Kyllä kiukuttaa!

Lettinauhat

Mikä helvatin usealla ukolla on, kun heitä pitäisi mennä kotiin tapaamaan??
Normaali ihminen joutuu päätänsä ulos laittamaan eli missä vika?
Eivät kuulema osaa olla omia itsejään yleisillä paikoilla. Mininko olisi helppoa mennä ventovieraan miehen kotiin? Ei.
Kuvaani kyllä ovat kehuneet.
Tästä ei tule kuin kaksi vastausta mieleen.
Seksin vonkaaminen ja saamattomuus rakentaa suhdetta.

30

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä

      En myös ymmärrä treffejä kotona. Mies ehdottaa oman kotiin tai valmis tulla mun luo. Mitä ihmettä. Kertokaa mitä idea tuoda tuntematon ihminen kotiin tsi mennä tapaamaan tuntematonta hänen luo. Mitä jos mies on seinähullu, raiskaaja tai muuten vammainen hörhö... Hyi.

    • Pikkukissa

      Ei kannata mennä...
      Jos ei kaveri voi tulla julkiselle paikalle tapaamaan, on jotain pielessä tai ainakin aika liki... Olkaa varovaisia!!

      • Ehdoton ei ekoile treffeille kotona! Ei missään tapauksessa kannata jatkaa tällaista juttua.

        Jos tuntuu, ettei löydy tarpeeksi rauhallista tapaamispaikkaa, menkää vaikka kävelemään. On sitten reitin varrella enemmän kauppojen ikunoita tai metsää, kahden kävellessä ja jutellessa saa ehdottomasti olla kuitenkin melko yksityisesti.

        t: Heli / E-kontakti.fi


    • Lettinauhat

      Tällaisia tyyppejä on paljon!
      Vaikka kuinka järjellä perustelisi miksi ei käy, niin eivät usko. Hehän ovat niitä kilttejä miehiä.
      Yksi ilmoitti ettei hänelle voisi kukaan sekopää nainen tehdä mitään hänen kotonaan ja kiitteli armeijaa itsepuolustustaitojen opetusta.
      Eräs ilmoitti että hänen tarjouksensa on tapaaminen hänen luonaan. Mikä veen tarjous??Eipä ole kuulunut ukosta mitään, kun ehdotin rauhallista puiston penkkiä.
      Kahvilassa kun oli hänestä liikaa ihmisiä : ).

      Turha on tällaisten äijien valittaa yksinäisyyttään ja netissä roikkua.

    • 1+19

      Minkä ikäisistä osapuolista nyt puhutaan?
      Itse olen mies ja todellakin lähden ulos tapaamaan, viimeksi kävin sulkkistreffeillä.

    • miehenä

      oon tehny noita kotikäyntejä 30-40 ikähaarukan naisten luona. Kauin 170km päässä. Joka osotteessa naitiin. Käyntejä edelsi toki kymmenien viestien vaihto.

    • Lettinauhat

      Itse olen 43v nainen ja tämä mieslauma ollut 45-50v. Eronneita ovat olleet puheidensa mukaan eli pitäisi olla jotakin tuntumaa elämästä.
      Ihmettelen missä ovat ne perus käytöstavat ja yksityisyyden kunnioitus?
      Puolueeton maaperä on suositelluin ja reiluin tapa tutustua.

      En ole passiivinen tutustuja mutta miesten juoksutettavaksi en lähde : (.

      • Lettinauhat

        Sen verran lisään, että he olivat tietoisia etten hae seksiseuraa. Siitä huolimatta lopputulokset olivat tällaisia.


    • on näitä paljon

      Ikä miehillä on ollut 30-40v. Nuorin ei millään halunnut tulla treffeille julkiselle paikalle.... paljon myöhemmin selvisi että haki vain seksiseuraa, vaikka kirjoitteli 2viikkoa että tositarkoituksella seuraa etsii. Kävimme treffeillä muutamalle baarissa siitä alkoi vonkaaminen tulla minun kotiin...ei päässyt niin hävisi koko mies.

    • 10+17

      Hyvin moni nainen pyytää luokseen eka treffeille. Miksi sitten mies ei saisi pyytää kotiinsa deittejä?

      • 5+8

        Jod etsit panoa voit pyytää. Jos nainen etsii jotain muuta niin kotiin pyytäminen on täys turn-off. Ehdotuksen jälkeen kyseiseen mieheen ei tarvi ottaa yhteyttö.


      • Kotikoti....
        5+8 kirjoitti:

        Jod etsit panoa voit pyytää. Jos nainen etsii jotain muuta niin kotiin pyytäminen on täys turn-off. Ehdotuksen jälkeen kyseiseen mieheen ei tarvi ottaa yhteyttö.

        Mikä ihme siinä on ettei kotiinsa voi pyytää? Itse olen tavannut useitakin tositarkoituksella olevia naisia heidän kotonaan kun nainen ei esim lapsien takia voi lähteä muualle tapaamaan ja on alkanut ihan parisuhteita eikä panosuhteita näistä tapaamisista. Jos tietenkin pelkää miehiä kun ruttoa niin sitten ne deitit on sovittava johonkin keskustorille mutta kyllä tavallinen ihminen uskaltaa kotonaankin deitata. Itsekin olen pyytänyt muutaman naisen kotiini kahville ja ihan on kuule höpötelty niitä näitä eikä paneskeltu ja homma joko on edenny suhteeseen tai sitten ei.


      • mul ei käy
        Kotikoti.... kirjoitti:

        Mikä ihme siinä on ettei kotiinsa voi pyytää? Itse olen tavannut useitakin tositarkoituksella olevia naisia heidän kotonaan kun nainen ei esim lapsien takia voi lähteä muualle tapaamaan ja on alkanut ihan parisuhteita eikä panosuhteita näistä tapaamisista. Jos tietenkin pelkää miehiä kun ruttoa niin sitten ne deitit on sovittava johonkin keskustorille mutta kyllä tavallinen ihminen uskaltaa kotonaankin deitata. Itsekin olen pyytänyt muutaman naisen kotiini kahville ja ihan on kuule höpötelty niitä näitä eikä paneskeltu ja homma joko on edenny suhteeseen tai sitten ei.

        Jos molemmille käy niin mikäs siinä. Tässä on varmasti keskustelu niistä tapauksista jotka jankuttavat kotiin menosta/tulosta vaikka toinen selvästi ilmaisee ette sellainen järjestely käy.


    • 14 + 12

      Kyllä minäkin olen kotitreffejä käynyt puolin ja toisin, ei mitään ongelmaa ja on ollut rentoa tutustua kun on saanut olla rauhassa kahden kesken ja luonnollisessa ympäristössä. Onhan noita hullujakin tietysti, joten ymmärrän senkin että varovaisuus on viisasta. Ainakaan eivät todennäköisesti ole varattuja miehiä jos uskaltavat kotiinsa pyytää.

      • 5+97

        Kämppää voi lainata, jos oikeasti halua varattuna vaivautua.


      • Lettinauhat
        5+97 kirjoitti:

        Kämppää voi lainata, jos oikeasti halua varattuna vaivautua.

        Miksi miehet vaativat kotitapaamista vaikka nainen ei halua, vaan ehdottaa muuta? Eikä nyt ole kyse mieheltä pyynnöstä , vaan vaatimuksesta.. Muu ei kelpaa vaikka olen luvannut kahveet tms tarjota.
        Itse en ainakaan miehiä kotiini pyytäisi, pahinta olisi joku vainoaja perässä , kun ei natsaisikaan.
        Nämä miehet ovat edelleen seuraa etsimässä..


      • 5+97
        Lettinauhat kirjoitti:

        Miksi miehet vaativat kotitapaamista vaikka nainen ei halua, vaan ehdottaa muuta? Eikä nyt ole kyse mieheltä pyynnöstä , vaan vaatimuksesta.. Muu ei kelpaa vaikka olen luvannut kahveet tms tarjota.
        Itse en ainakaan miehiä kotiini pyytäisi, pahinta olisi joku vainoaja perässä , kun ei natsaisikaan.
        Nämä miehet ovat edelleen seuraa etsimässä..

        Toisille on helppoa, toisille ei. En itse koskaan pyytäisin vierasta miestä kotiin, vaikka kuinka pitkään oltaisin viestitelty. Heti kun mies alkaa vaatimalla vaatia treffejä kotiin niin minulle on selvä merkki, että ei ole minun mies. Mies joka ei suostu muualle treffeille on liian epäilyttävä, ja jos eka tapaaminen alkaa jankuttamisella niin mitä voi jatkossa odottaa? että treffien jälkee vonkaa seksiä, ja seuraa perässä... ei kiitos. Oli kerran sellainenkin tapaus, tavattiin kahvilassa mutta jo siellä aloitti sellaisen jankuttamisen lähteä minun luo jatkoille, ja kun sanoin ettei todellakaan käy eikä kiinnosta, niin suuttui ja jankutti ja jankutti että olet kamalla akka kun en anna edes mahdollisuutta...ja enhän mä kuole jos hänelle antaisin. Sairasta. Olkaa varovaisia


    • sehän on panomies

      kootiiin, yök

    • (".")

      "Kuvaani kyllä ovat kehuneet"

      vastaus: 100% on susi.

    • sdgsdg

      No mulla kävi niin että muija halus tulla mun kämpille kaffitteleen johon sitte suostuin. Jälkeenpäin ajatellen ei ehkä olis kannattanu suostua koska haukut sisustuksistaani vieraalta akalta ei kuulosta kovin kivalta.

      • 4+19

        Aivan samoin kävi mulle. Deitti alkoi haukkumaan seinien väriä ja sisustusta sekä esineitä seinillä jotka liittyvät harrastuksiini. Kuitenkin elän siistissä tilavassa kodissani ja yleisemmin saan kehuja siisteydestä mutta jotenkin outoa että vieras haukkuu asuntoani josta olen itselleni tehnyt viihtyisän. Kuten saattaa arvata tuosta akasta en sen jälkeen halunnut kuulla muuta.


    • nussintakoneisto

      Mä työnnän mun kotiin tulevalle munansuuhun ja sitten vittuun ja nain joka asennossa pari tuntia .lisäks perseeseen ja sen jälkeen vien ravintolaan syömään ja maksan illan

    • missä kunnioitus

      Harvinaista tietysti näin äärimmäinen väkivalta mutta olikohan noin vuosi sitten kun tytön ystävä näki ystävänsä murha yrityksen skypen kautta. Onpa nuita aiemminkin ollut. Ja väkivaltaa painostaminen jo on,jankutus. Näin käyttäytyvä mies? tai nainen ei edes ajatus tasolla ymmärrä ihmisen koskemattomuutta ja itse määräämis oikeutta. Mutta asiaan, jos ensi tapaaminen alkaisi vaikka usein ehdotetulla kävelyllä ja sitten kahvit jomman kumman luona esim.

    • ruttunen

      Mulle yksi mies ehdotteli kotonaan tapaamista, ja ennen ehdottelua ei ollut mitään pitkäaikaista tai muuten vakavastiotettavaa viestittelyä ollut. Ehdottelun tarkoitusperä jäi minulle epäselväksi mutta seksiä uskon sen halunneen. Harkitsin vakavasti että menisin suoraan työpaikaltani navetasta ERITTÄIN hikisenä, haisevana ja paskaisena sinne. Lisätehosteeksi ajattelin vielä miehekästä "elekieltä", että kävelisin ja elehtisin kuin mies. Siinä olis sitten ollut jännä seurata tyypin reaktiota.

    • herrasmies.

      Itselleni ei miehenäkään että ensitreffit tehtäisiin minun kotonani.
      On muutama nainenkin kysynyt miksi minä ehdotan julkista paikkaa ja olen ihmetellyt miksi naiset kyseenalaistaa tämänkin.
      Olen kyllä muutamilla käynyt naistenkin kotona mutta vähän arveluttanut sekin.
      Onko mukavuuden halua ettei tarvitse lähteä mihinkään vaiko ihan seksin tarkoitus mutta en ole lähtenyt siihen mukaan....ja ei olla samalla viivallakaan jo ihan jännityksenkin suhteen.

    • deittailijatar...

      Sain viestin mielenkiitoiselta mieheltä, vaihdettiin pari viestiä ja juteltiin sen jälkeen puhelimessa (mulla prepaid)
      Sovittiin tapaaminen keskustaan kahvilaan...samana aamuna mies ilmoitti olevansa sairaana, ei jaksa lähteä...mutta voisin tulla hänen luokseen...en mennyt, koska en halua flunssatartuntaa ehdoin tahdoin hakea...
      Sovittiin uusi tapaaminen, kahvilaan taas...pari tuntia ennekuin minun piti lähteä, mies sanoi että odottelee jotain lähetystä, ei pääse lähtemään, voisinko mennä hänen luokseen kahville...edelleenkään en lähde ensitreffeille kenenkään luokse.
      Tässä vaiheessa alkoi jo vähän arvelluttaa koko mies...ja kun kolmannen kerran sattui samanlainen tapaus, syytä kotona "päivystämiseen" en muista mutta siinä vaiheessa siirryin "takavasemmalle" ja seuraavaan profiiliin :-)

    • Seppo. 33

      Tuollaisten kanssako sinä viestittelet. Entäs kun miies asiallisesti pyytää kahville kahvilaan niin varmaan kieltäydyt?

      • exdeittailija

        Itse ainakin lähden mielelläni kahvilaan tmv paikkaan treffeille jos mies ´viestien perusteella vaikuttaa jotenkin "tavalliselta"
        aika harva mies vaan treffejä ehdottelee...kirjekaveria kai etsivät??
        ja sitten kun heille ehdottaa tapaamista tulee hiljaisuus...

        Nyt pieni tauko nettideiteistä...ehkäpä pitää taas joskus kokeilla uudelleen :-)


    • Mies on saattanut

      unohtaa kertoa, että esim. kessi on päässyt vähän kasvamaan. Hän on saattanut ajatella itsepetollisesti, että nyt pitäisi löytää joku nainen. Nainen kun sitten löytyy ja pitäisi lähteä treffeille niin tällöin totuutta on pakko katsoa silmiin. Enhän minä voikaan lähteä treffeille ennenkuin maha on saatu laihdutettua pienemmäksi.

    • ninna762

      Eräs mies (asuu Satakunnan/Pirkanmaan rajamailla, pituus n. 190 cm, vihreät silmät, kaksi lasta) harrastaa juuri tällaista meininkiä, että kutsuu naisen kotiinsa, vaikka lapset olisi hänellä viikonloppua viettämässä, tai sitten kutsuu itsensä naisen luo...jopa lastensa kanssa on vieraillut naisten luona!

      Kokemusta on...kannattaa pysyä kaukana. Pahimman luokan pelimies. Osaa puhua ja pussata, mutta luottaa ei voi kyllä yhtään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe