lista asioista jotka haluan tehdä ennen kuin kuolen...

my time is up

Olen 16v poika ja mulla todettiin aivokasvain ja sitä ei voi leikata, lääkärit anto mulle 6kk elinaikaa, mä tein listan asioista jotka haluun tehä ennenku kuolen.

- Haluun lentää kuumailmapallolla.
- Haluun hypätä laskuvarjolla.
- Haluun hypätä benji-hypyn.
- Haluun nähdä japanin syksyn.
- Haluun opetella surffaamaan.
- Haluun heittäytyy ihmismereen ja kulkeutuu käsien päällä toiselle reunalle, niinku jossaki leffassa.
- Haluun suudella kaunista tyttöä vesi sateessa ja vaan nauraa.

Mutta kaikista eniten mä haluisin rakastua niin koko sydämmellä ku mahdollista, kertokaa onko se totta että se tuntuu kirjamellisesti putoamiselta, englanniks sanotaan että "fall in love" joten miltä se tuntuu?
Onko väärin haluta elämään romantiikkaa ja todellista sielunkumppania ku on kuolemassa?
Ku elämää on näin vähän jäljellä ku mulla nii jokasen päivän haluu elää täysillä, onko väärin olla onneton kun jokainen pävä on parempi toistaan ja sen todellaki tuntee?
Kiitos vastauksista :3

133

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapland,madness

      Jos oikeasti elää viimeisiä hetkiään ja tuhlaa aikaansa suomi24:ssä niin ei kyllä varmasti pääse tekemään yllä mainittuja asioita...

    • Sunshine___

      Mää toivon että tää ei ollu totta, vaikka tää oli aika surullisella tavalla niin kaunis teksti. Haluisin vaan tulla sinne ja toteuttaa joka ikisen noista asioista. En tietenkää varmastikaan pystyis siihen mutta silti. Jos tää nyt oli totta nii nyt elät sun elämän täysillä loppuun asti. Kuulostat ihanalta ihmiseltä.

      • my time is up

        valitettavasti joka sana on totta...


    • giiirll

      Aika hiljaseks vetää..
      Jos tää tosiaan on totta ni toivon ylikaiken et saat toivees toteutttua!

      • my time is up

        Sitä mäkin toivon, sais edes puolet toteutettuu...


    • tyttö 16

      kuulostat tosi ihanalta ja toivon et sun toivees toteutuu. onks sulla kikkiä?

      • my time is up

        Kiitti, on mul kikki mut en kehtaa jakaa sitä täällä :/


    • HauskaaLoppuelämääXD

      HAHHAHHAAAHHAAAA :DDD

      Piristi mun päivää aika paljon :D
      Tiiättekö mikä ois viel hauskempaa? No se että ku oot sillee et nyt tänä päivänä alotan nää asiat mitä aijot tehä, nii kompastut portaissa ja kuolet :D

      • hgfcdn

        Nii, ja sitten ruumiin avauksesssa huomataankin että kasvain on hävinnyt. Näitä käy.


    • xdfrytikxti

      Aika surkee lista...

    • f4htnrtntr4h4h

      Varmaan tosi kivaa, jos joku tyttö rakastuisikin aloittajaan, mutta aloittaja kuoleekin sitten parissa kuukaudessa.

    • 15vuotias...

      Ite haluaisin miltein samoja asioita.

      ja myös nämä kokea:

      -riippuliitää
      -uida meressä
      -rakastua
      -käydä islannissa ja norjassa ja ratsastaa siellä ilman satulaa jossai niityllä täyttä laukkaa
      -mennä kihloihin
      -kertoo kaikille läheisille kuin paljon niit rakastan

      ja viimeseks käpertyä joskus viel äitin kainaloon ja olla vaan niinku olis vielä se 6 vuotias pikkutyttö

    • mä vaaaa

      haluisin vaan tulla halaamaan sua ja käpertyy sun viereen silleen söpösti :3

    • tyttö 16

      miten suhtauduit kun kuulit et sulla on aivokasvain?

      • My time is up

        Mä menin kuulemma aika hiljaseks ja mä tunsin ku koko mun tulevaisuus katos, jotenki mä olin kans vihanen.


    • tyttö98

      voi raasu :( en voi kuvitella miten kamalalta voi tuntua kun koko tulevaisuus pyyhkiytyy pois. toivon sulle voimia ja että sun toiveet toteutuu! jos olisin sun kanssa siellä nii yrittäsin kaikin tavoin toteuttaa sun unelmat :)

      todella kaunis ja surullinen teksti... olet varmasti ihana ihminen. olisi kunnia tutustua.

      • My time is up

        Se tuntu kamalalta sillon, mutta nyt mä oon helpottunut. Ja kiitti, mä kirjotin sen tunteella.


      • pieni ja tyhmä tyttö...
        My time is up kirjoitti:

        Se tuntu kamalalta sillon, mutta nyt mä oon helpottunut. Ja kiitti, mä kirjotin sen tunteella.

        Oon varmaan tosi nössö mut aloin itkee ku luin ton viestin...
        katoin joku aika sitten leffan jossa oli vähän samallainen tarina, itkin siinäki ihan tolkuttomasti! Mä tosiaan toivon että ehdit tehdä kaikki sun toiveet... );
        ELÄMÄ ON NIIN EPÄREILUA!!!
        Oikeesti tunnen itteni toooosi typeräks ku mun suurin murhe on tyyliin se että multa puuttuu 10 senttii nii saisin jonku typerän karkkipussin!
        Toivon että sä ehdit rakastua johonki ihanaan tyttöön ja saisit suudella sitä vesisateessa... säälin jo sitä tyttöäkin koska kun sä kuolet niin se tyttö menettää enemmän ku sylillinen timantteja riittäis kuvailemaa!


      • My time is up
        pieni ja tyhmä tyttö... kirjoitti:

        Oon varmaan tosi nössö mut aloin itkee ku luin ton viestin...
        katoin joku aika sitten leffan jossa oli vähän samallainen tarina, itkin siinäki ihan tolkuttomasti! Mä tosiaan toivon että ehdit tehdä kaikki sun toiveet... );
        ELÄMÄ ON NIIN EPÄREILUA!!!
        Oikeesti tunnen itteni toooosi typeräks ku mun suurin murhe on tyyliin se että multa puuttuu 10 senttii nii saisin jonku typerän karkkipussin!
        Toivon että sä ehdit rakastua johonki ihanaan tyttöön ja saisit suudella sitä vesisateessa... säälin jo sitä tyttöäkin koska kun sä kuolet niin se tyttö menettää enemmän ku sylillinen timantteja riittäis kuvailemaa!

        Elämä on epäreilua, mutta siihen ei voi vaikuttaa... Mä toivon että mä saisin toteutettuu ton rakastumisen, mut mä en tiiä haluunko toteuttaa sen...


      • 14v p
        My time is up kirjoitti:

        Elämä on epäreilua, mutta siihen ei voi vaikuttaa... Mä toivon että mä saisin toteutettuu ton rakastumisen, mut mä en tiiä haluunko toteuttaa sen...

        joo tota...mullaki tuli kyyneleet silmiin..oonnee sulle ja koita pärjätä.tietääkö sun kaverit?


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        joo tota...mullaki tuli kyyneleet silmiin..oonnee sulle ja koita pärjätä.tietääkö sun kaverit?

        Mä en tykkää puhua siitä muille :/


    • angelicaeeh x3

      Kamalaa! Jos olisin vanhempi toteuttaisin jokaikisen toiveesi ja tekisin loppuelämästäsi ruusuilla tanssimista

      • My time is up

        Jos vaan löytyis tuollanen tyttö...


    • tyttö-98--

      Nyt veti kyllä hiljaseks.. Oon niin pahoillani. Toivon todellakin että saat toteutettua nämä asiat, ees jonkun niistä! Ja toivon että sun loppuelämä olis kaikinpuolin mukavaa ja että sä saisit nauttia ja tehä just niitä asioita joista sä tykkäät! Paljon voimia sinne!! Olis tosi mukavaa tutustua suhun. Kuulostat niin suloselta! :))

    • paras

      Vitun hyvä iskurepla :DDD

      • Niin on!

        Sopiiko jos käytän tota?


    • 98tyttönen-

      Oon sanaton.. Toivon todellaki että saat tehä kaikkee mistä tykkäät ja nautit loppuelämäsi ajan. Olis tosi mukava tutustua suhun!:) Paljon voimia!!

      • My time is up

        Kiitti :3


    • Computerfreak

      Kauheaa.. Minulla on saman tyyppinen pulma, juon liikaa ja sydän lyö viimeisiään... Mutta joo, ihastuminen on helppoa, rakastuminen melko helppoa, mutta olen pahoillani ja sanon että suhun ei saa rakastua, mä kuolisin pois ja haihtuisin heti jos mun tyttöystävä tai rakastettu kuolisi kun pää menisi rikki...

      • My time is up

        Sä sentään voit tehä jotaki sille...


      • 14v p

        kannattas ilmottaa kavereille,et oot lähellä loppuas, koska ne vois jäähä katumaan,kun ei kerenny sanomaan hyvästejä..


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        kannattas ilmottaa kavereille,et oot lähellä loppuas, koska ne vois jäähä katumaan,kun ei kerenny sanomaan hyvästejä..

        Mä saatan jättää kertomatta ku mä inhoon hyvästejä, ne on nii lopullisia...


      • Computerfreak
        My time is up kirjoitti:

        Mä saatan jättää kertomatta ku mä inhoon hyvästejä, ne on nii lopullisia...

        Mä en voi tehdä sille mitään. Rahaa ei ole leikkaukseen enkä muutenkaan halua. Haluan kuolla, nähdä atlantiksen, kolmannen silmän voiman ja kaiken muun jännittävän... Ja totta, hyvästit on kauheita, mä en itse tiedö kuolenko tänä iltana vai 60 vuotiaana... Mutta kummiskin tiedän sen että kohta mun kuolla pitäisi, mä en hyvästele ketään, haluan kadota yhtäkkiä.. Kenties haluan pudota kaivoon ja kuolla
        . Mutta toivotan sulle voimia ja kavereiden parhaaksi kerro heille, sano että saatat hengittää viimeisiä kuukausiasi.. Ja jatka normaalisti kunnes katoat..


      • lifeisntfair
        My time is up kirjoitti:

        Mä saatan jättää kertomatta ku mä inhoon hyvästejä, ne on nii lopullisia...

        Mä alan oikeesti itkemään :'(


      • 14v p
        lifeisntfair kirjoitti:

        Mä alan oikeesti itkemään :'(

        sama mulla.... :( mut alottaja,entä,jos joku tykkää susta,ja sit vaan...jätät sen yksin. Itse varmaan soittaisin kaikille kavereilleni ja sanoisin: "moi..mulla on aivokasvain,,,ja kuolen 6 kuukauden sisällä..ajattelin vaan kiittää kaikesta,mitä oot mun hyväks tehny,jos oot tehny mitään.mut juu...pärjäile..". Suunnilleen noin..


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        sama mulla.... :( mut alottaja,entä,jos joku tykkää susta,ja sit vaan...jätät sen yksin. Itse varmaan soittaisin kaikille kavereilleni ja sanoisin: "moi..mulla on aivokasvain,,,ja kuolen 6 kuukauden sisällä..ajattelin vaan kiittää kaikesta,mitä oot mun hyväks tehny,jos oot tehny mitään.mut juu...pärjäile..". Suunnilleen noin..

        Se vaan pilais lopun mitä mulla on jäljellä ku ne alkais säälimään...


      • 14v p
        My time is up kirjoitti:

        Se vaan pilais lopun mitä mulla on jäljellä ku ne alkais säälimään...

        mä säälin sua jo nyt..ja varmasti kaikki,jotka tähän kirjotti,jotka ei trolleja..


      • pieni ja tyhmä tyttö
        14v p kirjoitti:

        sama mulla.... :( mut alottaja,entä,jos joku tykkää susta,ja sit vaan...jätät sen yksin. Itse varmaan soittaisin kaikille kavereilleni ja sanoisin: "moi..mulla on aivokasvain,,,ja kuolen 6 kuukauden sisällä..ajattelin vaan kiittää kaikesta,mitä oot mun hyväks tehny,jos oot tehny mitään.mut juu...pärjäile..". Suunnilleen noin..

        Ei saa kiusata! Mä rupesin taas itkemään D;
        ei tota ehkä kiusaamiseks voi sanoa...
        Itte ehkä kertoisin vasta sitte ku oisin jo kuollu... kirjeellä, mut toisaalta jos joku on suhun ihastunut/rakastunut nyt nii mun mielestä ois kauuheeta ettei se sais koskaan kerrottua sitä sulle... se ois mun mielestä jotenki tosi epäreilua.
        jos oisin se tyttö niin mä saisin oivan syyn kertoa sulle että oisin ihastut/rakastunut suhun...
        Mä en voi nyt muuta sano kuin että älä mene kuolemaan ennen kuin sun on pakko...
        p.s tsemppiä...♡


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        mä säälin sua jo nyt..ja varmasti kaikki,jotka tähän kirjotti,jotka ei trolleja..

        Se muuttais niiden käytöksen semmoseks "mielistelyks" nii siks en kerro.


      • My time is up
        pieni ja tyhmä tyttö kirjoitti:

        Ei saa kiusata! Mä rupesin taas itkemään D;
        ei tota ehkä kiusaamiseks voi sanoa...
        Itte ehkä kertoisin vasta sitte ku oisin jo kuollu... kirjeellä, mut toisaalta jos joku on suhun ihastunut/rakastunut nyt nii mun mielestä ois kauuheeta ettei se sais koskaan kerrottua sitä sulle... se ois mun mielestä jotenki tosi epäreilua.
        jos oisin se tyttö niin mä saisin oivan syyn kertoa sulle että oisin ihastut/rakastunut suhun...
        Mä en voi nyt muuta sano kuin että älä mene kuolemaan ennen kuin sun on pakko...
        p.s tsemppiä...♡

        Jos joku olis muhun ihastunu/rakastunu nii ei sillä oo mitään väliä, koska mulla ei oo tunteita ketään kohtaan tällä hetkellä :/


      • 14v p
        pieni ja tyhmä tyttö kirjoitti:

        Ei saa kiusata! Mä rupesin taas itkemään D;
        ei tota ehkä kiusaamiseks voi sanoa...
        Itte ehkä kertoisin vasta sitte ku oisin jo kuollu... kirjeellä, mut toisaalta jos joku on suhun ihastunut/rakastunut nyt nii mun mielestä ois kauuheeta ettei se sais koskaan kerrottua sitä sulle... se ois mun mielestä jotenki tosi epäreilua.
        jos oisin se tyttö niin mä saisin oivan syyn kertoa sulle että oisin ihastut/rakastunut suhun...
        Mä en voi nyt muuta sano kuin että älä mene kuolemaan ennen kuin sun on pakko...
        p.s tsemppiä...♡

        http//uniquenaturewallpapers.com/dont-fear-hd-wallpaper/dont-fear-hd-wallpaper-2/
        ””I fear dying without leaving my mark...””


      • 14v p

      • 14v p
        14v p kirjoitti:

        http//uniquenaturewallpapers.com/dont-fear-hd-wallpaper/dont-fear-hd-wallpaper-2/
        ””I fear dying without leaving my mark...””

        http://uniquenaturewallpapers.com/dont-fear-hd-wallpaper/dont-fear-hd-wallpaper-2/

        *


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        http//uniquenaturewallpapers.com/dont-fear-hd-wallpaper/dont-fear-hd-wallpaper-2/
        ””I fear dying without leaving my mark...””

        Mä oon jo jättäny tavallaan mun merkin :3


      • pieni ja tyhmä tyttö
        My time is up kirjoitti:

        Jos joku olis muhun ihastunu/rakastunu nii ei sillä oo mitään väliä, koska mulla ei oo tunteita ketään kohtaan tällä hetkellä :/

        MUTTA SILLÄ jollakin TYTÖLLÄ mahdollisesti ON !!!!!!!!!!
        jos sä jätät kertomatta ja päätät vaan "pufhh" kadota nii sitä tyttöä jäis kaduttamaan lopun ikäänsä ettei se koskaan saanu kerrottua sulle, eikä koskaan saanut tietää että oisitko säkin tykänny siitä!!!!
        Vaikket oiskaa tykänny...


      • 14v p
        My time is up kirjoitti:

        Mä oon jo jättäny tavallaan mun merkin :3

        kiva kuulla.minkä merkin?


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        kiva kuulla.minkä merkin?

        Mä pelastin mun kaverin hengen :3


      • My time is up
        pieni ja tyhmä tyttö kirjoitti:

        MUTTA SILLÄ jollakin TYTÖLLÄ mahdollisesti ON !!!!!!!!!!
        jos sä jätät kertomatta ja päätät vaan "pufhh" kadota nii sitä tyttöä jäis kaduttamaan lopun ikäänsä ettei se koskaan saanu kerrottua sulle, eikä koskaan saanut tietää että oisitko säkin tykänny siitä!!!!
        Vaikket oiskaa tykänny...

        Mut sille se saattaa olla niitä juttuja jotka mieluummin kaivertaa ku sais tietää "karun" totuuden.


      • 14v p
        My time is up kirjoitti:

        Mä pelastin mun kaverin hengen :3

        oi saatana..miten?


    • My time is up

      Me oltiin kaveriporukalla mökillä juhannuksena ja pari tyyppii oli saanu päähän lähtee järvelle kajakilla, ne meni n.30m rannasta ja ku ne oli päissään nii tietenki meni koko hoito ympäri ja toinen niistä pääs siihen kajakin päälle, mutta toista ei näkyny missään, se oli lyöny päänsä siihen kajakin reunaan ja tajuttomana, mä hyppäsin laiturilta veteen ja sukelsin sen sieltä vedestä ja vedin sen rannalle ja elvytin.
      Huomatkaa ironia ku pelastin tyypin ja muutaman viikon päästä kuulen että kuolen kohta.

      • 14v p

        nii mä vähän mietin tossa...mut ei vittu,miten hyvä kaveri oot


      • My time is up
        14v p kirjoitti:

        nii mä vähän mietin tossa...mut ei vittu,miten hyvä kaveri oot

        Mä tein vaan sen mitä jokanen olis tehny :3


      • 14v p
        My time is up kirjoitti:

        Mä tein vaan sen mitä jokanen olis tehny :3

        ”jokanen”.. On kuitenkin olemassa idiootteja.. :/


    • pahhhh

      Sun kannattaa kattoo enne kuolemaa The Fault In Our Stars leffa

      ja jos kerra oikeest kuolet koht nii miks vitus oot tääl syöpäses paikas tuhlaamas elämäsi viimesii päivii. mee ulos ja elä täysii

      enpä taia uskoo et oot kuolemas muute et tulis tänne kerää huomioo

      • My time is up

        Mä oon nähny ton leffa jo.

        Mä kirjottelen tänne tylsyyttäni, koska matkustelen paljon autossa ja mikä olisikaan parempi tapa viettää auto matkat kuin kirjoittelemalla täällä?


    • Rönkkö
      • 14v p

        mikä on muute etunimes?


      • 14v p
        14v p kirjoitti:

        mikä on muute etunimes?

        mun on pakko sanoo,,en unoha sua. Respect...


    • yksvaaaaaaan

      ootko toteuttanut mitään noista mitä listallas on ja ootko vielkää löytäny semmosta tyttöö jota haluaisit suudella vesiaateessa?

      • yksvaaaaaaan

        vesisateessa*


      • My time is up

        En vielä muuta ku laskuvarjo hypyn.


    • hyvääloppuelämää<3

      Toivottavasti elät loppu aikas täysillä. Ois kunnia tutustua. Olen itekkin katsonut the fault in our stars ja se oli maailman ihanin elokuva :-) älä menetä toivoo siitä että voit vielä löytää sen oikeen. Jos sulla on pienintäkään tunnetta jotakin tyttöä kohtaan niin mene ja sano se sille, jos et kumminkaan täällä kauvaa enää ole. Se ei varmastikaan tunnu helpolta mutta kerran me vaan eletään, jotkut hieman kauemmin ja jotkut taas hieman lyhyemmän ajan. Se tuskin on siitä tytöstäkään yhtään helppoa. Muista että vaikka Sä lähdet pois niin muistot jää. Niin kuin elokuvassa sanotaan: Siihen ei voi vaikuttaa tuleeko satutetuksi mutta sen voi valita kuka satuttaa.

      • My time is up

        Mä yritän elää nii täysillä ku pystyn.


      • :"((
        My time is up kirjoitti:

        Mä yritän elää nii täysillä ku pystyn.

        sait mut itkemään...
        mä todellakin toivon että ihme tapahtuu sun kohdalla ja selviit


      • My time is up
        :"(( kirjoitti:

        sait mut itkemään...
        mä todellakin toivon että ihme tapahtuu sun kohdalla ja selviit

        Mä herään joka aamu toivoen sitä samaa...


    • otan osaa

      Öon vaan niin pahoillani.. :(
      Ois kunnia tavata. Vaikka yritän lopettaa tän tolkuttoman itkemisen, en pysty.. mä haluun sanoa hyvästit, vaikken ees tuntenu sua.. miks mä sydämmessäni toivon et tää ois trolli, mut ei tää oo.. tää oli liikuttavin tarina mitä Oon näitten kaikkien mun elämien 11 vuoden aikana kuullu..
      Oon ylpee susta, kaveri: sä pelastit sun kaveris hengen.. tää veti sanattomaks.. anteeks... :`(

      • ela taysillä

        Sä osasit kirjottaa tunteellisen tekstin ja oon siitä ylpee. Toivoisin että sulle tapahtuis ihme paraneminen ja se kasvain hävis ja et elisit elämäs onnelisesti loppuun. On paljon helpompi elää niin et ei tiiä millon kuolee kun et tietäs


      • My time is up

        Elämä on epäreiluu, mut mä oon tottunu siihen. Mä uskoin ennen karmaan mut mun usko tais kuolla sillä sekunnilla ku kuulin mun kasvaimesta.
        Ja kiitti :3


    • Cagiva Mito SP525

      Jätkä on 16 toista eikä halua kokea kevytmootoripyörällä ajamista. Pärrä joka kiihtyy 7sekassa nollasta sataan. Ajat mutkaista tietä 100km/h ja suoralla 170km/h. Tuuli vinkuu korvissa ja moottori jyllää, jokainen mutka on niin tiukka että kallistaessasi pyörää ajohousun polvipala koskettaa asfalttia ja jalkatapit syöksevät kipinöitä hipaistessaan asfalttipintaa. Taka pyörä luisuu vähän ja tunnet kuinka joka mutkassa käydään elämän ja kuoleman rajoilla. Adrenaliini rupeaa virtaamaan ja sydämensyke kiihtyy jännityksestä. Olet saavuttanut nirvanan.

      • 14v p

        jotkut haluaaa kokea jotakin hieman suurempaa,kuin isolla mopolla ajamisen...including me.


      • My time is up

        Been there, done that. Ei nii kivaa ku luulis ja oon samaa mieltä on ylemmän kans, elämässä on paljon muutaki ku mopo.


      • KTM mies
        14v p kirjoitti:

        jotkut haluaaa kokea jotakin hieman suurempaa,kuin isolla mopolla ajamisen...including me.

        No mees muualle vikiseen "14v p" kun sulla ei riitä ees ikä. Se joka ei ole moottoripyöräilyä kokenut niin ei voi tulla tähän kommentoimaan. Ja mikäköhän mopo kiihtyy 7 sekas 0-100km/h ja vetää huippuja reilu 150-180km/h. Mopo kulkee 45km/h. Hyvin viritetyn mopon(50cc) hepat on 8-11. KTM EXC (125) tehot viritettynä 30 heppaa ja enemmän. Cagiva Mito sp525 (125cc) tehot viritettynä 35-40 heppaa. Nyt tiedät mopon ja kevarin erot. Jos oisin kuolemassa hommaisin ainakin Honda CBR 600RR tai jonkun ison pyörän ja ajaisin sillä kuolemaani saakka. BTW kuumailmapallolla lentäminen on ihan vitun tylsää ja japanin syksystä en tiedä mutta kuulostaa ihan vitun paskalta ja miksi tuhlaat aikaasi täällä? YOLO!


      • 14v p
        KTM mies kirjoitti:

        No mees muualle vikiseen "14v p" kun sulla ei riitä ees ikä. Se joka ei ole moottoripyöräilyä kokenut niin ei voi tulla tähän kommentoimaan. Ja mikäköhän mopo kiihtyy 7 sekas 0-100km/h ja vetää huippuja reilu 150-180km/h. Mopo kulkee 45km/h. Hyvin viritetyn mopon(50cc) hepat on 8-11. KTM EXC (125) tehot viritettynä 30 heppaa ja enemmän. Cagiva Mito sp525 (125cc) tehot viritettynä 35-40 heppaa. Nyt tiedät mopon ja kevarin erot. Jos oisin kuolemassa hommaisin ainakin Honda CBR 600RR tai jonkun ison pyörän ja ajaisin sillä kuolemaani saakka. BTW kuumailmapallolla lentäminen on ihan vitun tylsää ja japanin syksystä en tiedä mutta kuulostaa ihan vitun paskalta ja miksi tuhlaat aikaasi täällä? YOLO!

        kyllä minä mielummin pelaan Skyrimiä,kun ajan ”isolla mopolla”. Riittääkö mulla ikä muka siihen?? Ei vittu kiinnosta. Minä teen mitä haluan. Ei tarvii tullä räyhää, kun ei kiinnosta mopot. Gamer4Ever.


      • Tosi on
        14v p kirjoitti:

        kyllä minä mielummin pelaan Skyrimiä,kun ajan ”isolla mopolla”. Riittääkö mulla ikä muka siihen?? Ei vittu kiinnosta. Minä teen mitä haluan. Ei tarvii tullä räyhää, kun ei kiinnosta mopot. Gamer4Ever.

        Syös ny niitä sipsejäs köyhä luuseri.


      • 98girlgamer
        14v p kirjoitti:

        kyllä minä mielummin pelaan Skyrimiä,kun ajan ”isolla mopolla”. Riittääkö mulla ikä muka siihen?? Ei vittu kiinnosta. Minä teen mitä haluan. Ei tarvii tullä räyhää, kun ei kiinnosta mopot. Gamer4Ever.

        Onko sulla pleikka3?


    • Just Me

      Kuulostaa The Faulth in Our Stars elokuvalta :/ Itellä tulee sydän pettää vähän päälle kolmekymppisenä ni samassa veneessä.. Hyvä ystävä kuoli kanssa aivokasvaimeen kun olin pikkutyttö vielä... Paska homma mutta muista että ajattele aina positiivisesti!

    • *****

      kerrotko tarkemmin mimmosta tyttöö tahtoisit suudella vesisateessa?

    • My time is up

      Mä haluisin pussata semmosta tyttöä, joka on kaunis ja hauska, mielellään vois olla brunet hiukset, ruskeet silmät, keski vertoo tummempi iho ja semmonen söpö hammas rivi :3

      • 14skckwos

        Tietääkö kukaan sun kavereista vieläkään?


      • 14skckwos

        Tietääkö kukaan sun kavereista vieläkään?


      • kaktusruukku

        Sä taisit just kuvailla mut.


      • My time is up
        kaktusruukku kirjoitti:

        Sä taisit just kuvailla mut.

        Hyvä tietää että en yritä löytää mahotonta :D


    • My time is up

      Mä en oo kertonu ku yhelle siitä

      • 14agt.pwd

        miten se suhtautu?


    • My time is up

      Se alko itkeen ja sano että se on nun kans loppuun asti.

    • sotilaantytär

      Jos tämä on trolli niin aloittaja voi miettiä kyllä vähän että mitä helvettiä teet elämälläsi.
      Jos ei niin en voi muuta kuin nostaa hattua.

      • My time is up

        Kiitos hatun nostosta.


    • Nobodybitch

      Hei, alottaja. Sanot useassa kommentissa ettet haluais sanoa hyvästejä etkä siis ole kertonu kavereilleskaan, koska ne rupeais sääliin tai tälleen?
      Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä, toivon todella ettei tää sivu nyt oo mikään trollaus sillä täällä mä märsään jo tyynyäni märäks.
      En yritä vaikuttaa sun päätöksiis tai mtn, mutta jos oisin sun asemassas mä vissiin kertoisin mun läheisille ja ystäville ja lohuttaisin niitä. Minusta on tärkeetä ettei sun tarvi kärvistellä tässä yksin. Toivon myös kaikkea hyvää sulle. Varmasti kaikki jotka on lukenu tään palstan haluais auttaa sua jos vois. Mutta me kaikki toivotaan että saat justiin sen mitä sä toivot. Voimia

      • My time is up

        Mä kyllä kerron niille kuhan mulla on enää pari kuukautta jäljellä, ku jos mä kerron nii ne muistuttaa mua siitä että mä kuolen ja mä yritän kaikkeni olla ajattelematta sitä tai mä murrun ihan täysin...
        Kiitti kommentista :3


      • DramatisoitunutPoika

        Mä muuriin ihan täysin ku luin ton tarinan. Oot ilmeisesti mahtava tyyppi kerro ihmeessä siitä kohta joillekin. Nostan hattua


    • Brunette tyttö 15v

      Jos sä luet tätä vielä niin haluun sanoa että oli kunnia tavata sut ja kuulostat mahtavalta tyypiltä ja unelmien kundilta.

      Sä oot siis 16? Mä itse olen 15-vuotta vanha ja Mä oon liikuntarajoitteinen ja mul on epilepsia. Mut toi on jotain niin hirveetä et Mä melkein itken täälä.. Toivottavasti sun lainen ihana kundi pääsee toteuttamaan viimeiset toiveensa äläkä välitä noista idiooteista mailmassa on muutakin kun jotkut vitun moottoripyörät! Kumpa kaikki miehet olis yhtä romanttisia kun sä on todella harmi että sä kuolet olisit ollut joka tytön unelma

      • luotsi saatana tänne

        nyt perkele kalle.. Saatana tästä keskustelusta en poista mitään. Voi vittu mikä ääliö oot..siis oikeesti viitit poistaa täältä viestejä???aluks,luulin et oot iha jees..nyt..oot maailman alhasin tyyppi,mitä tiiän.mut ei helvetti.. MITEN???? Oo sulla pokkaa... Jos tämänkin viestin poistat, teen sinusta aivan saatanasti ilmoituksia. No,se nähään sitte. Voi saatanan......
        ~14v p


      • ......^
        luotsi saatana tänne kirjoitti:

        nyt perkele kalle.. Saatana tästä keskustelusta en poista mitään. Voi vittu mikä ääliö oot..siis oikeesti viitit poistaa täältä viestejä???aluks,luulin et oot iha jees..nyt..oot maailman alhasin tyyppi,mitä tiiän.mut ei helvetti.. MITEN???? Oo sulla pokkaa... Jos tämänkin viestin poistat, teen sinusta aivan saatanasti ilmoituksia. No,se nähään sitte. Voi saatanan......
        ~14v p

        et*********


      • My time is up

        Mä oon laittanu kikin aikasemminki, mutta laitan uudestaan: thiibou


      • 14v p
        ......^ kirjoitti:

        et*********

        ainiin..täällähän on ”””ysikasiforever””


      • 14v.....
        My time is up kirjoitti:

        Mä oon laittanu kikin aikasemminki, mutta laitan uudestaan: thiibou

        thiiboy,jos kikkaan sulle,haluun _jokapäivä_ saada viestin,et tiiän että oot vielä hengissä..


      • My time is up
        14v..... kirjoitti:

        thiiboy,jos kikkaan sulle,haluun _jokapäivä_ saada viestin,et tiiän että oot vielä hengissä..

        Kikkaa vaan, mutta se mun kikki on thiibou :3


    • My time is up

      Onko se oikeesti niin vitun väärin että kuoleva ihminen haluaa puhua muille?! Miks vitusa niitä pitää poistaa kokoajan?! Jos mä kikin annan nii anna sen vittu olla koskemattomana!

      Ja teksti on omistettu kaikella "rakkaudella" lutseille jotka ei osaa hommiaan !

      • 14v..^

        niimpä.


      • ayrvvwifyrmslf
        14v..^ kirjoitti:

        niimpä.

        vielä siellä??


      • .djpgjadtgaj
        ayrvvwifyrmslf kirjoitti:

        vielä siellä??

        häh???


      • trollbusters?
        .djpgjadtgaj kirjoitti:

        häh???

        Tais käydä jo kalpaten? Tai sitten tämä oli mestarillinen trolli ja nyt se nauraa vaan siellä


      • Trollhättan
        trollbusters? kirjoitti:

        Tais käydä jo kalpaten? Tai sitten tämä oli mestarillinen trolli ja nyt se nauraa vaan siellä

        Äijä on trolli.


    • tyttö 16

      Ei se ollu trolli!!!

      • kuolikse

        onks se kuollu :'(
        jos ei nii haluisin sanoo että se on varmasti ihana tyyppi
        ja haluisin tietää montako toiveistaan se on toteuttanu


      • 14v p...
        kuolikse kirjoitti:

        onks se kuollu :'(
        jos ei nii haluisin sanoo että se on varmasti ihana tyyppi
        ja haluisin tietää montako toiveistaan se on toteuttanu

        sen verran juteltiin kikissä, että ainakin sain tietää, et se on rakastunu ja hypänny laskuvarjolla... :'/


    • tyttö 16

      sanoko se kehen se oli rakastunu tai edes että millaseen tyttöön

      • 14v p..

        en viitinny udella


    • uskoxtoivo

      Tosi surullinen ja ajatuksia herättävä tarina. Kuulostat silt kuin et ois vielä kaikki toivon menettäny. Hyvä. Nuori ystävä tsemppiä ja pitkäää elinikää toivotan sul sydämestän, äläkä please IKINÄ menetä toivoa. Usko ihmeisiin. Kyllä IHMEITÄ tapahtuu ja toivon, ett sunki kohall tapahtuis mahtava ihme. Uskon ett tuut toteuttamaa toivees ja kyll varmasti sunlaine ihanakund löytää unelmiens tyttö ja tuutt viettämää pitkän, onnellisen ja romanttinsen yhteiselämän...Paranemisia=)

      • lukekaakeskusteluläpi...

        Ja hän on siis nyt kuollut....ampui itsensä..juttelin sen veljen kaa.. Gods be praised....As fearless he was in his life.......hyvästi, Santeri...~14v p


      • lukekaakeskusteluläpi...

        Hän on siis nyt kuollut....ampui itsensä..juttelin sen veljen kaa.. Gods be praised....As fearless he was in his life.......hyvästi, Santeri...~14v p


      • jootottaon
        lukekaakeskusteluläpi... kirjoitti:

        Hän on siis nyt kuollut....ampui itsensä..juttelin sen veljen kaa.. Gods be praised....As fearless he was in his life.......hyvästi, Santeri...~14v p

        Joo tuo on totta puhuin itekki sen veljelle :(


    • tyttö16

      Minäkin puhuin santerin veljelle rip. Rakas santeri ❤

      • !♥♥♥

        Saanko kikis sen numero haluisin itekkin jutella♥


      • omg ;(((((
        !♥♥♥ kirjoitti:

        Saanko kikis sen numero haluisin itekkin jutella♥

        Onko tää nyt totta!? Ei **** jos on ;( Sen veljen kik?


      • 'till the end~14 v p....
        omg ;((((( kirjoitti:

        Onko tää nyt totta!? Ei **** jos on ;( Sen veljen kik?

        on totta...ite juttelin sille sen veljelle..se kik löytyy tuolta ylempää.se on santerin kik...


    • nyt tuli luettua masentavaa tekstiä...

    • gvbd

      Elääkö tää vielä

      • sosadd

        noup, tappoi itsensä


    • dklsls

      Aijai :( oliko missää lehessä juttua? Millon tappoi

    • Mitäh-

      Miks alussa hän oli ja 16 ja nyt yhtäkkii 14...

      • EiSenVaikeampaa

        Ei, noi viestit vaan on kirjoittanut 14v p, sen takia parissa lukee lopussa ~ 14v p


    • Mitäh-

      Aa okei..

      • OneFromAbove~14

        Lets' wake this conversation up!! Ei unoheta tätä typpiä...


    • Nimimerkk

      Kuka muistaa ?

    • Tollo28

      Huoh miten feikki mutta aploodit kai pitäis vetää, onhan hän nyt sentään kuollut. Hyvän kertomuksen teki, itsekkö keksi koko jutun? Hänen muistoaan kunnioittaen, eiköhän kusta ja paskota hänen haudalleen...

    • erffddd

      Hassua kuinka näin monet haksahtaa johonkin trolliin. :D No, mutta saipahan joku sentään kaipaamaansa huomiota.

    • voivituntyhmä

      1) Itse romahtaisin puoleksi vuodeksi jos saisin tietää että kuolen niin nopeasti. 2) Ei voi pitää paikkaansa "lääkärit antoivat elinaikaa 6kk" siis ne ei siinä kuuden kuukauden aikana ehdi tehdä asian eteen yhtään mitään? Ja antavat elinaikaa? Lääkärit siis tappavat sinut tai jotain?

      • fsdfdsfds

        Millähän logiikalla ne lääkärit "tappavat sinut tai jotain"? Valoja. Ei lääkärit mitään taikureita ole, jotka sormia napsauttamalla parantelee sairauksen kun sairauksen.


    • 244544

      Rest in piece!

    • zxzzxzxzxz

      surullista luettavaa...

    • jahmed_hikiballi

      Jos mää saisin tietää et kuolenv kuuden kuukauden sisällä tekisin sen tyylillä...ALLAHU AKBAAARRRR!!!!!!!

    • Anonyymi

      HAsiM

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe