Tientulpat on nyt tilastoitu

P e n t t i

http://www.iltalehti.fi/autot/2014081318569617_au.shtml

Listassa kaikki VW:n jälkeen ovat selkeitä teiden tulppaajia.
Ja kuinkas se onkaan Tojon kanssa? No listan VIIMEISENÄ tietysti - sen paremman aasialaissisarensa kanssa!

Ei se ihme että jonoja kertyy kun Tulppatojot päästetään valloilleen.

47

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mesemies

      En minä kaahaa, ajan vaan sujuvasti aina koko jonon ohi. Jos mittari käy 160:ssä niin sitten käy.

    • Pentti, pentti !

      Työnnä vielä sentti. Nimittäin jalkaa siihen 80-luvun audi 80:sen konehuoneeseen. Muuten oot teiden tukko.

    • 200Dväyrynen

      "En minä kaahaa, ajan vaan sujuvasti aina koko jonon ohi. Jos mittari käy 160:ssä niin sitten käy. "

      Eikö viisari nouse ylemmäs?

    • Mitä yhteistä on....

      Törppöpentti ei nyt tainnut osata lukea tai ei ymmärtänyt lukemaansa.
      Ei siinä mitään tulppia listattu vaan kaahareita joilla on jokin
      käsitämätön tarve vaarantaa oma ja muiden henki. Vastuutonta
      porukkaa. Juurikin niitä kodomin ja bemarin sisällön yhtäläisyyksiä.
      Arvuuttelu ei olekkaan pelkkä huuli vaan aivan totta.

    • Hyvä lista

      Jonoja vetävä "auto" on yleensä aina Toyota. Samoin muutenkin parkkipaikkojen, huoltoasemien tms. pihoissa tumpuloiva kuski ajaa liki aina Toyotalla. Myös pieniä Hyundaita ja Fiat Unoja näkee näillä huonoilla kuskeilla.

      • minnemyöhässä

        Tulevaisuudessa vain hitaat selviävät. Kohta kaikki kuljemme polttokennoinvamopoilla ja kiire poistuu. Mikis pitäisi sinkoilla sinnetänne kuin päätönkana?


    • yksi ei ole jono

      Kuten olen ennenkin todennut. Jonoa ei tee se ensimmäinen auto vaan ne kaksi seuraavaa. Huonoimmat kuskit löytyy bemarien ratista. Ihan kädetöntä porukkaa, aina solmussa jonkun pylvään ympärillä. Mites tuossa jutussakin oli osuvasti kirjoitettu...

      "Tietyntyyppiset miehet valitsevat Bemarin"

      • Terolle

        Tietyntyyppiset miehet valitsevat Toholootan eli umpityhmät teidentukko Terot aina nenää kaivamassa nakkisormillaan ratin takana anjoviksessaan jonon edessä putputellen alinopeutta :D

        Mielummin bemari se ei sentään ole teiden tulppa.


      • ööööööööööööö.......
        Terolle kirjoitti:

        Tietyntyyppiset miehet valitsevat Toholootan eli umpityhmät teidentukko Terot aina nenää kaivamassa nakkisormillaan ratin takana anjoviksessaan jonon edessä putputellen alinopeutta :D

        Mielummin bemari se ei sentään ole teiden tulppa.

        Ei bimmeri ole teiden tulppa koska näyttämisen tarve mulgulla
        ohittaa kaikki muut tarpeet. Oma ja toisten henki ei merkitse
        mitään vaikka kaikki täysjärkiset tietää että joka ikinen auto kulkee
        enemmän kuin rajoitukset sallii.bimmerikuski vaan ei tajua.


      • Terolle
        ööööööööööööö....... kirjoitti:

        Ei bimmeri ole teiden tulppa koska näyttämisen tarve mulgulla
        ohittaa kaikki muut tarpeet. Oma ja toisten henki ei merkitse
        mitään vaikka kaikki täysjärkiset tietää että joka ikinen auto kulkee
        enemmän kuin rajoitukset sallii.bimmerikuski vaan ei tajua.

        Ja sekös teitä Teroja enimmäkseen vtuttaakin kun Tojon raadolla hyvä kun pääse edes rajoituksiin sitten pitää jonon edes hidastella aina sillä samalla merkillä japsikipolla ei edes millään muulla japsimerkillä vaan aina Tojolla.

        Monet Tojot varsinkin vanhemmat on tehty niin että ne huutaa kuolemaa jo 120km/h vauhdissa, kierrokset korkeat jo siinä vauhdissa ja sitten kun ei ole kunnon äänieristyksiäkään hirveitä tekeleitä.

        Ja ei tarvi mulle valistaa että bemmi on m*lkunjatke en nimittäin omista bemaria vaan sanoin että mielummin bemari se ei sentään ole teiden kuuluisa tulppa.


      • Kim Il Sung
        Terolle kirjoitti:

        Tietyntyyppiset miehet valitsevat Toholootan eli umpityhmät teidentukko Terot aina nenää kaivamassa nakkisormillaan ratin takana anjoviksessaan jonon edessä putputellen alinopeutta :D

        Mielummin bemari se ei sentään ole teiden tulppa.

        Tieliikennelaki ei tietääkseni tunne "alinopeus" -termiä, on vain ylinopeus, joka tarkoittaa sellaista tilannetta, kun auton nopeusmittarin lukema on suurempi, kuin tien varressa olevan suurinta sallittua nopeutta tarkoittavan liikennemerkin lukema. Yllättävän paljon on liikkeellä ajoneuvon kuljettajia, jotka eivät ole tätä asiaa ymmärtäneet, tai sitten numeroiden käsittäminen on heille ylivoimaista. Itse ajan yleensä 80:iä, koska se on minusta mukavaa.


      • Terolle
        Kim Il Sung kirjoitti:

        Tieliikennelaki ei tietääkseni tunne "alinopeus" -termiä, on vain ylinopeus, joka tarkoittaa sellaista tilannetta, kun auton nopeusmittarin lukema on suurempi, kuin tien varressa olevan suurinta sallittua nopeutta tarkoittavan liikennemerkin lukema. Yllättävän paljon on liikkeellä ajoneuvon kuljettajia, jotka eivät ole tätä asiaa ymmärtäneet, tai sitten numeroiden käsittäminen on heille ylivoimaista. Itse ajan yleensä 80:iä, koska se on minusta mukavaa.

        Alinopeuteen poliisi puuttuu aika useinkin koska tarkistavat yleensä alinopeutta ajavien kunnon mikä on ihan fakta.

        Ihanko tosi että alinopeustermiä ei ole laissa luettu ihanko itse Tero sen lippalakista veti ?

        Alinopeutta ajavat aiheuttavat enemmän vaaratilateita, koska joudutaan jarruttelemaan ja nysväämään alinopeutta ajavien tahtiin että ajele sinä vaan sitä alle 80km/h ja ota huomioon että mittari valehtelee jonkun verran kun ajelet kuitenkin justiin sitä 80kymppiä.


      • The Köle
        Terolle kirjoitti:

        Alinopeuteen poliisi puuttuu aika useinkin koska tarkistavat yleensä alinopeutta ajavien kunnon mikä on ihan fakta.

        Ihanko tosi että alinopeustermiä ei ole laissa luettu ihanko itse Tero sen lippalakista veti ?

        Alinopeutta ajavat aiheuttavat enemmän vaaratilateita, koska joudutaan jarruttelemaan ja nysväämään alinopeutta ajavien tahtiin että ajele sinä vaan sitä alle 80km/h ja ota huomioon että mittari valehtelee jonkun verran kun ajelet kuitenkin justiin sitä 80kymppiä.

        Ikävä kyllä! -alinopeutta määritteenä liikennelaista ei löydy.....

        SE, että ajaa muuta liikennettä haittaavasti liian alhaisella nopeudella, ei kutsuta alinopeudeksi on toki muotoseikka, mutta laki, sielyä ei taida löytyä selvää kaavaa, koska ajaa liian hiljaa?


      • Terolle
        The Köle kirjoitti:

        Ikävä kyllä! -alinopeutta määritteenä liikennelaista ei löydy.....

        SE, että ajaa muuta liikennettä haittaavasti liian alhaisella nopeudella, ei kutsuta alinopeudeksi on toki muotoseikka, mutta laki, sielyä ei taida löytyä selvää kaavaa, koska ajaa liian hiljaa?

        Aivanko tosi?? juuri sitä olen yrittänyt sanoakin tässä mutta paukapäät yrittää koko ajan valistaa että alinopeustermiä ei ole laissa ei tietenkään ole, en ole mielestäni väittänyt niin.

        On vain käsite että joku ajaa edessäsi vähemmän kuin pitäisi ja se on mielestäni ärsyttävää.


    • B E M W EEE

      Pieni huomautus, asiallisesti ajavat eivät kuole niin herkästi liikenteessä, jos vai säästyvät BMW kuskien päälle ajamiselta. Ei kyllä BMW kuskien kannattas uhota, on niin synkkiä tilastoja.

      • Tolloloota tolloille

        Joo eihän ne tollolootat kestääsi ees sitä et joku vastaan tuleva auto törmäis siihen 30 vauhdilla. Kyl nimittäin nois nopeuksis tojoterot kuolis jo ku menis kottero läjään :D


    • päälle ei saa ajaa

      "
      B E M W EEE
      14.8.2014 16:56
      0
      Sulje
      Pieni huomautus, asiallisesti ajavat eivät kuole niin herkästi liikenteessä, jos vai säästyvät BMW kuskien päälle ajamiselta.

      Minkä takia Tojota kuski haluaa ajaa BMW kuskien päälle?

    • The Köle

      P e n t t i, palstan tunnetuin "huonomman aineksen yksilö"!

      Tämä tilasto kertoo seuraavaa:

      -lippalakki ja BMW kuuluvat yhteen
      -lippalakki ja Honda kuuluvat yhteen
      -MB on niin hieno auto (esim. F1 turva-auto), että noita suuria nopeusylityksiä vähän vahingossakin tulee noille ei lippalakkia käyttäville liikemiehille........
      -Audikin kuuluu osittain ed. mainittuun ryhmään, mutta sielläkin on näitä Wannabee parempi lippalakkikuskia, joita näkee noissa A3 ja A4 sarjan malleissa
      -Saab ja Volvo enemmän MB-sakkia, eli niilläkin käyn niin, että hyvällä autolla sattuu ja tapahtuu
      -Opel on selvästi ajettavuudeltaan hyvä auto ja siksi vähän "vanhenpienkin" kaahareiden suosikki, vaikka ei kestävän auton maineessa olekaan....... VW:llä on taas näitä lippalakkeja GTi junioireita, lukuja huonontamassa.....
      -sitten tulee muut autot....... indeksiluku alkaa selvästi nousta.......

    • Pörrrrrr!

      Autoilu on heikkolahjaisille "kova juttu"!

      • napakasti ilmaistu

        Parhaana esimerkkinä aiheesta fanaattiset tojoterot


    • Faxisti

      Autoilulla kiihkoilu on maalaistollojen ja maalta kaupunkiin muuttaneiden tollojen tapa esittää miehisyyttä.

      • faxtaa pöytään

        Nii ja sama jatkuu kaupungis


    • Ihan tosi

      Onko per`seessäsi kuiva koivutulppa ??

    • yksristikaks

      Pentin päätelmä on että jos et ole saanut sakkoja törkeästä liikenteen vaarantamisesta olet teiden tulppa.
      Kyllä sinun pitäisi Pentti-umpiluupää ajaa vielä polkuautolla liikennepuistossa ja opetella liikkumaan turvallisesti liikenteessä.

      • P e n t t i

        Pentti osaa pitää tilannenopeuden aina kohdallaan.
        Voi olla että ylinopeutta mennään monesti, mutta slti tilannenopeus on aina kohdallaan ja hallinnassa.
        Viimoset sakot tuli joskus 80-luvulla kun prätkällä suhautin tutkaan 23 km/h melko tyhjällä moottoritiellä. Silloin tilannenopeus oli hiukan yli karvan. Tosi huono tuuri kieltämättä.


    • pitänee hommata F1

      Maantiellä näemmä ei pärjää jos ei ole jatkuvasti vähintään 500 hv ylimääräistä tehoa sen varalle että Toyota meinaa mennä ohi. Sehän ei käy missään tapauksessa että kun Toyotalla ajaa sen minkä rajoitus sallii ja vähän ylikin niin johan perhana täytyy siitä mennä ohi hinnalla millä hyvänsä jos alla on munanjatke sakemanni "korjaamoiden onni".

      Ajan Tojolla ja ajan sen minkä rajoitukset sallii, eikö se riitä?. Paljonko Suomen maanteillä on sallittu ylinopeus kun sitä jatkuvasti siellä ajetaan ja tuntuu että 20-30 kmh on jo näille "laatuautoilijoille" joiksi siis itse autojaan luulevat normaalia jotta näyttämiseen ja pätemiseen pääsisi?

      Oikeastaan tuntuisikin järkevimmältä että autoihin tulisi jatkuva seuranta ja ajonhallinta nopeusrajoitteineen jne, siinä loppuisi järkyttävän suuret kaahauksen/ nopeuserot joista onnettomuudetkin syntyy. VÄITÄN ETTÄ HENKISEN PUOLEN JA ITSETUNNON ONGELMAT AIHEUTTAVAT 90% ONNETTOMUUKSISTA JUURI EM NÄYTTÄMISEN/PÄTEMISEN OHJATESSA TOIMINTAA LIIKENTEESSÄ.

      • P e n t t i

        Halloo Tojo F1.
        Ei noin. Siis me laatuautoilijat emme millään tavalla halua kilpailla teidän Tojotistien kanssa. Emme millään tavalla. Me haluamme vain mennä omaa tahtiamme .
        Ainoa pyyntö meiltä on, että kun taustapeilissänne alkaa olla täytettä, niin teette kaiken voitavanne, että me nopeammat päästään teistä ohi.
        Älkää tulpatko, älkää yrittäkö ESTÄÄ ohitusta.
        Ei tämä voi olla noin vaikeaa teille.
        EIHÄN?


    • Öykkäri-Pena

      Laatuauto ei tee laatuautoilijaa. Pentistä ei saa tekemälläkään laatuautoilijaa. Ei vaikka ostaisi maailman parhaan preeumikoslan. Pentti pysyy perässäroikkujana, vaarallisten ohitusten tekijänä ja öykkärinä läpi koko maanpäällisen vaelluksensa ajan. Juuri tuollaisten tyyppien takia liikenteessä kuolee niin paljon sivullisia ilman pienintäkään omaa syytä.

      • psa kuski

        Mutta minkä ihmeen takia on PAKKO olla tientukkeena? Se on justiinsa se syy miks on niin paljo kuolonkolareita.


      • vammasetvajakit
        psa kuski kirjoitti:

        Mutta minkä ihmeen takia on PAKKO olla tientukkeena? Se on justiinsa se syy miks on niin paljo kuolonkolareita.

        Toisille tuo ohittaminen on liian vaativaa, miten mun edessä ei ole ollut tientukkeita kun moottoripyörällä kuljin?
        Jos on aina myöhässä jostain niin katso peiliin, toiset eivät vai osaa lähteä ajoissa ja sitten eivät pääse ohi kun pitäisi kuroa 50km matkalla 30min aikaa kiinni.

        Tyhminnät ihmiskunnan 3% kuvittelevat että he säästävät 50km matkassa 3h kun ajavat 5km kovempaa keskinopeutta. Kyllä me teitä ymmärretään, elämä ei voi olla helppoa.
        Itse en kaahaillut aikaa säästäekseni mutta urheilumielessä 50km 230kmh kesinopeudella pääsi helposti eikä kukaan ollut tientukkeena.

        Hankkikaa suorituskykyinen menopeli jos jäätte jokaisen taktorin perään jumiin.


      • P e n t t i
        vammasetvajakit kirjoitti:

        Toisille tuo ohittaminen on liian vaativaa, miten mun edessä ei ole ollut tientukkeita kun moottoripyörällä kuljin?
        Jos on aina myöhässä jostain niin katso peiliin, toiset eivät vai osaa lähteä ajoissa ja sitten eivät pääse ohi kun pitäisi kuroa 50km matkalla 30min aikaa kiinni.

        Tyhminnät ihmiskunnan 3% kuvittelevat että he säästävät 50km matkassa 3h kun ajavat 5km kovempaa keskinopeutta. Kyllä me teitä ymmärretään, elämä ei voi olla helppoa.
        Itse en kaahaillut aikaa säästäekseni mutta urheilumielessä 50km 230kmh kesinopeudella pääsi helposti eikä kukaan ollut tientukkeena.

        Hankkikaa suorituskykyinen menopeli jos jäätte jokaisen taktorin perään jumiin.

        Prätkäikä meni jo, mutta tulee varmaan vielä uudelleen. Eikä sillä isollakaan prätkällä pääse kivasti ohi, jos ohitettavana on kiusantekijöitä ja pikkupoliiseja. Toki pa kertaa Tyhmin ele näiltä on jonossa oman turvavälin puuttuminen, jolloin ohitukseen lähteminen näiden takaa ei ole perusteltua.
        Ja sitten. En laske ohituksista säästyvää aikaa, vaan ohittaminen itsessään on makeaa, tehoilla varsinkin ylämäkeen :-)))


      • The Köle
        P e n t t i kirjoitti:

        Prätkäikä meni jo, mutta tulee varmaan vielä uudelleen. Eikä sillä isollakaan prätkällä pääse kivasti ohi, jos ohitettavana on kiusantekijöitä ja pikkupoliiseja. Toki pa kertaa Tyhmin ele näiltä on jonossa oman turvavälin puuttuminen, jolloin ohitukseen lähteminen näiden takaa ei ole perusteltua.
        Ja sitten. En laske ohituksista säästyvää aikaa, vaan ohittaminen itsessään on makeaa, tehoilla varsinkin ylämäkeen :-)))

        HAH..... ISOLLA MOPOLLA EI PÄÄSE OHI! :-)

        -on meillä melkoinen nyhverö palstaa täyttämässä :-)


      • Terolle
        The Köle kirjoitti:

        HAH..... ISOLLA MOPOLLA EI PÄÄSE OHI! :-)

        -on meillä melkoinen nyhverö palstaa täyttämässä :-)

        Tojo on teidentukko, suorastaan juuri se iso mopo ;D

        Ei siinä mitään epäselvää ole.


      • psa kuski
        vammasetvajakit kirjoitti:

        Toisille tuo ohittaminen on liian vaativaa, miten mun edessä ei ole ollut tientukkeita kun moottoripyörällä kuljin?
        Jos on aina myöhässä jostain niin katso peiliin, toiset eivät vai osaa lähteä ajoissa ja sitten eivät pääse ohi kun pitäisi kuroa 50km matkalla 30min aikaa kiinni.

        Tyhminnät ihmiskunnan 3% kuvittelevat että he säästävät 50km matkassa 3h kun ajavat 5km kovempaa keskinopeutta. Kyllä me teitä ymmärretään, elämä ei voi olla helppoa.
        Itse en kaahaillut aikaa säästäekseni mutta urheilumielessä 50km 230kmh kesinopeudella pääsi helposti eikä kukaan ollut tientukkeena.

        Hankkikaa suorituskykyinen menopeli jos jäätte jokaisen taktorin perään jumiin.

        Kuka ny mitää kiireestä oo puhunukkaa vaa siitä että nää idiootit ajaa aina 20 alle rajotuksen niin se on iha v*tun rasittavaa ja haittaa kaikkien etenemistä. Ja prätkällä on pikkasen helpompaa ohitella ku autolla


    • hyhhyhhhyhyh

      Pahasti on päässä vikaa, kun ylinopeudesta johtuva törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen (josta lähtee kortti hyllylle aina) on muka jotain sujuvaa autoilua, HYI HITTO !!!!

      Ajan itse useimmiten "lievää" ylinopeutta, ja ohituksissa vähän ylikin, mutta rajansa kaikella !

    • AntinPenaaliAuki

      Joka mies nussii eri tavalla ja joka mies ajaa eri tavalla. Paitsi Pena joka vetää käteen, hänen mielestä on makeaa vetää käteen sohvalla jalat ylämäkeen ja katsoa samalla saksalaista premium homopornoa.

      Mitä tästä opimme. Ei ole yhtä oikeaa tapaa ajaa autoa. Muistakaa että liikenteessä on myös sellaisia joilla on kallis lasti kyydissä. Monikaan äiti vastasyntynyt lapsi turvakaukalossa ei varmaankaan ohittele ylämäkeen sokkona. Mutta tätähän on runkkari Penan niin vaikea ymmärtää kun on umpihomo.

      Ja lisätään vielä että autonvaihto tuskin muuttaa tilannetta, sama kuski sama ajotapa. Oli alla sitten psa konsernin vehe tai vehon vehe tai vaikka perus corolla.

      • aivan sairasta

        On aivan sama,ajaako satasen nopeudella satasta tai vähän yli
        todellista nopeutta,niin takuuvarmasti joku Audi- tai bemarikuski
        on yrittämässä ohi vaikka yli keltaisen viivan vaarantaen itsensä
        ja toisten hengen.


    • Lapsia liikenteessä?

      Ihmettelen onko täällä aikuisia ollenkaan. Minun nuhainen 1,6l Primerakin jaksaa sen 150km/h pitää lasissa kunhan polkee. Siinäkin on 30km/h ylinopeutta suomalaisella moottoritiellä. Eli herää kysymys: Mihin vittuun teillä on kiire jos ei se riitä? Vai ajatteko hälytysajoa? Silloin pitää olla vilkut katolla.

      • Lapsia liikenteessä

        Lisäyksenä äskeiseen että en todellakaan aja sitä 150km/h jatkuvasti. Olen joskus moottoritiellä sitä vauhtia ajellut hiljaisena aikana. Tavallisesti pyrin noudattamaan nopeusrajoituksia vaikka myönnänkin että esim. kesällä 100km/h rajoituksilla tulee helposti ajeltua 110-115km/h (kaikki luvut GPS:n mukaan, en luota Nissanin mittariin). Toki sekin liikenteen ollessa vähäistä. Eli en tajua miksi leuhkia ajonopeuksilla kun jokainen matolaatikko yltää Suomen teille riittäviin nopeuksiin.


    • corollavaappu

      se nyt on vaan niin että kaikissa autoissa ei nopeus tunnu. Toitojassa ja korean kiikuissa vaappuva meno alkaa hirvittää jo lähestyttäessä 70 km/t.
      Oikeissa autoissa (usein euroopassa, saksassa jne valmistettuja) vauhti ei tunnu miltään, huippu ajonvakautukset, huippu äänieristys, tehoa konehuoneessa eikä ajaminen vaadi hirveää keskittymistä ja kaksin käsin vemputtaa ohjauspyörää.
      Kannattaa käyttää vakiovarusteisiin kuuluvaa vakionopeus-säädintä ainakin saksalaisissa, toitojaanhan saa lisämaksusta jossain turkissa tehdyn säätimen joka toimii jos toimii.

      • lippisamis

        He hee heeeeeeeee...

        "Toitojassa ja korean kiikuissa vaappuva meno alkaa hirvittää jo lähestyttäessä 70 km/t.
        Oikeissa autoissa (usein euroopassa, saksassa jne valmistettuja) vauhti ei tunnu miltään, huippu ajonvakautukset, huippu äänieristys, tehoa konehuoneessa eikä ajaminen vaadi hirveää keskittymistä ja kaksin käsin vemputtaa ohjauspyörää."

        Pian alkaa taas amis ja pääset sinne leuhkimaan 1985 mallisella tuunatulla puhkiruostuneella bemarilla. Vai onkos se jo alkanut kun jutut on sitä tasoa kun siellä tupakkapaikalla kuulee lippispoikien suusta.


    • Toyota jyrää

      Kyllä on pölhöpetterillä vankka mielipide asiasta josta ei
      mitään tiedä. Ei todellakaan ole kaikissa saksalaisissa vakkari vakiona.
      Minun Avensiksessa on vakkari joka myös toimii eikä ole tehty
      Turkissa. Saksalaisiin turkkilaiset ovat satavarmasti vakkarin
      asentaneet,kun siellä niitä autoja pääasiassa turkkilaiset kyhäävät.
      Mikään vauhti joka on Suomessa laillista ei millään autolla tunnu
      missään. Tosin jostain saksalaisista alkaa jakoketjut hyppimään
      jo yli hampaiden ja kone menee vaihtoon joskus jopa jo käynnistettäessä.
      Toyotakin nykyään valmistetaan Euroopassa ja laatu alkaa jo olla
      samaa sontaa kuin muillakin eurooppalaisilla. Tosin sitä silti myydään
      merkeistä eniten maailmassa. Toiset yrittää rämpiä perässä ja
      osa kituuttaa henkitoreissaan ja osa jää ja on jäänyt matkalle.
      Fiksuimmat ihmiset osaavat tehdä tästäkin johtopäätöksiä.

      • Pölhö terolle

        Toyota tosiaan jyrää ja yleensä jonon ensimmäisenä, sisällä lippalakkipäinen pölhö jota myös teroksi kutsutaan. Turha teron sotkea asioita, eurooppalaiset laadussa ja luotettavuudessa edellä kusettaja tojoa, mutta onneksi tojo voi ostaa osaamista mm BMW:ltä ja PSA:lta. Jakoketju horinoihin voi heittää terolle vastakysymyksen, kuinka monta ns puolimoottoria tojoihin on vaihdettu, kun ei osaa niin ei osaa.


      • ?????????????????
        Pölhö terolle kirjoitti:

        Toyota tosiaan jyrää ja yleensä jonon ensimmäisenä, sisällä lippalakkipäinen pölhö jota myös teroksi kutsutaan. Turha teron sotkea asioita, eurooppalaiset laadussa ja luotettavuudessa edellä kusettaja tojoa, mutta onneksi tojo voi ostaa osaamista mm BMW:ltä ja PSA:lta. Jakoketju horinoihin voi heittää terolle vastakysymyksen, kuinka monta ns puolimoottoria tojoihin on vaihdettu, kun ei osaa niin ei osaa.

        Älä varasta sitä "pölhö" titteliä. Se on vain ja ainoastaan tarkoitettu
        sinunlaisilesi uunoille.


      • Terolle
        ????????????????? kirjoitti:

        Älä varasta sitä "pölhö" titteliä. Se on vain ja ainoastaan tarkoitettu
        sinunlaisilesi uunoille.

        Jep ja sun pölhöteron kans ei oo kukaan samaa mieltä asioista.


      • narsisti ja bwm
        Terolle kirjoitti:

        Jep ja sun pölhöteron kans ei oo kukaan samaa mieltä asioista.

        Jep ja narsisti painaa itselleen plussia ja juhlii kun on itsensä kanssa samaa mieltä.


      • Terolle
        narsisti ja bwm kirjoitti:

        Jep ja narsisti painaa itselleen plussia ja juhlii kun on itsensä kanssa samaa mieltä.

        Kukakohan siinä plussia lisäilee itselleensä, niin tero tietysti taas pää punaisena siellä hyppii tasajalkaa kun tojosta taas puhutaan faktoja täällä eli teron mielestä haukutaan, tojolahkoon kuuluminen on pahin narsismi mitä maa päällänsä kantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe