tietäiskö joku näillä seuduilla liikkunut millaisia akv.liikkeitä on vaasassa ja mitä suosittelisitte? itse olen syksyllä hakenut eräästä liikkeestä ensimmäiset kalani ja nyt nettipalstan avulla selvisi että mulle myytiin paketti kaloja jotka eivät sovi vesiarvojen puolestä ( kovaa/pehmeetä) yhteen! mitä teen? mulla on nyt platy, miekkapyrstöjä,alb.monneja,taistelukala, miljoonakaloja,leväbarbeja,lyhtytetroja ja tapläimumonni(onko erakko vai laumaeläjä)!
kunnon liike vaasasta,löytyykö?
5
1491
Vastaukset
- Tixu
Elikkä, Vaasas on kaksi akvaariokauppaa, Vaasan Eläinkeskus Pitkälläkadulla ja Vaasan akvaarioliike Kirkkopuistikolla. Suosittelen ennemmin Kirkkopuistikolla sijaitsevaa kauppaa, palvelu on mahtavaa ja kalat hyvissä oloissa. Eläinkeskuksen olot on nyt parentunu kun ne remppas ne akvaariot uuteen uskoon. Ennen fisut oli sairaita, ja altais oli AINA kuolleita kaloja!=/ Palvelu ei oo läheskään samaa ku Kirkkiksellä...
- minä
Niin, kyllä molemmista kaloja löytyy, käyn itse hakemassa molemmista, mutta Kirkkopuistikko saa vähän enemmän kyllä plussaa!! Hyvä palvelu ja edulliset kalat ja niin edelleen. Kyllä sieltä Eläinkeskuksesta vielä nykyäänkin löytyy niitä kuolleita raatoja akvaarioista!!!Itse en tohdi sellaisesta akvaariosta kalaa ostaa.
- Tixu
Elikkä, Vaasas on kaksi akvaariokauppaa, Vaasan Eläinkeskus Pitkälläkadulla ja Vaasan akvaarioliike Kirkkopuistikolla. Suosittelen ennemmin Kirkkopuistikolla sijaitsevaa kauppaa, palvelu on mahtavaa ja kalat hyvissä oloissa. Eläinkeskuksen olot on nyt parentunu kun ne remppas ne akvaariot uuteen uskoon. Ennen fisut oli sairaita, ja altais oli AINA kuolleita kaloja!=/ Palvelu ei oo läheskään samaa ku Kirkkiksellä...
- ...
Eikä tuossa kirkkop. liikkeessä tarvitse käydä etsimässä myyjiä. Sieltä itse yleensä ostan kalat, käyn kyllä toisessa liikkeessä katselemassa sieltä kun tapaa löytää sillion tällöin hienoja plecoja. Ken tykkää mistä tykkää.
- -Fisu-
...te ylistätte nyt aivan liikaa vaasan akvaarioliikettä!!! mä oon saanu sieltä aika huonoo palveluu!!!
Meninin kysyyn sieltä yhestä monnista joka mun piti lääkitä ja sain aivan toisen laisen vastauksen
eläinkeskuksesta! jos olisin tehny niinkun se mies sielä akvaarioliikkeessä sano nin olisin
joutunu maksaan satasen enemmän ja kalat ois voinu kuolla!!!!!
Totta on kyllä että eläinkeskuksessa näkee enemmän kuolleita kaloja mutta
kyllä ne useimmiten on terveitä!!! hyvä esimerkki on mun kaveri joka osti akvaarioliikkeestä
platyja ja pari kasvia,no ei menny kun pari kuukautta ja kasvit oli tiheän levän peitossa
ja kaloilla oli pilkkutauti heti kun ne oli ollu päivän siellä avaariossa.
Myyjä kyllä myönsi että kalat oli sairastunu jo kaupassa!!!
muutenkin akvaarioliikkeen akvaariot on tosi likasia esim meriakvaario!!!!
hyvä että se edes toimii sen kaiken levän peitossa!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve432363Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1022137Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611735Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181596