Naisten peruskunto

dyydseli

Olen juuri aloittanut käymään salilla. Millainen kunto muilla alta 20 vuotiailla on yleensä? Haluan tietää, että olenko ihan huono siinä hommassa vai hyvä, kun ei ole ketään keneen verrata. Kerrotteko millaista oli kun aloititte ja minkä painoisia käsipäinoja käytitte? Paljon kyykkäämisessä oli painoa mukana ja paljon penkissä ja jalkaprässissä nousi. Kiitos!

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuviulu,kukkakeppi,lyht

      Olen mies ja olin poikasena laiha ku luuviulu, naru, kukkakeppi, lyhtypylväs johon koirat kusas, tuuli heitteli mua pitkin kaupunkia.

      Penkkiä pelkällä tangolla, jalkakyykkyä opettelin pelkällä tangolla, hauista tein varmaan jollain 20kg:n tangolla. kaikki oli kevyttä ja tein paljon toistoja. Mutta hähäää, leuanvedossa olin hyvä, kun teiniä tuli kiipeiltyä ja roikuttua puissa, tein niitä reilusti yli 10 kun kuntosalin aloitin.

      Opettelua se on alkuvaiheessa ja kuntosaliohjaaja teki ohjelman ja näytti miten liikkeitä tehdään, siitä se alkoi, virheitä tuli, mutta aina joku neuvoi ja antoi vinkkejä, talja oli vaikea opetella, kun siinä on tietty systeemin miten selän saa parhaiten aktivoitua.

      • IsoOnParempi

        Kieltämättä aika erikoinen lähtötilanne jos paino oli sama kyykyssä, penkissä ja hauiskäännössä. Tai sitten puhut p*skaa.


      • ihan totta kuin kirkonro
        IsoOnParempi kirjoitti:

        Kieltämättä aika erikoinen lähtötilanne jos paino oli sama kyykyssä, penkissä ja hauiskäännössä. Tai sitten puhut p*skaa.

        Siis nehän oli lähinnä liikkeiden opettelua. Voi olla että hauiskäännössä oli erikokonen tanko (12kg). En enää muista tarkkaa, siitä on kuitenki jo 20v aikaa. Kuitenkin ilman lisälevyjä alkuun. Sitten oli jotain ihme ilmanpaine vehkeitä millä tein alussa. Niihin sai huijattua painoa lisää kun piti laitetta ääriasennossa :)

        Samalla salilla kävi Marko Varalahti 20v sitten vähän "jumppaamassa" :) (suomen vahvin mies 1995, maailman 3. vahvin 1995)


    • ewgwe

      Eihän salilla käydä sen vuoksi että nostettaisi enemmän rautaa kuin joku toinen.
      Vaan sen vuoksi että nostat enemmän rautaa ensi viikolla kuin tällä viikolla.
      Sillä ei ole mitään väliä mitä joku toinen nostaa tai on nostanut sinun kehityksen kannalta.

      • hanhenmaksapallero

        "Eihän salilla käydä sen vuoksi että nostettaisi enemmän rautaa kuin joku toinen."

        Miksei voisi käydä myös sen vuoksi salilla että nostaisi enemmän rautaa kuin joku toinen? Kyllä mä haluan tulla meidän salin vahvimmaksi. Ja sehän voi antaa jollekki motivaatioo ja tavoitteita, kun näkee jonkun hyväkuntoisen tyypin joka treenaa tosissaan ja nostaa isoja rautoja. Meidän salilla on myös järjestetty skaboja jäsenten kesken ja voittaja saa jonkin pienen palkinnon. Tai tyyliin kaikki pistää 10e ja voittaja saa rahat. Ihan kivoja leikkimielisiä skaboja, joka antaa vielä lisää motivaatiota treenata.


    • dhrt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe