itsemurha vuokra-asunnossa ?

itsarin partaalla

Viime aikoina mielessän on vain pyörinyt itsemurha ja tuntuu että en jaksa enää tätä elämää.

Olen miettinyt että tekisin itsemurhan nykyisessä asunnossani jossa asun vuokralla.

Minulla ei ole kavereita eikä kukaan käy koskaan kylässä.

Vanhempani asuvat monien satojen kilometrien päässä.

Olen työtön.


Jos kuolen asuntooni

kuinka nopeasti minut löydetään jos kukaan ei osaa kaivata minua?


Olen maksanut jo etukäteen lokakuun vuokran.

50

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+11

      Älä tapa itseäsi!

    • Muista käydä

      maksamassa arkku ja muut hautauskulut ennen itsaria, joohan !

    • 800

      Marraskuun puolenvälin tietämillä vuokra-isäntä alkaa kaipailemaan.

    • 3+10

      VVO:lla ainakin voi kestää todella pitkään ennenkuin kukaan rupeaa ihmettelemään vuokran puuttumista. Enkä usko, että sittenkään kukaan tulee katselemaan. Lähettävät postia tai yrittävät soittaa.

      Eli voi vierähtää tovi, mutta onko sillä mitään väliä?

      Laita vaikka kirje sukulaisille ennen itsemurhaa, että tulevat korjaamaan ruumiin pois.

    • lweokwe

      Takuuvuokra varmaan ainakin peritään kämpän desinfiointiin.

    • ei hyvää päivää

      Ei se varmaan kuolleena hirveästi kiinnosta sua, kuka sua kaipaa idiootti.

    • ei kännätä

      Ei kännätä täppää itseään millöinkään

    • syksyn jatkoa

      Ymmärrän murheesi ja yksinäisyytesi. Älä anna periksi. Kyllä niitä töitä vielä järjestyy: nyt on hankala aika ja et ole ainut. Auttaisko jos kävisit kotiseudulla.
      Kun on paljon yksi niin helposti sitä alkaa vatvomaan niitä ikävimpiä vaihtoehtoja. Koeta kääntää ajatukset valoisampiin asioihin.
      Kirjoittele mitä tällä hetkellä kuuluu.

    • 7uik

      Mitä väliä sillä on millon sut löydetään? Maailma laitto sut kärsimään, elä ajattele mitä maailma susta ajattelee.

    • Ajateltavaa

      Elämä on lahja, jota ei pitäisi lopettaa.
      On paljon ihmisiä, jotka sairastavat ja heillä ei ole paljon elinaikaa, vaikka kuinka haluaisivat.
      Jokainen päivä, joka on vähänkin parempi on jo suunta parempaan päin.
      Ota yhteyttä vaikka terveyskeskukseen ja hae suorastaan vaadi itsellesi apua.
      Ajattele myös läheisiäsi, jotka sinusta välittää vaikkei se aina siltä tuntuisi.
      Kuten Simo Silmu laulaa, kaikkea hyvää tästä eteenpäin.

      • syksy.

        Voiko ennään ihanemmin sanoa huippu oot joka tuon kirjotti.


    • musta enkeli

      Jos asut kerrostalossa, niin rappukäytävässä alkaa haista viimeistään viikon kuluttua. Silloin joku soittaa isännöitsijälle ja sinut löydetään. Asunnosta haju ei helpolla lähde ja sitä joudutaan tuulettamaan, puhdistamaan ja desifioimaan.

    • Oi niitä aikoja

      Muistatteko tapauksen missä ruumis oli ollut 9 vuotta kerrostalossa ennen löytämistä? Sosku oli maksanut vuokran automaattisesti.Tapahtui -90 luvulla.

      • ----------

        Aivan kauheaa :/

        Näyttää tosin siltä että luultavasti itsekkin olen kohta yhtä syrjäytynyt kuin tuonkin kommentin henkilö.


      • Muumioitunut
        ---------- kirjoitti:

        Aivan kauheaa :/

        Näyttää tosin siltä että luultavasti itsekkin olen kohta yhtä syrjäytynyt kuin tuonkin kommentin henkilö.

        Muumio on tilastaan johtuen aina syrjäytynyt tavisten sosiaalisista riennoista. Ota se seikka huomioon.


    • Oi niitä aikoja

      Korjaus edelliseen viestiin.Ruumis oli ollut asunnossa 6 vuotta ennen löytymistä.Tunnettaan Maunulan muumiona.Mies kuoli 1994 ja löydettiin 2000.Muuten muistin oikein.Mies oli eläkkeellä ja sosiaalivirasto oli maksanut vuokran.Käsittämätöntä että ei edes sosiaaliviranomaiset olleet missään yhteydessä erakoituneeseen ihmiseen.

      • Ahdistunut mies

        No miksi olisivat olleet yhteydessä?


    • annim10

      Eikö tässä tilanteessa ainoa vaihtoehto ole, että haet apua itsellesi. Mene päivystykseen yms. tai johonkin kriisikeskukseen HETI.

      Ei mullakaan ole ystäviä, mutta kyllä tässä jotenkin pärjätään. Eikä itsetuhoisuus ole kyllä ekana mielessä. Mutta masennuksen kourissa kamppailevalla se voi olla mielessä.

      Olet siinä masennuskierteessä, mutta se ei välttämättä kestä kauaa. Muista, että masentuneena tulevaisuus ei jaksa, mutta miestä tiedät, mitä huominen tuo tullessaan. Jos sulla ei ole lääkitystä, niin kokeile sitä tai sitten lääkkeiden vaihtoa.

      Nytkin on täällä Tampereella kaunis päivä. Aurinko paistaa yms.

      Voimia sinulle ja hae apua heti. Ja jos kiinnostaa niin kirjoita ihmeessä minulle eli [email protected]

    • muumion paluu

      Kannattaa tehdä pakkasilla, ikkunat auki ennen aktia. Ruumis jäätyy nopeasti ja hyvällä tuurilla muumioituu!

    • Julguppen?

      Mielenkiintonen tarina,kerro lisää

    • rggraeghehg

      Mulla naapuri kuoli kämppäänsä, isännöitsijä löysi puolentoista viikon päästä sängystään ja herätyskello piipitti.
      isännöitsijä kävi kun ihmettelimme ettei miestä ole näkynyt.

    • Itsekin rajalla käyn

      Ehkä se tuntuu siltä nyt..mutta 10 vuoden kuluttua voi olla että olet iloinen siitä ettet tappanut itseesi.. Hae apua..menee päivystykseen..Kerrot että harkitset itsemurhaa ja tarvitset sairaalahoitoa..Sairaalasta saat tukipalveluita jotka auttavat elämän uudellenjärjestelyssä..ÄLÄ ANNA PERIKSI !

      • 7+20

        Taas pilleri kauppias, saatko hyvätkin provikat?


    • Asuntolaina

      Asuntolainan saa yllättävän helposti ja korko on edullinen. Töitäkin tekevälle ennen pitkää löytyy. Oletko ajatellut oman asunnon ostoa? Mukavampi on oma koti ja määrätä siellä tekemisistään. Olkoonkin aluksi pankin mutta se on koko lailla hyvä sijoitus verrattuna vuokralla asumiseen...

    • eräs.

      isäukko pamautti itsensä autuaammille metsästysmaille ja vaikka siitä jo 18 vuotta niin vielläkin ahdistaa ja tunnen syyllisyyttä. siispä älä tee sitä. ryyppää vaikka itses hengiltä.

    • IsmoL

      Mikset voi muuttaa lähemmäksi vanhempiasi? Voisitte juhlia päivät pitkät :D

    • OuMaijKaad . . .

      Kyllä se siitä :)
      Aamulla kaikki on taas hyvin

    • syksyn jatkoa

      Mitä sinulle aloittaja tänään kuuluu. Oletko lukenut kommentteja? Toivottelen jälleen jaksamisía.

      • vnk

        aloittaja mite meinasit kuolla ? mietin itekki itsaria.


    • itsarin partaalla

      Miten minä voisin maksaa hautajaiskulut etukäteen jos olen työtön ja täysin tukirahojen varassa minulla ei ole yhtään rahaa säästössä.

      • irtisanomisaika 1kk

        Irtisano kämppä TÄNÄÄN syyskuun viimeinen päivä, lokakuun vuokran olet jo maksanut. Ja muuta lähemmäs vanhempiasi. Voitte juhlia päivin öin.


      • Riiipaisevaa. Ei,älä

        Hei Aloittaja. Ensinnäkin kaikki tsempit ja halit sinulle, että jaksaisin eteenpäin.

        Tässä ketjussa käsittääkseni on laitettu joitakin repliikkejä ihan vaan hirtehishuumorillakin, niin kuin tuokin hautajaiskulujuttu varmaan muuten vain ja pilke silmäkulmassa pistelty...

        Vakavasti oikeasti me kaikki tilanteesi otamme, ja tässä yritämme miettiä kukin tykönämme, sillä aloituksesi on niin kovin puhutteleva ja riipaiseva.

        Älä. Älä hosu nyt elämäsi kanssa. Onko kukaan ehdottanut, että johonkin seurakuntaporukkaan istumaan vaan meno voisi myös auttaa; ei olisi heti pakko siellä mitään kenellekään puhua, jollei halua, eikä olisi mitään uskoa tms kristillistä harrastetta oltava taustalla, mutta siellä kuitenkin olisi läsnä Ihmisiä. - Itse olen elänyt läpi toivottomien tilanteiden ja tuo auttoi minua aivan ratkaisevasti. Voisi löytää jonkun kaverinkin, jonka kanssa pohtia jaksamistaan ja käytännön asioitaan? Sellainen aina auttaa! Koettu on.


    • itsarin partaalla

      Ei onnistu muutto maksaa aika paljon ja minulla ei ole edelleen työttömänä rahaa säästössä. Vanhempani ovat vanhoja ja sairaita he eivät voi auttaa muutossa.
      Minulla ei ole kavereita jotka auttaisivat muutossa.

      Minulla on luottotiedot menneet pikavippien takia ja ulosotossa yli 10tuhatta euroa en ole varma enää en ole pysynyt itse laskuissa masentuneena mukana.
      Niin luottotiedottomana olisi vaikea ellei mahdoton saada asuntoa.
      Asun tässä nykyisessä asunnossani kuolemaani asti vuokralla.

    • Yritäjaksaa

      Käy kertomassa tilanteesi hoitajalle terkkarissa, lääkäri ei osaa auttaa.
      Keskustele asioista vaikka diagonille tai käy päiväkeskuksessa vaikka ne olisikin juopoille. Sun pitää päästä ulos kämpästäs, siellä olo vain pahenee.

      Ei mullakaan ole kavereita, käyn kahvilla päiväkeskuksessa ja siellä sai jutella asioista. Kuntouttava työtoiminta kuullostaa kurjalta mutta siellä tapaa ihmisiä eikä niilläkään mene hyvin, ne voi ymmärtää paremmin.

      Käy edes kävelyllä niin saat lomaa murheistasi.

    • itsarin partaalla

      käyn tällä hetkellä ammatinvalintapsykologin luona säännöllisesti minulla on pahoja oppimisvaikeuksia ja peruskoulun olin erityisluokalla.
      En minä pärjää kaikessa kuten tavalliset ihmiset.

      varmaan se on ajanut minut masennukseen kun minun on vaikeampi päästä kouluun näiden oppimisvaikeuksien takia ja työttömyys minulla on kestänyt yli 5-vuotta.

      Minulla ei ole samoja mahdollisuuksia kun monilla ja moni asia jää haaveeksi.

      • Riiipaisevaa. Ei,älä

        Tämä lisäyksesi Sinulta Aloittaja on hyvä, niin tajuaa paremmin... Näinpä, sitäkin paremminkin, SINUN KUULUU SAADA APUA, tukihenkilö joltakin taholta (ehdotuksia jo paljon tullutkin), ja hänen kanssaan kartoittaa sijoittumistasi hiukan monipuolisempiin asiayhteyksiin, voimien mukaan. Tosiaan, myös yleislääkärillä käyntiä suosittelemme täällä, olemme monet meistä vertaisiasi.

        Tavallaan sana 'avaudu' on kuin jokin avain. Avaudu vielä jonkun/joidenkin korville... Tarviit yhteyttä, edes pikkuisen ensiksi.


    • NÄKIJÄ PROFEETTA

      ÄLÄ LUOVUTA! JUMALALLA ON SINULLE PALJON ENEMMÄN TARJOTTAVAA! HÄN PELASTI MINUT MASENNUKSESTA, OLIN SAMASSA TILANTEESSA KUIN SINÄ! ENNENKUIN MIETIT ITSESI MURHAAMISTA.
      PYYDÄ HÄNTÄ AVUKSESI, ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!
      HÄN RAKASTAA SINUA! PYYDÄ JEESUSTA ELÄMÄÄSI SANOEN:
      HERRA JEESUS, TULE ELÄMÄÄNI, ANNA MINUN SYNTINI ANTEEKSI, OTA MINUT VALTAKUNTAASI OMAKSESI, PUHDISTA MINUT VERELLÄSI. USKON, ETTÄ KUOLIT SYNTIENI PUOLESTA GOLGATAN RISTILLÄ JA TULE SYDÄMEENI ASUMAAN. PELASTA MINUT, MUUTA MINUT, ANNA MINUN SYNTYÄ UUDESTI. JEESUKSEN NIMESSÄ JA VERESSÄ, AAMEN.

      P.S. MASENNUKSEN HENKI JEESUKSEN VEREN VOIMALLA ULOS SIELUSTASI NYT!!! OLE SIUNATTU ISÄN SUURELLA RAKKAUDELLA.

      • Ei tääl saaa huutaa!

        kirjoituksesi 'näkijä profeetta' on ihan hyvä ja sopii tänne,
        mutta minua ärsyttää tuo, että pistelit isoilla kirjaimilla !
        Isot kirjaimet tarkoittavat huutamista. Ei ole mielestäni sopivaa tätä kommenttiasi huutaa tuollai. Katsopa edellä, miten muut ovat kirjoittaneet viestinsä! Ei noin. Huokaus.


      • Käytännön avut, apua

        Emmä usko, että on mitään masennuksen henkiä! Ei kantsi hengellistyttää liikaa siis. Sinänsä rukoileminen aina hyvä!
        Aloittaja tarvitsee myös ihan käytännön apua ja varojakin apuihin, ihan kokonaisvaltaista tukea jonkin aikaa, jotta saa jostakin mielekkäästä taas kiinni.


    • sfggsnsyrt

      tedätkös. elämä on sellanen kumma juttu et sen voi koska tahansa lopettaa. mutta sen ihmettely mitä huominen tuo on työstä käyvää. irvin oli oikeassa että eletään vaikka piruuttaan.

      • tfy6dr6sd6

        ja itse en halua et musta virta vetästään pois. ja itse omakohtaisesti voin sanoa et toisella puolella on jotain. pari edesmennyttä sukulaista käynyt morjenstamassa. joten sählää minkä teet täällä tavallisten kuolevaisten keskuudessa


      • rdhtrrbhjvdr
        tfy6dr6sd6 kirjoitti:

        ja itse en halua et musta virta vetästään pois. ja itse omakohtaisesti voin sanoa et toisella puolella on jotain. pari edesmennyttä sukulaista käynyt morjenstamassa. joten sählää minkä teet täällä tavallisten kuolevaisten keskuudessa

        ... uskon siis vakaasti uniaikaan. enkä ole aboriginaali austraaliasta.


    • Kylmät kädet
      •  Vaahtokassi

        Mikä meni vikaan?


    • Heke45

      Poliisiin ja Ylläpidolle ilmoitettu.

      • Ahdistunut mies

        Miksi?


    • ....................

      up

    • itsarin partaalla

      Elossa ollaan mutta mietin jo jos hirtän itseni vuokra asuntooni.

      • 1+10

        Itse olen miettinyt että kuolisin metsään kovalla talvipakkasella tosin ehkä vasta muutaman vuoden kuluttua ihan vain siltä varalta jos tapahtuukin ihme ja elämä alkaa hymyillä. Tuntuu kyllä epätodennäköiseltä sillä ihmeitä ei tapahdu useinkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe