Kunnollinen mies ei kelpaa

tämä selvä.

Kaikenlaisia vässyköitä naiset ottaa jotka karkaa armeijasta niin että poliisit on perässä.

21

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain lutka

      kunnollinen nainen myös ei kelpaa

    • khgig

      kunnollinen pipo ei myöskään kelpaa kellekään.

    • HeppiHessu

      Minun gulli on kunnollinen, mutta kelpaa vain nyrkkikyllikille.

    • kiltti mies

      Kun katsoo, millaiset ihmiset ovat parisuhteessa, tulos on: kunnolliset miehet ovat jääneet keskimääräistä useammin yksin.

    • kiltti mies.

      Joo, kunnolliset ei ole suhteessa.

    • miina...

      En tiiä mikä siinä on kun kunnolliset miehet ei vain nappaa. Itsekin varmaan yksin sen takia kun sitä on niin hirveen kunnollinen nainen. Yheltätoista viikonloppunakin nukkumaan ja perheenemännän leipomisharrastuksia vain yms..jo. Meikkaankin ja liikun,mutta en baareissa. Pitäis olla jotain ekstraa vielä kai

      • kiinnostunut4

        Määrittele "kunnollinen mies" ja "huono mies" jonka selvästikin haluat.


    • jaa jaa

      Eikös se ole hyvä vaan että karkaa armeijasta, niin ei suotta opi tappamaan.

      Suurin osa naisiaan turpaankin rusikoivista äijistä kuitenkin lienee aikoinaan armeijan käyneitä. Vaikea kuvitella sivaria pahoinpitelijäksi...

      18 - 20-vuotias mies kuitenkaan tuskin on vielä oikein mikään mies, sen paremmin kunnollinen kuin kunnotonkaan. Nöösihän se vasta on. Ei ne parikymppisten parisuhteet kumminkaan kestä iän kaiken, eikä siihen joku armeijan käyminen vaikuta sitä tai tätä.

    • 2 + 10

      On se vaan jotenkin huvittavaa, että etenkin nuoret naiset kiinnostuvat eniten niistä miehistä, joilla on mahdollisimman paljon ongelmia. Siis asiat eivät ole kunnossa tavalla tai toisella. Tai ovat välinpitämättömiä, siittävät lapsia vaikka huitelevat juomareissuillaan viikkokaupalla eivätkä hoida mitään asioitaan. Mikä ihme siinä kiehtoo? Kai se nainenkin on niin pillunsa vietävissä ettei siinä paljon järjellä ajatella.

      • 2+9

        Ei kun pitäisi juostaa kiltin ujon miehen perässä suostuttelemaan treffeille ja seksiin :) hankisit aivoja ja miettisit asioita uudestaan vaikka jonkun muun kuin oman ahdasmielisen olemuksen näkökulmasta. Vink vink.


      • 14 + 2
        2+9 kirjoitti:

        Ei kun pitäisi juostaa kiltin ujon miehen perässä suostuttelemaan treffeille ja seksiin :) hankisit aivoja ja miettisit asioita uudestaan vaikka jonkun muun kuin oman ahdasmielisen olemuksen näkökulmasta. Vink vink.

        Sinun avaraan mieleesi ei näköjään mahdu kuin nuo kaksi ääripäätä? Sitä paitsi vaikka nuo kaksi olisivat ainoat vaihtoehdot, niin silti tuo ujo mies voittaisi sata-nolla vertailussa. Mutta tuo sinun tekstisi vain vahvistaa sen järjen köyhyyden teidän touhussanne. Vink vink.


    • nussikaa itteenne

      Läskiperselöysävitturipputissikaljamahalortot=suomi24deitin ihanaiset naiset

    • Kunnon kunto

      Sori, mutta “kunnollinen” ei itsessään riitä - se on vaan se minimi lähtötaso mitä oletetaan: sen päälle pitäisi olla tarpeeksi komea ja korkeastatuksinen niin, että naisen lähipiiri on ooh ja aah.

      Mutustelkaahan sitä, kaimat.

      t:Kunnollinen sinkkumies

      • Loppuiänkö yksin

        Viiskymppisenä nuorekkaana naisena vastaan, että minulle ei statuksella jne ole suurta merkitystä. Miehen kunnollisuus, nuorekas sekä sisäisesti että ulkoisesti olisi ok ja aito rakkaus. Itse nuorekas ja kiltti nainen. Minulle yks mies kerran sanoi, että olen liian kunnollinen ja romanttinen ;) En vaan kelpaa :(


      • 16+8
        Loppuiänkö yksin kirjoitti:

        Viiskymppisenä nuorekkaana naisena vastaan, että minulle ei statuksella jne ole suurta merkitystä. Miehen kunnollisuus, nuorekas sekä sisäisesti että ulkoisesti olisi ok ja aito rakkaus. Itse nuorekas ja kiltti nainen. Minulle yks mies kerran sanoi, että olen liian kunnollinen ja romanttinen ;) En vaan kelpaa :(

        Ei muuta kun äkkiä suomi24 treffipalstalle... Siellä teitä nuorekkaita, profiilitekstien mukaan, on varmaan puolet porukasta. Varmaan joku nuorekas on myös kunnolinen :D


      • keski-ikäisekäs
        16+8 kirjoitti:

        Ei muuta kun äkkiä suomi24 treffipalstalle... Siellä teitä nuorekkaita, profiilitekstien mukaan, on varmaan puolet porukasta. Varmaan joku nuorekas on myös kunnolinen :D

        Nimenomaan. Minulle vastaavista yli 50-vuotiaista miehistä ehkä jotain 99 % on sanonut olevansa nuorekkaita. Ehkä yli 50-vuotias nainen heitä sellaisena pitäisikin, joten nuo miehet yrittävät ihan vääriä naisia. Ikäisiltään saisivat enemmän arvostusta.


      • nainen 48 v
        Loppuiänkö yksin kirjoitti:

        Viiskymppisenä nuorekkaana naisena vastaan, että minulle ei statuksella jne ole suurta merkitystä. Miehen kunnollisuus, nuorekas sekä sisäisesti että ulkoisesti olisi ok ja aito rakkaus. Itse nuorekas ja kiltti nainen. Minulle yks mies kerran sanoi, että olen liian kunnollinen ja romanttinen ;) En vaan kelpaa :(

        Mitä sä tarkoitat nuorekkaalla? Pelkästäänkö sitä, että näyttää nuoremmalta kuin on? Sori, mutta kyllä viiskymppiset näyttää ihan itsensä ikäisiltä. Mun mielestä nuorekas ihminen menee eteenpäin elämässä, pysyy ajantasalla, on halukas oppimaan ja kokeilemaan uutta, on rohkea, avoin ja iloinen, ei turhista marise ja ottaa olosuhteet sellaisina kuin ne on tyyliin tästäkin selvitään.

        Millainen muuten on kunnollinen ihminen? Mun mielestä sellainen, joka kunnioittaa toista ihmistä ihmisenä, arvostaa, ei loukkaa syyttä suotta, antaa toisen olla oma itsensä, ei pahoinpitele henkisesti eikä fyysisesti. Pitääkö tuota julistaa että haluan löytää kunnollisen naisen/miehen? Eikö se ole itsestäänselvyys kunnes toisin todistetaan?

        Ja kiltti. Mitä se tarkoittaa? Nuorekkuus, kiltteys, kunnollisuus on jotenkin niin kliseisiä juttuja joten en ihmettele, jos ei kumppania noilla mainossanoilla löydy.


      • myös nainen 48v
        nainen 48 v kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat nuorekkaalla? Pelkästäänkö sitä, että näyttää nuoremmalta kuin on? Sori, mutta kyllä viiskymppiset näyttää ihan itsensä ikäisiltä. Mun mielestä nuorekas ihminen menee eteenpäin elämässä, pysyy ajantasalla, on halukas oppimaan ja kokeilemaan uutta, on rohkea, avoin ja iloinen, ei turhista marise ja ottaa olosuhteet sellaisina kuin ne on tyyliin tästäkin selvitään.

        Millainen muuten on kunnollinen ihminen? Mun mielestä sellainen, joka kunnioittaa toista ihmistä ihmisenä, arvostaa, ei loukkaa syyttä suotta, antaa toisen olla oma itsensä, ei pahoinpitele henkisesti eikä fyysisesti. Pitääkö tuota julistaa että haluan löytää kunnollisen naisen/miehen? Eikö se ole itsestäänselvyys kunnes toisin todistetaan?

        Ja kiltti. Mitä se tarkoittaa? Nuorekkuus, kiltteys, kunnollisuus on jotenkin niin kliseisiä juttuja joten en ihmettele, jos ei kumppania noilla mainossanoilla löydy.

        Mahtava kirjoitus nainen 48 v !!!!


      • miesvm_1967x
        myös nainen 48v kirjoitti:

        Mahtava kirjoitus nainen 48 v !!!!

        Samaa mieltä, naiset 48v :)


      • Vanaha mies
        nainen 48 v kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat nuorekkaalla? Pelkästäänkö sitä, että näyttää nuoremmalta kuin on? Sori, mutta kyllä viiskymppiset näyttää ihan itsensä ikäisiltä. Mun mielestä nuorekas ihminen menee eteenpäin elämässä, pysyy ajantasalla, on halukas oppimaan ja kokeilemaan uutta, on rohkea, avoin ja iloinen, ei turhista marise ja ottaa olosuhteet sellaisina kuin ne on tyyliin tästäkin selvitään.

        Millainen muuten on kunnollinen ihminen? Mun mielestä sellainen, joka kunnioittaa toista ihmistä ihmisenä, arvostaa, ei loukkaa syyttä suotta, antaa toisen olla oma itsensä, ei pahoinpitele henkisesti eikä fyysisesti. Pitääkö tuota julistaa että haluan löytää kunnollisen naisen/miehen? Eikö se ole itsestäänselvyys kunnes toisin todistetaan?

        Ja kiltti. Mitä se tarkoittaa? Nuorekkuus, kiltteys, kunnollisuus on jotenkin niin kliseisiä juttuja joten en ihmettele, jos ei kumppania noilla mainossanoilla löydy.

        Kunnollisesta en tiedä, nuorekkuuskin on jotain maagista jargonia. Mutta olin tasan turhamaisena miehenä kovin otettu saadessani tuolla Treffien puolella viestin naiselta "Moikka, näytät kovin nuorekkaalta ikäiseksesi".

        En ole omaa nuorekkuuttani missään mainostanut, itse asiassa joskus peiliin katsoessa vastaan katsoo vanha väsynyt mies. Nuorekkuuteen liittyy varmaan paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Ei stana farkut tee ihmisestä nuorekasta. Yritän pysyä aktiivisena, teen itselleni mieleisiä juttuja jotka pitävät sekä kropan että mielen virkeänä, ja annan muiden arvioida "nuorekkuuteni".

        Kunnollisuus mielletään usein tylsyydeksi, vaikka itse itsensä kunnolliseksi luokitteleva ajatteleekin jotain muuta. Minä olen olettanut olevani kunnollinen mies... mutta oma käsitykseni kunnollisuudesta ei välttämättä vastaa kenenkään muun käsitystä samasta asiasta.

        Ollaan vaan reilusti oma itsemme, arvostetaan muita ihmisiä ja lopetetaan persoonien lokerointi. Elämä on paljon helpompaa siten, eikä seksittömyyteenkään kuole, olen siitä elävä esimerkki :-D


    • tapsa moi

      "Läskiperselöysävitturipputissikaljamahalortot=suomi24deitin ihanaiset naiset"

      Kuulostaa hyvältä! :) Naiset juuri minun makuuni!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe