Mitä mieltä Audimiehet?

Onko sama auto?

Tuolla Skodapalstalla väittävät Audin ja Skodan olevan laadultaan ja ominaisuuksiltaan sama auto, Skodan paljon järkevämpi valinta, hinta-laatuominaisuuksilttaan markkinoiden ylivoimainen. Allekirjoitatteko nuo väitteet vai aiheuttaako vain hymyilyä?

44

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stuba5

      Käy liikkeessä katsomassa ja ota molemmat viikonlopuksi ajoon. Paskapuhetta sanon minä, vaikka samoja osia ja pohjalevyjä käytetäänkin niin laatuvaikutelma on aivan eri. Skodat on muoviautoja, audista löytyy jo ehkä kumiakin.

      Hinta on hintaa, audi ei ole köyhän auto.

      • eerikki15

        Totta puhut :)


      • Eerikki 15
        eerikki15 kirjoitti:

        Totta puhut :)

        Kuka edes kehtaa verrata Audia ja Skodaa 8 O


    • Audia5

      Täysin samaa mieltä, skoda oli parempi ajettava kun nämä ohjausongelmaiset audit. Muotoilukin vähän rohkeampaa kun audissa, enemmän eurooppalaista. Audi on kun korealaiset.

      • Sellastaaa

        Vai muotoilu rohkeampaa. Kyllä Skodat on helkutin rumia ja tylsän näkösiä Toyo kakkosia. Audissa on näyttävä keula, valot, osat laadukkaampia. No Skodankaa 2 samaa osaa tyyliin kun joku tulee kumminkin mussuttaa, että Audi, Skoda on sama, ei ole edelleenkään.


        Skoda on siks edullinenkin kun paskempaa laatua. 3 Audia omistaneena voin sanoo, että ongelmattomia ollu. Kuluvaa osaa menny mutta se on normia. Nyt 2013 A5, huoletonta ajoo 110tkm.


      • Autistin
        Sellastaaa kirjoitti:

        Vai muotoilu rohkeampaa. Kyllä Skodat on helkutin rumia ja tylsän näkösiä Toyo kakkosia. Audissa on näyttävä keula, valot, osat laadukkaampia. No Skodankaa 2 samaa osaa tyyliin kun joku tulee kumminkin mussuttaa, että Audi, Skoda on sama, ei ole edelleenkään.


        Skoda on siks edullinenkin kun paskempaa laatua. 3 Audia omistaneena voin sanoo, että ongelmattomia ollu. Kuluvaa osaa menny mutta se on normia. Nyt 2013 A5, huoletonta ajoo 110tkm.

        Audit a4 ja a6 on ollu samannäköisiä viimeset kymmenen vuotta ja jos laitetaan a4, bemun 300 ja mesen c-sarja niin eron huomaat(ko). Tylsää muotoilua ja huonoa tekniikkaa.


      • Sellastaaaa
        Autistin kirjoitti:

        Audit a4 ja a6 on ollu samannäköisiä viimeset kymmenen vuotta ja jos laitetaan a4, bemun 300 ja mesen c-sarja niin eron huomaat(ko). Tylsää muotoilua ja huonoa tekniikkaa.

        Et oo koskaan Audia omistanutkaan kun huonosta tekniikasta puhut. Mutta ymmärrän, että näin kitisijöitä ja paskanjauhajia piisaa kun ei itse omista uutta Audia.


      • jht2
        Sellastaaa kirjoitti:

        Vai muotoilu rohkeampaa. Kyllä Skodat on helkutin rumia ja tylsän näkösiä Toyo kakkosia. Audissa on näyttävä keula, valot, osat laadukkaampia. No Skodankaa 2 samaa osaa tyyliin kun joku tulee kumminkin mussuttaa, että Audi, Skoda on sama, ei ole edelleenkään.


        Skoda on siks edullinenkin kun paskempaa laatua. 3 Audia omistaneena voin sanoo, että ongelmattomia ollu. Kuluvaa osaa menny mutta se on normia. Nyt 2013 A5, huoletonta ajoo 110tkm.

        >>Audissa on näyttävä keula, valot, osat laadukkaampia.>>

        Ei teillä audisteilla muita kehuja romustanne löydy kuin noi ainaiset ulkonäkö tehokkuus? Sanallakaan ette valita kalliista hankintahinnasta ja korjauskuluista, paskiaisindeksinne noususta ja suurista käyttökuluista. Ihan peruskamaa kaikilta audibmwmersukuskeilta: "kun se on niiiin hiaano ja tehokas, kyykytän kaikki, kulkee nätisti nahkapenkkeineen, hiaanoo ajaa oikealla Autolla, wau mikä fiilis". Ja kaikki muut on luonnollisesti huonoja merkkejä. Eipä täälläkään esim pösö-skoda-nissan palstoilla varmaan viljellä samaa "huomatkaa mut", itsekehu-pashkaa.

        Minä ajan jatkossakin parempi-itsetuntoisten automerkeillä, tarvetta ei ole autolla leveillä, tärkeintä on että auto vie sinne minne haluankin ja senhän se oma tekee joka päivä vaikkei audi olekaan.


      • Sellastaaa
        jht2 kirjoitti:

        >>Audissa on näyttävä keula, valot, osat laadukkaampia.>>

        Ei teillä audisteilla muita kehuja romustanne löydy kuin noi ainaiset ulkonäkö tehokkuus? Sanallakaan ette valita kalliista hankintahinnasta ja korjauskuluista, paskiaisindeksinne noususta ja suurista käyttökuluista. Ihan peruskamaa kaikilta audibmwmersukuskeilta: "kun se on niiiin hiaano ja tehokas, kyykytän kaikki, kulkee nätisti nahkapenkkeineen, hiaanoo ajaa oikealla Autolla, wau mikä fiilis". Ja kaikki muut on luonnollisesti huonoja merkkejä. Eipä täälläkään esim pösö-skoda-nissan palstoilla varmaan viljellä samaa "huomatkaa mut", itsekehu-pashkaa.

        Minä ajan jatkossakin parempi-itsetuntoisten automerkeillä, tarvetta ei ole autolla leveillä, tärkeintä on että auto vie sinne minne haluankin ja senhän se oma tekee joka päivä vaikkei audi olekaan.

        Mitä kertoo korjauskustannuksia kun niitä ei ole. Säähän tässä mouhoot enemmän kun minä. En määkä käy Nissan palstalla joten mitä sää tällä palstalla teet vaikka et kyseistä autoo omista. Aja mun puolesta millä ajat, mun Audit on ollu erittäin hyviä. Taitaa sua sittenki v.ituttaa. Koita jaksella.


      • Jht2
        Sellastaaa kirjoitti:

        Mitä kertoo korjauskustannuksia kun niitä ei ole. Säähän tässä mouhoot enemmän kun minä. En määkä käy Nissan palstalla joten mitä sää tällä palstalla teet vaikka et kyseistä autoo omista. Aja mun puolesta millä ajat, mun Audit on ollu erittäin hyviä. Taitaa sua sittenki v.ituttaa. Koita jaksella.

        V.tuttaa audibmwkuskit, hipheihurraa itsekeskeisyys kunniaan.


      • Autistin
        Sellastaaaa kirjoitti:

        Et oo koskaan Audia omistanutkaan kun huonosta tekniikasta puhut. Mutta ymmärrän, että näin kitisijöitä ja paskanjauhajia piisaa kun ei itse omista uutta Audia.

        Väärin, A5 oli ja mitä tekniikkaan tulee niin jos ohjaus ei toimi niin että auto kulkee suoraan jos rattia ei käännä niin tekniikassa on vikaa. Tai jarruttaessa auto saattaa kääntyä voimakkaasti vasempaan tai oikeaan niin missä vika? Ei ole urissa tai renkaissa ja usko tai älä niin huolto myönsi ongelman. Anteeksi kun unohdin tämän palstan herkkyyden, eihän täällä saa negatiivista kirjoittaa.


      • Sellastaaa
        Autistin kirjoitti:

        Väärin, A5 oli ja mitä tekniikkaan tulee niin jos ohjaus ei toimi niin että auto kulkee suoraan jos rattia ei käännä niin tekniikassa on vikaa. Tai jarruttaessa auto saattaa kääntyä voimakkaasti vasempaan tai oikeaan niin missä vika? Ei ole urissa tai renkaissa ja usko tai älä niin huolto myönsi ongelman. Anteeksi kun unohdin tämän palstan herkkyyden, eihän täällä saa negatiivista kirjoittaa.

        En usko mutta keksikää mitä lie satuja.


      • Sellastaaa
        Autistin kirjoitti:

        Väärin, A5 oli ja mitä tekniikkaan tulee niin jos ohjaus ei toimi niin että auto kulkee suoraan jos rattia ei käännä niin tekniikassa on vikaa. Tai jarruttaessa auto saattaa kääntyä voimakkaasti vasempaan tai oikeaan niin missä vika? Ei ole urissa tai renkaissa ja usko tai älä niin huolto myönsi ongelman. Anteeksi kun unohdin tämän palstan herkkyyden, eihän täällä saa negatiivista kirjoittaa.

        Jos sulla ois ollu A5 niin et ois sitä koskaan ostanut jos tylsää muotoilua yms.. Jauha lisää sontaa, ajele pulsujen kotteroilla.


      • Autistin
        Sellastaaa kirjoitti:

        Jos sulla ois ollu A5 niin et ois sitä koskaan ostanut jos tylsää muotoilua yms.. Jauha lisää sontaa, ajele pulsujen kotteroilla.

        A5 on muotoilultaan hieno, mut tekniikka oli pettymys. Ymmärrän kyllä jos pipo kiristää, sääliks käy. Koskahan ne keksii lääkkeen tuohon harhaan että audi on premium? Pelle.


      • Sellastaaa
        Autistin kirjoitti:

        A5 on muotoilultaan hieno, mut tekniikka oli pettymys. Ymmärrän kyllä jos pipo kiristää, sääliks käy. Koskahan ne keksii lääkkeen tuohon harhaan että audi on premium? Pelle.

        Sullahan menee hermot koko ajan. * uskon*


    • hell2

      Minä olen ainakin omistanut audin ja tiedän kokemuksesta että paska oli!

      • Sellastaaa

        Nii vanhan paskan Audin oot omistanu, et uutta.


      • Exaudi
        Sellastaaa kirjoitti:

        Nii vanhan paskan Audin oot omistanu, et uutta.

        Vanhemmat audit oli parempia ajettavia kuin uudet. Ei pitäis kehittää tekniikka kuten sähköisiä ohjaustehostimia jos niistä tulee sutta ja kuluttaja kärsii nahoissaan.


    • P e n t t i

      On hienoa, että osa kuluttajista voi tyytyä Skodaan. Ja varsinkin jos he Skodan ostaessaan tuntevat saavansa samaa laatua kuin konsernin paremmissa merkeissä. Loistavaa!
      Jos kaikki ostaisivat Audeja, niin maan vaihtotase alkaisi menemään niin pepulleen, että Suomen valtion pitäisi korjata autoveron tasoa taas uudelleen.
      Olkaamme kiitollisia kaikille Skodisteille. Vielä hienompaa, jos Ladaa alkaisi taas menemään kaupaksi. Se olisi kansantaloudellisesti jees juttu ja samalla palvelus meille laatuautoilijoille.

      • Laadulla on tekijänsä

        Audin ratin takaa on kiva katsella kun kansan edustajat kiessailee Skodillaan niska punaisena.


      • Äidin kieltäkö
        Laadulla on tekijänsä kirjoitti:

        Audin ratin takaa on kiva katsella kun kansan edustajat kiessailee Skodillaan niska punaisena.

        Keitä ovat kansan edustajat?


      • Jormas
        Äidin kieltäkö kirjoitti:

        Keitä ovat kansan edustajat?

        Muista nyt, että yrität keskustella keskimääräistä älykkäämmän olennon kanssa!


      • Laatutekijä
        Äidin kieltäkö kirjoitti:

        Keitä ovat kansan edustajat?

        Taitaa olla äidinkieli hukassa. Kansan edustajat ovat siis niitä, jotka ajavat Skodilla.


      • Pentin ope

        Pentillä taas oikeinkirjoitus hukassa. Et vain opi noita sanaliittoasioita. Johan tästä oli keväällä puhe. Miten olet kesäsi käyttänyt, et varmaan mihinkään hyödylliseen, kuten opiskeluun?


      • Pentin ope

        Niin, Pentti, vieläkö keskustelemme kielenhuollosta ja institutionaalisesta toiminnasta? Oletko tutkinut kirjallisuutta ja hionut argumenttejasi? Rohkenen epäillä.

        ;-)


      • kansalainen
        Laatutekijä kirjoitti:

        Taitaa olla äidinkieli hukassa. Kansan edustajat ovat siis niitä, jotka ajavat Skodilla.

        Mutta keitä silloin ovat heitä katselevat olennot?


    • audiskoda

      On siinä iso ongelma: Onko minun Skoda Audi vai onko mun kallis Audi
      sitenkin halpis- skoda? Tosin aina siellä missä kauppaa käydään,vilppikin on
      mahdollista.

    • rinkelimersu

      AUDI on AUDI skeida on jaskaa.

    • audiskoda

      Eikö voisi ostaa vaan sen rinkelilogon ja vaihtaa se räpylälogon
      tilalle niin säästö olisi melkoinen, ja tuskin kukaan edes huomaisi mitään.

      • HHHDH

        Sen huomaa kun vain 1 etupyörä vetää = skeida t:quattro turbo


      • eeeyyyy

        Uskokaa jo että Audi on paljon laadukkaampi,tehokkaampi ja hienompi kuin korkea skeidan romu


      • Uskon varassa
        eeeyyyy kirjoitti:

        Uskokaa jo että Audi on paljon laadukkaampi,tehokkaampi ja hienompi kuin korkea skeidan romu

        on audipoitsun autoilu. Onko vielä uittoaudikin ?


    • on virhe

      Ei kyllä Skoda on laadultaan parempi.

      • keski13

        Koora ja auri ovat huonoja autoja. Itse pidän mesestä ja bmw:stä. Vw ja peugeot eivät sytytä vähääkään. Turhia merkkejä.


      • Näinn
        keski13 kirjoitti:

        Koora ja auri ovat huonoja autoja. Itse pidän mesestä ja bmw:stä. Vw ja peugeot eivät sytytä vähääkään. Turhia merkkejä.

        Bmw on pennuilla, nousukkailla paskiaisilla ja tylsän näkönen auto, ei yhtään sähäkkä. Mese on vanhoilla patuilla, tylsä sekin. No on se Bmw ulkomuotoo parempi. Audilla ajaa fiksut, laatutietoset.


      • Kdkdd
        Näinn kirjoitti:

        Bmw on pennuilla, nousukkailla paskiaisilla ja tylsän näkönen auto, ei yhtään sähäkkä. Mese on vanhoilla patuilla, tylsä sekin. No on se Bmw ulkomuotoo parempi. Audilla ajaa fiksut, laatutietoset.

        Audilla ajaa laatutietoiset? Eiköhän se ole enemmän niin, että audilla ajaa ne jotka kuvittelee ajavansa laadukkaalla. Kertovat vielä harhoistaan muille.


      • Näinn
        Kdkdd kirjoitti:

        Audilla ajaa laatutietoiset? Eiköhän se ole enemmän niin, että audilla ajaa ne jotka kuvittelee ajavansa laadukkaalla. Kertovat vielä harhoistaan muille.

        Kyllä, Audi on laadukas auto. Ei tarkota sitä jos 5 on paskaa, että kaikki loput on paskoja. Lukekaa te vaan lehtiä, kattelkaa kuvia.


    • skoooda

      Audi=Seat=VW=Skoda, eikä se siitä miksi muutu vaikka kuinka kehuisi. Skoda paras ostos noista, koska eniten rahalla vastinetta ja samaa tekniikkaa. Neljästä rinkulasta voi tietysti maksaa halutessaan 20000 euron lisähinnan

      • Q5-

        Siinä joku Skodisti uskottelee itselleen, että ajaa Audilla. Näin ei oo. Romulla sää ajelet, Audissa, Skodassa on pari hassua samaa osaa. Toivot.En pilannut päivääsi.


    • gggfgf

      Onko skeidalla 3.0TDI nelivedolla?Audilla on.Onko skeidalla Audin S-sarjan veroista menijää ...NIINPÄ NIIN ei ole

    • Vuodesta toiseen

      Nämä audipojat tarttuvat samaan syöttiin, ja väittely saadaan aikaiseksi-

      Toki tämä hyvin paljastaa Audia ostavan asiakaskunnan älykkyysosamäärän.

      • Rrfkf

        Et ois paljastanu, menee naurut sivu suun! Tää on niin hulvatonta komiikkaa, puolustaa hermoromahduksen partaalle audia. Audi on kun Johanna tukiainen, toinen on olevinaan glamourmalli ja toinen premiumauto.


    • gfgree

      skooda on kuin hatullinen kakkaa ja se näkyy

    • Octaavi

      Sama auto. Audissa nimi maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe