Miksi tykkään puumista?

mies..

Miksi tykkään vanhemmista naisista, siis semmoisesta jotka on nuorekkaita, ns. puumanaisia

Puuma:

1) Hän osaa olla itsevarma
2) Hänellä on elämänkokemusta
3) Hän osaa ilmaista omia haluja (jokaisella meillä ne halut on)
4) Keskustelutaito
5) Ilmaisuvapaus (miehen ei tarvi tonkia naisen syövereistä hänen haluja?)
6) Puuma tietää kauneudensa ja vaalii sitä

Nuorempien naisten haitta on liiallinen ylpeys, jokainen kuvittelee olevansa maailman napa ja kuningatar, ei tarvi tehdä mitään, nenä pystyssä kävellään vaikka olisi mikä tahansa läskimimmi.

Olen maannut monen ikäisten naisten kanssa ja kaikilla on se "pillu", ikä ei takaa hyvää pillua, jopa nuori nainen voi olla "läskipillu", patja jota vain naidaan ja pierut tulee pimperosta puuhatessa.

Sitä vastoin olen nainut vanhempaa naista jolla on jäntevä puristava pillu, ei tule pierun ääniä ja nainen on lisäksi tosi halukas, ei makaa kuin patja!

Ehkä tämä on vain elämän tuomaa kokemusta naisilla, jokainen on alussa ylpeä teini, kunnes ikää tulee ja oppii asioita ympäriltään?

Jokatapauksessa, minä tykkään hyvin säilyneistä vanhemmista naisista, ei ole ikänumeroa tämmöisellä laadukkaalla naisella, haluan tämmöistä aina ihan kympillä ja olen ihan liekeissä kun puuma osoittaa kiinnostusta minua kohtaan ;)

Kiitos puumille!

4

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilona Ilves

      Aika jännää että ylpeä nainen suostuisi olemaan panopatja... En voi käsittää tuollaista asennetta. Miksi nainen edes suostuu seksiin, jos se on hänelle ikävä kokemus jossa vain maataan selällään?

      Lapsena ajatuskin seksistä ällötti, mutta 17-vuotiaana kiinnostuin siitä kun luin muutaman seksioppaan. 19-vuotiaana pääsin tositoimiin, ja voittopuolisesti olen seksissä aina ollut aktiivinen ja tiedän mistä pidän ja mistä en. En esim. pidä nuoltavana olemisesta, koska siinä tulee vain typerä olo kun pitää maata selällään ja odottaa että se toinen osaisi sillä tavalla oikein tehdä että tuntuisi hyvältä. Seksissä saan sentään touhuta itse.

      En koskaan kuvitellut olevani kaunis, vaikka olinkin aina hoikka tai normaalipainoinen. Kasvoistani en ole pitänyt koskaan. Mutta 40 v täytettyäni ja tultuani jätetyksi huomasin että kyllähän naisena saisi seksiä niin paljon kuin harrastaa jaksaisi. Suhdetta ei ehkä saa, mutta sitä seksiä kyllä. Ja tottakai sitä, edelleenkin, harjoittaa omilla ehdoillaan, eikä niin että "makaanpa tässä ja näytän hyvältä". Ei keski-ikäinen voi enää kauhean hyvältä näyttää kasvoja myöten, jotain takuulla on jo rupsahtanut, mutta eihän seksissä ole tarkoitus jäädä tuijottelemaan toisiaan?

    • Ajan hukkaa

      Mun täytyy kyllä sanoo, että en ole imarreltu pätkääkään kun liian nuori pojankloppi tulee ehdotteleen yhtään mitään. Oikeastaan tunnen itseni oikeastaan loukatuksi.

      Olen 40-nainen ja pari vuotta sitten 25v yritti koko juhannuksen kammeta petiin. Tais mennä hermokin viimeistään siinä vaiheessa kun aihetta oli jankutettu toista vuorokautta, ja hemmo totes, että hän haluaa vanhempaa naista.

      Nettideittailussa olen useamminkin saanut kiinnostusta nuoremmista miehistä, mutta kun c`moon. Mä itse tunnen itteni niin vanhaksi. Ja sitten teidän senkin tosiasian, jota miehet evät tunnu tajuavan nuoria likkoja metsästäessä, että vanhetaan vielä lisää. Ja loppupeleissä olaan sitten totaalisen yksin kun ei kukaan enää kattele.

      • Ajan hukkaa

        Niiin siis loukatuks siinä, että pitävät meitä toivonsa menettäneinä ikäloppuina ja helppoina panoina. Vois sen kunnioittamisen jo nuorena aloittaa niin joskus oppis


    • jokapaikan höylä

      Jahah ja minkähän ikäinen panes'kelija ap on, kun
      puheet ovat yhtä pil'lua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe