Hävettää :(

rumaa

Hävettää oman kuvan näkeminen. :(

48

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmät kiinni

      Älä kuule kattele jos niin häijyä tekkee.

      • rumaa

        Tietää että muut näkee.


      • silmät kiinni
        rumaa kirjoitti:

        Tietää että muut näkee.

        Ehkä niitä muita ei hävetä, elleivät myötähäpeää tunne.


      • rumaa
        silmät kiinni kirjoitti:

        Ehkä niitä muita ei hävetä, elleivät myötähäpeää tunne.

        Kyllä kuitenki vaikkei sano.


    • Hei kun keikuskelen

      Ai valokuvanko vai mitä tarkoitat?
      Vai ku kattelet peilistä ittiäs?
      Voitko tarkentaa, niin tietäs, mitä täs alkais knapsuttelemaan vastaukseksi.

      • rumaa

        Kuva.


      • Hei kun keikuskelen
        rumaa kirjoitti:

        Kuva.

        Oukkidoukki sulle. Hyvä, että vastasit "kuva", koska jos olisit vastannut "peilikuva", niin olisin joutunut vääntämään erilaisen, semmosen miten nyt sanoisin, no en keksi sanaa vastaukseksi, olkoot.

        Kun musta otetaan valokuva, niin tottavie oon epäsopivan näköinen itseni silmille. En yhtään tykkää katsoa omaa valokuvaa. Aina otettu väärästä vinkkelistä. Pikkuusen toisesta kuvakulmasta otettuna se olisi sievä, tottavie sievä :) mutta ei, kukaan ei ole koskaan kuunaan osannut valokuvata minua oikein. :)

        Sitäpaisi olen aika totista sorttia. Nauran kun naurattaa, mutta suuni ei pysty vääntymään luonnolliseen hymyyn jos pitäisi muka kuvan takia naurahtaa. Ei ei ei, ei onnistu.


    • älä mene valokuvaan

      Älä usko näitä täällä, jotka tuon´tuostakin kehoittavat katsomaan peiliin. Vihaiseksi siitä vain tulee, kun näkee oman kuvansa, ...ainakin minä. Tai leikkaa lehdestä joku hemaiseva kuva ja kurki sen takaa peiliin.:)))))

    • ylpeästi kannan ---

      ikääntymisen aiheuttaman ulkomuodon, helmat hulmuten.




      On tässä yks jos toinenki muuttunu rumaksi,

      oih voih niitä aikoja, kun olin hoikka ja kaunis,
      kaikki ukot olisi tahtonu mut,
      nyt läskit roikkuu mahassa rypytyt komistaa naamaa, tukka kummasti muuttunu harmaaksi läiskittäin,
      katon aina peilistä jos on tilaisuus että olenk se varmasti minä itte, tuo vanha mummo,
      täytyy todeta että oelnhan se minä ihan ite,
      mutta kannan ryppyni ja läskit aivan itte, toistaiseksi,
      noooh,
      pääasia on että sielu on kaunis, luoja pitää siitä huolen onneksi,
      jaksellaan ja vanhetaan rauhassa,
      se on elämän laki,

      " rypisty rakkaani rauhassa vaan " lauloi M A Numminen aikoinaan

      • tarkennus

        Oli muuten Kari Kuuva "rupsahda rauhassa rakkaani"


      • kivat sinulle ,,,,
        tarkennus kirjoitti:

        Oli muuten Kari Kuuva "rupsahda rauhassa rakkaani"

        ai jaaa, sori vaan, ku muistin väärin,,, ( väistin muurin )
        noooh sama laulu kuiteski,


    • .mollamaija

      Mä olen aina näyttänyt valokuvissa rumalta, mutta ei siihen totu. Nykyisin osaan ryhmäkuvissa piilottaa kasvoni jonkun selän taakse.
      En ole valokuvauksellinen.

      • ruma kui piru -

        kuvissa, == kai sitten luonnossaki,
        ite vaan luulee liikoja itestään,



        samma de häär ,, tai oliko se
        samma de däär,
        ku ei tuota ruotsia enää muista,


      • .mollamaija
        ruma kui piru - kirjoitti:

        kuvissa, == kai sitten luonnossaki,
        ite vaan luulee liikoja itestään,



        samma de häär ,, tai oliko se
        samma de däär,
        ku ei tuota ruotsia enää muista,

        Joo, ihan varmasti olen ruma luonnossakin.
        Enkä luule liikoja, peili kertoo.


    • kuvatus

      Eräs passikuvassa käynyt moitti kuvaansa, siihen valokuvaaja: "sellainen se on kuva, kuion on malli" ja eiköhän se pidä paikkansa.

      • ...

        Näin on.

        Passikuvan pitää olla realistinen ja sille on tarkat säännöt. Osaa ammattikuvaaja ottaa "hyvän näköisen" kuvan kenestä tahansa, valoja, varjoja, meikkiä, mietittyjä kuvakulmia.

        Tohon kai monet omia kuviaan kauhistelevat ihmiset kompuroikin. Kun ne poseeraa itelleen peilin edessä, ne koittaa että itsetään nättiä kuvalukmaa ja ilmeilevät teennäisiä ilmeitä naamalleen. Kun sitten joku ottaa näpäyvkuvan todellisessa tilanteessa, siinäpä sitten näkee itsensä toisten silmin, realistisesti. Harvempi ikinä myöntnyt itselleen, kuinka stanan vastenmielisen näköinen on livenä :DD

        Kun videokamerat yleistyi, osa jengistä alkoi kuvaamaan paljonkin. No en tiedä, monikohan lie ylpeä äitylin ottamista kuvista, kun istuu penikkana potalla. Mutta videokuvaamisesta varmasti hyötynsä itsensä arvioinnissa. Kun pitää sitä osata arvostella itseäänkin, toisten arvosteleminen toki helppoa. Monissa koulutuksissa jne nykyisin kamera pyörii ja rainat katsotaan ja analysoidaan. Tavallaan ok, mutta se mun mielestä jotenkin tekee ihmisistä näyttelijitä, reaalielämään.

        Meitsistä ei häävejä kuvia ole, muutama kuvaamossa kuvattu. Ei mun ulkonössa sinällään mitään ihmeellistä ole, ihmeen typerän näköisiä ilmeitä vaan aina onnistuu ottamaan, kun joku kaivaa kameran esiin.

        =DW=


      • itteäki hävettää

        juu nii sooon,
        just piti kortti uusia ja kuva siihen saada , olin kuin sata vuotias kuvassa, ei auta ku ei saa komiampaa kuvaa rumasta naamasta,
        näytän sitä ylpeänä tulevaisuudesa aina kun kysytään henkilöllisyyttä,
        mihinkä se koira karvoistaan pääsee,


    • Koti kuntoon!

      Tulipa näista korppiksen ihastuttavista "mätäkuun"- uutisista mieleeni yksi mukava juttu.
      Kuinkas muuten.
      Tässä yhtenä päivänä tyttäreni otti minusta valo-kuvan.
      Yllättäen ja pyytämättä.
      Kuten tämä aloituskin.
      Muuten olisi minulla ollut huppari ja rosvo-naamio silmän-rei'illä.
      Kuva on ehdottomasti K-50
      Kauhun musertamana toivoin että minulla olisi nurkissani kasa-päin irtonaista ja
      tarpeetonta rahaa.
      Tai edes Venäläinen ruletti.
      Saattaisi olla nautinnollista aloittaa parin vuoden projekti.
      Mätä liha kuorittaisiin luista ja korvattaisiin uudella ja eholla.
      Lennoilla olisi pitänyt käyttää useammin mustan-puhuvia aurinko-laseja.

      H.

    • entinen kaunotar

      Kyllähän se kuva nuoruudenajoilta on muuttunut täytyy tunnustaa. Tulee muuttumaan vielä rajusti joten ei kannata vielä kauhistua, jos elää saa.
      Muuten nyt olisi ryppyvoiteilla käyttöä, nähtäisi niiden todellinen TEHO.
      Laihtua ei saa se on viimeinen romahdus naamataululle.

    • ei ku leikkaukseen

      Ryppyvoiteista ei ole apua, ihminen vanhenee varmasti, mutta jos menee kauneusleikkaukseen ja nostaa ihoa menee muutama viosi nuoremman näkösenä,
      kuhan ei nosta niin paljon että p i l l u n karvat alkaa näkyä leuasssa,

    • Jos ihmisellä on omanarvontuntoinen mutta ystävällinen ilme - kertoo elämänasenteesta ja sisäisestä tasapainosta - ja hyvä ryhti, niin ei hän voi rumalta näyttää. Vaikka olisi kuinka vanha tai jostain muusta syystä missi- tai mister-kisoihin 'sopimaton'.

      • "saimaantaka"

        Niin, valkoisia valheita on niin monenlaisia.
        Ihan kuin kehuisi toisen liika-varvasta:
        Kauniistihan tuo vierestä vielä taipuu...
        En ole koskaan tullut miettineeksi, miksi ihmisen kieleen on kehittynyt tuon-
        kaltainen ominais-piirre.
        Parasta minussa ovat silmäni...
        Sääresi menevät vielä mukiin...
        Laita edes vähän lyhyempi hame.
        Olis ees jotakin...

        Olemus ei koskaan auta ulko-näköön.
        Ulko-näkö taas aina vaikuttaa olemukseen.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "saimaantaka"

        Niin, valkoisia valheita on niin monenlaisia.
        Ihan kuin kehuisi toisen liika-varvasta:
        Kauniistihan tuo vierestä vielä taipuu...
        En ole koskaan tullut miettineeksi, miksi ihmisen kieleen on kehittynyt tuon-
        kaltainen ominais-piirre.
        Parasta minussa ovat silmäni...
        Sääresi menevät vielä mukiin...
        Laita edes vähän lyhyempi hame.
        Olis ees jotakin...

        Olemus ei koskaan auta ulko-näköön.
        Ulko-näkö taas aina vaikuttaa olemukseen.

        H.

        Kaunis naama tai sorjat sääret yms. ei mielestäni tee ihmisestä kaunista, jos jokin muu olemuksessa - esimerkiksi juuri ilme - kielii vaikkapa ilkeästä, itsekkäästä tai itsekeskeisestä ihmisestä. Samaa ajatusta ilmentäviä sanoja löytyy pilvin pimein, myös muilla kirjaimilla alkavia...

        Voiko mikään Luojan luoma ruma olla? Kysehän on vain keksityistä kauneusarvoista, ihmisten omituisesta tavasta arvottaa itseään ja muita.


      • saimaantaka kirjoitti:

        Kaunis naama tai sorjat sääret yms. ei mielestäni tee ihmisestä kaunista, jos jokin muu olemuksessa - esimerkiksi juuri ilme - kielii vaikkapa ilkeästä, itsekkäästä tai itsekeskeisestä ihmisestä. Samaa ajatusta ilmentäviä sanoja löytyy pilvin pimein, myös muilla kirjaimilla alkavia...

        Voiko mikään Luojan luoma ruma olla? Kysehän on vain keksityistä kauneusarvoista, ihmisten omituisesta tavasta arvottaa itseään ja muita.

        "saimaantaka"

        "Voiko mikään Luojan luoma ruma olla?"

        Kysyy siis hän, ihminen.
        Joka eläen on luonnut itselleen mieli-kuvansa kauneudesta.
        Myös hengellisesti.

        Ettet vaan olisi ottanut oppia(ja toivoa) ihmisen ulko-puolisesta elämästä?
        Eläimistä.
        Siellä vain urokset komeilevat.

        Ihminen luotiin kuvasta kuvastimeksi.
        Ja siksi pitää hänen oleman kaunis ja virheetön.
        Rumat joutuvat kiusaajien ja keino-kauneus-kiusausten valtaan.


        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "saimaantaka"

        "Voiko mikään Luojan luoma ruma olla?"

        Kysyy siis hän, ihminen.
        Joka eläen on luonnut itselleen mieli-kuvansa kauneudesta.
        Myös hengellisesti.

        Ettet vaan olisi ottanut oppia(ja toivoa) ihmisen ulko-puolisesta elämästä?
        Eläimistä.
        Siellä vain urokset komeilevat.

        Ihminen luotiin kuvasta kuvastimeksi.
        Ja siksi pitää hänen oleman kaunis ja virheetön.
        Rumat joutuvat kiusaajien ja keino-kauneus-kiusausten valtaan.


        H.

        Totuuden nimessä täytyy tunnustaa: keinokauneutta on, meikkaan, mutta käsittääkseni aika vähän. Varmasti en enempää kuin mikä olisi soveliasta jossain passi- tai ajokorttikuvassa...

        Mielestäni on paljon tärkeämpää pitää itsensä hyvässä fyysisessä kunnossa - niin hyvässä kuin se ikävuosien ja iän mukanaan tuomien kremppojen kanssa on mahdollista.

        Mutta kaunis ja virheetön ihminen? Ei sellaisia täällä maan päällä ole, eikä edes tarvita !!!


      • saimaantaka kirjoitti:

        Totuuden nimessä täytyy tunnustaa: keinokauneutta on, meikkaan, mutta käsittääkseni aika vähän. Varmasti en enempää kuin mikä olisi soveliasta jossain passi- tai ajokorttikuvassa...

        Mielestäni on paljon tärkeämpää pitää itsensä hyvässä fyysisessä kunnossa - niin hyvässä kuin se ikävuosien ja iän mukanaan tuomien kremppojen kanssa on mahdollista.

        Mutta kaunis ja virheetön ihminen? Ei sellaisia täällä maan päällä ole, eikä edes tarvita !!!

        "saimaantaka"

        Kyllä sitä vaan väittävät että ihminen on jonkinlaisen jumalan kuva.
        En minäkään usko että joku jumala olisi Quasimodon näköinen.
        Samalla "viisaalla" logiikalla väitän siis myöskin, että jumalat mielellään
        jättäisivät Quasimodon näköisen ihmisen rauhaansa, sinne kirkon lattia-lautojen
        alle.
        Ihan vaan jumalten mielen-rauhan vuoksi.

        Ajattelin vielä lohkaista jonkun vitsin vammais-urheilusta.
        Vaan taidanpa jättää lohkaisematta.
        Vaikka Invalidien lehdessä(mulle tulee, ihan aiheellisesti) onkin taitava pila-
        piirtäjä, joka tuntee lehtensä tavoitteet ja tarpeet.

        H.


    • äijä.

      -vanhahko sanonta; yksi kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa...ja myös; yksi kuva valehtelee enemmän, kuin tuhat sanaa...
      -mutta kun hymyilet, pelastut....:)

      • Hymyjäkin on niin monenlaisia. Vähintään yhtä montaa sorttia kuin ihmisiäkin. Luulen tunnistavani aika monta 'hymyä', vaikka en edes näkisi (hymyilevää?) kuvaa tai kyseistä henkilöä ollenkaan.

        Ja silti on mahdollisuus osua havainnoissaan harhaan. Eihän ihminen täydellisesti tunne edes itseään, toisesta ihmisestä nyt puhumattakaan.


    • ----

      Hanki vaihtopää irtomunakeskuksesta.

    • hormonihäiriö

      Äkkilaihtumisista oon samaa mieltä
      - kaikki kunnon romahtamiset näkyy kyllä kasvoilla.
      Joskus nuorena äitinä paino romahti 39 kiloon
      ja kuvissa hymyilee olento, joka enempi muistuttaa
      vainajaa kuin elävää ihmistä.

      En minäkään erikoisemmin tykkää valokuvistani, pikemminkin ajattelee kehoaan
      vaan tomumajana, missä henkiriepu vielä asuu.
      Tunteet silti eivät tomua ole, vaikkei nekään kenenkään purressa komentosillalla
      saisi asua ja seisoa - käyttövoimaa silti.

      Kuivaa ihoa kai elvyttäis vaikka höyrytys ja voiteen laitto suoraan kostealle iholle.

    • reppuriika

      Ei sitä ole tietenkään sama "kaunotar" kuin 24-vuotiaana tuossa kehystetyssä piirongin päällä, mutta ei tarvitsekaan. Taidan olla itsekäs, mutta joskus sitä ihan pitkään katselee, että olenko siinä ihan oikeasti.
      Kyllä kauneus on enää vain sitä sisäistä, vaikka joskus kulee muutakin väitettävän.
      Olen kuullut paljon kuolemanrajakokemuksia. Taivaallisissa ollaan kaikki missejä: parhaimmillaan nuoruuden kukoistuksessa ja ilman pienintäkään valuvirhettä.

      • "Reppuli"

        Juteltiin Jessen kansa kerran taivaassa taivaasta.
        Jesse sanoi että hullujahan te olette, jos uskotte täällä tapaavanne mummonne
        mummon näköisenä, tai Spitaaliin kuolleen lapsenne kuolemassaan, tai päättömänä uhrina.
        Homma on kuulema paljon kummallisempi, mutta se tieto on kuulema salattu.
        Ehkäpä hyvä niin.
        Tiedä vaikka syntyisi uudelleen keskelle Hevos-naamaisten laumaa.
        Tai Sigorney Weaverin lapsen isiä.

        H.


      • lepralabra
        hunksz kirjoitti:

        "Reppuli"

        Juteltiin Jessen kansa kerran taivaassa taivaasta.
        Jesse sanoi että hullujahan te olette, jos uskotte täällä tapaavanne mummonne
        mummon näköisenä, tai Spitaaliin kuolleen lapsenne kuolemassaan, tai päättömänä uhrina.
        Homma on kuulema paljon kummallisempi, mutta se tieto on kuulema salattu.
        Ehkäpä hyvä niin.
        Tiedä vaikka syntyisi uudelleen keskelle Hevos-naamaisten laumaa.
        Tai Sigorney Weaverin lapsen isiä.

        H.

        Mikä sisältyy outoon kirjoitustyyliisi?


      • kuten onkin
        lepralabra kirjoitti:

        Mikä sisältyy outoon kirjoitustyyliisi?

        Hän on viisas, haluaa olla erikoinen.


      • kuten onkin kirjoitti:

        Hän on viisas, haluaa olla erikoinen.

        "kuten onkin"

        Vaan halusta ei ole kysymys.
        Juttu on jotenkin niin, kuin entisellä Seepralla, joka olisi halunnut olla
        puhtaan-valkoinen, kaikkien rakastama täplikäs Dalmatialainen.
        Elukan kannalta oli kuitenkin parempi, että elämä oli sitä viisaampi.

        H.


      • joopati joo, humorin
        hunksz kirjoitti:

        "Reppuli"

        Juteltiin Jessen kansa kerran taivaassa taivaasta.
        Jesse sanoi että hullujahan te olette, jos uskotte täällä tapaavanne mummonne
        mummon näköisenä, tai Spitaaliin kuolleen lapsenne kuolemassaan, tai päättömänä uhrina.
        Homma on kuulema paljon kummallisempi, mutta se tieto on kuulema salattu.
        Ehkäpä hyvä niin.
        Tiedä vaikka syntyisi uudelleen keskelle Hevos-naamaisten laumaa.
        Tai Sigorney Weaverin lapsen isiä.

        H.

        kukka se kaunein kukka kuulemma on,
        ---- onkohan tiiähäntä,,,
        varotan ,,
        älä ny ota tosisaan ,,,




        joo, mä olen päättäny syntyä seuraavan kerran kuninkaaliseen sukuun aivan perintöPrisessaksi tai perinyöPrinssiksi,
        jo kauan sitte joku sanoi kun oli keskustelua sielunvaelluksesta ,
        että synnyn uudelleen semosena kuin itte haluan,
        tietenki minä haluan syntyä kunikaaliseen sukuun,
        köyhyydestä olen saanu tareekseni,
        vaikka
        joku väittää että meikä olisi katariina maununtyttären jäkeläinen, heh heh, heeeeeeeeeeee,,,
        kuulemma sukututkija,
        varmaan hänen jälkeläisiä on suomessa paljon pajon, kuinka paljon lieekää,
        jos on niin monen virutusveen kautta jos sittenkää
        nauran vain partaani,
        höpötykset on höpötylksiä,
        mitä sukua hunkszi on, varmaan ruotsin kunikaalisten kaukaista sukua,
        oletan,,,


      • joopati joo, humorin kirjoitti:

        kukka se kaunein kukka kuulemma on,
        ---- onkohan tiiähäntä,,,
        varotan ,,
        älä ny ota tosisaan ,,,




        joo, mä olen päättäny syntyä seuraavan kerran kuninkaaliseen sukuun aivan perintöPrisessaksi tai perinyöPrinssiksi,
        jo kauan sitte joku sanoi kun oli keskustelua sielunvaelluksesta ,
        että synnyn uudelleen semosena kuin itte haluan,
        tietenki minä haluan syntyä kunikaaliseen sukuun,
        köyhyydestä olen saanu tareekseni,
        vaikka
        joku väittää että meikä olisi katariina maununtyttären jäkeläinen, heh heh, heeeeeeeeeeee,,,
        kuulemma sukututkija,
        varmaan hänen jälkeläisiä on suomessa paljon pajon, kuinka paljon lieekää,
        jos on niin monen virutusveen kautta jos sittenkää
        nauran vain partaani,
        höpötykset on höpötylksiä,
        mitä sukua hunkszi on, varmaan ruotsin kunikaalisten kaukaista sukua,
        oletan,,,

        "joopati joo, humorin"

        Olen tutkinut asiaa.
        Kirkon-kirjojen mukaan 1735 -vuodesta alkaen ovat maalliset isäni suvun miehet
        olleet nahkureita.
        Garf. på Svenska.
        Isäni ei tiennyt ketään Ruotsin-kielistä, mutta eihän hän noin vanha ollutkaan.
        Ja hän oli jo sähkö-mies.
        Saatan jatkaa tutkimista joskus.
        Jesse sanoi kerran kun kysyin, että ei oo tiatoo...
        Maatuvista maallisista hänelle kuuluvat vain hengelliset asiat.
        Ovelasti kysyin sitten että mites se Magdalena?
        Hän kasoi minua arvokkaasti, lausuen:
        Myöskin jumalan pojat voivat olla tutkimattomia.

        H.


    • hii ohoi.

      Ihanaa olla tavallinen pottunokka pulliainen.

      Mitä vain hyvää, on kauniiista kuoresta?
      Lehtien otsikoita lukien viinaa, huumeita, rattijuopoutta, ylinopeussakkoja, avioeroja avioerojen jälkeen.
      Entä lapsitähdet, huumevieroitusta ja ennenaikaisia kuolemia.

      Toki on osassaan onnellisiakin. Kaunis Armimme tulee pian Suomeen, kotikuntaansa Muhokselle katsastamaan tätä päivää.
      Hän ei koskaan ole ollut nykyjulkkujen tapaan ainainen linssilude.

    • näköpää

      Odotetaan nyt vielä miten sopii mummolle minihame. Ollako nuorekas pukeutuakseen valokuvaan. Hohhoijaa näitä ulkonäköaloituksia kuten hunksi sanoi!

    • eppu2

      Jos ei pirua rumempi ole, niin kaikki on hyvin. (En ole kyllä nähnyt sitä).

    • demeter1

      Minä taas olin yllättynyt, kun sain ajokorttia varten otetut valokuvat. Ammatti-ihminen osaa säätää oikean valaistuksen ja harjaantunut silmä valita hyvän kuvakulman...
      Kun valokuva on mukavasti himmennetty iän merkkejä ei heti edes näe.

      Totuus nyt kuitenkin paljastuu muissa valokuvissa - hymykin jäykistyy oudoksi versioksi ja hiukset tekee mieli sipaista oikeaan asentoon..))

    • 'Söpöläinen'

      Siihen ei ole kuin yksi konsti ... hmmm, tai kaksi: tee sille "kuvalle" jotain ja etenkin lakkaa häpeämästä, koska ahdas ajattelu estää sinua hoksaamasta, keksimästä, mitä sille voisi tehrä.

    • Foto

      Näkisitpä hunksutsiman kuvan! Eipä omakuva hävettäs yhtään. Haittapuolena mainittakoon painajaiset.

    • L - L

      Kyllä on tauti pahaksi päässyt jos noin on!

      En ymmärrä alkuunkaan! Etkö hyväksy itseäsi? Tarttis tehdä jotain. Ei ulkonäölle vaan psyykelle.
      Olisikohan hypnoosista apua?

    • entinen kaunotar

      Just' ostin uudet kehykset rippikuvaani. Voi herttanen aika miten söötti olen kuvassa.
      Niin on nappisilmät ja paksut tummat hiukset tupeerattu kivasti. Ei uskoisi samaksi,
      sisareni sanoi ettet ole koskaan ollut tuon näköinen, vähän otin nokkiini.

    • No, kukapa sinua voi auttaa jatka, ei kukaan Häppeile jatkossakin..

    • KokemustaOn

      Pussi päähän, niin korostuupi se sisäinen kauneus enempi.

    • gg6v

      Älkää välittäkö, itse olen ollut nuoresta lähtien salaman tappaman pirunraadon näköinen. Olin tapaturmassa. Raajoja puuttuu eikä sellaista kohtaa löydykään jossa ei arpia olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe