Hyvä AUTOSÄHKÖ-firma

6kk katsastukseen

Suositelkaas luotettavia ja edullisia autosähköfirmoja Kuopiosta? Peugeot 206:ssa ilmennyt (lähinnä viime talvena/keväänä) kummallisuuksia jotka viittaavaat joko huonoon akkuun, tai että se vuotaa jonnekin. Kuulemma autosähkögurut löytävät laitteillaan tämmöiset vuotokohdat? Itse en asiasta ymmärrä.. Itsellä on kyllä luotto-korjaa-kaiken-muun-firma tiedossa, mutta osanneeko ne noita tutkia..?

11

3720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skjviogjerio

      Hiralla olen pari kertaa käynyt autosähköasioissa ja palvelu on ollut nopeaa ja asiantuntevaa. Ilmeisesti kaikenlaiset testilaitteetkin löytyvät, sytytysosia olen käyttänyt tutkittavana ja toisella kertaa oli obd vikakoodin luku ja nollaus.

      • lämmityskausi

        Hira on aivan rosvohinnoissa! Jos haluat itsesi maksaa kipeäksi nin sinne vaan


    • 1+13

      Täältä myös ääni Hiralle.

    • 2+10=11

      Kävin kymmenisen vuotta sitten kysymässä neuvoja Hiralta, kun asensin itse Webastoa autooni. Erään työntekijän vastaus lähes sanatarkasti oli: "En kerro, ammattilsalaisuus".
      Verstaan puolellakin sähkömiehiä oli kielletty avustamasta kyseleviä asiakkaita. Kaiken kukkuraksi myivät vielä vääränlaisen etuvastuksen puhaltimen nopeuden säätämiseksi. Vastus maksoi hieman alle satasen.
      Tämän jälkeen olen huollattanut lämmittimet toisaalla.

      Onhan Hira toki asiantuntevan yrityksen maineessa, ja asiakaspalveluunkin on saatettu nyttemmin panostaa.

    • rahastusta

      Kysyppäs hiralla asentajien koulutusta...

      • klojkjhgvgn

        Hollen Autosähkö tai Vesvel, niistä se apu löytyy.


    • vittumaisia korjata

      saattaa monenkin korjaamon ovessa olla yllättäen suljettu kyltti jos suinkin on nähty että vanha patonki nilkuttaa korjaamolle päinkään :D:D:D

      • volvo tuli kuntoon

        Vesvel on entisiä hiran asentajia, myös hyviä


    • sanna7

      Hei!

      Kenelle veisitte jos on vikaa keskuslukituksessa, sähköikkunoissa ja bensamittarissa? Ostin just vähän vanhemman passatin ja tämmösiä olis tarpeen laitella kuntoon.

      • paalillisempi kuin..

        Paali Kuusakoskelle.


    • ei valohoitoo

      Tämä meijän paikallinen aatopaja korjoo kaikki viat.
      Turvatyynyn merkkivalo ei syttyny, kun virrat kääns päälle.
      Korjooja polokas 150km purkaamolle ja päästel vastaavan mittariston ite autosta irti. Hintapyyntö mittaristosta 145€, lähti 50€, koko revohkalle tuli hintaa 150€ pikkusen pensarahhoo laitto.
      Meijän kylällä osataan korjata ja ite ehtiä vaihtoehot, jos osia tarvii uusia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe