Kaffe treffit?

+40mies

Oma kokemukseni nettideittailusta on 2v. mittainen kaiken kaikkiaan välillä jääden pois ja jälleen uusi ja uudella innolla.

Treffeillä olen käynyt valehtelematta sen varmaan 40kertaa vaikka en olekkaan sen George Clooneyn näköinen ja viestittelyt on kestänyt 2pv-2kk ennen treffejä eli olen kuitenkin katsonut aika tarkkaan että kaikki natsaa puolin ja toisin koska en halua tuhlata molempien aikaa ja vaivaakin turhiin treffeihin.

Treffejä on ollut keilailusta, pyöräretkiin, rantakävelyä, picnik reissua puistoon yms. mutta suurin osa on näistä 40 ollut jossain kahvilassa....mutta ei natsaa sitten livenä ja vähintään noin puolet heistä olisi minua siten kiinnostavia että olisin ollut valmis katsomaan vaikka toisille treffeille ja varmaan yhden käden sormilla voi laskea nämä toiset treffit ja parista olen saanut vähän pidemmän suhteen.
Mutta ei joko se charmi ja karisma pure riittävästi ja turpavärkkikään ole ehken riittävä mutta treffit on monesti menneet rennon mukavasti mistä olen saanut kiitosta kylläkin....mutta kun se kuuluisa kemia puuttuu vastauksena treffien jälkeen.

Niinpä nyt kysymykseni kuuluukin naisille kun ne treffit ovat suurimmaksi osaksi olleet noissa kahviloissa kun olosuhteet ovat tälläisiä, kupit kolisee, loisteputket valaisee ja olo on kuin työhaastattelussa ettei kovin romanttiset lähtökohdat niin ottavatko naiset TODELLAKIN nämä karutkin olosuhteet huomioon kun vaikea se on luoda sitä kemiaa ja kipinää noissa olosuhteissa toisin kuin ravintola illassa pienessä hiprakassa?!

160

4907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen -66

      Itse kävin aikoinani useat huoltiskahvit juomassa :) Nykyisen miesystäväni tapasin kahvilassa ja se tapaaminen venyi useaksi tunniksi ::)) Nyt seurustelemme. Ei sillä ole merkitystä missä tapaa. Jos ei ole kemioita, niin ei ole. Näin se vaan menee.

      • Ön päikköjä

        Kyl eriläisiä päikköjä ön jöissä vöi käydä jös hälyää


      • Sulla on liian monta sanaa ennen pilkkua ennen pistettä mokeltaja. Ei mitään sivistystä ennen pilkkuja ja eikä sen jälkeenkään, urpo.


      • VÄNSKÄ
        lukinluv kirjoitti:

        Sulla on liian monta sanaa ennen pilkkua ennen pistettä mokeltaja. Ei mitään sivistystä ennen pilkkuja ja eikä sen jälkeenkään, urpo.

        VÄÄRÄ PILKKU,,,, LÄHTI VALITUS!!!
        TÄMÄN ON LOPUTTAVA!!!!
        PILKULLA MILLÄ HYVÄNSÄ,,,,,


      • ,-..,-,.-,.-,-.

        voi ja voi mutta monia treffit muutenkin hiukkasen ahdistaa ja kahvi saattaa lisätä ahdistusta -> ei pysty olemaan luonnollisesti oma itsensä -> treffit menee mönkään, kun toinen pitää sinua tuppisuuna.

        tilastollisesti ihmiset tuntevat todennäköisemmin vetoa / kemiaa henkilöä kohtaan, jonka hän tapaa jossakin jännittävässä paikassa (esim. korkealla sillalla) kuin jossain turvallisessa paikassa, eli voi olla ihan kiva idea viettää ekat treffit esim. huvipuistossa, seinäkiipeillessä, lasketellessa jne


      • onnellisn merkki

        TERVEYSHÄN NÄILLÄ MENEE TÄÄLLÄ, MINÄKIN SEN MENETYION ENKÄ AIO SWELVITELLÄ ITSEÄNI TALOUSRIKOLLISEKSI, SANOKOON ERKKI JA PALOKUNTA MITÄ perseestä LÄHTEE


      • oikein aapiskukko
        Ön päikköjä kirjoitti:

        Kyl eriläisiä päikköjä ön jöissä vöi käydä jös hälyää

        mikä pöljä täällä kirjoittaa,päikköjä se on paikkoja.samaten ön sana on.ja joissa ei jöissä,voi kädä jos älyää ei hälyä.opettele aakkoset aapiskukosta ja sitten kirjoittamaan oikei ei öiken


      • kyytä on ollut

        itse pyytäisin naisen,esimerkiksi kiinalaiseen syömään begingin ankkaa jos ei tehoa sitten puuttuu kipinä jommalta kummalta,tai molemmilta.itse tarjosin kyytiä autolla,ja kyytiä on saanut ajella jo 50 vuosi menossa,toivottavasti vielä 30 vuotta on se mukavempaa ajella kahdestaan


      • mäijämi
        oikein aapiskukko kirjoitti:

        mikä pöljä täällä kirjoittaa,päikköjä se on paikkoja.samaten ön sana on.ja joissa ei jöissä,voi kädä jos älyää ei hälyä.opettele aakkoset aapiskukosta ja sitten kirjoittamaan oikei ei öiken

        oikein aapiskukkolle: Mee lukee tuksun blogia seiskassa, siellä ei oo öökkösiä eikä ääkkösiä ku se luulee olevansa maijamissa.


    • näiin se menee

      Vaikka sä järjestäisit miten hienot treffit ja susta tuntuisi nainen mukavalta, niin jos se kemia puuttuu, ei jatkoa ole tiedossa. Sä et varmaan miehenä ymmärrä, mitä naiset sillä kemialla tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että heti ensi hetkestä viihtyy miehen seurassa ja tulee vaan sellainen tunne, että tuon kanssa haluan sänkyyn. Jos sitä kemiaa ei ole, niin ei aikuinen nainen jaksa jäädä katselemaan, josko se myöhemmin löytyisi.

      • mies kaks ysi

        "Sä et varmaan miehenä ymmärrä, mitä naiset sillä kemialla tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että heti ensi hetkestä viihtyy miehen seurassa ja tulee vaan sellainen tunne, että tuon kanssa haluan sänkyyn. "

        Okkeiii, eli sänkyykö pitää ensinmäisenä haluta ennen kuin syntyä mitään syvempää yhteyttä.. tselvä! ;)


      • sää kälyä
        mies kaks ysi kirjoitti:

        "Sä et varmaan miehenä ymmärrä, mitä naiset sillä kemialla tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että heti ensi hetkestä viihtyy miehen seurassa ja tulee vaan sellainen tunne, että tuon kanssa haluan sänkyyn. "

        Okkeiii, eli sänkyykö pitää ensinmäisenä haluta ennen kuin syntyä mitään syvempää yhteyttä.. tselvä! ;)

        kyllä sänkyyn sää mennä jös hälyää kälyä


      • Ei oo kemiaa

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.


      • Vesa ei tajuu
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        ei tarkoita.


      • PILIISI
        sää kälyä kirjoitti:

        kyllä sänkyyn sää mennä jös hälyää kälyä

        TÄSTÄ KIRJOITTELIASTA ON TEHTY ILMOITUS!!!!


      • käsitteet selviksi!
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        "Pantavan komea" ??? Mies PANEE, naista PANNAAN. Oletko homo kun haluat panna miestä?
        Vaikka eihän siinä mitään pahaa, muuta kuin epäjohdonmukaisuutta: vastauksessasi puhut miehestä ja naisesta, et kahdesta miehestä.


      • Huuaarjuu???
        käsitteet selviksi! kirjoitti:

        "Pantavan komea" ??? Mies PANEE, naista PANNAAN. Oletko homo kun haluat panna miestä?
        Vaikka eihän siinä mitään pahaa, muuta kuin epäjohdonmukaisuutta: vastauksessasi puhut miehestä ja naisesta, et kahdesta miehestä.

        Heh kun ei keksitä vastauksia aletaan homottelemaan ja viilaamaan pilkkua. Oletko sinä pedofiili? Tuli vaan mieleen kun olet niin tyhmä. Saahan sitä olla mutta syytteet saat kun kiinni jäät.


      • suhde toimii!
        Vesa ei tajuu kirjoitti:

        ei tarkoita.

        Kemia= että meillä synkkaa hyvin ja tulemme toistemme kanssa toimeen hyvin missä vaan! Halu olla yhdessä ja rakastaa!


      • ä_ö
        PILIISI kirjoitti:

        TÄSTÄ KIRJOITTELIASTA ON TEHTY ILMOITUS!!!!

        kyll käikenläisistä kirjöittelijöistä vöi tehdä ilmöityksiä jös ön kiinnöstystä töimiä pälstä pöliisinä.


      • bbjoni
        ä_ö kirjoitti:

        kyll käikenläisistä kirjöittelijöistä vöi tehdä ilmöityksiä jös ön kiinnöstystä töimiä pälstä pöliisinä.

        Nii ihan tuuha tulla tänne avautuu jos ei itse sen veutaa tajua että mitä tänne kiujoittaa.


      • kemia=raha
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        Olet väärässä!


      • en näe valoa täällä

        Todellisuudessa tämä "ei kemiat kohtaa" on pelkkää ensivaikutelmaa. Eli pitääkö siitä että miltä näyttää ja miten muuten tuntuu ja yleensä raha, työ ja koulutustaustallakin on iso merkitys siinä sivussa.

        Mitä huonompi paikka, niin sitä enemmän listat merkitsee. Nettitreffeissä ne katsotaan jo hetimiten. Sitten vaikuttakin "ulkoinen olemus".


      • A-lien
        käsitteet selviksi! kirjoitti:

        "Pantavan komea" ??? Mies PANEE, naista PANNAAN. Oletko homo kun haluat panna miestä?
        Vaikka eihän siinä mitään pahaa, muuta kuin epäjohdonmukaisuutta: vastauksessasi puhut miehestä ja naisesta, et kahdesta miehestä.

        Naisetko ei mielellään pane jotain mehevää jalkojensa sisään ja ota laukka-asentoa, silloin kun mieskin on henkisesti ja fyysisesti hyvinkin pantava? :P

        Vanha sanonta: Kun miehet panee, niin naiset on vain tiellä, siksi itsekin tyydyn vain rakastelemaan kiihkeästi, niin jää panemiset naiselle.


      • Kokemusta on
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        Tämä on täyttä totta


      • erytqq
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        Juurikin noin...
        ja juuri samasta syystä jos nainen joka puhuu viestittelyssä kemiasta jotain ja ei suostu treffeille muualle kuin esim. kahvioon niin se nainen kannattaa saman tien unohtaa ja valita seuraava.
        Kemiasta puhuva kahviotreffeille haluava nainen nimenomaan haluaa katsastaa naaman ja sen perusteella päättää jatketaanko eteenpäin vai ei. Kemialla ei siinä ole mitään tekemistä.


      • jääkää
        sää kälyä kirjoitti:

        kyllä sänkyyn sää mennä jös hälyää kälyä

        Kaikenlaisia kaheleita täällä .. Jääkää te tänne riitelemään ....


      • kyllä
        mies kaks ysi kirjoitti:

        "Sä et varmaan miehenä ymmärrä, mitä naiset sillä kemialla tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että heti ensi hetkestä viihtyy miehen seurassa ja tulee vaan sellainen tunne, että tuon kanssa haluan sänkyyn. "

        Okkeiii, eli sänkyykö pitää ensinmäisenä haluta ennen kuin syntyä mitään syvempää yhteyttä.. tselvä! ;)

        Pitää haluta, siis se halu riittää. Kaipa niitäkin on, jotka heti sitten sänkyyn menevät samana iltana.


      • ei kyllä ihan noin
        Ei oo kemiaa kirjoitti:

        Naiselle kemia=ulkonäkö. "Ei oo kemiaa" tarkoittaa että olet ruma ja "On kemiaa" eli olet pantavan komea.

        ole!Ei todellakaan ulkonäkö ratkaise, onko miehen ja naisen välillä kemiaa.Sen vaan tietää,sitä joko on tai ei ole!


    • kemia, ei ympäristö

      Komppaan edellisiä: treffipaikalla ei ole merkitystä vaan ainoastaan sillä millaisen miehen siellä tapaa. Mä tiedän ensimmäisten 5 sekunnin aikana onko toisiin treffeihin mahdollisuutta vai ei. Ei ole mahdollisuutta mikäli en pysty kuvittelemaan harrastavani seksiä kyseisen miehen kanssa. Treffien aikana, mikäli ulkoinen olemus miellyttää, selviää se tuleeko toisia treffejä perustuen treffeillä käytyyn keskusteluun. Mikäli tuntuu ettei ajatukset kohtaa ollenkaan niin silloin jää tapaaminen yhteen kertaan. Se onko katossa kelmeät loistevalot vai pöydässä romanttiset kynttilät eivät vaikuta asiaan ollenkaan.

      • Olen myös samaa mieltä: jos kemiaa on, sitä vaan on vaikka tapaisi parkkipaikalla.

        Itse kahvilatreffit eivät ole myöskään oma suosikkini, vaan ehdottomasti joku todella rento leppoisa kävelylenkki kaupungin keskustassa missä ei tarvitse toista tapittaa jatkuvasti silmiin.

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • zuzzuz
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olen myös samaa mieltä: jos kemiaa on, sitä vaan on vaikka tapaisi parkkipaikalla.

        Itse kahvilatreffit eivät ole myöskään oma suosikkini, vaan ehdottomasti joku todella rento leppoisa kävelylenkki kaupungin keskustassa missä ei tarvitse toista tapittaa jatkuvasti silmiin.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Samaa mieltä, MUTTA, koska treffien ajattelu on jo ennalta tuskaisaa eikä maailman miellyttävin kokemus, niin kyllä paikallakin on ainakin minulle merkitystä. Vaikka ihmiset ovat olleet ihan kivoja, kyllä se molempien takaraivossa jyskyttävä ajatus "onko tuo minulle sopiva" tekee jollain tavalla tilanteesta vaivalloisen vaikka se ei aina näy selvästi päälle päin. Juttu voi luistaa jne.

        Olen tosiaan sopinut kahvitreffejä ja vasta oivalsin, että hei, eihän se ole pakollista, jos se ei ole 100% kivaa. Nyt itselläni on ns. erilaiset treffit eli mennään tekemään molemmilla mieluisaa juttua ja huomaan jopa odottavani treffejä ja näin harvoin on ollut! Siinä on ikäänkuin se tekeminen pääosassa eikä tarvitse niin miettiä sitä toista ja sen reaktioita yms. koko aikaa. Tai ettei ole kiire pois (katastrofitreffejä ei ole vielä ollutkaan).

        Elämässä ei tietysti ole aina kivaa, mutta koska treffailu ei ole pakollista niin miksi tehdä siitä väkisin ei-niin-kivaa?


      • Eyestrip
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olen myös samaa mieltä: jos kemiaa on, sitä vaan on vaikka tapaisi parkkipaikalla.

        Itse kahvilatreffit eivät ole myöskään oma suosikkini, vaan ehdottomasti joku todella rento leppoisa kävelylenkki kaupungin keskustassa missä ei tarvitse toista tapittaa jatkuvasti silmiin.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Tosi on.. Jopa cittarin parkkipaikka on hyvä kohtaamiseen..Siinä todella kemiat hyrrää, jos ne kohdilleen ovat mennäkseen. On siinä auton vieressä harmaalla plexillä katettuja korikatoksia. Aina voi sellaisen alla hieman halailla sit jos kemiaa piisaa.. Miehelle ei ympäristöllä ole mitään merkitystä kun näkee naisen.. sen oikean. naisen. Ei siinä näe mitään ympäristöä.. vain sen naisen.


      • kemistinkemiaa
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olen myös samaa mieltä: jos kemiaa on, sitä vaan on vaikka tapaisi parkkipaikalla.

        Itse kahvilatreffit eivät ole myöskään oma suosikkini, vaan ehdottomasti joku todella rento leppoisa kävelylenkki kaupungin keskustassa missä ei tarvitse toista tapittaa jatkuvasti silmiin.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        kun nyt olen täläinen yksinkertainen MIES. niin haluaisiko joku oikeasti kertoa mitä tuo "kemia" nyt tarkaleen on? mää kun olen ollut siinä uskossa että kemiaan kuuluu erinäiset aineet ja niiden olomuodot: neste, kiinteä ja kaasu. unohtamatta rakenteita.


        että mitä nää on nää aineet mitkä pitäs siitä kahvilan pöydän yli toisensa kohdata? pitäisikö miehen muutama vetyatomi yhdessä yhden hiilenkanssa löytää naisesta jokin tiietty alkuaine? pitäisikö tämän kemiallisen reaktion olla kenties endoterminen vai exoterminen?


      • Ei parituspalveluita
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olen myös samaa mieltä: jos kemiaa on, sitä vaan on vaikka tapaisi parkkipaikalla.

        Itse kahvilatreffit eivät ole myöskään oma suosikkini, vaan ehdottomasti joku todella rento leppoisa kävelylenkki kaupungin keskustassa missä ei tarvitse toista tapittaa jatkuvasti silmiin.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Tärkeintä on ettei treffejä sovita minkäään "treffipalvelun" kautta, noiden parituspalveluiden kautta ei ole tarjolla kuin yhden illan pikaisia petipuuhasteluita (ja yleensä ne naikkoset kierrellen pyytävät jonkunlaista maksua). Eikä niistä kai kukaan mieskään oikeasti muuta hae.


      • Vallilan Henkka
        kemistinkemiaa kirjoitti:

        kun nyt olen täläinen yksinkertainen MIES. niin haluaisiko joku oikeasti kertoa mitä tuo "kemia" nyt tarkaleen on? mää kun olen ollut siinä uskossa että kemiaan kuuluu erinäiset aineet ja niiden olomuodot: neste, kiinteä ja kaasu. unohtamatta rakenteita.


        että mitä nää on nää aineet mitkä pitäs siitä kahvilan pöydän yli toisensa kohdata? pitäisikö miehen muutama vetyatomi yhdessä yhden hiilenkanssa löytää naisesta jokin tiietty alkuaine? pitäisikö tämän kemiallisen reaktion olla kenties endoterminen vai exoterminen?

        Lämpöä pitää olla. Endorfiineja ja kevyitä ja aromaattisia hiilivety-yhdisteitä, aerosoleja. Biologisia ja saa olla synteettisiäkin Myskiä ja alkoholeja, rasvahappoja, pitää katsoa purkin kyljestä...
        Aivoissa on proteiinit ja synapsit ja sähkövirtoja sekä punasolujen happi vaihtuu johonkin aineenvaihduntakäyttöön rasvaisessa ympäristössä. Se on biologinen prosessi ja prosessori.
        Vatsassa kannattaa olla hiilihydraatteja ja ennestään vitamiineja sekä kivennäisiä, niin taataan energian tuotto. Sitä voi vähän katalysoida kofeiinilla.
        Kylmällä ilmalla ja kovilla tuoleilla kannattaa pitää huolta veren kierron aineen vaihdunnasta, sitä voi lähes yllä pitää ulokkeiden eli sormien ja varpaiden riittävällä lämmön eristämisellä.
        Kovat tuolit ovat kyllä fysiikan puolella.
        Optimi olisi, että se olisi sekä endo- että eksoterminen, vai?
        Ohjelmoitu psykologinen kemiallinen maailma.
        (Puuttuu olomuoto plasma.)


      • Vaikka vuosi

        Että joku tietää ekan 5 sekunnin aikana millainen toinen ihminen on? Sinkkunen olet ja sellaisena pysyt!


      • sitä heikommat...
        kemistinkemiaa kirjoitti:

        kun nyt olen täläinen yksinkertainen MIES. niin haluaisiko joku oikeasti kertoa mitä tuo "kemia" nyt tarkaleen on? mää kun olen ollut siinä uskossa että kemiaan kuuluu erinäiset aineet ja niiden olomuodot: neste, kiinteä ja kaasu. unohtamatta rakenteita.


        että mitä nää on nää aineet mitkä pitäs siitä kahvilan pöydän yli toisensa kohdata? pitäisikö miehen muutama vetyatomi yhdessä yhden hiilenkanssa löytää naisesta jokin tiietty alkuaine? pitäisikö tämän kemiallisen reaktion olla kenties endoterminen vai exoterminen?

        "Kemia" on ihan höpötermi. Kyse on ensivaikutelmasta ja siitä, että pitääkö siitä vai ei.

        Monet kuvittelevat kumppanin jo etukäteen. Sitten riippuen monista tekijöistä kuten ehdokkaiden määrästä niin valitsevat sopivan. Mitä enemmän valinnanvaraa niin sitä heikommat mahdollisuudet ovat "kemioihin".


      • pintaliitoa

        Melko pinnallista, miksi edes vaivaudut raahautumaan mihinkään treffeille, kun voisit treffi-ilmossa rehellisesti sanoa, että haluat komen ja rikkaan panokaverin?


      • erqerq
        Ei parituspalveluita kirjoitti:

        Tärkeintä on ettei treffejä sovita minkäään "treffipalvelun" kautta, noiden parituspalveluiden kautta ei ole tarjolla kuin yhden illan pikaisia petipuuhasteluita (ja yleensä ne naikkoset kierrellen pyytävät jonkunlaista maksua). Eikä niistä kai kukaan mieskään oikeasti muuta hae.

        Ja juuri nämä parituspalvelut hoitavat miesten huijaamisen.


      • 19 + 3
        erqerq kirjoitti:

        Ja juuri nämä parituspalvelut hoitavat miesten huijaamisen.

        Kai sitä nyt huoran deittailijasta erottaa? Ja jos ei erota, niin hintahan pitää sopia etukäteen, jälkeenpäin sitä on turha yrittää naukua. Ihan perus kuluttajapolitiikkaa.


      • TAVALLINEN Reino
        zuzzuz kirjoitti:

        Samaa mieltä, MUTTA, koska treffien ajattelu on jo ennalta tuskaisaa eikä maailman miellyttävin kokemus, niin kyllä paikallakin on ainakin minulle merkitystä. Vaikka ihmiset ovat olleet ihan kivoja, kyllä se molempien takaraivossa jyskyttävä ajatus "onko tuo minulle sopiva" tekee jollain tavalla tilanteesta vaivalloisen vaikka se ei aina näy selvästi päälle päin. Juttu voi luistaa jne.

        Olen tosiaan sopinut kahvitreffejä ja vasta oivalsin, että hei, eihän se ole pakollista, jos se ei ole 100% kivaa. Nyt itselläni on ns. erilaiset treffit eli mennään tekemään molemmilla mieluisaa juttua ja huomaan jopa odottavani treffejä ja näin harvoin on ollut! Siinä on ikäänkuin se tekeminen pääosassa eikä tarvitse niin miettiä sitä toista ja sen reaktioita yms. koko aikaa. Tai ettei ole kiire pois (katastrofitreffejä ei ole vielä ollutkaan).

        Elämässä ei tietysti ole aina kivaa, mutta koska treffailu ei ole pakollista niin miksi tehdä siitä väkisin ei-niin-kivaa?

        Netti palstalta löysin lähistöllä asuvan ikäneidon, kirjoiteltiin ja vaihdettiin kuvia,
        sovittiin tapaaminen, että tulen autollani hakemaan. Kuitenkin hän ei osannut selittää
        paikkaa, josta tulisin hakemaan, puhelinnumerolla telefainerista löysin hänen osoitteensa,
        josta lupasin hänet hakea navigaattori pikkutarkasti opasti munut sovittuun osoitteeseen
        Hellepäivänä hän oli kuitenkin kävellyt ihan muualle ja kävellyt ties kuinkapitkästi etsiessään minua
        antamastaan osoitteesta, samalla kihoittaen itsensä miltei raivoon.
        auton ovelta mörähti, kuten perniöläinen rekkakuski, kunnnes ylty kimittään ja
        suu kävi kuten kalkkunalla ja asiaa tuntui olevan kuten Justiinalla Pekka ja Pätkä elokuvassa
        Lisäksi oli kauneuttaan hoitanut puristelemalla naamansa hikinäppyjä pitkillä kynsillään,
        muistuttaen riitelyä kissan kanssa.
        Tarkoitukseni oli viedä hänet rannalle krillaamaan Lihakaupasta ostamiani naudan filepihvejä.
        huoltoasemalla kävin tankkaamassa autoni, sieltä lähtiessä neitokainen mäkätti, kato nyt
        tulla on auto elä törmää siihen, kyllä häntä pelottaa, tuota jatku siihenasti, kunnes
        minun mitta tuli täyteen.
        Sanoin etten halua sinua pelotella, vien sinut takaisin kotiasi ja jatkan matkaani.
        Minulle selvisi lopullisesti, että yhteistyö tuon neitokaisen hanssa on päättynyt.
        Ehkä pettymyksn tuotin itsekkin, kun en ollut kauniitten ja rohkeitten Richien näköinen,
        ekä minulla ollut tarjot paksua jalokivikoristeltua kultasormusta, enkä autoillut
        jenkkiläisellä muskeliautolla, vaan muutamanvuoden ikäisellä Mersulla.
        Hyvä syy minulla olis ollut suuttua, en kuitenkaan sanonut pahasti vaan hyvästi.
        Heitin filelihat talousjätteisiin , ostin lihakaupasta uudet ja sovin onnistuneen
        tapaamisen Muhoksen likan kanssa, jolle kirjoittelen edelleen.


      • kemia sen tekee

        Sama täällä. Meillä naisilla lienee yleistä tämä 5 sekunnin "skannaus". Töissä tapasin vetävän miehen pari vuotta sitten ja 2 sekuntia riitti rakastumiseen. Rakastan häntä yhä... Hän ei minua - ainakaan vielä. Mutta pitää minusta paljon.


      • Nainen myös
        kemia sen tekee kirjoitti:

        Sama täällä. Meillä naisilla lienee yleistä tämä 5 sekunnin "skannaus". Töissä tapasin vetävän miehen pari vuotta sitten ja 2 sekuntia riitti rakastumiseen. Rakastan häntä yhä... Hän ei minua - ainakaan vielä. Mutta pitää minusta paljon.

        Olen usein ihmetellyt, eivätkö miehet todellakaan huomaa tuota kemiaa, tai sen puuttumista? Sehän on sama kuin puuttuisi yksi aisti. Puuttuuko miehiltä tuo aisti, ovatko kaikki naiset heille samanveroisia?


    • Nicce45

      40 kpl ihmisiä on kuitenkin aika vähän, on epätodennäköistä että niin pienestä (vaikka toki ennakkoon esikarsitusta) joukosta löytyisi "se oikea".

      Varsinkin jos sinä tai karsintasi perusteella "haaviin jääneet" henkilöt ovat sellaisia joille ulkoisella olemuksella on normaali tai sitä suurempi merkitys. Netti on sellaisille henkilöille vähemmän suotuisa hakupaikka.

      • umpipuu

        Minä en ainakaan jaksaisi käydä edes 10 ihmisen kanssa missään kahvilatreffeillä lyhyen ajan sisällä, se oikea löytyy useimmita IRL:stä kun kulkee silmät auki. Tällä tavoin myös välttää turhapäiväiset kahvittelut. Umpi-introvertit ovat sitten erikseen.


    • Edellä oli jo muutama hyvä kommentti, joita komppaan vielä sen verran, että kemia ei ole jotain, mitä 'luodaan'. Kemia on jotain, jota kahden ihmisen välillä joko on tai ei ole. Onko se tuoksu/feromonit vai jotain muuta, sen saa tiedemiehet selvittää jos heitä kiinnostaa, minulle riittää että joidenkin ihmisten seurassa koen sitä, toisten en.

      • joku vaan

        Tuota kemiaa on todellakin tutkittu ja sen olemassa olo on selvääkin selvempi. Koska naisen on ollut tarkoituksellista löytää optimaalinen kumppani ja paras (siis perimältään) isäehdokas lapsilleen, on luonto äiti kehittänyt naisen hajuaistista tarkkaakin tarkemman apuvälineen valinnoilleen. Biologia vaikuttaa edelleenkin parinvalintaan, enemmän kuin järki tai käytännöllisyys.


      • jokuvaan210
        joku vaan kirjoitti:

        Tuota kemiaa on todellakin tutkittu ja sen olemassa olo on selvääkin selvempi. Koska naisen on ollut tarkoituksellista löytää optimaalinen kumppani ja paras (siis perimältään) isäehdokas lapsilleen, on luonto äiti kehittänyt naisen hajuaistista tarkkaakin tarkemman apuvälineen valinnoilleen. Biologia vaikuttaa edelleenkin parinvalintaan, enemmän kuin järki tai käytännöllisyys.

        ja tässä kohtaa kusahti kun ihminen keksi deodorantin


      • 5+17

        Feromoneja on myytävänä seksiliikkeissä joten kemiaa todellakin voi luoda.


    • +40mies

      Nainenhan ajattelee tunteella ja mies järjellä.
      Aika seksistinen ja seksiä sisältävä on tunnemaailma on näitten muutamien vastausten perusteellä.
      Kyllähän se pelimieheltä onnistuu vaikka asemanvessassa treffit mutta se tavallinen pulliainen saa tehdä töitä että saa sen rennon mukavan fiiliksen näille loisteputkien alle.
      Täällä samaan aikaan toitotetaan ettei pahemmin saisi seksistä vihjailla ja flirttailla tästä aiheesta mutta kun se on jo eräänlainen esileikki että se nainen tulee jo valmiikksi treffeille pikkuhousut märkänä...
      Ja eiku kaikki miehet mulkkukuvia lähetteleen niin onnistaa paremmin!

      Se mitä en ole kylläkään laskenut tähän 40 on puhtaat seksitreffit ja niitä olen saanut eri normisaiteilta ollessani 2v kokonaisuudessaan jkoska haistan ja maistankin ne a siinä suhteessa olen onnistunut enemmän kuin moni mies elämässään.

      Sitten on livenä ravintoloissa missä on se rennompi ilmapiiri lukematon määrä naisia tullut suoraan sanomaan "mennäänkö panemaan" mutta näillä mutta näillä asetelmilla ja lähtökohdilla ei luoda sitä todellista parisuhdetta.

      Se mitä tulen näihin 40 valikointiin ja heissä juuri haen vakampaa parisuhdetta niin minulla on muutama kriteeri ja ja toivomus mitä en tässä käy läpi mutta viesteissäni kyllä ja kun ne täytty niin lähden treffeille .
      Ja ne ei ole ulkonäkö tai ikä kun olen paljolti mennytkin oman ikäisten kanssa treffeille mutta sitten ei ollutkaan sitä kuuluisaa kemiaa...ehken pitäisikin kourasta rinnoista ja perseestä siellä kahvilassa ja näyttää sie vikiset mie vien niin johan sitä kemiaa löytyy!

      Se mitä nämä Kiinalaiset naureskelevat länsimaissa kun heillä on järjestettyjä avioliittoja ja sanovat että kun länsimaissa kattila laitetaan kuumalle liedelle (parisuhteissa) niin se palaakin helposti pohjaan kun heillä laitetaan kylmälle liedelle ja lämpiää hitaasti niin onko nämä miljardi Kiinalaista niin väärässä ja onettoman surkeita ja ikäviäkin avioliitoja täynnä.
      Täällä nämä suhteet kestää sen kaksviikkoa kun tunnepuolella mennään ja sitten palaa pohjaan...

      • naisvihaa?

        Olet naisiin katkeroitunut, se näkyy ja sen aistii.. siksi ne rakkauden ja intohimon kemiat eivät pääse kanssasi syntymään..


      • oikeenlaista kemiaa

        Selvästikään et ymmärrä, mitä oikeenlainen kemia tarkoittaa. Ei tarvitse käydä rintoihin kiinni (todella törkeää) sen kemian tunteakseen eikä sulla tarvitse mitään mersua olla alla. Ei sun tarvitse olla hyvännäköinen eikä sun tarvitse olla rikas.

        Sun kannattaisi joskus ihan vaan mennä ihmisten pariin. Lähestyä naisia livenä, ei netissä. Jos joku saa sukat pyörimään sun jaloissa heti ensitapaamisella, niin tiedät mitä se kemia on.


      • 1112

        Kemia ei ole vihjailuja, kourimista ja törkykuvien lähettelyä. Se on positiivinen ja intensiivinen tunne, joka syntyy kun kaksi ihmistä kohtaa. Siihen riittää katsekontakti. Mitään pelaamista ja alistamista ei kuvioon vaadita, saati kaivata.

        Nettideittailu on työlästä kaikille. Siinä mennään ikäänkuin takapuoli edellä puuhun.
        Vasta tavatessa voi todeta, onko kyseessä sellainen ihminen, jonka kanssa yhtään synkkaa. Siksi olen siirtynyt pitkästä esivalmistelusta pikatreffeihin. Tavataan pikaisesti kahvilla jossain ja kaikkien osapuolien aikaa säästyy, jollei olla samalta planeetalta. Samalla voi itse ottaa asiat vähän rennommin eikä tarvitse pingottaa.


      • Joo!
        oikeenlaista kemiaa kirjoitti:

        Selvästikään et ymmärrä, mitä oikeenlainen kemia tarkoittaa. Ei tarvitse käydä rintoihin kiinni (todella törkeää) sen kemian tunteakseen eikä sulla tarvitse mitään mersua olla alla. Ei sun tarvitse olla hyvännäköinen eikä sun tarvitse olla rikas.

        Sun kannattaisi joskus ihan vaan mennä ihmisten pariin. Lähestyä naisia livenä, ei netissä. Jos joku saa sukat pyörimään sun jaloissa heti ensitapaamisella, niin tiedät mitä se kemia on.

        Ei, ei tarvitse olla törkeän päällkäyvä eikä omistaa mersua tai olla hyvännäköinen tai edes rikas.

        Kuitenkin - Edes joku noista, puhumattakaan kaikista, helpottaa kyllä kummasti.


      • Ei tule treffejä!

        Ajattelen järjellä, tampio! ;-D

        T:Nainen


      • mersumaan
        Joo! kirjoitti:

        Ei, ei tarvitse olla törkeän päällkäyvä eikä omistaa mersua tai olla hyvännäköinen tai edes rikas.

        Kuitenkin - Edes joku noista, puhumattakaan kaikista, helpottaa kyllä kummasti.

        Mersu on oikeasti huono sijoitus!


      • atm.

        No et varmaan ole keskimääräistä enemmän seksiä saanut. Jos ei ole kemiaa naisten kanssa niin tuskin silloin saa edes seksiä.


    • nainen -66

      Hei aloittaja !

      Älä ota deittailua niin vakavasti. Lähde tapaamaan naista sillä mielellä, että lähdet tapaamaan uutta ihmistä. Älä ota muukasi fiilistä uudesta parisuhteesta.

      Itse kävin todellakin useilla treffeillä. Joskus kävi niin, ettei kummallakaan ollut mitään fiiliksiä toista kohtaan, joskus jompi kumpi vain tykkäsi, ettei onnistu. Tämä on aikuisten leikkiä !

      Nykyisen mieheni kanssa kävi niin, että minä olin se aktiivinen osapuoli esittämään, että tykkään hänestä. Hän ei kuulemma "uskaltanut" sitä näyttää. Siksi ensimmäinen tapaaminen keski useita tunteja, koska viihdyimme toistemme seurassa :) Teimmekin heti seuraavaksi päiväksi uudet tärskyt ;;)) Ja siitä se lähti. Koskaan ei voi tietää.

    • ruma mies.

      Kerran menin kahville yhden naisen kanssa niin se heitti kahvit mun päälle. En sanonut sille mitään törkeää enkä muuta. Se sanos että olen ruma ällöttävä ja heitti kahvit päälleni. Eipä tarvii koskaan enää treffeille mennä kun naiset on idiootteja.

      • 1112

        Sulla on kyllä käynyt huono tuuri. Huonoja kokemuksia on meillä kaikilla. Pessimismi ei tuo sinulle mitään hyvää.


    • 17+16

      Itse en ekoilla treffeillä syttynyt mieheen ollenkaan mutta mies oli sitkeä ja ajattelin ettei se nyt mitään ota jollei annakaan jos lähden vielä hänen kanssaan toisille treffeille. Ja kyllä kannatti, se syttyi siinä - aloin katselemaan miestä aivan uusin silmin ja onneksi.

    • 6+18

      Aikalailla samallaisia kokemuksia kun aloittajalla. Ja jos joku sanoo että näkee 5sekunnissa onko sitä kemiaa tarkottaa ihan suoraan ulkonäköön tai siihen miten isolla mersulla ajat :) Ihan uteliaosuuttani kysyisin aloittajalta onko nämä naiset jotka puhuvat kemiasta niin onko ne naiset narisseet siitä kuinka edeliset miehet ovat olleet juoppoja tai pettäneet . Itse olen ainakin kuullut niistä jokaiselta naiselta jonka kanssa olen käynyt rehveillä ja homma kaatunut kemiaan.

      • 2 + 4

        Et sinäkään koe vetovoimaa joka akkaan joka mersulla ajaa, kamoon. Ei se niin yksinkertaista ole vaan alitajuinen tunnetason asia jolle ei mitään mahda.


      • 65498

        mersu on se yleisin kemian tappaja, turhamaiset ihmiset kun ovat niin turn-off ettei mitään kemia voi syttyä millään


      • ttet
        65498 kirjoitti:

        mersu on se yleisin kemian tappaja, turhamaiset ihmiset kun ovat niin turn-off ettei mitään kemia voi syttyä millään

        Mersu on kuule nykyään aivan kansanauto - ainakin ne vanhat w124 koppaiset. Jos sellaisen omistajaa joku ajattelee turhamaiseksi niin huh huh.


    • Tsemppiä!

      Kyse on vetovoimasta. Ilmeisesti kohdallasi sitä ei ole ollut riittävästi. Se on ihan se ja sama missä tavataan. Jos toinen ei riittävästi miellytä, no can do. Ei siinä toisetkaan treffit auta...

      Onnea matkaan!!!

    • fefeiourer83

      40miehen toinen kommentti tähän ketjuun kertoi täydellisesti miksi naiset eivät ole kiinnostuneet hänestä. Mies joka on noin täynnä halveksuntaa naisia kohtaan ei taatusti löydä naisista seuraa.

    • nainen 40 plus

      Minulle kyllä toimisi paremmin hieman tunnelmallisempi ympäristö ja jos mies olisi innokas ja sitkeä, kuten joku täällä jo kirjoitti. Uskon että kemiaakin saattaisi löytyä pikkuhiljaa, vaikkei ekalla kerralla menisikään heti jalat alta, mutta se vaatisi että mies on tosi fiksu ja mukava. Käyhän sitä normielämässäkin sellaista, että esimerkiksi pitkään tunnettu työkaveri alkaa yhtäkkiä kiinnostaa sillä silmällä.
      Voisiko aloittajasta kuitenkin paistaa läpi jotain sellaista, että naiset vetäytyy takavasemmalle kemioihin vedoten. Tai sitten ei vaan ole sitä oikeaa vielä tullut vastaan :)

    • 7+5

      Minä luulen että treffisivujen kautta käydyissä rehveissä on suurin syy kun kemiaa ei normi miehen kanssa synny on se että naiset ei osaa kunnolla keskittyä kun uusi ehdokas on jo mielessä ja todennäköisesti monet treffit sovittu jo muiden kanssa. Paras peluri voittaa. Ja ekoilla treffeillä voi toinen olla vaikka niin kokematon ettei käytös ole normaalia ja parhaat puolet jää kokematta. Minun mielestäni ois hyvä kerralla keskittyä yhteen ihmiseen ja käydä parit treffit jos muuten juttu luistaa. Minulle kävi niin yhde naisen kanssa niin että ekoilla rehveillä ei ollut sitä kemiaa vaikka oli niin hauskaa että nainen kusi housuisinsa. Nainen ilmoitti silloin ettei tuntenut sitä kemias . Mutta pari viikon päästä siitä nähtiin motonetin kassalla ja jostain syystä silloin oli sitä kemiaa ja ollaan kuljettu yhdessä siitä lähtien. Naisen mieli on aika erikoinen ja taitaa sillä kuukausi kierrolla myös olla vaikutusta siihen kemiaan. Ohan ne eläimilläkin kiima ajat.

    • 2+18

      Ompas joku muukin mies tajunut milloin sitä kemiaa on. Mulla on ollut ja monella muullakin onnistujalla on semmonen taktiikka että vaikean naisen kanssa pitää viestitellä pari kolme kuukautta pehmosia ja seurata mihin aikaan kuukaudessa naisen viestien laatu muuttuu . Tarkka mies huomaa. Ja sen mukaan ajoittaa sit oikeaan ajankohtaan treffit ja kemiaa löytyy takuulla! Kunnon peluri näkee jo naisten jalkojen asennosta milloin kannattaa yrittää.

    • hitaasti syttyvä...

      Oma nettitreffikokemukseni on myös sellainen että ekat treffit tuntui menevän ihan pieleen...kumpikin jännitti, eikä jutustelu ollut mitenkään luonnolista. Oltiin kuitenkin viestitelty pitkään ennen tapamista ja kumpikin halusi vielä tavata uudelleen... tuosta tapaamisesta on kohta 1,5v ja edelleen tapaillaan tiiviisti :-)
      jos ei silloin ollut kemiaa niin nyt kyllä senkin edestä...

    • 1+11

      Todennäköisesti kun se kemia syttyy myöhemmin se silloin kestääkin. Mutta harvslta naiselta saa niitä toisia treffejä kun uudet on jo sovittu muiden kanssa.

      • Vikaa siis sussa

        Johtuukohan siitä, ettei sä kiinnosta sitä naista tarpeeksi. Olisikohan silloin syytä katsoa peiliin?


    • 12+5

      Reilun kolmenkympin iässä kemia vaatii aikaa. Minä tapasin miehen myös netissä. Keskustelimme viestien kautta kuukausia ennen kuin tapasimme. Ensimmäisillä treffeillä ei oikein tuntunut mitään vetoa. Mutta kuitenkin päätimme olla kavereita ja olla yhteydessä. Aikamme tapailtiin muuten vaan ilman mitään taka ajatuksia. Ja aika teki tehtävänsä. Se tuli viiveellä ja silloin kun sitä vähiten odotti. Miehethän aina helppoja. Mutta vanhemman naisen kannattaa alkuun käyttää järkeä tunteiden sijaan
      Ajan kanssa se kemia löytyy. Ne on vaan valitettevan usei niitä jännä miehiä jos sitä kemiaa on ensi näkemällä.

      • Viimeinen lause sai hieman epäilemään kirjoittajan todellista sukupuolta ;)


    • mijäs

      Ai senkö takia kyseenalaistat tunnettuna mies vihaajana helka kun nainenkin saattaa kirjoituksissaan tuoda esillle jännämiehet ja pelimiehet kun olette kuitenkin tietoisia näistä?!

      • Ahhah ahhahah

        Höpsistä, sinun kirjoitukset kyllä tuntee tyylistä. Turhaan yrität hämätä. Jännämies on sinkut-palstan "luomus".


    • 14+17

      Taitaa helka olla vaan kateellinen kun muilla on löytynyt kemiaa.

    • m76..

      Oma nykyinen kumppanini kertoi minulle, kun kysyin asiasta, että hän ihastui ja heittäytyi syliini, koska olin huomaavainen, kun saatoin hänet kotiinsa toisten treffien jälkeen.

      Meillä oli hyvä ilta minun luonani, laitoin ruokaa ja katseltiin eräs tietty elokuva. Sen jälkene juteltiin pitkään ja lopulta saatoin hänet kotiinsa, ja lopulta hän siellä perillä suuteli minua. Ihan vain koska koki että otin hänet huomioon kokonaan, ja hänellä oli hyvä olo siitä.

      Ja sitten kolmannet treffit päätyivät hänen luokseen yökylään.

      Jokainen tapaus on varmasti erilainen, eikä mitään yksittäistä ihmetekoa ole, millä naisen voi kellistää, mutta itse olen huomannut että kun keskityn toiseen täysillä, ja kokonaan, niin siitä ei ainakaan haittaa ole.

    • 5+2

      Voihan niitä treffejä olla useammat sovittuna tuleville päiville, ne voi perua jos jonkun kanssa kolahtaa. Näin minä tein.

      Peruin kahdet treffit ja yhden konserttiin menon (olin maksanut 60 euron lipun, sanoin että anna jollekin toiselle) kun huomasin että nyt tätä tyttöä viedään ;)

      Miehillä on niin saamarin huono itsetunto. Jos heti ei nappaa, mietitään että pitäisi olla komeampi ja pitäisi olla mersu ja pitäisi olla pitempi jne ja naiset katsoo vaan ulkonäköön ja on nirsoja. Kun miehet ei tajua, että kaikkien kanssa EI natsaa, Uutta vaan treffeille, kuukausia ei todellakaan kirjoitella, silloin nopeat vie ne parhaat päältä.

      Pitää vaan olla rohkea ja kirjoittakaa tekin ja sopikaa tekin monet treffit - mikä estää. Ei kannata ottaa jotain naista niin vakavasti kun ei ole edes vielä kertaakaan treffattu.

      • mies..

        Siinä on vaan se ongelma että miesten on vaikea saada yksiäkään treffejä sovittua niin mites treffailet monia?


    • Aikuinen mies

      Ketjun aloittaja on oikeassa. Treffien pitää olla toiminnallisia, eikä mitään 5sek pitkiä kahvikuppijuttuja. Nämä 5sek naiset ovat nimittäin saattaneet varata useat treffit samalle illalle..

      Muistelen nyt parhaita treffipaikkaja. Ykkönen on ehdottomasti grillausretki Nuuksioon (2 krt), noin kuuden tunnin kävelylenkit, jossa toki saa istua välillä vaikka kahville tai oluelle (useita kertoja), asuntonäyttökierros (minulle hankkimassa, 5 tuntia),sisustussuunnitteluoluet (taas minulle 6 h), ,minigolf (useita kertoja), keilaus (useita kertoja), tennis, kadunvarsi (useita), elokuva (huono), ja sitten lukematon määrä niitä kahveja ...

      Treffien pitääkin kestää! Ei saa asettaa etukäteen loppumisaikaa. Nuo Nuuksio- tai Suomenlinnatyyppiset ovat tietysti sellaisia, että että sieltä ei sitten pääsekään heti pois. Toisaalta - jos ehdottaa tällaista, niin sitten Nainen tajuaa, että nämä eivät ole pikatreffit.

      Kohta joku alkaa kauhistelemaan, että ei saa mennä metsään ekoilla treffeillä, eikä saareen tai muuhun pelottavaan paikkaan. Kyllä vaan saa mennä. Pitää vain katsoa, että kenen kanssa menee. Tämänkaltaiset treffit on parhaita. Kahvit kamalia. Käyttäkää miehet (ja naisetkin) mielikuvitusta, niin treffin vastapuoli pitää teitä ainakin mielikuvitusta omaavina.

      • kahvittelija564

        Jos seura on kiinnostava niin kahveilla voi viipyä jopa 4 tuntia :)


      • Aikuinen mies
        kahvittelija564 kirjoitti:

        Jos seura on kiinnostava niin kahveilla voi viipyä jopa 4 tuntia :)

        Niin voikin ja pitääkin viipyä, jos on molemminpuolista kiinnostusta. Itse olen kuitenkin noista "kemioista" sitä mieltä, että vasta noin tunnin kuluttua alkaa jotenkin tuntea toista, arvoja, miellyttävyyttä ja mahdollista yhteensopivuutta. Se alku on yleensä sellaista muodollista.

        Tämän takia onkin karmeaa luettavaa, että joku sanoo tajuavansa alle 5 sekunnin sisään, että tuleeko tästä mitään. Ensivaikutelma tulee reilusti alle sekunnissa, mutta tutustuminen kestää paljon kauemmin, ja se ensivaikutelma saattaa osoittautua ihan vääräksi - molemmilla.


    • 21+12

      Kävin ehkä 15 kahvi treffeillä. Kiinnostusta syntyi vain 3 mieheen... kyllä, kaikki 3 olivat pelimiehiä, joten jatkoja ei tullut.

    • 13+2

      Jos joku nainen kehuu viidessä sekunnissa tietävänsä onko kemiaa ja toimiiko suhde. Se ei perustu muuhun ulkonäköön ja rahaan . Siinä ajassa ei kerkii toisesta arvioida tapoja ja arvoja .

      • 2+1

        Tapoja näkee jo siinä miten ihminen tervehtii, katsoo, huomioi naista. Arvioin 5min sisällä, tuleeko miehen kanssa mitään. Nainen ei tarvi myös paljonkaan aikaa sanomaan synnyttäiskö kyseiselle miehelle lapsia. Ei siihen tavita 5v yhdessäoloa, ja jos nainen on silloinkin epävarma niin mies on vain sellainen "kunhan on joku".


      • 1+1

        Kemiat toimii myös silloin kun esim uudessa työpaikassa tutustutaan uusiin työkavereihin. Seksistä, ulkonäöstä ja rahasta ei mitenkään ole silloinkaan kyse, kun ensikohtaamisista jo tietää että kenen kanssa tulee ystävystymään syvemmin. Se on sitä kemiaa myös.


    • +40mies

      Kommentoidaas Ap:nä vaikka alkaa olla aika kulunut aihe.
      Se että en ole mitään fanaattisen verenmaku suussa netissä vaan asenteella mahdollisuus ja tälläkin viikolla on 3treffit takana ja samaa rataa ovat menneet mutta kuitenkin "poikamaisen" innostuneesti ja inolla menenkin treffeille ja näytänkin sen vaikka aika rutinoitunut olen.

      Se mitä ihmetten tässäkin keskustelussa että päätös tehdään sillä 5s-5min. sisällä onko jatkoja ja tiedän kyllä tasan tarkkaan miten tärkeät ne ensimmäiset sekunnit ovat mutta tässä jyllää se ulkonäkö seikka mikä monella naisella kuin naisella merkkaa niinkuin ilmaisin että kun se turpavärkki ei ole mitään Clooneyn tasoa ja ikääkin on tullut mutta eipä se treffikaverikkaan ole mikään siloposkinen kimmoisa nuori "pimu" ja kuvatkin olen lähettänyt ja mitään "nuorekkuus" juttuja en ole kirjoittanut mutta millään tavalla katkera en ole vaan elän tässä ja nyt.
      Tietty vaikuttaahan se ihmisen kokonaisuus, käyttäyminen ja on sinut itsensä kanssa ja itsekkin olen aika hyvä lukemaan toista että on jo hyvä ihminen kun se työelämä ja elämä muutenkin on kouluttanut minut siihen.
      Näitä asioita jo käyn viesteissäni läpi ennen treffejä ja osaan kyllä lukea rivienkin välistä.

      Se mitä joku/jotkut tuo tuolla että olen joku naisvihaaja ja negatiivinen asenne naisiin niin sekö vaikuttaa että kun en ajattele feminiinisen naismaisesti vaan maskuliinisen ja joidenkin mielestä sovinistisestikkin ja en kannata täydellistä tasa-arvoakaan ja se juuri monesti vetoaa juuri naisiin itsessäni kun koska eivät hae mitään naismaisesti ajattelevaan miestä.
      Tietty olemme erilailla monesti (ei yleistäen) elämän tavoiltaan ja muutenkin ajattelevia niin naiset kuin miehetkin ja se jo vetää meitä puoleensa.
      Siksipä aloituksellani kysyinkin että mikä on vaikutus jo tuolla pelkällä treffipaikalla kahviloissa ´ja selkeän vastauksen olen saanutkin.
      Itse en ole viitsinyt järjestää kaikille "metsäretkiä nuuksioon" koska naiset hakuaa sen julkisenpaikan vaan joillekkin vähän vastaavia ja todella minua kiinnostaville ja kun jos näille kaikille kokonaisuudessaan 60-70 naiselle olisin järjestänyt "toinintapäivän" tuon kahvittelun sijaan niin minulla olisi mennyt ikä ja terveys kun on muutakin elämää mutta tuo on yksinkertaisempi ja helpompi tapa tutustua loisteputkien alla.
      Kyllä se on minullakin tuo feminiininen herkkäpuoli kun ne iänikuiset pakit treffien jälkeen koville ottaa...

      Se mitä noihin pakkeihin tulee niin osaan kyllä lukea ne harhailevat katseet ja olen jopa tavannut parit itsekseen jopa viheltelijät niin sen verran osaan lukea mutta enemmistö on ollut ihan mukavia ja rentojakin treffejä kun on päästy sen alkujännityksen jälkeen...mutta vastauksena olen saanut ei ehken kemian puutetta vaan ennemminkin se jokin puuttuu.

      Ja niinkuin joku tuolla aikaisemmin kirjoitti kun se tunne ei heti tullut niin vähän vastaavia latistaviakin vastauksia olen saanut ettei tässä nyt kauhean tunteiden paloa ollut mutta katotaan nyt...niin se ei todellakaan innosta ja kannusta ettei edes näyteltyä ollut... ja itse en ala pommittamaan viesteilläni ja "metsästämään" naista kovin kauan kun siihen tarvitaan molempien halu ja tahtotila ja kun toisella ei ole aikaa monesti kun ne kaiken maailman "kissanristiäiset" kiinnostaa enemmän.

      Se mikä KIITOS netinnaisille pitää lopuksi sanoa vaikka kuinka heitä syytetään aloitteettomuudesta niin minun kohdallani naiset ovat olleet monesti niitä aloiteviestin tekijöitä mutta minä olen sitten se treffien aloitteentekijä.

    • Ön käffettä

      Kyl käffe treffit sää pitää jös hälyää.

    • Ön treffejä

      Näisen sää tävätä missä vään jös hälyää

      • Systemi sekin

        Muistan ikuisesti ensimmäiset treffini jotka olivat todella onnistuneet.
        Kaveri pyysi saavansa tavata minut ravintolassa ja myönnyin mikäli ei sada.
        Sinä iltana satoi ja myöhemmin sainkin lukea lehdestä että kaveri oli naimisissa.


      • Ön näisiä
        Systemi sekin kirjoitti:

        Muistan ikuisesti ensimmäiset treffini jotka olivat todella onnistuneet.
        Kaveri pyysi saavansa tavata minut ravintolassa ja myönnyin mikäli ei sada.
        Sinä iltana satoi ja myöhemmin sainkin lukea lehdestä että kaveri oli naimisissa.

        Käverit sääkäydä vieräillä jös hälyää


    • saunamajuri 50

      Sauna paras treffi paikka, oon monilla ensi treffeillä mennyt heti naisen kanssa saunaan.

      • nocoffeeplz

        . JO SE ASETELMA ETTÄ TULLAAN KAHVITTELEMAAN TIETOISENA SIITÄ, ETTÄ SE ON ERÄÄNLAINEN ARVIOINTI JA TENTTAUSTILAISUUS ON KAIKKEA MUUTA KUIN LUONTEVA. NIINPÄ IHMINEN ON SILLOIN KAIKKEA MUUTA KUIN OMA ITSENSÄ JA MITEN VOISI OLLA MUUTAKAAN ? JA MITEN IHMEESSÄ JOKU VOISI TEHDÄ " LUONNEANALYYSIN " TOISESTA IHMISESTÄ VIIDENTOISTA MINUUTIN TAI PUOLEN TUNNIN KESKUSTELUN ERUSTEELLA ? PELKKÄÄ TEATTERIA, JOTA PAREMPI JUONI ON KAUNIISSA JA ROHKEISSAKIN. JOTEN TÄMÄ OLI VARMASTI RIITTÄVÄ PERUSTELU SIIHEN MIKSI KIELTÄYTYÄ KAHVITTELUKUTSUSTA. ( ja jos tämän kerrot naiselle niin muista että hän ei sitä ymmärrä, koska kiinnittää vain huomion siihen että kirjoitit sen isoilla eli " huusit " hänelle ja itse pointti jää valitettavasti em.syystä hämärän peittoon...)


      • ,.,.,.,.,...,
        nocoffeeplz kirjoitti:

        . JO SE ASETELMA ETTÄ TULLAAN KAHVITTELEMAAN TIETOISENA SIITÄ, ETTÄ SE ON ERÄÄNLAINEN ARVIOINTI JA TENTTAUSTILAISUUS ON KAIKKEA MUUTA KUIN LUONTEVA. NIINPÄ IHMINEN ON SILLOIN KAIKKEA MUUTA KUIN OMA ITSENSÄ JA MITEN VOISI OLLA MUUTAKAAN ? JA MITEN IHMEESSÄ JOKU VOISI TEHDÄ " LUONNEANALYYSIN " TOISESTA IHMISESTÄ VIIDENTOISTA MINUUTIN TAI PUOLEN TUNNIN KESKUSTELUN ERUSTEELLA ? PELKKÄÄ TEATTERIA, JOTA PAREMPI JUONI ON KAUNIISSA JA ROHKEISSAKIN. JOTEN TÄMÄ OLI VARMASTI RIITTÄVÄ PERUSTELU SIIHEN MIKSI KIELTÄYTYÄ KAHVITTELUKUTSUSTA. ( ja jos tämän kerrot naiselle niin muista että hän ei sitä ymmärrä, koska kiinnittää vain huomion siihen että kirjoitit sen isoilla eli " huusit " hänelle ja itse pointti jää valitettavasti em.syystä hämärän peittoon...)

        Saunassa ei kannata papan huutaa, voi saada sydärin.


    • +40mies

      Ohoh aloitukseni on päässyt etusivulle mutta joku käyttää nyt minun 40mies nimerkkiä etta se kaikki sota ei ole minun kirjoittamaani että ottakaas huomioon seuraavat,

    • Mies Sastamalasta

      Erotiikkakauppa on oiva tapa olla treffeillä, saa samalla katsella vinkkejä loppuiltaa varten. Toinen vois olla lampola, mukavan hämyinen ja villainen pleissi.

    • ...

      Joten tulee mieleen, kun miehet valittaa, ettei tiedä, mitä kemia on, että eikö kukaan mies ole koskaan ihastunut? Ilmeisesti sitten ei.

    • Kunhan ihmettelen

      Mistä ihmeestä tuo treffimania? Eikö toiseen voi tutustua muutenkin? Omituisen kaavamaista elämää nykyään.

    • 19+16

      Entäs yleisö treffipaikalla? Tietenkin naisilla on syynsä sopia ensitapaaminen julkiselle paikalle, mutta.. Nykyisen vaimoni ensitreffeillä kemiat kohtasivat, vaikka oloni oli kuten aloittajalla, selkä suorana sanoja suussa pyöritellen. Lisävaikeutena
      oli minulle kutsumaton, mutta ilmeisesti jotenkin sanan kohtaamisesta saanut mieshenkilö viereisessä pöydässä, jolla oli myös kommentteja. Hän ei ollut mikään tulevan vaimoni entinen, mutta tiesi minun henkilöhistoriani rumimmat puolet liioitellen. Mikään pahantekijä en ole, mutta kohtaaminen olisi voinut päättyä tulevan vaimoni kanssa toisinkin. Onneksi tuleva vaimoni ei kaikkea kuullut, tai jos kuuli, ei välittänyt. Itse olisin sopinut kohtaamisen järvenrantapolulle tai muuten hiljaisemmalle paikalle. Tätä tapausta ennen tapasin tuntemattomia naisia heidän asunnoissaan ja aina päästivät asuntoonsa, kun kohtaaminen oli sovittu puhelimessa ennakkoon.

    • Voi hyvänen aika

      40 treffit, olet siis koukuttunut aina uusiin ja uusiin tapaamisiin. MILLAISTA seuraa oikein olet vailla, tuskin ainakaan tosimielellä?

      Jos kerrot seuraavalle ehdokkaallesi, että olet jo käynyt noin monilla treffeillä ei yksikään itseään arvostava nainen suostu tuollaisen sarjan 41. treffikumppaniksi.

      Oletkohan väärin perustein liikkeellä? Olet jo tuhlannut melkoisen monen naisen aikaa, vaikka muuta väititkin. Sanoistasi saa sellaisen käsityksen, että sinussa ei ole mitään vikaa, naiset vain valitsevat väärin esim. juuri kahvilan. Kukaan ei halua tavata toista pienen "hiprakan" merkeissä. Kannattaa hieman miettiä motiivejaan.

      • 10 + 10

        Mitä sillä on väliä, vaikka olisi treffi numero 1041? Jos olet se oikea niin olet se oikea riippumatta siitä vuoronumerosta. Jo stuon etukäteen tietäisi niin ei kai sitä tarvitsisi kuin yksillä treffeillä käydäkään. Ei se järjestys ole mikään arvojärjestys, vaan sattumankauppaa, koettakaa nyt se ymmärtää. Turha siitä on loukkaantua.


    • hyväsen ajalle

      Juurihan tuolla joku kirjoitti että 40 on pieni otos.
      Jos aloittaja ilmoitaa että näitten 40 joukossa olisi ollut vähintään puolet häntä kiinnostavia mutta naisille ei vain kelvannut.
      Tuolla on monta naista jotka ovat käyneet jopa 200 treffillä ja nämäkö mainostaa sitten että olet 201.
      Nainen se on joka monesti päättää onko ne mahdolliset toiset treffit niin voi kysyä eikö tästä joukosta siteen löytynyt kelvollista kun nainen kuin nainen melkein saa seuraa kun omalla tasollaan pysyy mutta ovat sitten vuostolkulla netissä.

    • n35-

      En halua toiminnallisia treffejä. Mutten välttämättä kahvilaa jossa on loisteputket. :D

    • kahvia ja pullaa...

      Olen vajaa 50v nainen ja käynyt kuluneen vuosen aikana varmaan 20 kahvilatreffillä...itse pidän kahvikupillisen juomista ja jutustelua ihan ok tapana tavata ekan kerran...kyllä sitä toisesta huomaan aika pian onko itse hänelle mieluinen ja toisaalta näkee että onmo mies sellainen jonka kanssa vois tapailla enmmänkin.
      Pari pidempää suhdetta näistä syntyi...ja toinen siis jatkuu edelleen...

    • sss-ri

      Mie en osaa sanoa ekoilla treffeillä että onko jatkoa vai ei. Mieluusti tapaan uudelleen ja eri paikassa. Kahviloista en tykkää. Mieluummin vaikk akahvit termariin ja jonnekin muualle :)

    • Laborantti-Antti

      Kannattaa järkätä treffipaikaksi joku kemianlaboratorio niin ainakin kemiat kohtaa ja suhde tulee olemaan kemian kannalta ihan hyvä.

    • Tserppi

      Aina voi kysyä itse missä toinen haluaisi tavata ja ehdottaa myös itse sitä mieluisinta tapaamispaikkaa. Mutta kuka jääkylmässä pakkasessa talviaikaan haluaa seisoa ja jutella kun kahvilassa olisi lämpimämpää istua lämmintä kahvia juoden? Jokin amerikkalaistutkimus taisi joskus sanoa, että ensitreffeillä kannattaa mennä ravintolaan syömään, jos oikein muistan. Saa korjata, jos joku tietää tuosta paremmin. :)

    • Kemian maisteri

      Itse olen opiskellut kemiaa yliopistossa enkä naisissa käyden. Kokemukseni mukaan kemiasta kannattaa keskustella toisen kemistin kanssa ja mieluummin ei kahvilassa.

    • runesacep

      mun mielest treffipaikka on ku nainen kattoo kun sä pelaat.

    • Ei jaksa.

      Olen myös n. 40-vuotias mies, mutta otos on kyllä paljon pienempi kuin ikävuodet viim. puolen vuosikymmenen aikana. Itse en usko treffipaikan vaikuttavan, kyllä kaikki ihmisten seurusteluun tarkoitetut sijainnit ovat siihen jollain tyylillä tehty. Mutta se kemia..

      a) Naiset, jos ei kiinnosta tekstitsekään, niin olkaa ystävälliset ja jättäkää tapaamatta. Säästyy aikaa kaikilta.

      b) Tiedämme kaikki, että naisille nettitreffailu on äärimmäisen paljon helpompaa kuin miehille johtuen jo siitä, että tarjokkaita on todella paljon. Mutta kollektiivisesti jatkaa miesten haukkumista jostain epäolennaisesta on tyylitöntä. Ottakaa seuraava ja lopettakaa valittaminen.

    • näilläeväillä

      Munsta olis ihana treffipaikka puisto tai kallio tai ranta, kun mies sanoo ottavansa termariin kahvit ja pullaa ja omatekoiset makkaraleivät. kaikki keinotekoinen pois. Ainakin parempaa kuin loisteputkien alla ällönmakeaa leivosta syöden. Siinä termoskahvia juodessa voi puhua elokuvista ja sopia että vuokrataan joku hyvä leffa ja katsotaan se miehen kämpillä punaviinin kera seuraavana perjantaina. Eikä hirveä kiire sänkyyn vaan ensin opitaan nauramaan yhdessä ja syömään sitä makkaraleipää ja katselemaan maailman menoa. :))

    • Varovaisuutta

      Parempi sopia treffit kahvilaankin kuin jonkun ventovieraan kotiin raiskattavaksi ja tapettavaksi!!!

      Yleinen paikka ja ihmisten ilmoilla pitää olla. Turha sinisilmäisyys treffailusta pois, koska päällepäin ei psykopaattisuus näy!!!

    • HuumorintajuinenM1A2

      En ole tainnut ikinä sopia treffejä mihinkään paikkaan. Sovittu joku paikka missä tavataan (yleensä naisen kotiovi, koska olen mennyt autolla) ja sit yhdessä päätetty minne mennään. Em. koskee ainoastaan nettitreffejä, sillä livetreffit on yleensä sovittu samaksi illaksi, paitsi jos on tavattu juhlissa niin seuraavaksi päiväksi.
      Kuka sopis treffejä, jos toinen ei kiinnostaisi? Ehkä ainoastaan siinä tapauksessa, että toisella olis netissä ollut todella valheellinen valokuva! Onneksi jo 10 vuotta ollut mahdollisuuteen nähdä toinen videona, samalla kuin juttelee netissä.
      Kuullostaa siltä, että kaksi tuntematonta sopii treffit: "Nähdään Ursulassa huomenna kello 18 ja mulla on neilikka rinnassa"
      Toki silloin pettyy, koska ei ole edes aihetta tuollaisiin 80-luvun sokkotreffeihin.
      Mutta jaksoin lukea koko viestiketjun läpi, nauroin todella monta kertaa, joskus melkein itkin, yksikään viesti ei jättänyt kylmäksi, ainoa mitä toivoin koko lukemisen ajan, että olisi ollut edes yksi älykäs ihminen kommentoimassa.
      Jatkakaa poustaamista, te olette minulle kerran viikossa elämäni paras vitsi.

      • Katrinchen

        Aha.... susta toivottavasti kaikki pysyy loitolla, kun oot noin röyhkee.... "edes yksi älykäs ihminen" sinun lisäksesi siis.


    • hyvä idea!

      Kannatta lukea peruskoulun kemian kirjaa, sieltä saa hyviä vinkkejä, joita voi soveltaa treffeillä.

      • Katrinchen

        hmmm? anna yks esimerkki!


    • tsootskluuni

      "en olekkaan sen George Clooneyn näköinen"

      Vastasit itse kysymykseesi. Et ole George Clooneyn näköinen, eikä sinulla kaiketi ole George Clooneyn rahojakaan. Tapaamaasi naiset kävivät vain tarkistamassa tilanteen.

    • N28

      Mäkin sovin aina aikanaan nettitreffit kahviloihin eikä minua ainakaan haitannut ne puitteet yhtään. Jos kiinnosti niin kiinnosti, jos ei niin ei. Kyllä sen hyvin pian huomaa. Tosin itse lähdin noille kahvitreffeille usein todella ex-tempore meiningillä niin ettei jutustelua ollut takana ehkä muutamaa viestiä enempää. Silloin olin sinkku ja menojalka vipatti niin mikäs siinä. Useat treffit johtivat lyhyisiin suhteisiin, mutta koska en ole turhan ronkeli, hyppään suhteeseen ja vasta siinä seurustelessa huomaan ne asiat mitkä mättää (toisen rasistisuus, aggressiivisuutena minuun purkautuvat itsetunto-ongelmat ym.). Yleensä ne ensitreffit venähtivät pitkiksi, juteltiin ensin kahvilassa monta tuntia, sitten kävelyllä, sitten saatettiin vielä mennä jommankumman kotiin jatkamaan juttua jos siltä tuntui. Joskus lipsahti seksinkin puolelle heti ekoilla treffeillä koska olin aika puutteessa niihin aikoihin.

      Ei kahvila ole minusta yhtään huono paikka ekoille nettitreffeille. Se on turvallinen, julkinen paikka tavata. Ne seuraavat treffit (jos sellaisia tulee) voivat sitten olla jotain romanttisempaa piknikkiä, museota tai kävelyä. Tai kyllä yhdet mun ensitreffit nettimiehen kanssa oli linturetkelle, mutta sekin oli sellainen järjestetty missä oli paljon ihmisiä - ihan jo turvallisuuden vuoksi kun tuntemattomasta henkilöstä kuitenkin on kyse.

      Täytyy tunnustaa että jätin kyllä raatoja jälkeeni tuon nettitreffailuni aikana. Miehet olivat tosi hämmentyneitä kun ensin hyppäsin suhteeseen ja sitten muutaman viikon tai kuukauden jälkeen totesin että eihän tästä mitään tulekaan. Mutta halusin kokeilla, antaa mahdollisuuden. Heille jäi usein pettymys ja suuttumus. Mutta olisiko ollut parempi teilata heti ekoilla treffeillä ensimmäisestä pikkuviasta? Sitähän ne miehet myös valittaa kun ei saa mahdollisuuksia ajan kanssa osoittaa millainen ihminen on vaan heti ekoilla treffeillä pakit.

      Nojoo, nää on näitä. Ihmissuhteet on hankalia. Mutta kyllä paras paikka tavata kumppaneita on kaveripiiri, tutuntutut jne. Sieltä ne minun pisimmät suhteet on löytyneet. Niinkuin nyt tämä nykyinenkin 5 vuotta jatkunut.

      • N28

        Yksi mies muuten kusi mahdollisuutensa sillä että haki flunssasaikkua töistä vaikka oli terve vain viettääkseen aikaa minun kanssani. Varmaan itse ajatteli että se on romanttista tai jotain. Minulle tuo taas merkkasi sitä että henkilö oli selkärangaton lintsari, jollaisen kanssa en todellakaan ryhtyisi yhteistä elämää rakentamaan.


      • N28
        N28 kirjoitti:

        Yksi mies muuten kusi mahdollisuutensa sillä että haki flunssasaikkua töistä vaikka oli terve vain viettääkseen aikaa minun kanssani. Varmaan itse ajatteli että se on romanttista tai jotain. Minulle tuo taas merkkasi sitä että henkilö oli selkärangaton lintsari, jollaisen kanssa en todellakaan ryhtyisi yhteistä elämää rakentamaan.

        Mm... ja yksi mies repäisi tulemalla metsäkävelytreffeille suorissa housuissa, slipoverissä ja pikkukengissä. Siis häh!? Annoin hänellekin tosin mahdollisuuden, kävimme ehkä kolmilla-neljillä treffeillä. En halunnut tyrmätä heti kättelyssä. Mutta ei meistä mitään tullut. Minä maanläheinen, hän taas vähän fiinimmän sorttinen.


      • Katrinchen

        Kerran eräs treffi-mieheni halusi konkreettista tietoa, miksi minun suustani tuli TAAS se lause "Me ei kyllä sovita yhteen".... hän sanoi, että voisi käyttää sitä seuraavassa kirjassaan (kirjoitti todella dekkareita), no.... en sanonut hänelle syytä, koska se oli, että hän söi kahvilassa viineriänsä kuin PETO!
        Sen verran pitäis ittensä tuntea ettei tilaa viineriä kun on sellaiset hampaat....


      • 6 + 17
        N28 kirjoitti:

        Yksi mies muuten kusi mahdollisuutensa sillä että haki flunssasaikkua töistä vaikka oli terve vain viettääkseen aikaa minun kanssani. Varmaan itse ajatteli että se on romanttista tai jotain. Minulle tuo taas merkkasi sitä että henkilö oli selkärangaton lintsari, jollaisen kanssa en todellakaan ryhtyisi yhteistä elämää rakentamaan.

        Oikeasti? Hait siis työntekijää, etkä elämänkumppania?


    • Nainen, 40 v

      Kemian puute tarkoittaa simppelisti ja kauniisti ja mieskielelle käännettynä sitä, että toinen on ihan kiva tai jopa tosi kiva, mutta ei vaan nappaa. Toisen kanssa siis ei vaan halua mitään enempää missään määrin. Ja ikävä kyllä hyvin useinhan se tarkoittaa, että ulkoisessa olemuksessa tai tavoissa/ toiminnassa on jotain sellaista, mikä ei tunnu omalta, "sytyttävältä".

      Vinkki; tämä "kemia" eli kaikki se; ulkonäkö, tapa puhua, toimia.. merkitsee loppupeleissä niin paljon, että ei kannata repiä itseään kahden kuukauden syvään tutustumiseen mistä sitten saattaa saada ne pakit. Ehtii luoda suuria odotuksia, ja puolin ja toisin tykästyä toisen "sisimpään". Mutta jos se ulkoinen olemus ei nappaa niin sille ei mitään voi. Sinullekin varmaan tulee vastaan naisia, joiden kanssa et voisi kuvitella herääväsi samasta sängystä loppuelämääsi. Tämä toisin päin.

      Ja jokainen tietää, että hiprakassa se arvostelukyky sumentuu ja tekee sellaista, mitä ei tekisi olematta hiprakassa. Eli eipä se jatkon kannalta auta, jos treffit sujuvat humalassa mutta yhteisolo ei tunnu enää luontevalta selvin päin.

      Seitsemän vuoden sinkkuilun ja treffailun kokeneena ymmärrän hyvinkin tilanteesi; on tullut selitettyä itsekkin koettua ja selitettyä kemian puutetta. Ja myös saatu miehiltä kommenttia, etteivät olekaan vielä valmiita vakavampaan suhteeseen. Eli sama luettuna; kiitos, mutta ei kiitos. Niin se vaan menee.

      Mutta ota vinkistä vaari; pistäydy siellä kahvilla tai kävelyllä nopeammalla aikataululla. Siitä voi jatkaa tutustumista, jos olemus puolin ja toisin miellyttää. Siis treffeille, ilman mielettömän suuria odotuksia. Myös se pitkä kirjoittelu meinaan kasvattaa toisesta niitä odotuksia; vastapuoli saattaa kehittää sellaista mielikuvaa toisesta, joka ei vastaakaan todellisuutta.

      Ja jos lähetät kuvasi ennen treffejä, niin laita mielummin vähän huonompi kuin todellista olemusta parempi; näin livenäkeminen on positiivinen yllätys eikä pettymys.

      Seitsemän vuotta treffailua, ja vajaa pari vuotta sitten tuli vastaan se oikeanlainen ja ennen kaikkea molemmin puolinen kemia. Sitä ennenhänkin kemiaa oli; välillä miehellä, välillä minulla.

      Nyt sitten vietettiin jo ensimmäistä hääpäivääkin.

      Onnea treffeille!

    • Heh, kyse on miehestä, ei paikasta =) Jos mies sytyttää, saa olla vaikka sillan alla, jos taas, ei edes taivas auta.

      • Vaativa juntti?

        Eli jos on lääkäri tai tuomari niin saa olla vaikka likaiset verkkarit jalassaja tukka pesemättä, mutta jos on työtön peruskoulun käynyt, vaikka olis Clooneyn näköinen, mutta sulla ei nappaa, kun ei ole leuhkimisen arvoinen, koska ei ole korkeasti koulutettu, vaikka itse olisit joku sosiaalisin perustein oppisopimuksella lähihoitajaksi koulutettu juntti.


    • elämäon_laiffii

      Aika tiukkoja vaatimuksia näillä masennusta ja alkoholismia potevilla yh-äideillä.... Että vielä kemiaa ja kipinää. Pelkkä lompakko ei enää riitäkään valintaperusteeksi? Vaaditaan mieheltä muutakin, kuin vain toimiminen ilmaisena taksikuskina. Repikää siitä.

      • HHUHUH

        On sulla pojupieni paljon vielä opittavaa elämästä ja ihmissuhteista ja niitä ihmissuhteita jos haluat (siis oikeita) hanki niitä elävästä elämästä.. Netistä löytyy vain haaveita ja unelmia, ja todellisuus on ihan jotain muuta. Ne tuo pettymyksiä pettymyksien perään.. Ajattelehan nyt, elämässäni ei ole ensimmäistäkään nettideittiprofiilia eikä hakua.. Enkä yksin ole.


      • läskihyllymään
        HHUHUH kirjoitti:

        On sulla pojupieni paljon vielä opittavaa elämästä ja ihmissuhteista ja niitä ihmissuhteita jos haluat (siis oikeita) hanki niitä elävästä elämästä.. Netistä löytyy vain haaveita ja unelmia, ja todellisuus on ihan jotain muuta. Ne tuo pettymyksiä pettymyksien perään.. Ajattelehan nyt, elämässäni ei ole ensimmäistäkään nettideittiprofiilia eikä hakua.. Enkä yksin ole.

        Jaahas katkera läski yh-mamma heräsi ;D


      • HHUHUH teitä vajaita
        läskihyllymään kirjoitti:

        Jaahas katkera läski yh-mamma heräsi ;D

        Joo, ööh äääh, hitto vieköön kun läskisillä sormilla on vaikeeta kirjottaa, ääähä ööööh ja kun tuli just vedettyä naamaan pari kiloo hampurilaisia ja suklaata, on sormetkin niin rasvassa, että lipsuuu näppiksellä äähh, hitto kun tulee ihan hiki kun pitää rasittaa itseään kirjoittamisella äää täytyy käydä jääkaapilla, ja mennä sitte sossuun hakeen lisää rahaa, että saan kakaroille syötävää, todellisuudessa menen mäkkäriin syömään ite ja taidan käydä parilla huurteisella, kunhan tuo nosturiauto tulee hakeen mut parvekkeen kautta, kun rappuja en jaksa kävellä ja hissiin en mahdu.. kakarat on ties missä mutta olkoo.. Huhuh kun tulee hiki, kun on tota painoo päässy kertymään jo pelkästä ajatuksesra.. huhuh öööh äääh


      • 12 + 17

        Mitäs tiukkaa tuossa on? Haluatko itse naisen, jota kohtaan et tunne vetoa mutta on muuten ihan menettelevä, koska tekee pikkupalveluksia tai muuta vastaavaa? Herää nyt, mies. Etkö ikinä ole ihastunut? Sitä tässä haetaan, ei mitään supermiestä.


    • HHUHUH

      Etkö muuten pääse treffeille kun netin kautta? Ei netissä seuraa hakevissa ole muuta kuin vikaa. Ei siellä normaali-ihmiset ole. Normaalit ihmiset saa seuraa vaikka lenkiltä, eikä ole vatsahaavasta pelkoa. Näkee nimittäin heti, minkänäköisen ihmisen kanssa lähtee reffeille eikä tarvitse sitten kitistä keskustelupalstoilla "miksi naiset/miehet valehtelee ulkonäöstään".. Ettekä te treffejä hae vaan pelkkää panoseuraa..

    • 1+1

      No en todellakaan lähde keilaamaan, picnicille tai kävelylle miehen kanssa jota en tunne entuudestaan lainkaan ja jonka kanssa kaikki voi karahtaa kiville ensimmäisten minuuttien aikana tai sitten vaikka puolen tunnin kuluttua. Eroon pitää päästä nopeasti jos on tarvetta siihen.
      Miten muuten pyöräretkellä keskustellaan?

      • HHUHUH

        Voi voi, nyt se sitten tuli todistettua toimestasi. että sosiaalinen kanssakäyminen ei onnistu muuten kuin netissä. Eipä ole ollut paskanjauhantaa, kun kerrotaan että netti tyhmentää. Et siis ollenkaan osaa ajatella? Voi lapsipieni, tuohan oli yksi esimerkki. Sinähän voit tavata elämäsi miehen (kirjoituksestasi otaksun, että olet aika tyhmä nuori bimbo-blondi), vaikka todellakin siellä lenkkipolulla, eikä sen tarvitse kirjaimellisesti tarkoittaa sitä LENKKIpolkua, vaan vaikka talsisit r-kiskalle ostamaan karkkia, niin "se elämäsi poju" voi kävellä vastaan ihan livenä. Olen ennenkin maininnut moneen kertaan, että ihmisiltä on kadonnut täysin kohdata ihminen livenä ja keskustella asioista oikeasti kasvotusten. Nythän tuo on todistettu toimestasi täysin.


      • 1+1
        HHUHUH kirjoitti:

        Voi voi, nyt se sitten tuli todistettua toimestasi. että sosiaalinen kanssakäyminen ei onnistu muuten kuin netissä. Eipä ole ollut paskanjauhantaa, kun kerrotaan että netti tyhmentää. Et siis ollenkaan osaa ajatella? Voi lapsipieni, tuohan oli yksi esimerkki. Sinähän voit tavata elämäsi miehen (kirjoituksestasi otaksun, että olet aika tyhmä nuori bimbo-blondi), vaikka todellakin siellä lenkkipolulla, eikä sen tarvitse kirjaimellisesti tarkoittaa sitä LENKKIpolkua, vaan vaikka talsisit r-kiskalle ostamaan karkkia, niin "se elämäsi poju" voi kävellä vastaan ihan livenä. Olen ennenkin maininnut moneen kertaan, että ihmisiltä on kadonnut täysin kohdata ihminen livenä ja keskustella asioista oikeasti kasvotusten. Nythän tuo on todistettu toimestasi täysin.

        Öh, tarkoitin siis sitä että olen kahvilatreffien kannattaja. On ollut hyviä treffejä ja huonoja. Jos kemiat ei kohtaa niin olisi aika piinaavaa jatkaa esim. keilaamista... ja nythän oli siis kyse missä treffata, ei satunnaisista kohtaamisista. Se on se lukutaito jota taas kaivattaisiin...


    • nääsnääs

      Sillä, missä treffit järkätään, ei ole oikeastaan väliä juurikaan. Kahvila on itsestäni ainakin yksi parhaita paikkoja sen takia, että siellä oikeasti näkee ja kuulee toisen ja pääsee istumaan tarpeeksi lähelle. Jos tilanne tai jutustelu tai seuralainen ahdistaa, niin sen voi musta kyllä sanoa ääneen, ainakin itse näin teen jos tilanne vaatii! Ja yleensä siitä seuraa ainoastaan ja vaan huima parannus treffien kulkuun ja tilanne rentoutuu:) Monellahan se on mielessä että "apua apuaaaa, miks se jutustelu oli niin helppoo siellä baarissa viime lauantaina mut nyt tuntuu et en saa sanottua mitään, pitääks toi mua nyt ihan urpona, en mä oikeesti oo näin hiljanen!!", mutta harva sitä sanoo ääneen, koska ajattelee että se toinen varmaan on joko jo menettänyt toivonsa sun suhteen tai sitten on vaan niin cool ettei itse varmasti jännitä. Ja harvemmin se kai ihan noin on...

      Ja se kemia, inhottava totuus, sitä vaan joko on tai ei ole, eikä siinä auta luovuus treffipaikan keksimisessä. Jos jutut osuu yhteen, niin ne tekee sitä olitte sitten lähiössä puistonpenkillä termarin kanssa tai elämystreffeillä kansallispuistossa. Netin kautta en ole ikinä ketään treffikumppaniani tavannut, joten en siitä oikeen osaa mitään sanoa, mutta jos tapaa ihmisen joissain vähän "juhlavammissa" tunnelmissa, niin kahvila on aika passeli paikka ekoille treffeillä ihan jo sen takia, että toisen näkee silloin selvinpäin, rauhassa ja suht aitona ittenään (miinus tietysti se pakollinen jänskätys ja jäykkyys, minkä luulisi suodattuvan kyllä sen treffikumppanin mielessä, jos vähänkään on tilannetajua..)

      • 9+6

        Ymmärtäkää nyt hyvät miehet se yksinkertainen asia, että kun te valitsette netistä sen naisellisen naisen, pitkine hiuksineen, kysineen ja korkkareineen, ei ehkä ole kovin loogista pyytää tällaista naista lenkille, keilailemaan tai saunomaan. Ekoilla treffeillä.

        Minä en ainakaan lenkkiasussa, tukka ponnarilla ja kainalot hikisenä näytä ihan samalle naiselle kuin profiilikuvassa täydessä tyllingissä. Ja olkoon turhamaista (naisille se sallittakoon), haluan itsekin tehdä miellyttävän ensivaikutuksen teihin jota olen tulossa treffaamaan.

        Eli se "tylsä" kahvi käy hyvin pitkän työpäivän jälkeen kun vihdoin voi rentoutua.
        Itse en halua sitoutua edes ravintolaillalliselle kun voin kuvitella kuinka piinaava on tilanne jossa kumpikaan ei oikeasti viihdy muttei halua olla epäystävällinen ja poistua paikalta kesken kaiken.
        Ja se vetovoima joko on siinä heti - tai sitten se ei ole. Se selviää siinä kahvikupposellakin.

        Kaikella ystävällisyydellä


    • paha treeni
    • muualta lyhyempiä

      Kuppila käy siinä missä muutkin paikat. Yli 30 vuotta on mennyt nyk. puolison kanssa teekuppitapaamisen jälkeen.

    • hyvätesti

      Kahvila on hyvä paikka todeta toimiiko homma ollenkaan jos ei ole muuta tekemistä kuin juoda kahvia..

    • hlblnn

      Höpö, höpö. Nettitreffeillä nyt 99% miehistä on epämiellyttäviä. Ei siinä ympäristö auta. Humalatila ehkä alentaa arvostelukykyä, mutta eiköhän nainen huomaa viimeistään seuraavana aamuna millaiseen luuseriin tutustui. Kyllä se on tuurista kiinni tapaako sitä oikeaa. Kirjoittelemalla on vaikea saada oikeaa kuvaa toisen luonteesta ja olemuksesta. Ehkä joku Skype puhelu joss näkee ihmisen ja voi jutella siinä samalla on ok.

    • Reino.

      Puolison etsimisessä on vain kaksi sääntöä:
      -Ei ravintolasta
      -Ei netistä.

      Netti on hyvä väline moneen mutta puolison etsimiseen se ei sovellu. Nettinaiset ja miehet on seulanpohjalta.

      • atm.

        Parempi vain mennä maksulliselle kun naiset ovat niin vaikeita varsinkin kun haluan vain seksiä. Ei naista mihinkään muuhun tarvitse kuin seksiin.


      • Katrinchen
        atm. kirjoitti:

        Parempi vain mennä maksulliselle kun naiset ovat niin vaikeita varsinkin kun haluan vain seksiä. Ei naista mihinkään muuhun tarvitse kuin seksiin.

        ohhoh-hoijakkaa.... juu, kannattaa sinun laisesi kyllä todella mennä.


    • 135+984

      Tjaa, mää olen ravintolasta löytänyt puolisonikin, joten ei se mikään huono vaihtoehto ole

      • 1+101

        Samoin, tapasin nykyisen mieheni ravintolassa, "kemiat kohtasivat" :) ja lähdin hänen luokseen yöksi. Juteltiin, kuunneltiin musiikkia, ei harrastettu seksiä.
        Seuraavana iltana menin uudestaan hänen luokseen ja sillä reissulla olen vieläkin...

        Myös nettitreffeistä ihan positiivisia kokemuksia, kannattaa vain tavata mahdollisimmaan nopeasti, eikä kehitellä omassa päässään jotain mielikuvaa tuntemattomasta ihmisestä kirjeenvaihdon perusteella. Vähän extreme-meiningillä, hyvin menee, paikasta riippumatta.


    • luig,,,

      Revaa etsit.

    • 19+14

      Pahin kahvilatreffi oli kun itse ehdin juoma mukillisen kahvia, niin treffi veti 3 pitkää olutta ja samalla haukku exänsä. Että semmonen kahvilatreffi :)

      Onneksi on ollut näitä huimasti parempia kokemuksia. Kahvilatreffit on hyvät, koska sen voi lopettaa kahvikupposen jälkeen, jos siltä tuntuu tai sitten lähteä jatkoille :)

      • aikuinen N

        Ei kukaan normi treffailija etsi kahviseuraa..
        Miksi siis mennä treffeilel kahvilaan ?
        Treffien perusajatuksia on muutama..
        - seurusteluseura--> parasta toteuttaa jomman kumman kotona
        - seksiseura --> parasta toteuttaa jomman kumman kotona (tiukan paikan tullen hotellissa)

        kummassakin tapauksessa parasta päätyä seksiin samalla kertaa.. seksiseuran haussahan asia on selvä .. mutta myös seurustelua etsiessä täytyy koeajo myös suorittaa. Useinmiten se on molempien ajanhukkaa tai ainakin toisen ajanhukkaa jos sitä petipuuhaa odotellaan ja odotellaan.. jospa se ei toimikaan niin ei toimi seurustelukaan sitten. Ei autoakaan kukaan osta koeajamatta.


      • Katrinchen
        aikuinen N kirjoitti:

        Ei kukaan normi treffailija etsi kahviseuraa..
        Miksi siis mennä treffeilel kahvilaan ?
        Treffien perusajatuksia on muutama..
        - seurusteluseura--> parasta toteuttaa jomman kumman kotona
        - seksiseura --> parasta toteuttaa jomman kumman kotona (tiukan paikan tullen hotellissa)

        kummassakin tapauksessa parasta päätyä seksiin samalla kertaa.. seksiseuran haussahan asia on selvä .. mutta myös seurustelua etsiessä täytyy koeajo myös suorittaa. Useinmiten se on molempien ajanhukkaa tai ainakin toisen ajanhukkaa jos sitä petipuuhaa odotellaan ja odotellaan.. jospa se ei toimikaan niin ei toimi seurustelukaan sitten. Ei autoakaan kukaan osta koeajamatta.

        oletpas sinä sarmantti. "koeajo"..... no jos kaksi samoin suuntautunutta kohtaa, ok. ja totta kai veto voi olla joskus niin huima ja selkeä..... Mutta jos vain jotenkin pystyy "pidättäytymään" niin EI SÄNKYYN EKALLA TAPAAMISELLA, on mun vanhanaikainen mielipiteeni. Täytyyhän sitä nyt olla aikaa esittää toinen toiselleen muutama kysymyskin ennen ihon koskettelua!!!!


    • Katrinchen

      Älä ihmeessä pienessä hiprakassa, mutta kai sinä tanssit? Siinä rentoutuu kyllä, jos hyvin käy..... Paitsi.... minä tanssin 9 kuukautta yhden miehen kanssa ja nautin siitä, mutta silti tarina päättyi. Yksi vaikea juttu oli se, että kun tutustuimme, hänellä ei ollut koiraa, ja sitten yhtäkkiä hänellä oli.
      Sinä olet vielä sen verran nuori, kyllä tuon ikäiset ihmiset vielä pysytvät sopeutumaan toinen toisensa "erikoisuuksiin". Ihminen on kyllä omituinen eläin. Yksinäisyyttä valitetaanm mutta sitten ollaan niin kriittisiä, niin kriittisiä.

    • l m

      Oikeastaan se ei ole paikasta riippunut vaan henkilöistä. Olen treffaillut kävellen ulkosalla,kahviloissa yms.. Kahvilatreffit muistan mukavimpina,mutta riippuu tosiaan ihan henkilöstä ja tunnelmasta kahvilassa yms,mutta kivan hämyinen kahvila,jossa tarpeeksi yksityisyyttä on kiva. Toki joskus sitä ollaan oltu kuin kaks tattia ja vähän mitäänsanomatonta ollut tuo touhu kahvilassa mutta ei se paikka. Toiset tietenkään ei tykkää ja ahdistuu ja parempi treffailupaikka kai silloin joku muu:)

    • Kuunsiltaa

      Tanssiparketilla kyllä tuntee, löytyykö yhteistä säveltä vai ei... ja selvin päin tanssimaan!

    • Öyestä

      Naisille ainut "julkinen paikka", jonka tietävät, on kahvila, siksi he siis tunkevat sinne ja vievät siinä sivussa sinutkin. Kovastihan naisille toitotetaan, että ekat treffit pitää sopia ehdottomasti julkiselle paikalle!! Siitä tämä tulee =)

      Hyvä naiset.

    • kunnon erkki

      kyllä abc huoltsikalla olen tavannu aina kaikkein kauneimmat naiset::) on s e vaan niin ihanaa juoda höyryävää kahvia sekä vasta paistettuja munkkeja ja rupatella mukavista asioista:) siis abc llä kunnon naiset tapaa:)

    • naaras

      baariin vaan niin näkee myös meneekö toinen vähän liikaakin viinaanpäin. rento tunnelma :)

    • IRL aina parempi

      Toisessa keskustelussa viittasin kuvan tärkeyteen nettideitissä miehenä ja nyt painotan siihen että ekojen treffien pitäisi tehdä vaikutus.

      Kahvila EI OLE oikea paikka treffeille. Parempi paikka on joku hienompi tai rennompi paikka tai sitten keksiä tekemistä.

      Kahvila on aivan liian neutraali tila naiselle ja itselläni oli sen verran typerä ajatuksenjuoksu joskus että kuvittelin hyvinkin jääräpäisesti että nainen tajuaisi että kyseessä on vain ympäristö sekä näkisi persoonani taakse sekä jotain syntyisi.
      Näin ei tapahtunut.

      Ravintolassa, oikein valittuna on jo lähtökohtaisesti romanttisempi tunnelma. Toinen vaihtoehto on baari jos nainen on sen tyyppinen että tahtoo tavata tällaisessa. Esimerkiksi joku vähän laadukkaampi baari tai asiallinen pubi ajavat asiansa.
      Toisaalta asioiden tekeminen kuten keilailu, biljardi tai vaikka se rannalla kävely voi aktivoida naista siten että se riittävä kiinnostus syntyy.

      Myönnän nyt miehenä että olin joskus tyhmä ja kuvittelin että naiset tunnistavat hyvän miehen ihan tuosta vain sekä ihastuvat-rakastuvat tämän persoonaan deittaillessa tuosta vain ja ovat valmiita tutustumaan pitkän kaavan kautta. Ei se niin mene koskaan.

      Paljon tärkeämpi kuka mies on se missä ollaan, mikä ympäristö on ja miten luodaan tunnelma.
      Sillä toisella ihmisellä, miehellä ei ole muuta väliä kuin olla sopivan pitkä, komea, sosiaalisesti älykäs, osata itsevarmasti vietellä ja mielellään omata sopiva määrä statusta.

      Parhaiten onnistuu kun nollaat persoonasi merkityksen ja keskityt ulkokuoreen jota esimerkiksi kahvila ei liian neutraalina ympäristönä korosta.

    • Omansa löytänyt

      Säälittäviä nämä "yhyy, olen treffannut sata naista, eikä ne huoli mua, mikä niissä naisissa on vialla?" -tyypit, jotka väittävät naisten olevan vain ulkonäön ja rahan perässä. Katsokaa ympärillenne: ovatko mielestänne esim perheenisät kaikki rikkaita ja huippukomeita? Hehän ainakin ovat onnistuneet treffeillä aika hyvin.

      • Hiljaa luuseri

        Vielä säälittävämpää on joku vitun idiootti joka tulee sitä että on löytänyt jonkun ruman akan itselleen toiselle jotka vastaavat eivät ole "löytäneet"

        Sinä olet vitun säälittävä.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe