..nainen?mies...

tykkääkös naiset karvaisista vai karvattomista miehistä??

21

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bessie*

      Voi voi, etkö ole saanut esittää kysymystä livepuolella?

      • "bessie*"

        Yleensä aloittaja kommentoi aloitustaan vasta kolmantena tai neljäntenä.

        H.


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Yleensä aloittaja kommentoi aloitustaan vasta kolmantena tai neljäntenä.

        H.

        Sinä jos kuka sen tiedät, en kyseenalaista asiantuntijan kommenttia.


      • jo toisena
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Yleensä aloittaja kommentoi aloitustaan vasta kolmantena tai neljäntenä.

        H.

        Suotakoon sinulle tämä hätäily tämän kerran


    • se nainen

      Soisin olevani karvaton nainen naamasta rintakarvat lämittää mukavasti talvella.

      • .Siilirouva

        Iän myötä monile naisillekin kasvaa parta.


    • .Siilimuori

      Ei ole miestä karvoihin katsomista.

      Kyllä ne on muut arvot mitkä "tykkäämisen" säätelee.

    • Hei kun keikuskelen

      Minä vastaan nyt kolmantena (tai kenties neljäntenä, sikälimikälisikäli joku nyt samaan aikaan värkkää omaa kommenttiaan ja ehtii ennen mua).
      Voimme siis otaksua, kun toi hoo niin sanoo ja kyllähän se tietää kaiken:) ,
      että Minä olen aloittaja. Elikkä tässä mää nyt ittelleni kommentoin.

      Ollos sanomiseni totta tai ei, niin jatkan.

      Mua kiinnostais enemmän se, että tykkääkö Miehet karvaisista naisista.
      Siis semmosista ku joillakin miehillä kasvaa ylipitkiä karvoja selässä ja harteissa.
      Oon joskus nähny uimarannalla semmosen karvaturrin kirmailevan.

      • risukorva1

        Minä ainaskin tykkään kaikenlaisista naisista, karvoilla, tai ilman! Tässä iässä ei oikeastaan haittaa mikään noin pieni juttu! Naisille olen poikkeuksetta sanonut, että jos tyytyy huonompaan, kuin minä, ei ymmärrä hyvän päälle mitään ja jos taas vaatii paremppaa, on jo sellainen herkkupylly!


      • Hei kun keikuskelen
        risukorva1 kirjoitti:

        Minä ainaskin tykkään kaikenlaisista naisista, karvoilla, tai ilman! Tässä iässä ei oikeastaan haittaa mikään noin pieni juttu! Naisille olen poikkeuksetta sanonut, että jos tyytyy huonompaan, kuin minä, ei ymmärrä hyvän päälle mitään ja jos taas vaatii paremppaa, on jo sellainen herkkupylly!

        Vastaan sulle, jolla on korvis risuja.

        Joo, minäkin tykkäilen kaikenmoisista miehistä. Mitäpä väliä, onko rinnas yks, kaks tai kolme karvaa. En niiden karvojen kaa keskustele, vaan miehen pään sisältä tulleiden ajatusten kanssa.
        Noh, toki nyt tietennnnniii jos samas kimpas on karvaanen naama ja ne mulle kelpaavat ajatukset, niin hyvä sekotushan se on. Siis jos tykkäisin ja kenties tykkäänkin karvaisista miehistä, mut en tahdo sanoa tykkäänkö vai en.:)


    • Minäpä vastaan aloitukseen (en nimimerkille) (ainiin, ei ollutkaan nimimerkkiä, vaan osa kysymystä nimimerkin tilalla)
      Nyt viittaan vain miehiin jaheidän karvaisuuteensa.
      Rakastan pitkätukkaisia miehiä. (Legolas-ilmiö). Muu karvoitus saakin olla niukempaa ja mieluiten vähäistä. Ainakin puhdasta ja hoidettua. Tiedän että olen outo lintu.

    • Viaton sivullinen

      Kaikki käy, kun on umpirakastunut, karvat ja karvattomuus. Parta ei sentään
      "tähtitieteellisen" pitkä tarvitse olla.

    • Frida K,

      Äklöä jos miehellä on karvatupsut olkapäillä ja lapaluiden päällä.

    • ent. siivoojaparka

      Hyvin tarkka miehen karvoituksesta. Muualla kasvakoon vaikka niin että letittämään pystyy. Ihan yks hailee. Mutta pääkopan sisäpuoli täytyy olla karvaton. Vähän epäilyttävää, kun näkee korvista tursuavan karvoja, mutta senkin voi testata, minne asti ne ylettyy sisäänpäin, kun nyhtäisee yhden. Jos tulee turpiin, niin silloin saa epäillä, että ne on syvemmälläkin.

    • oon tykänny elämäni aikana monista miehistä
      toisilla on ollu karvoja ja toisilla ei
      mutta se ei oo kyllä mitenkään vaikuttanu siihen tykkäämiseen
      mutta jotenkin sellainen pisamainen ja tosi karvanen selkä
      ei oo tehny muhun vaikutusta
      vai olikohan se kumminkin se koko mies joka ei tehny vaikutusta.

    • Viaton sivullinen

      Minä olen nähnyt miehen, joka oli runsaskarvainen, hänellä oli kaunista karvaa,
      ihan tosijuttu, se karvoitus sopi hänen tyyliinsä. Hän oli iso komea mies. Wau!
      Kaikkea sitä näkee kun vapaana naisena seikkailee.

    • 15+19

      Karvoista tiedä, mutta ihan kiva katella ja kuunnella nuiden keski-ikään ehtineiden muusikoiden pulinoita ja harjoittelua "we want more" konserttiin. Symppiksiä ovat kaikki. Dressmanin bokserimainosten hyvännäkösiä adoniksia myös ahh niin silmä iloiten katselee ; )

    • elämä takana, hauta

      edessä,




      mä rakastan MIESTÄ suurella M kirjaimella ,
      ku vain kohtais vielä semmosen,

      oikeestaan turha toivo, toinen jalka meikällä on jo haudassa, en mä enää miestä tarvi mihinkää,
      mutta silloin nuorena se oli just noin,

    • .mollis

      Ajatella, niin omituisina olemme pitäneet parrakasta naista, että olemme laittaneet hänet näytille. Maksaneet siitä, että olemme päässeet irvailemaan hänelle.

      Hei, me sheivataan!

    • mimmimummi*

      Tämä ei nyt ole aivan vastaus aloitukseen......mutta tuli mieleeni juttu....kun Marlon Brando on ollut vierailulla suomessa....vuonna -67... hän oli joutunut sairaalaan sydänvaivojen vuoksi...... sairaanhoitaja joka oli ajanut rintakarvat veke... on tallettanut ne suurena aarteenaan ...muovipussissa.....
      Oh....kyllä oli kadehtijoita....Brandon rintakarvat..

    • deanderilainen

      Karvanen apinamainen köriläs kömpii sun vierees peiton alle karvat kutittaen ja alkaa halata eläimellisesti ooh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe