Olen nyt seurannut "Putousta"

olenko yksin

puoli tuntia ja ihmetyttää tuo hurmaantunut" ja taputtava yleisö.
En ole kyllä nähnyt alkua mutta tämä mitä näen on mielestäni säälittävää.
Ohjelmaa näytetään lauantai iltana koska ei ole mitään muuta katsottavaa.

Suomalaista huumoria?

62

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....---

      Näin promillittomana ei naarata.
      Ei ole mikään vitsi, kettuilla jonkun Napoleon-kompleksilla.
      Vanhan toistoa lähes jokainen "rooli".
      Eikö tämä tule vielä uusintana?

    • Mua vähä harmittaa kun ihmiset sinä vaihtui. En ole katsonut ja jotenkin meni hohot kun ei näit uusia tunne.

    • 5/ 9

      Ei yli 60v ukkeli viitsi moista hömppää edes katsoa. Nukkumaan menen, emäntä olisi pirun kiva peiton alla kainalossa, niin miksei muuallakin.

    • Pirre*

      En jaksa katsoa sellaista pastaa, en ymmärrä minäkään..vai onko se yleisö maksettu nauramaan :/

    • ...

      En muistanut.

      Mä katon kyllä. Huumoria monenlaista, Putous enenpi perinteistä sketsihuumoria. On juu käsikirjoitettua, mutta tilaa improvisaatiolle ja sisältö tuoretta, koska tehty nopealla aikataululla. Monia ärsyttää just "hahmot", mun mielestä se vie niiden huomion pois siällöstä. Mua itteä aikanaan tympi älyttömästi Velipuolikuu. Nyt katon innoissani niitä, jos vain jossain näen. Aivan loistavaa huumoria, mutta mulla ilmeisimmin tökki just se tyyli ja hahmot, millä sitä tehtiin. Mainiten, ei nykypäivänä kukaan oikein uskaltais tehdä mustilaissketsejä, tai lappalaisia koskevia. Joutuis kai oikeuteen tms.

      Pasanen muuten päinvastainen tapaus., Melkein kaikki nauraa sen hahmoille ja ilmiasuille ohjelmissa, harvempi kiinnittänyt huomiota, kuin stanan kovaa kamaa ne sisällöltään on.

      Niin siis yleisö. No ne on sketsihuumorifaneja, vähän kuin jääkiekossa tms. Valikoitunutta porukkaa. Vapaaehtoisia, ei tollasta porukkaa kenelläkään ole vara palkata taputtamaan. Ja halukkaita piisaa. Mainiten, ennen nauhoitusta tai suoraa lähetystä on tarjoilua.

      =DW=

      • Pirre*

        Mie tykkään niistä stand up -koomikoista, - mikä sen ohjelman nimi nyt on kun niitä rankataan paremmuusjärjestykseen, niitten jutut naurattavat , oikeasti.

        Haluaisin joskus päästä niitä livenä kuuntelemaan/katsomaan.


    • kuin vanhaa purkkaa

      Putous ei todellakaan kiinnosta. Pienen ja klikkiytyneen piirin touhuja, aina samat naamat ruudussa. Ei todellakaan ole hauskaa ja miksi katsoisin samoja kasvoja ohjelmasta toiseen.

      Suomessa on klikkiytynyt hyvä veli/sisar systeemi. Miten ne tuottajat voivat edes kuvitella, että Suomen kansa jaksaa katsella kourallista näyttelijöitä kerrasta toiseen, eri rooleissa vain. Kuin jonkun perhealbumia joutuisi katselemaan joka kyläreissulla.
      Ei kiitos. PS Ihmetyttää, etteivät ne näyttelijät tympäänny itseensä ja toisiinsa. Jaksavat uskoa olevansa kiinnostavia ja hauskoja? - Se on kyllä saavutus, tapu tapu.

      • ...

        Sivusta.

        Tälle kaudelle kaikki artistit vaihdettu. Vois muuten kysyä, miten jotkut jaksaneet katella kutri helunaa kymmeniä vuosia, tai fanittaa jotain ajat sitten kuollutta näyttelijää?

        =DW=


      • .....
        ... kirjoitti:

        Sivusta.

        Tälle kaudelle kaikki artistit vaihdettu. Vois muuten kysyä, miten jotkut jaksaneet katella kutri helunaa kymmeniä vuosia, tai fanittaa jotain ajat sitten kuollutta näyttelijää?

        =DW=

        Samoja liikaa kuluneita naaamoja lähes kaikki, vaikka vähän vaihdateltukin.

        Minä varmaan fanitan ikiajat Marilyniä.

        Miksi se sinua kivestää, kuka kenestäkin tykkää tai on tykkäämättä.


      • ...
        ..... kirjoitti:

        Samoja liikaa kuluneita naaamoja lähes kaikki, vaikka vähän vaihdateltukin.

        Minä varmaan fanitan ikiajat Marilyniä.

        Miksi se sinua kivestää, kuka kenestäkin tykkää tai on tykkäämättä.

        ?

        Mun käsittääkseni kaikki näyttelijät uusia, samaten kaikki hahmot, tietenkin sketsitkin.

        Milloin olet muuten nähnyt sketsihamon Hynysestä tehtynä, vaimonsa esittämänä?

        =DW=


      • .....
        ... kirjoitti:

        ?

        Mun käsittääkseni kaikki näyttelijät uusia, samaten kaikki hahmot, tietenkin sketsitkin.

        Milloin olet muuten nähnyt sketsihamon Hynysestä tehtynä, vaimonsa esittämänä?

        =DW=

        Siis, meneekö jakeluun.
        Perankosket ja Ketoset kumppaneineen samoja joka ohjelman kyntäjiä.
        Kas, kun on muutakin, kuin putous.


      • ...
        ..... kirjoitti:

        Siis, meneekö jakeluun.
        Perankosket ja Ketoset kumppaneineen samoja joka ohjelman kyntäjiä.
        Kas, kun on muutakin, kuin putous.

        Kas kun näyttelijän toimeentulo on riippuvainen saaduista duuneista.

        Miten muuten, kauankos ite olet ollut kuluttamassa naamariasia omilla duunipaikoillasi? Ei näyttelijän työ ole sellaista, että opiskellaan teatterikorkeakpilussa viis vuotta ja sitten tehdään yks sketsisarja ja se siinä. Suunnilleen kaikki freelancereita, jokainen duuni on kilpailtava itselleen. Eikä seuraavasta ole tietoa. Milloin viimeksi olet itse hakenut töitä?

        Just näyttelijöillä tärkeää, että naamari ei kulu. Siksi ne koittaa hakea erilaisia duuneja, telkkaria, teattteria. juontokeikkoja, ties mitä. Joku loiri tekee musaa, niin muuten monet muutkin näyttelijät.

        Kyse on kilpailusta ja se kilpailu on kovaa. Siis päästäkseen johonkin putoukseen on täytynyt kilpailla rajusti siitä keikasta. Ja, tuloksena on jonkinlainen tilipussi, mahdollisesti näyttöjä uuden duunin saamiseksi aikanaan ja haukut idiooteilta nettipalstalla :DDD

        Muuten, oletkohan huomannut, Ritari Ässä tulee suomeen tekemään tallshow telkkariin. Että vierastyövoimaako sitten kaipaat viihdeohjelmiin, koska kotimaisten naamarit loppuunkulutettujako ? :DDDDDD


        =DW=


      • |<>|
        ... kirjoitti:

        Kas kun näyttelijän toimeentulo on riippuvainen saaduista duuneista.

        Miten muuten, kauankos ite olet ollut kuluttamassa naamariasia omilla duunipaikoillasi? Ei näyttelijän työ ole sellaista, että opiskellaan teatterikorkeakpilussa viis vuotta ja sitten tehdään yks sketsisarja ja se siinä. Suunnilleen kaikki freelancereita, jokainen duuni on kilpailtava itselleen. Eikä seuraavasta ole tietoa. Milloin viimeksi olet itse hakenut töitä?

        Just näyttelijöillä tärkeää, että naamari ei kulu. Siksi ne koittaa hakea erilaisia duuneja, telkkaria, teattteria. juontokeikkoja, ties mitä. Joku loiri tekee musaa, niin muuten monet muutkin näyttelijät.

        Kyse on kilpailusta ja se kilpailu on kovaa. Siis päästäkseen johonkin putoukseen on täytynyt kilpailla rajusti siitä keikasta. Ja, tuloksena on jonkinlainen tilipussi, mahdollisesti näyttöjä uuden duunin saamiseksi aikanaan ja haukut idiooteilta nettipalstalla :DDD

        Muuten, oletkohan huomannut, Ritari Ässä tulee suomeen tekemään tallshow telkkariin. Että vierastyövoimaako sitten kaipaat viihdeohjelmiin, koska kotimaisten naamarit loppuunkulutettujako ? :DDDDDD


        =DW=

        Jäisi ritarikin jo eläkkeelle.
        Säälittää vähitellen.
        Paras merkki suosion aallonpohjasta, että tulee Suomeen.

        Saahan naamansa kuluttaa telkkarissa, se ei vain ole kunnioitettua edes oikeiden näyttelijöiden mukaankaan.


      • ...
        |<>| kirjoitti:

        Jäisi ritarikin jo eläkkeelle.
        Säälittää vähitellen.
        Paras merkki suosion aallonpohjasta, että tulee Suomeen.

        Saahan naamansa kuluttaa telkkarissa, se ei vain ole kunnioitettua edes oikeiden näyttelijöiden mukaankaan.

        "kunnioitettua" ?

        Sinähän olet sekaisin kuin seinäkello.

        =DW=


    • Viaton sivullinen

      Olen tallentanut 42 vanhaa Suomi filmiä, niistä valitsen mieleisen
      kun haluan jotain hauskaa harmaaseen arkeen. Hilman päivät ja Opri on kestosuosikit. Myös Hauskat kotivideot on kiva juttu ja siinä varsinkin lapset ja koirat.
      Kyllähän tuo telkku on auki ja ihan tarpeeksi katson. Laidasta laitaan, ei mitään
      erikoismainintaa voi antaa.

      • ||||<<<

        Hauskat kotivideot ovat lasten ja eläinten rääkkäystä, ynnä teeskenneltyjä mukahauskuuksia. Näytelmiä.


    • silleen

      Suomessa iso osa näyttelijöistä työttöminä, koska samat näyttelijät käytössä.

      • ...

        Onko suomessa sitten liikaa näyttelijöitä?

        Ei kun ammatinvaihtoon ja kouluttautumaan lähihoitajiksi loispummieläkeläisillekö?

        =DW=


    • On jotenkin surullista huomata että ihmiset nauttivat vanhoista asioista ja

      vanhoista naamoista.
      Suomi-filmiä ja Aakea ja Pirkka-Pekkaa, Kuuslaa ja Jukka Virtasta.

      Toivoisin että ihmiset ostaisivat tehokkaamman tieto-koneen ja kunnon tsoikkarin,

      eli Joy-Stickin, ilo-tikun tai ratin ja polkimet.
      Noilla voi todella pitää hauskaa.
      Tappaminen on omissa käsissä, nolaaminen ja pilkka.
      Kevyesti voi heittää pölyt toisen silmillekin.
      Kun on enemmän Hevosia kuin yksi.
      Eivätkä aseet kuulosta nalli-pyssyiltä.
      Mikä parasta, voi kuulla todella hersyvää naurua, vihaa, itkua, joka ei tule
      väkinäisestä käsi-kirjoituksesta,
      On tosi-tuttu näyttelijäkin.

      H.

      • Woi että. Wanhat asiat ovat niitä parhaimpia ja arvokkaimpia, naamatkin. Harva uusi saa sydäntä sykähdyttämään. Miksi hylkiä hyväksi havaittua. Paremminkin tulee pitää tiukasti kiinni.


      • mrshedgehog kirjoitti:

        Woi että. Wanhat asiat ovat niitä parhaimpia ja arvokkaimpia, naamatkin. Harva uusi saa sydäntä sykähdyttämään. Miksi hylkiä hyväksi havaittua. Paremminkin tulee pitää tiukasti kiinni.

        "mrshedgehog"

        "Mikä parasta, voi kuulla todella hersyvää naurua, vihaa, itkua, joka ei tule
        väkinäisestä käsi-kirjoituksesta,
        On tosi-tuttu näyttelijäkin."

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mrshedgehog"

        "Mikä parasta, voi kuulla todella hersyvää naurua, vihaa, itkua, joka ei tule
        väkinäisestä käsi-kirjoituksesta,
        On tosi-tuttu näyttelijäkin."

        H.

        Nii, ja sen näyttelijän ympärillä pyörii niin paljon muutakin jo aiemmin koettua et se saa nauruun ja itkuun syvällisempää säväystä kuin käsi-kirjoituksen sanelema.Siis aiemman koetun päälle uutta, mikä teee siitä sen arvokkaan ja merkityksellisenkin.


    • niitä riittää

      Pidän parhaina näitä palstan omia Putous-hahmoja.

    • Mä putoan

      Vain elämääkin on käsikirjoitettu,samoin uutisvuodon joka ainoa vitsi minkä >Tervokin lausuu on käsikirjoituksessa.

      • ädtävävö0ö7

        Tietenkin on, mutta näyttelijöillä on lupa muokata mielensä mukaan.
        Eikö Tervo itse ole yksi käsikirjoittajista.


      • On se vaan niin...
        ädtävävö0ö7 kirjoitti:

        Tietenkin on, mutta näyttelijöillä on lupa muokata mielensä mukaan.
        Eikö Tervo itse ole yksi käsikirjoittajista.

        Kyllä on ja lisäksi hän on siviilipalvelusmies.


      • älliä löytyy
        On se vaan niin... kirjoitti:

        Kyllä on ja lisäksi hän on siviilipalvelusmies.

        Ja kuuden ällän yo. Fiksu mies.


    • kova oli kuri

      Aika väkivaltasia nuo vanhat kotimaiset filmit?

      • ....--

        Kuin vanhat.
        Vanhat leffat, sama juoni jokaisessa.
        Taloon tulee renki, joka lopussa paljastuu ylioppilaaksi, kreivin pojaksi, nai talon kauniin tyttären.
        Välillä näyttelijät veisaavat yhdessä ja erikseen viisuja, muiden äänellä.
        Karmeita.


    • .mollis

      Jaksaa jaksaa, painaa painaa, elämä on lainaa, kohta oot vainaa ;) Ei huano.

    • evvk

      kertaakaan en ole katsonut, ei vois vähempää kiinnostaa

    • putousON harvinaisen

      HUONO OHJELMA, saisi LOPETTAA HEI , panna esittämiskieltoon, ja parempaa tilalle HETI; en katso tämän jälkeen ainuttakaa Putousta,






      yrin katsoa, PUTOUS ohjelmaa
      huomasin se HYVIN ALA - ARVOISEKSI esitykseksi,
      hävettää olle suomelainen
      jos sitä MUKA viedään kiinaanki esitettäväksi, HAH HAH
      siellä luulevat että idiootteja on koko kansa,
      EIKÖ todellakaan suomessa osata esittää älykästä fiksua huumoria ????

      TV4: lla oli jokunen aika mukavaa huumoria, nainen ja mies näyttelijä esittivät,
      en muista niitten nimiä,
      enkä muista ohjelmanaa nimeä
      mutta se alkuperäinen nainen oli jo avaus-sanat sanoessaan täynnä hauskaa älykästä hiukan pistävää huumoria,
      ei tarvinnu kuin aluksi silmiä liikauttaa kun jo nauratti,
      se miesnäyttelijä on aivan ihana persoona myös,
      häntä näkee vielä monissa rooleissa eri ohjelimen yhteyksissä,
      harvinaisen lahjakas persoona eri rooleissa, ( esm. kumma kaa ) ja paljon muissaki yhteyksissä erittäin hyvä niin,
      MUTTA minne katosi se ihana naisnäyttelijä ????? sitä jäi katsojat ikuisesti kaipaamaan,
      ei kai syrjäytetty sen vuoksi että hän teki hyvää huumoria liian tunetuista ihmisistä ???
      olisko se syynä ettei häntä näe enää, ???? NYYYYYYHHHH, palauttakaa hänet ruutuun,

      PALAUTTAKAA kuvaruutuu se ihana naiskoomikko myös,,,


      putouksesta arvosana piiiitkä miinus 0 ja -------------------------------------------------

      • hei haloo.

        Ei suomalaisten esittämää Putousta Kiinaan viedä, vaan formaatti. Älä huua.


    • et ole

      Kai katsomoon päästäkseen pitää vannoa taputusvala.

    • putous on viihdettä parhaasta päästä
      kissi vähä-hiilari ylivoimaisesti paras.

      • heikki-herra

        Vanhan kopiointia vain. Herppeenluoma vähän vain kasvanut,
        Rasilan missiltä pudonnut kruunu, pyörimällä kulkeva paksuhko hahmo kuin Kososen hikimies.


      • heikki-herra kirjoitti:

        Vanhan kopiointia vain. Herppeenluoma vähän vain kasvanut,
        Rasilan missiltä pudonnut kruunu, pyörimällä kulkeva paksuhko hahmo kuin Kososen hikimies.

        sun mielestä
        mun ei
        mielipiteistä ei voi kiistellä.


      • heikki-herra
        tiinainen kirjoitti:

        sun mielestä
        mun ei
        mielipiteistä ei voi kiistellä.

        Ei tietenkään, eipä olisi tullut mieleenkään, mutta ilman sanoja palsta olisi tyhjä.
        Ja, ihan myönnän, muutaman kerran viimeksi melkein nauratti. :))
        Välillä päivystin muita kanavia.


      • heikki-herra kirjoitti:

        Ei tietenkään, eipä olisi tullut mieleenkään, mutta ilman sanoja palsta olisi tyhjä.
        Ja, ihan myönnän, muutaman kerran viimeksi melkein nauratti. :))
        Välillä päivystin muita kanavia.

        no niin tulihan se sieltä
        jotain muutakin naurattaa kun vaan mua
        kun kaikki tässä ketjussa oli niin vastaan
        sen hauskuutta :)


    • äijä.

      -en ole katsonut tätäkään ohjelmaa, mut tästä rakas ystäväni lohkaisi hauskasti, et "mitäpä sitä sinkkunainen lauantai-ilta muuta kaipaa, kuin munamiestä"....kai se oli sit just tämä putous ohjelma....?

      • ;)))

        Munamies on tähänastisista hahmoista ehdottomasti paras.

        Ei ollut mikään alapäärunoilija. Lauloi korkealta ihanasti.


    • tympii vietävästi -

      VAADIN === PUTOUS ohjelma on heti lopetettava, jotain parempaa ja tasokkaampaa pikaisesti tilalle,

      putosu huumori ON ALA-ARVAISTA EI NAURATA vaikka väkisin yrittäs tekonaurua,

      heh heh tuoki on tekonaurua PYH on parempi ilmaisu,

    • tympii nirppanokka -

      päättäjät jotka loukkaantuu fisusta huumorin varjolla esitetystä totuudesta,
      oli sitten nainen tai mies se julkkis päättäjä , pitää kestää TOTUUS itsestään , ja korjata virheensä,





      alotukseen,

      eipä tarvi tuotakaa höpötystä katttoa, lähinnä hävettää olla suomalinen, kun ei keksitä mitään oikeeta tosi hauskaa huumoria, kuten oli TW 4:lla täässä taanoin,

      miksi aina poistetaan hauska oikea huumori, kävikö jonkun liian arvokkaan ihmisen nilkkaan liian fiksu huumori,
      ilmeisesti siinä oli syy poistoon,

    • Viaton sivullinen

      Oravaan ihastuin, ponteva hahmo tupsukorvineen. Sitä mä nyt fanitan.

      • monta hyvää

        Mies tykkää oravahahmosta, minä Kissi - Hiilarista. Mutta Svetlana Rönkko on niin aidon venakon oloinen, että...


      • PASI SALME

        No sillai kai, ja voittokin tuli


    • annamunkaikkikestää

      Todella pitkästyttävää jaskan pauhantaa koko ohjelmaa, minun mielestäni.

      Perankoski ilmeinen voittaja, kun on niin läheinen suhde roolimalliinsa.

    • Mari upee

      Käsittämätöntä että Marin upea hahmo Karjalan kandalfi putosi. Huolella tehdyt spiikit, kokonaisuus, ehdottomasti paras hahmo!!!!!!!! Mari ihan mieletön näyttelijä kun tollasta hahmoakin pysty niin huippu hyvin vetämään. ikävä tulee.

      • .pirkko

        Paras oli. Katsijaluvut laskeneet.
        Älytöntä, että pitkät Putous ja Posse näytetään uudelleen melkein peräperään.
        On pitänyt opetella uusia kanavia.


    • muu söhellystä

      Napakymppi oli parasta viihdettä viime kerralla, miten olikin kuin oikeassa napakympissä aikoinaan.

    • Kelkassa mukana

      Et näytä olevan yksin mielipiteinesi, vaikka en niitä itse allekirjoita. Olen seurannut ohjelmaa ja se on minusta aika ajoin ihan mukiinmenevä. Nuoret ovat nuoria ja yli kuusikymppisen huvittaminen samoilla konsteilla kuin paljon nuorempien - kaikki ei kohtaa kaikissa samoin.

      Kunnioitan suuresti niitä, jotka ohjelmassa jaksavat kukkua suorassa lähetyksessä pari tuntia ja koko ajan kehittää uutta. Kaksimielisyyksiä on nyt vähemmän kuin edeltäjässä. Se on mukavaa, koska en ole koskaan tykännyt alatyylin huumorista. Mutta minä olenkin vanha kääkkä.

      On hyvä, että tulee uusia huumormiehiä ja -naisia. Myös niitä, jotka eivät aina ja jatkuvasti ole esillä telkkarissa. Svetlana Rönkköä esittävä näyttelijätär on aivan superhyvä komedienne, paranee kerta kerralta. Myös Karjalan Gandalfista tykkäsin, Peronkoski oli aivan mainio, vaikka hahmo putosikin kyydistä.

      Katson jatkossakin Putousta. Ei siksi,ettei parempaa tekemistä löytyisi vaan siksi, että osaan vielä nauraa. Jollei muuta niin itselleni. Kokeilkaapa tekin.

      • ,..,,.,

        Oikein hyvä itsenauraja olen, olen ollut aina.

        Putous on aika pytöys, samaa jaskaa viikosta toiseen.
        Kaiken lisäksi uusitaan alta aikayksikön.
        Jenni Kokander on hyvä näyttelijä, tosin hänenkin hahmonsa on vanhan toistoa monelta kerralta.


    • todella entinen nuor

      Minä todella entinen nuori, 66v.- saan jonniilaisen raivarin noista ns.huumor ohjelmista. Minkä helvatan takia pitää hurrata ja huutaa siellä katsomossa niin
      ku sikaa tapettais. Maksetaankos niille kiljujille ???? Siinä syy yhelle ei katsojalle.

      Noh, menkööt, Uusi päivä sarja on aika kiva, mutta kun joutuu hyppimään ja näpelöimään kaukoa ihan vaan sen ällöttävän tunnarin takia. Eikös ne taiteilijat
      osais tehdä lyhkäsempää ja kauniinpaa ?????

      • huu ja haa

        Minusta Uusi Päivä on sieltä mihin aurinko ei paista, ei kuu kumoita.

        Kai katsomolle näytetään, kuin Ameriiiikassa, milloin pitää läyskyttää käsiään.


      • ...
        huu ja haa kirjoitti:

        Minusta Uusi Päivä on sieltä mihin aurinko ei paista, ei kuu kumoita.

        Kai katsomolle näytetään, kuin Ameriiiikassa, milloin pitää läyskyttää käsiään.

        Kyllä, ohjaaja näyttää, milloin pitää taputtaa, ihan standardia. Jos oikein riehakas meininki, sitten menee hankalaksi, jos katsojat alkavat taputtamaan spontaanisti, se saattaa pilata ohjelman, näinkin joskus sattunut. Elävä yleisö hankala asia, etenkin jos suora lähetys.

        Noin muuten. Ilman pikku punaviiniä ja ohjaamista, olisi sama tehdä ohjelmat ilman yleisöä. Suomalaiset olisivat yleisön edustajina kuin lestaatit kirkossa jököttämässä. Joihinkin ohjelmakonsepteihin nyt kuuluu yleisö, toisiin ei. Mitä pahaa siinä lie?

        Kaikki muuten ihan varmasti muistaa vanhempia komediasarjoja, joissa oli yleisön aplodit ja hurraukset ajettu ääninauhalta. Oli niillekin tilauksensa ja ääninauhalta ajamisessa se hyvä puoli, ohjaaja saattoi miksata shown rauhaa tudiossa, ilman kuintenkin arvaamatonta live-yleisöä.

        Kyllä se yleisö on joissain ohjelmissa paikalla nimenomaan ohjelman tekemisen takia, ohjelman formaatin jne takia. Erittäin harvoin on mitään kesäteatteriohjelmia yms, joissa on aito yleisö.

        =DW=


      • ,.--.,
        ... kirjoitti:

        Kyllä, ohjaaja näyttää, milloin pitää taputtaa, ihan standardia. Jos oikein riehakas meininki, sitten menee hankalaksi, jos katsojat alkavat taputtamaan spontaanisti, se saattaa pilata ohjelman, näinkin joskus sattunut. Elävä yleisö hankala asia, etenkin jos suora lähetys.

        Noin muuten. Ilman pikku punaviiniä ja ohjaamista, olisi sama tehdä ohjelmat ilman yleisöä. Suomalaiset olisivat yleisön edustajina kuin lestaatit kirkossa jököttämässä. Joihinkin ohjelmakonsepteihin nyt kuuluu yleisö, toisiin ei. Mitä pahaa siinä lie?

        Kaikki muuten ihan varmasti muistaa vanhempia komediasarjoja, joissa oli yleisön aplodit ja hurraukset ajettu ääninauhalta. Oli niillekin tilauksensa ja ääninauhalta ajamisessa se hyvä puoli, ohjaaja saattoi miksata shown rauhaa tudiossa, ilman kuintenkin arvaamatonta live-yleisöä.

        Kyllä se yleisö on joissain ohjelmissa paikalla nimenomaan ohjelman tekemisen takia, ohjelman formaatin jne takia. Erittäin harvoin on mitään kesäteatteriohjelmia yms, joissa on aito yleisö.

        =DW=

        Eihän lestat ainakaan ennen olleet Suikkareissaan teltassa hiljaa. Radiosta kun kuunneltiin, itse ainakin säikähdin, kun kunnon puhujan viesti yllytti melkoiseen äänenkäyttöön.

        Eipä Putoukset naurata, ei yleisöllä, ei ilman sitä.
        Per*seetä koko homma.


    • Katsejia.

      Minä tykkään putoksesta Svetlana Rönkkö on suosikkini.
      Sääli kun
      Mari Perankoski joutui lähtemään, hänellä oli hyvä hahmo.

    • tyyli on ok

      Svetlanakin menettelee, kun ei nyt ihan ripaskaksi pistä, kuten viimeks

    • Minä olen katsonut joka jakson. Svetlana Rönkkö on paras. Valitettavasti hän ei voittanut.
      En ymmärtänyt miksi orava joka esitti AY aktivistia voitti. Vähähiilarikaan ei purrut minuun.
      Mari Perankosken hahmo oli hyvä, harmi että putosi jo alussa.
      Minä taas en katsele tanssii tähtien kanssa, olen erilainen mummo.

    • Huonoa viihdettä

      Suomalainen huumori ja viihde on muuttunut varsin ikävään suuntaan. Oliko se juuri tuossa putous ohjelmassa jossa eräskin sössötti tampoonit suussa ja toinen väänteli silmiään. Olivat aika vastenmielisiä kaikki nuo loppupelin hahmot. Mitään nauramista en niissä nähnyt viihdyttämisestä puhumattakaan. Juontajakin tuntui tekoiloiselta.

      Toinen vastenmielinen ohjelma on se talo johon on porukka suljettu ja heitä sitten seurataan suurella mielenkiinnolla. Kanavia selatessa tämä joskus ilmestyy ruutuun. Sitä ei minuuttia kauempaa pysty katsomaan. On niin vastenmielistä "viihdettä".

      Kolmas ikävä asia on suomalaisten elokuvien / sarjojen puheen epäselvyys. Sanoista ei saa selvää vaikkakohtaa kelaisi monta kertaa kuullakseen. Taanoisessa Vares sarjassa asia löi korville. Yhtä sössötystä ja muminaa.
      Vastaavasti voin sanoa, että samaa ongelmaa ei esiinny ruotsalaisissa eikä englanninkielisissä elokuvissa / sarjoissa. Niissä puhe on selvää eikä sössötetä ja mumista epäselvästi.
      Kaikki tämä on äänitystekninen seikka. Äänitarkkailija ei osaa hommiaan ja siksi koko esitys on surkea. Kuulossani ei ole mitään vikaa ja esityslaitteet kovaäänisineen ovat paremmasta päästä.

      • En myöskään tykkää Big Brotherista.
        Tykkäisin Vares sarjasta mutta varsinkin kerrostalossa on häiritsevää kun ääni on oltava kovalla että saa selvän edes joka toisesta sanasta, sitten yht´äkkiä musiikki rävähtää korvia huumaavasti kun ääni on kovalla. Maalla se ei haittaa kun ei ole naapureita.
        Olen jo kauan ihmetellyt millaisia ammatti-ihmisiä äänittäjät ovat kun eivät saa puheesta ymmärrettävää. Myös näyttelijöiden pitäisi perehtyä asiaan. Sama juttu on taas Syke sairaalasarjassa.


    • Viaton sivullinen

      Kivaa että Orava voitti, se oli niin söpö ja reipas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe