Auttakaa minua

Niin järkyttynyt

Istun tässä pöydän ääressä tärisen ja koetan kirjoittaa tuntuu että irtoan ruumistani,minut pahoinpideltiin eilen.
Fyysiset vammat eivät ole vakavat mutta henkisesti olen loppu,haluaisin kuolla pois nyt ihan heti ja nopeasti.
Tekijä oli oma puolisoni joka retuutti minua hiuksista,heitti takan reunaan sylki päälleni ja särki puhelimeni.
En pystynyt soittamaan edes poliiseja kun olin lamaantunut kivusta ja järkytyksestä,hyvä jumala miksi??
Mitä minä teen en pysty henkisestä tuskasta tekemään mitään,mitennpääsen eteenpäin minne otan yhteyttä.
Minulla ei ole puhelinta ja en pysty lähtemään ulos,jos saan lainattua puhelinta minne minä soitan ?
Katson koko ajan leipäveistä minä sekoan ja hajoan.
Minulla on kaksi lasta jotka eivät olleet teon aikana kotona.
Rukoilen apua.

27

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Too bad, so sad!

      A) mene poliisiasemalle tekemään rikosilmoitus pahoinpitelystä. B) mene psyykkarin puheille tai puhu kelle vaan. Ja yks kysymys: miten yksi pahoinpitely haavoittaa sinua noin pahasti?

    • väkivaltaiset kahjot

      Sinulla on siis ihannemies otan osaa.

      • Niin järkyttynyt

        Minua ei enää ole monulta on viety kaikki,tuska on lohduton.
        Voi kun lapseni vielä nukkuisi vietessäni niin kuin pienenä,ehkä on aika mennä.


      • kuka löi

        Mistä selviää,että aloittaja on nainen?


    • NoinVoiJoskusKäydä

      112 on edelleen hätänumero. Mene minne vain. Naapuriin tai ihan minne vain mistä löydät toisia ihmisiä. Kerro kenelle vain mitä on tapahtunut, vaikka kioskin, kaupan tai huoltoaseman myyjälle. Pyydä puhelinta lainaksi.

      Tovottavasti olet jo hankkiutunut terveyskeskukseen hakemaan apua. Älä vain ota uutta selkäsaunaa enää. Älä kanna nyt huolta mistään mikä liittyy kauemmas tulevaisuuteen, vaan hae heti turvaa itsellesi. Terveyskeskus on todellakin oikea osoite ensimmäiseksi.

      • NoinVoiJoskusKäydä

        Voit tietenkin kirjoittaa palstalle lisää tilanteestasi jos tahdot. Ainakin minä luen näitä.


      • NoinVoiJoskusKäydä

        Oliko tuo ensimmäinen kerta kun jouduit pahoinpidellyksi? Tuliko hyökkäys aivan yllättäin? Oliko teillä riita?

        Olen pahoillani puolestasi, todella ikävää.


    • ansaitset elämän

      Ja lähde moisen hullun lähettyviltä. Ei tuollaisen hirviö kanssa kannata elää enää päivääkään.

      • ,,Onko

        vielä mahdollista, pelkään kuollakseni.


      • NoinVoiJoskusKäydä
        ,,Onko kirjoitti:

        vielä mahdollista, pelkään kuollakseni.

        Seurakunnan kriisipuhelin 01019-0071 arkisin 18-01
        Suomen mielenterveysseuran kriisipuhelin 010195202 arkisin 9.00-7.00
        muulloin 15.00-07.00

        Hanki itsellesi apua, ehdottomasti.


    • älä jää sinne

      Rikosuhripäivystys ja kriisikeskus. Sinne voi luullakseni lähettää myös sähköpostia.

      • Kuka löi

        Onko nainen vai mies?


      • Niin järkyttynyt
        Kuka löi kirjoitti:

        Onko nainen vai mies?

        Kiitos teille kaikille vastauksista antoivat minulle lohtua,tekijä oli mies siis avopuolisoni ja tämä tapahtui lauantai iltana kahden päivän ryyppämisen tuloksena.
        Minä syytän itseäni etten ole lähtenyt tästä suhteesta pois,olen ollut liian heikko jopa suojellut tätä ihmistä kun en soittanut poliisia,naapurista olisin apua saanut.
        Tiedän että tein väärin mutta en puolustele itseäni olen lamaantunut vieläkin,tuntuu ettei tämä ole totta .
        Huomenna pitäisi aloittaa työt,toinen olkapää mustelmilla kädet jne.
        Sanoin hänelle tänään minä vihaan sinua,lähti töihin ei sanonut mitään.
        Tiedän että pitäisi lähteä lääkäriin tehdä rikosilmoitus kun saisin voimia jostain.
        Hän lähtee kohta n viikon päästä moneksi kuukaudeksi ulkomaille töihin,tajusi kai että jos nyt menen ja teen rikosilmoituksen peli on pelatu.
        Oli paniikissa aamulla niin se on hyvä kadota pois työn puolesta,RAUKKA ja ei tämä ole ensimmäinen kerta.
        Jos en nyt saa voimia lähteä ja viedä lapsia pois seuraava kerta voi olla viimeinen.
        Olisiko joku joka haluaisi kanssani vaikka spostin kautta täysin luottamuksella asiasta ja elämästä keskustella ?
        En pysty kenellekään kertomaan ns ystävistäni koska tuntuu että olen pettänyt heidän luottamuksen kun olen tähän jäänyt.
        Tiedän että se on väärin mutta jos on elänyt tälläisessä suhteessa kuin minä,pelolla ja manipuloimalla hallittu ei ole enää omaa tahtoa.


      • REVENGE!!!!!!
        Kuka löi kirjoitti:

        Onko nainen vai mies?

        mies vai nainen... Todennäköisemmin mies koska käytös, mut mitä vitun välii sil on? Niin ja tosiaan mee vaikka uimahallin päivystäjän kanssa puhumaan skypessä! On sekin mahdollista, hassua etten heti ottanut huomioon tietokonetta... Mut älä nyt laske sitä jästipäätä enää sinne, mut jos se on siellä niin yöllä ota pesäpallomaila ja isket sitä ja pahoinpitelet ja viet sen siivous kärryyn. Sitten onkin jo paljon parempi olo kun oot päässy kostamaan sille, kosto helpottaa AINA!


      • Niin järkyttynyt
        REVENGE!!!!!! kirjoitti:

        mies vai nainen... Todennäköisemmin mies koska käytös, mut mitä vitun välii sil on? Niin ja tosiaan mee vaikka uimahallin päivystäjän kanssa puhumaan skypessä! On sekin mahdollista, hassua etten heti ottanut huomioon tietokonetta... Mut älä nyt laske sitä jästipäätä enää sinne, mut jos se on siellä niin yöllä ota pesäpallomaila ja isket sitä ja pahoinpitelet ja viet sen siivous kärryyn. Sitten onkin jo paljon parempi olo kun oot päässy kostamaan sille, kosto helpottaa AINA!

        Tuntui aika pahalta,en kirjoita enää etten aiheuta tuollaista reaktiota.


      • ansaitset elämän
        Niin järkyttynyt kirjoitti:

        Kiitos teille kaikille vastauksista antoivat minulle lohtua,tekijä oli mies siis avopuolisoni ja tämä tapahtui lauantai iltana kahden päivän ryyppämisen tuloksena.
        Minä syytän itseäni etten ole lähtenyt tästä suhteesta pois,olen ollut liian heikko jopa suojellut tätä ihmistä kun en soittanut poliisia,naapurista olisin apua saanut.
        Tiedän että tein väärin mutta en puolustele itseäni olen lamaantunut vieläkin,tuntuu ettei tämä ole totta .
        Huomenna pitäisi aloittaa työt,toinen olkapää mustelmilla kädet jne.
        Sanoin hänelle tänään minä vihaan sinua,lähti töihin ei sanonut mitään.
        Tiedän että pitäisi lähteä lääkäriin tehdä rikosilmoitus kun saisin voimia jostain.
        Hän lähtee kohta n viikon päästä moneksi kuukaudeksi ulkomaille töihin,tajusi kai että jos nyt menen ja teen rikosilmoituksen peli on pelatu.
        Oli paniikissa aamulla niin se on hyvä kadota pois työn puolesta,RAUKKA ja ei tämä ole ensimmäinen kerta.
        Jos en nyt saa voimia lähteä ja viedä lapsia pois seuraava kerta voi olla viimeinen.
        Olisiko joku joka haluaisi kanssani vaikka spostin kautta täysin luottamuksella asiasta ja elämästä keskustella ?
        En pysty kenellekään kertomaan ns ystävistäni koska tuntuu että olen pettänyt heidän luottamuksen kun olen tähän jäänyt.
        Tiedän että se on väärin mutta jos on elänyt tälläisessä suhteessa kuin minä,pelolla ja manipuloimalla hallittu ei ole enää omaa tahtoa.

        Kyllä sinun kannattaa nyt tehdä asialle päätös. Mitkään lupaukset miehen taholta eivät kanna tulosta. Hän voi haluta itsekin, ettei sama toistu, mutta ei voi kontrolloida itseään. Voi olla että hän säikähti ja jonkin aikaa tilanne pysyy aisoissa, mutta se seuraava räjähdys voi olla kohtalokas.
        Mitä on elämä ainaisessa jännityksessä? Sinä itse et voi hyvin ja jännitys ja kireys heijastuu lasten hyvinvointiin ja horjuttaa heidän turvallisuuden tunteen kehitystä.
        Ihan kyllä sanon sinulle nyt, että muuta kokonaan toiseen ositteeseen ja jätä tämä mies.
        On luonnollista että tuollaisessa tilanteessa uhri kokee avuttomuutta, jopa häpeää, mutta turhaan. Tietenkin ystävien saattaa olla vaikea ymmärtää, jos ei itse ole kokenut perheväkivaltaa. Jospa tukeutuisit noihin ystäviin?

        www.naistenlinja.fi Löytyisikö tuosta linkistä apua.

        [email protected]


      • Tollo27
        Niin järkyttynyt kirjoitti:

        Tuntui aika pahalta,en kirjoita enää etten aiheuta tuollaista reaktiota.

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! Voi juma mimmoin nössö! Tollasta harvoin näkee! "yhyy, toi löi! Vyhyäää!! Tuli pipi! Ja iso poika tuli ja teki pipin! Nyt itkettää!" phah! Katsos äidin nössö junioria! Itkettääkö?


      • Ei tollo
        Tollo27 kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! Voi juma mimmoin nössö! Tollasta harvoin näkee! "yhyy, toi löi! Vyhyäää!! Tuli pipi! Ja iso poika tuli ja teki pipin! Nyt itkettää!" phah! Katsos äidin nössö junioria! Itkettääkö?

        Lähde Ukrainaan sotimaan, kun kerran olet noin urhea. Saatat joutua vankilaan, jossa paikallinen gestapo lyö ja raiskaa sinua perseeseen päivittäin samalla huutaen: "Voi jestahas millanen nössö! Älä itke, ole mies!".

        Nössöjuniorit eivät ymmärrä elämästä mitään, ja se näkyy heidän kirjoituksissaan, mutta mitä muuta voi odottaa nimimerkiltä Tollo27, jossa alkuosa viittaa luonteenlaatuun ja numerotunnus viittaa ikään.


      • Niin järkyttynyt kirjoitti:

        Kiitos teille kaikille vastauksista antoivat minulle lohtua,tekijä oli mies siis avopuolisoni ja tämä tapahtui lauantai iltana kahden päivän ryyppämisen tuloksena.
        Minä syytän itseäni etten ole lähtenyt tästä suhteesta pois,olen ollut liian heikko jopa suojellut tätä ihmistä kun en soittanut poliisia,naapurista olisin apua saanut.
        Tiedän että tein väärin mutta en puolustele itseäni olen lamaantunut vieläkin,tuntuu ettei tämä ole totta .
        Huomenna pitäisi aloittaa työt,toinen olkapää mustelmilla kädet jne.
        Sanoin hänelle tänään minä vihaan sinua,lähti töihin ei sanonut mitään.
        Tiedän että pitäisi lähteä lääkäriin tehdä rikosilmoitus kun saisin voimia jostain.
        Hän lähtee kohta n viikon päästä moneksi kuukaudeksi ulkomaille töihin,tajusi kai että jos nyt menen ja teen rikosilmoituksen peli on pelatu.
        Oli paniikissa aamulla niin se on hyvä kadota pois työn puolesta,RAUKKA ja ei tämä ole ensimmäinen kerta.
        Jos en nyt saa voimia lähteä ja viedä lapsia pois seuraava kerta voi olla viimeinen.
        Olisiko joku joka haluaisi kanssani vaikka spostin kautta täysin luottamuksella asiasta ja elämästä keskustella ?
        En pysty kenellekään kertomaan ns ystävistäni koska tuntuu että olen pettänyt heidän luottamuksen kun olen tähän jäänyt.
        Tiedän että se on väärin mutta jos on elänyt tälläisessä suhteessa kuin minä,pelolla ja manipuloimalla hallittu ei ole enää omaa tahtoa.

        Hei, Niin järkyttynyt

        Olen pahoillani puolestasi, tilanteesi on kamala. Oletkin saanut jo monta kehoitusta tehdä rikosilmoitus avopuolisostasi ja lähtemään. Sanon aivan saman; tee se ja pelasta itsesi ja lapsesi. Jos et jaksa olla työssä, käy lääkärissä ja saat sairaslomaa. Onko sinulla työterveyshuollon kautta mahdollisuus päästä psykologin luokse? Jos on, mene mahdollisimman pian. Ellei, etsi joku muu auttamistaho (terveuskeskuksen psykologi, rikosuhripäivystys, seurakunnan työntekijä - mikä ikinä sinusta sopivalta tuntuu, mutta etsi joku) mahdollisimman pian. Tilanteesi on niin vaikea, ettei siitä tarvitse selvitä yksin. Jokainen meistä vuorollaan tarvitsee apua, nyt sinun kannattaa ottaa sitä vastaan itsesi ja etenkin lastesi takia. Voit hakea miehellesi lähetysmiskieltoa, mutta toki tilanne rauhoittuu siksi aikaa, kun hän on ulkomailla, poissa täältä. yritä nyt selvitä tästä kriisistä päivä kerrallaan, huolehtien hyvin itsestäsi, jotta jaksat huolehtia lapsistasi.

        Voimia sinulle,
        Pirkko-pappi


      • Ei ei ei ei ei ei ei eI!
        Ei tollo kirjoitti:

        Lähde Ukrainaan sotimaan, kun kerran olet noin urhea. Saatat joutua vankilaan, jossa paikallinen gestapo lyö ja raiskaa sinua perseeseen päivittäin samalla huutaen: "Voi jestahas millanen nössö! Älä itke, ole mies!".

        Nössöjuniorit eivät ymmärrä elämästä mitään, ja se näkyy heidän kirjoituksissaan, mutta mitä muuta voi odottaa nimimerkiltä Tollo27, jossa alkuosa viittaa luonteenlaatuun ja numerotunnus viittaa ikään.

        siis 27 vuotias puhuu tolleen? Hyi helvetti toi on kasvatettu huonosti! Mimmoset vanhemmat tolla idiootilla on?


    • Auta itseäsi

      Väkivalta on aina väärin. Väkivallantekijät ovat aina väärässä.

      Lähde välittömästi pois sairaasta suhteesta. Lakkaa höpisemästä jumalista, sellaisia ei ole olemassakaan.

      Hakeudu hoitoon ja asumaan toiselle paikkakunnalle, pois väkivallantekijän läheisyydestä.

    • ElettyElämä

      Itse kestin moista lähes kymmenen vuotta. Mielessäni pyöri viimeisinä aikoina sairaita ajatuksia- jos puukotan mieheni hänen nukkuessaan, en joudu enää ikinä pelkäämään. Niin paljon pelkäsin, vihasin..olisin mielummin istunut linnassa sen neljä vuotta, kuin olisin jaksanut sitä ihmisarvon alentamista. Lasteni takia muutin mieleni. Muistan vielä sen hetken. Otin leipäveitsen laatikosta, ja katselin sitä.

      Kunnes rohkaistuin. Salassa vuokrasin asunnon itselleni ja lapsilleni. En puhunut muutostani mitään. En uskaltanut. Lähestymiskiellon jouduin hommaamaan, jota tämä ex- mieheni rikkoikin kolme kertaa. Raskasta aikaa. Mutta nyt olen vapaa. Tsemppiä sinulle

      • Trollollollollollollolol

        turpaan veto oisko? Itte ottaisin snipun ja ampuisin kaukaa! Ei sitä kukaan saa tietää!


      • Lol?
        Trollollollollollollolol kirjoitti:

        turpaan veto oisko? Itte ottaisin snipun ja ampuisin kaukaa! Ei sitä kukaan saa tietää!

        Väärä paikka tuollaiselle!


    • .,mnbvcxzxcvbnm,kl.ö

      Aloittaja ei kertonut rehellisesti kaikkea, usein tuollaiset naiset ovat itse se osapuoli, joka käy ensiksi fyysisesti toiseen käsiksi, sitten ollaan niin marttyyria ja kerjätään sääliä, kun toinen tukistaa ja sylkee takaisin. Turha poliisia on sotkea, pelinne on kuitenkin pelattu loppuu, tee edes jotakin, että lähdette eri suuntiin lopullisesti, mutta tuskin sekään sinulle käy ja kohta olet taas samassa tilanteessa. Olet saamaton nahjus ja roikut suhteessa.

      • Niin järkyttynyt

        Siis saamaton nahjus???
        Olen eilen 5.8 tiistaina muuttanut lasteni kanssa uuteen kotiin jonka sossu minulle hommasi,et sillai.
        Rikosilmoitus on tehty ja lääkärissä käyty ajat sitten myös poliisikuulustelussa.
        Joten pääsin pois elämästä jota en toivo kenellekään,ja olisit ollut tervetullut minun elämääni kstsomaan mitä tapahtui.
        Mutta minä selviän voittajana toinen ei.
        Hyvää loppu elämää teille .


      • vahva nainen
        Niin järkyttynyt kirjoitti:

        Siis saamaton nahjus???
        Olen eilen 5.8 tiistaina muuttanut lasteni kanssa uuteen kotiin jonka sossu minulle hommasi,et sillai.
        Rikosilmoitus on tehty ja lääkärissä käyty ajat sitten myös poliisikuulustelussa.
        Joten pääsin pois elämästä jota en toivo kenellekään,ja olisit ollut tervetullut minun elämääni kstsomaan mitä tapahtui.
        Mutta minä selviän voittajana toinen ei.
        Hyvää loppu elämää teille .

        Hieno kuulla että selvisit pahimman järkytyksen yli ja tajusit tehdä rikosilmoituksen. Olen helpottunut puolestasi.

        Lyöminen on aina väärin ja siitä kuuluu lyöjälle seurauksia, vaikka olisit tehnyt mitä sitä ennen. Tai jättänyt tekemättä.

        Noin se vyyhti alkaa purlautua. Prosessi toki kestää jonkin aaikaa, mutta on kevyempi ja huojentavampi kuin yrittää painaa villaisella lyöntejä. Tai yksin selvitellä asiaa ilman ulkopuolisten apua. Hyvä sinä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe