Hevosrääkkäystä?

kaikkeasitäkokeekin

Heips, kyselisin että mikä luokitellaan nimenomaan _hevosrääkkäykseksi_? Nimittäin, kun oma pv ruuna oli yhdellä yksäri tallilla, niin tallinomistaja oli hieman " väkivaltainen" , nimittäin kun se liikutta aina omaa kiivasta smh tammaansa, se potki sitä kyljistä kannuksilla niin lujaa, että hevonen ns. kiljahteli iskuista.

Toiskekseen, asuin silloin n.2km päästä tallista. Aina omistajan huudot " SA@7@n@ ja P3RK3LE! " kuuluivat ihan kotipihalle saakka. Usein siis hän oli silloin ratsastamassa kun huudot kuuluivat.

Ja vielä sen verran, silloin kun oma hevoseni oli vielä siellä, niin kun sillä oli ollut lapa jumissa jonkun aikaa, niin se ei tietenkään helpolla antanut aina sitten sitä sen puoleista etukaviota helpolla, vaan vähän aikaa piti sitä komentaa. Mutta kerran sattui somasti että tallinomistaja oli siivoamassa karsinoita kun sitten näki minun kamppailuni ja komentelut hevoseni kanssa. Mikä tietenkään ei kuuluisi sille ollenkaan.... Tallinomistaja sitten tuli siihen ja katsoi pari kertaa kun nostin sen kavion ja heponen sitte aina paino sen takasin alas, se tallinomistaja halus sitte ite kokeilla, ja heti ekalla kerralla kun heppa ei antanu etusta,niin tallinomistaja otti harjan, ja sillä harjanvarrella alkoi LYÖMÄÄN sitä mun heppaa siihen _jumittuneeseen_ lapaan! Minähän ihan kauhuissani sitte kiljuin että lopeta sitä sattuu ,nii ei se välittäny. Heppa vaikeroi ja hyppi käytävällä. Se tallinomistaja sano vaan " Ei se saa tehä tollee, se kavio nostetaa vaikka väkivalloin", mikä ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa vai? Tietenki se pitää se kavionostaa,mutta ei väkivallalla...!

Huhhuh, lisää stooreja riittää jos kiinnostaa?

7

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkakjfdhfdfeg

      Vittu mikä paska tallinomistaja, on toi rääkkäystä!

    • idwlitpam

      Siis mitä? Tostahan vois jo ilmottaa jonnekkin, ei todellakaan oo normaalia käytöstä? :/ Heppa parka, säälin sekä sun että sen... Huoh, välillä pistää oikee miettimää et miten paljo tollanen eläinrääkkäys pistää vihaksi....

      • haistakoot se omistaja

        VAADIN että tästä tehdään samantien eläinsuojeluilmoitus!!
        Aivan järkyttävää, sille omistajalle ei enää anneta koskaan mitään eläintä, varsinkaan niitä hevosia! Että vihastuttaa tällainen...


    • Apua! :(

      Siis apua, tuo on silkkaa rääkkäystä.. hevosesi olisi hyvä siirtää koko tallilta pois muualle asumaan samantien, voi vielä salaa rääkätä sitä kun et ole vahtimassa, kun olet ilmoittanut tästä poliisille ja eläinsuojelulle..

      kerro heti vanhemmillesi, voivat nostaa tästä varmasti jo syytteenkin, itse olet varmaan liian nuori. olisi hyvä jos olisi muita todistasia ja todisteita tapahtumista, mutta tämä on sen verran vakava asia että ei ole aikaa odottaa enää, että saisit kerättyä niitä jos ei ole ennestään.

    • pöh

      No jo oli keksitty juttu

    • älytöntä.touhua

      Huh! Toi menee jo yli, ihan ku se haluis pahentaa vielä kipua. Ja mitä vittuu sun hevosen jutut sille kuuluu! Siis pahintahan täs on se että se alkaa niinku tekee kipua lisää sille!!

    • hannam

      Hei,ilmoitathan heti alueesi eläinsuojeluviran7maiselle koska se on sinun velvollisuutesi tehdä niin ja tämä raakalainen saadaan vastuuseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe