Miksi nimimerkki uusajatteilja haukkuu koko ajan muita?

uusajatteIija

Haukkuu varkaiksi ja roskajoukoiksi ja itse esittää jotain rasvapyhimystä säälittävää toimintaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "NIMIMERKKIVARAS on aina varas, vaikka sen voissa paistaisi" ja kuuluu samalla sivuston roskajoukkoon vaikka niitä ei tarvita yhtä enempää. Tosin nimimerkkivaras toimii myös "sadoin nimimerkein" eli ei siinä montaa sekopäistä lukumäärällisesti tarvita.

      Nimimerkkivarkaalle tietysti kaikki asiaa kirjoittavat ovat "pyhimyksiä" kun tietysti katselee itse tuolta oman kuilunsa pohjalta.

      Eikö tämä todellisuus sovi NIMIMERKKIVARKAAN tyhmään kalloon, mutta jos ei ole millä ajattelee niin ei sinne mene mitään sisäänkään.

      Oliko muita ristiriitaisia käsityksiä kanssani.

      VHH ja Lchf ovat kaikissa tilanteissa terveellisiä ruokavalioita ja kunnon kansalaisten kannattaakin kiinnitää huomionsa tähän aiheeseen tällä sivustolla.

      • uusajatteIija

        Lchf ei ole missään tilanteessa terveellinen ruokavalio ja terveelliseksi sitä ei yksi ruotsalainen häirikkö muuta.

        Miksi sinä käytät satoja eri nimimerkkejä? Saituri eläkeläinen, uusajattelija, saituri, tavallinen ajattelij, loukattu koira...

        EI TAIDA REHTI PÄRJÄTÄ.


    • kari.j.mattila

      Me olemme uusajateelijan kanssa saamaa valehtelevaa ja salakuljetukjsella elävää piknesmiestä.


      Me varastamme kaikkea muuta paitsi toisten nikkejä

    • VP?

      Taas haukkuu varkaiksi ja roskajoukoiksi. Vihapuhetta sanon minä.

    • NIMIMERKKIVARAS on varas ilman selityksiä, eikä siinä ole mitään selitettävää varastetuin merkinnöin.

      Sanon myös että "KYLLÄ REHTI PÄRJÄÄ", eikä siinä mitään "haukkumista" ole kun toden sanoo.

      VHH keskusteluun on hyvää ja makeaa lisätä että "sokeri tappaa varmasti, eli on puhdasta, valkeaa ja tappavaa" mutta ei ole mitään "vihapuhetta".

      Tosin suvussani löytyy salakuljettajaa, hevoslahtaria, SS miestä ja yrittäjääkin, eli varokaa näitä varsinkaan kun varkaat eivät ole suosiossa.

    • uusajattelia

      Olen myös homo.

    • NIMERKKIVARAS kertoo olevansa HOMO, mutta kun ei osaa edes varastamiaan nimiä kirjoittaa niin suosittaisin miettimään sukupuolen vaihtamista, sillä kyllä joku on pahoin pielessä kun ei mikään ole kohdallaan.

      Kyllä tietysti voit tulla jo kaapista ulos, sillä kyllä homoja jo ymmärretään.

      VHH sivusto ei ole kylläkään ilmeisesti homoja varten, paitsi jos syynä tuohon ongelmaan olisikin nuo liiat hiilihydraatit tai kokojyvät. Tai sitten jos tuohon "varasongelmaan" on vaikuttamassa tuo sukupuoliongelmasi noiden hiilihydraattien lisänä.

      • VP?

        Kylläpä Esko käy kuumana sitä se rasvalla läträäminen teettää.


      • Olli Virtakuja

        Uusajjatelija on Vantaan mennikäinen !


    • Virtakujan Olli

      Samoin sekoilee Vantaan piimäleili menninkäinen Mattila.


      Ukko jäi kiinni viinan salakuljetuksesta aalimaan tullissa.

    • Siinäkö oli kaikki "satojen nimimerkkien homo nimimerkkivarkaan" koko arsenaali jota osaa käyttää herjavalikoimassasi, mutta älkää luulko tämän olevan vihakirjoittelua sukupuolisen suuntauksen johdosta, eli myötätuntoa hänelle.

      Voisit ottaa lisäsanastoon "oksetti, kusetti, onkimato ja kravatti" ja perään sitten vaikka "junaklosetti" ja terveestä k ullista on hyvä kusta" niin tällä pääsee eteenpäin.

      Mutta VHH:lla pitää varoa noita täysjyviä ettei vaan mene suonet tukkoon.

    • uusajatteIija

      Me ei uusajattelijan kanssa homoja ja nimimerkkivarkaita suvaita. "Junaklosettiin" joutaa molemmat.

      "KYLLÄ ME REHDIT HETEROT PÄRJÄTÄÄN!"

    • Nyt ei ole kysymys mistään erilaistamisesta vaan "satojen nimimerkkien homovarkaasta" joka on varas kaikissa muodoissaan. Homous ei tee varasta vaan nimittely on sairasta ja yleistävää "homonimimerkkivarkaaltakin".

      Vedä nyt vain jauhoja ja margariinia ääntä kohden kun olet kerran "ruokavaliovastainen homo" kuten itse ilmaiset ja paljastat..

      • uusajatteIija

        Ettet nyt uusajattelija kuitenkin olisi vähän homo? Tuletko saunomaan? Jos minä tuon makkarat niin tuo sinä pelletit. Minä voin pestä sinun selän jos sinä peset minun.

        Sokeriin ei sitten kosketa.


      • uusajatteIija kirjoitti:

        Ettet nyt uusajattelija kuitenkin olisi vähän homo? Tuletko saunomaan? Jos minä tuon makkarat niin tuo sinä pelletit. Minä voin pestä sinun selän jos sinä peset minun.

        Sokeriin ei sitten kosketa.

        Pohjalaasittain veisin sinut kyllä saunan taakse ja vähän opetettaasin tavoille, kuten Palliriina lutuusta aikoinaan. Ei tulisi saunalenkkiä eres saunan ympäri kiertämällä kuten Laihialla tehrähän.

        Pysy nyt vain "satojen nimimerkkien homovaras" kaukana koska en seurustele rikollisten enkä epärehellisten kanssa.

        Yritä nyt jo vähitellen ymmärtää, mutta milläs ymmärrät kun ei ole edes millä ajattelet.


      • uusajatteIija
        uusajattelija kirjoitti:

        Pohjalaasittain veisin sinut kyllä saunan taakse ja vähän opetettaasin tavoille, kuten Palliriina lutuusta aikoinaan. Ei tulisi saunalenkkiä eres saunan ympäri kiertämällä kuten Laihialla tehrähän.

        Pysy nyt vain "satojen nimimerkkien homovaras" kaukana koska en seurustele rikollisten enkä epärehellisten kanssa.

        Yritä nyt jo vähitellen ymmärtää, mutta milläs ymmärrät kun ei ole edes millä ajattelet.

        "koska en seurustele rikollisten enkä epärehellisten kanssa"

        Seurusteletko Veijon kanssa?


    • Mene nyt vain "satojen nimimerkkien homovaras" sinne pohjanlahden rantaan odottelemaan seksiaaltoa.

      VHH-Liikkujakin esitti jo paheksumisensa sivulla tapahtuvasta herjakirjoittelusta, mutta jatkaa taas kuitenkin itse samaa linjaa. Taisi olla jotakin sukua sinulle ??

      • uusajatteIija

        Miksi herjaat ja haukut joka viestissä toisia?


    • Ketä tässä nyt sitten on herjattu ja haukuttu, jos ei sitten tuo "satojen nimimerkkien homovaras" sovellu sinuun ?? Mitä "toisia" ??

      Edelleen jos lausun, että "En seurustele epärehellisten ja rikollisten kanssa" niin se on minun rehti mielipiteeni jota en ole kohdistanut kehenkään nimeltä mainittuun ??

      Pysyköön nämä pois tieltäni ja kiitos sinullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe