen mies ja kirjoitan nyt asian miehen näkökulmasta. Asia saattaa olla samanlainen naisten näkökulmasa.
Kun deittisivustolle tulee uusi naisen profiili, niin tottakai "kaikki" kyseiseltä alueelta kumppania etsivät miehet on uuden profiilin kimpussa.
Nainenhan villiintyy ihan täysin ja ajattelee että vau, miehiä on pilvin pimein ja iso osa on kiinnostunut minusta.
Tuossa vaiheessa jos lähdet treffeille naisen kanssa jolla on ollut profiili vasta muutaman viikon, hommasta ei tule yhtään mitään. Asia on niin, että nainen ajattelee että jospa löytyisi vielä vähän parempi ja treffikumppaneita on jonossa odottelemassa, eli saat pakit saatesanoilla olit ihan kiva mutta kun... .
Kun on mennyt parisen kuukautta, niin yhteydenotot alkaa vähentyä huomattavissa määrin. Tässä vaiheessa nainen tietty ajattelee että hitto kun se Masa tai Pena olis ollut niin oikeanlaisia mutta nyt on jäämässä luu käteen kun luulin löytäväni aina vain paremman, menetetty peli. Masaan tai Penaan nainen ei tietenkään voi ottaa enää yhteyttä, se olisi nöyrtymistä todellisuuteen tai korvat luimussa palaamista todellisuuteen.
Tässä vaiheessa on paras ottaa ensimmäinen yhteydenotto. Naisella on turhat luulot karisseet ja nainen on palannut todellisuuteen tietäen että jos löytyy hyvä niin kannattaa napata kiinni.
Kun on mennyt nelisen kuukautta ja yhteydenottoja ei tule nimeksikään, niin tuossa vaiheessa nainen alkaa ruikuttamaan S24:n keskustelukanavalla kun miehet on sitä ja tätä ja kun niille ei kelpaa mikään.
Mitä nainen oppi, sen että nettideittailu on ihan p........, ei sieltä ketään löydä!
Masa ja Pena oli mutku mutku, nainen mokasi, pää meni sekaisin lukuisista yhteydenotoista ja kauniista sanoista. Nekin oli tulleet suurimmilta osin varatuilta miehiltä :)

Eli, odota pari kuukautta ja tee strateginen isku, älä sählää ja hötkyile.

15

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina epäsopiva

      Vika on siis Masa ja Penassa eikä siinä naisessa jonka pää meni sekaisin suosiosta?

      Eikös sählääjä ja hötkyilijä ole silloin se nainen?

      Jos käyt silloin tällöin nettideitissä niin mistä mies esimerkiksi voi tietää kuinka kauan nainen on ollut nettideitissä?

      Minulle kävi pari kertaa niin että nainen annettuaan pakit otti yhteyttä minuun myöhemmin...No se on voivoi.

      Hänen menetetty mahdollisuus se on, ei minun!

      Ei minua kiinnosta naiset joiden listalla olen sijalla 156 tai 10 tai edes 3-4.

      • vanha akka..

        Olen yrittänyt vastailla kaikille aloitusviestin lähettäneille että "Olen viestittelemässä jonkun kanssa" tmv ja muutama on kuitenkin pyytänyt ottamaan yhteyttä myöhemmin jos ei juttu onnistu...
        itselle oli iso kynnys laittaa viesti miehelle jolle jo kerran annoin "pakit" mutta kun toinen juttu meni mönkään...mies katosi...niin laitoin n viikon päästä vastauksen ja siitä syntyi jonkinlainen suhteen alku....
        ei hän pitänyt huonona sitä että oli "varasijalla"


    • Pena.

      Joo, olen odottanut jo kuusi vuotta että naiset vastais mutta ei ne vastaa.

    • Älä odota

      Varteenotettavat vaihtoehdot ei niin kauaa netissä roiku.

    • 9+10

      En ole koskaan pitänyt profiilia 3-4 vkoa pitempään. Muutamassa päivässä saa käsityksen tarjonnasta ja jos on mielenkiintoisia niin teen itse aloitteen.

      Nainen siis olen.

      • 9+10

        Plus että netti on vain yksi hakukanava, pidän silmät auki ja hymyn huulilla muuallakin liikkuessani.


    • juupa juu..

      Kerrankin asiaa miehen ajatuksissa..jos nyt mies olet:) noinhan se menee, mut kappas..miehillä kova kiirus livenäkemiseen, et saa tarkastaa "tavaran". Eihän sitä nyt mitä tahansa kehtaa vieres kuljettaa.. Vaikka olisi hyvin tavis..niin sitten vissiin liian tavis? Ja muka tositarkoituksella.. :) ainut miksi porukka ilmeisesti maksaa siitä huvista ompi se, että pääsee kyttäilemään..ihminen utelias olento sanotaan. Tositarkoituksella = anna pesää, niin homma siinä!

      • Aina epäsopiva

        Oot tosissas?

        Eli miehen tulisi odotella siinä jonossa kun nainen käy satoja miehiä läpi ja mahdollisesti löytää "omansa" ennen kuin mies ehtii edes laittaa naiselle viestiä?

        Vittu te netin naiset olette idiootteja.


      • todella sopimaton..
        Aina epäsopiva kirjoitti:

        Oot tosissas?

        Eli miehen tulisi odotella siinä jonossa kun nainen käy satoja miehiä läpi ja mahdollisesti löytää "omansa" ennen kuin mies ehtii edes laittaa naiselle viestiä?

        Vittu te netin naiset olette idiootteja.

        Niinpä niin..?

        Lueppa teksti ajatuksella..et minkä perässä te miehet oikeasti olette vain!! Itselle se millainen olet muuten kuin ulkoisesti..ratkaisevin! Mitä sillä kuorella ja "kyydillä", kun itse tositarkoituksella etsii kaveria..ei enään niin nuori, että vain nuo ekat kriteerit täyttyessään riittää. Etsii "vanhus" jo jotain hieman sielukkaampaa, joka voi kantaakin pidemmälle mahdollisesti. Mutta aloittajan teksti varmasti todella osuva..niin miehissä kuin naisissa..huomannut saman meinaan miehissä. Ikävä kyllä.


    • vanha akka..

      Minä olen piilottanut profiilin yleensä viikon parin päästä...nyt oli kolmas kerta profiili auki reilun 2v aikana...
      teen itse aloitteita ja vastailen myös kiinnostaviin yhteydenottoihin ....
      alkuun on saattanut olla 5-6 "kirjeen vaihtokaveria, mutta aika äkkiä porukka harvenee eikä kaikki edes kok´skaan uskalla treffeille...
      vähän ihmettelin tota yhtä kommentiia "tavaran tarkastamisesta"...itse olen kyllästynyt odottamaan treffikutsua ja ehdottanut miehelle tapaamista...ja siinä vaiheessa suurin osa katoaa...
      mutta on sieltä aina joku mukava tapailukumppani löytynyt :-)

    • Nii2

      Varmaan aika totta, sillä olen seurannut muutaman naisystäväni toimintaa deittisivuilla :)

    • Pena ensimmäinen

      Omakohtainen kokemus asiasta on juuri kuvatun kaltainen. Päädyin viime vuonna kokeilemaan nettideittaamista ja kohdalle sattui nainen, joka oli myös ensi kertaa liikkeellä. Ihmettelin hieman kirjoitteluvaiheessa miksi hänen viestit olivat hieman lyhyehköjä kun kuitenkin tuntui olevan online tilassa hyvin ahkerasti.
      Päädyimme treffeille kun aikataulut oli saatu sovitettua yhteen.
      Treffeille ymmärsin että hänelle kirjoitti noin sata muutakin miestä. Tietynlaista itsetunnon nostatusta tapahtui, kun tämä viehettävä nainen halusi tavata minut ensimmäiseksi. Ymmärsin kuitenkin että sain maistaa samalla voittajan kirouksen. Yksikään nainen ei varmasti sitoudu ensimmäiseen tavattuun mieheen jos sata muuta tarjokasta on vielä katsomatta.

    • Pena 2

      Hahaa hyvä kirjoitus. Pitää hyvin paikkansa noin se menee. olen kokenut Penan kohtalon. Sen on pari naista jopa tullut kertomaan myöhemmin kun olen tavannut heidät ravintolassa. Kaikki vaan oli myöhäistä naisten kannalta. Olihan naisten ilmeet erikoisia kun en enää ollut kiinnostunut :D

    • juupxz

      No, itse en ole varmaan koskaan pitänyt nettideittiprofiilia kuukautta kauempaa... Kun kyllä siinä ajassa pitäisi ainakin treffiseuraa löytyä, jos on löytyäkseen.

      Aloittajan strategialla menee ohi ne jotka nettideittailee vain silloin tällöin ja on oikeasti tosissaan. Toki tuo strategia varmasti käy niille, jotka syystä tai toisesta jämähtäneet nettideittailijoiksi. Mutta onko siitä niin helppo edetä oikeaan suhteeseen?

      Mulla kokemukset on olleet yleensä pari viikkoa nettideittiä, löytyy tai sitten ei, jos ei niin taukoa vaikka pari kuukautta tai vuosi. Ei mulla mikään kiire ole. Kirjoitteluvaiheessa voin kirjoitella useamman kanssa, mutta silloinkaan en pysty keskittymään kuin ehkä kolmeen-viiteen eri ihmiseen. Musta on kivempi niin, ja jos joku karsiutuu pois niin kuin luonnostaan käy parin viestin jälkeen jos toinen on ollut feikki tai massapostittaja niin sitten saatan viestitellä jollekin uudelle. Normaalisti kuitenkin hyvä jos löytyy edes yksi tai kaksi joiden kanssa viestitellä.

      Treffeillä olen tähän mennessä vain yhden kanssa kerrallaan, siinä vaiheessa on profiilikin jo piilotettu koska se on mun mielestä häiritsevää jos on päättänyt treffata jotakuta ja sitten olisi vielä haku päällä. Saa kuvan, ettei ole tosissaan.

      Mutta ehkä olen vähän erilainen nainen, mä en vain kykene sellaiseen ihme massadeittailuun mitä jotkut harrastaa, ja jos se ensimmäinen viestittelijä kolahtaa, niin miksei voi keskittyä siihen. Kyllä siinä on itsessäkin vikaa jos väittää tahtovansa suhteeseen mutta roikkuu kuukausia tai vuosia nettitreffeissä vaikka takana kymmeniä tai jopa satoja treffejä.

    • niin1

      Nettideittailu on ihan turhaa hommaa. Onhan jotkut löytäneet pysyvän kumppanin mutta mikähän se prosentti on, varmaan aika pieni. Olen käynyt monilla treffeillä ja eteneminen on tyssännyt alkuunsa joko minun tai toisen puolesta, äkkiseltään laskien ne menee suunnilleen fifty/fifty. Deittimaailma on jotenkin tunteetonta ja kylmää. Olen kyllä todennut että ravintolamaailmasta tai harrastusten kautta onnistuu paljon paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe