Mistä juttelette yleensä?

DeittailijanettiM38

Hei,

Monesti (tai siis harvoin) kun vastauksen saa joltain jäätä särkiessä, juttelu sekä tunnustelu loppuu joidenkin viestien jälkeen - en kysele seksiasentoja, en lähetä vessassa otettuja kuvia tms. vaan ihan asiallisia kuvia.

Saatan kysellä tekemisiä, suhdehistoriaa, päivän kuulumisia, ajatuksia tulevaisuudesta, mielitekoja ja -harrastuksia jne.

Mietin vaan, että sitten kun ehdottaa näkemistä, niin juttelu loppuu siihen tai näkeminen ei ehkä olekaan niin helposti järjestettävissä. Ehkä tekosyy, mutta mistä pitää jutella, että toisen saa "herätetty", kiinnostuksen nousemaan?

En tiedä.

107

4376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Yleensä kysyn suoraan että nähtäisiinkö, mun mielestä juttelu ennen sitä on turhaa ajanhukkaa.
      Ainoat treffit jotka on toistaiseksi toteutuneet suomi24treffeistä meni niin että nainen lähetti ensiviestin ja ehdotti treffejä. Suostuin ja tavattiin seuraavana viikonloppuna ja tuo juttu kesti kuukauden.

      • tietoja ensin

        Harvalla naisella on profiilissa niin paljon asiaa, että pelkästään sen perusteella kannattaisi treffejä pyytää.


      • Tuula 28

        Jos ei mies kiinnostu tavallisista asioista,
        voi hänet heittää "hattuhyllylle",
        kuvia kannattaa lähetellä hyvin harkitusti,
        kun niillä tapana vaan jotenkin ihmeellisesti levitä,
        vaikka ne onkin siveellisiä.
        Itse en laita kuviani kun miehen oikeaan meiliin,
        en mihinkään keksittyyn,jos ei uskalla antaa
        omaa meiliä,niin pitää valita joku toinen nainen!
        Ei muuta kun tsemppiä hakuusi,
        kyl siel jokunen hyväkin mies on!


      • Miäs33Treee
        tietoja ensin kirjoitti:

        Harvalla naisella on profiilissa niin paljon asiaa, että pelkästään sen perusteella kannattaisi treffejä pyytää.

        Ei treffeille naisten kanssa pääse jollet ole komea kaikkien haluama alfa uros ja supliikki mies. Naiset katsoo naaman ja tekevät päätöksen haluavatko treffata vai ei. Pään sisällölläkään ei ole merkitystä vaan naama kertoimella.
        Toisaalta rumempikin mies kelpaa jos palkkatulot on hivutettu satoihintuhansiin ja reilusta omaisuudesta on maininta.
        Mutta todellisuudessa itse olen jättänyt kokonaan naisille viestittelyn koska kukaan ei vastaa vaikka kuinka asiallisia viestejä kirjoittaisit henkilökohtaisesti profiiliin jonka kriteereihin sopisin.
        Passivoituminen on toiminut. Kun nainen kuitenkin päättää sen kenet haluaa on turha silloin olla itse aloitteellinen. Antaa naisten tehdä aloitteet niin säästyy monelta vaivalta ja silloin tietää heti että tuo on oikeasti kiinnostunut.


      • ngfhjrdj
        Miäs33Treee kirjoitti:

        Ei treffeille naisten kanssa pääse jollet ole komea kaikkien haluama alfa uros ja supliikki mies. Naiset katsoo naaman ja tekevät päätöksen haluavatko treffata vai ei. Pään sisällölläkään ei ole merkitystä vaan naama kertoimella.
        Toisaalta rumempikin mies kelpaa jos palkkatulot on hivutettu satoihintuhansiin ja reilusta omaisuudesta on maininta.
        Mutta todellisuudessa itse olen jättänyt kokonaan naisille viestittelyn koska kukaan ei vastaa vaikka kuinka asiallisia viestejä kirjoittaisit henkilökohtaisesti profiiliin jonka kriteereihin sopisin.
        Passivoituminen on toiminut. Kun nainen kuitenkin päättää sen kenet haluaa on turha silloin olla itse aloitteellinen. Antaa naisten tehdä aloitteet niin säästyy monelta vaivalta ja silloin tietää heti että tuo on oikeasti kiinnostunut.

        Just näin...aivan turha nähdä vaivaa,kun nainen kuitenkin päättää!


      • ruletti
        Tuula 28 kirjoitti:

        Jos ei mies kiinnostu tavallisista asioista,
        voi hänet heittää "hattuhyllylle",
        kuvia kannattaa lähetellä hyvin harkitusti,
        kun niillä tapana vaan jotenkin ihmeellisesti levitä,
        vaikka ne onkin siveellisiä.
        Itse en laita kuviani kun miehen oikeaan meiliin,
        en mihinkään keksittyyn,jos ei uskalla antaa
        omaa meiliä,niin pitää valita joku toinen nainen!
        Ei muuta kun tsemppiä hakuusi,
        kyl siel jokunen hyväkin mies on!

        Välilä kyllä on mietityttänyt että mihinkähän tuo kuva nyt menee kun täältäkin naisilta saa niin kumman oloisia sposti osoitteita :p mutta kait ne on sitten vaan just niitä tekaistuja kun eivät uskalla oikeaa antaa ja varmaan tulisi itsekkin niin tehdä kun ei sitä loppupeleissä tiedä mikä siellä ruudun takana on.


      • Klauz
        Miäs33Treee kirjoitti:

        Ei treffeille naisten kanssa pääse jollet ole komea kaikkien haluama alfa uros ja supliikki mies. Naiset katsoo naaman ja tekevät päätöksen haluavatko treffata vai ei. Pään sisällölläkään ei ole merkitystä vaan naama kertoimella.
        Toisaalta rumempikin mies kelpaa jos palkkatulot on hivutettu satoihintuhansiin ja reilusta omaisuudesta on maininta.
        Mutta todellisuudessa itse olen jättänyt kokonaan naisille viestittelyn koska kukaan ei vastaa vaikka kuinka asiallisia viestejä kirjoittaisit henkilökohtaisesti profiiliin jonka kriteereihin sopisin.
        Passivoituminen on toiminut. Kun nainen kuitenkin päättää sen kenet haluaa on turha silloin olla itse aloitteellinen. Antaa naisten tehdä aloitteet niin säästyy monelta vaivalta ja silloin tietää heti että tuo on oikeasti kiinnostunut.

        Naisilla on vähän epärealistiset luulot itsestään. Miehet voi miettiä miten se hivelisi egoa, jos joka päivä saisit treffipalvelussa 10 viestiä naisilta, jotka haluaisivat päästä panemaan sinua. Lisätään vielä yhtälöön naisten heikko kyky ajetella, niin egokatastrofi on valmis, kun he eivät osaa eristää pillun kysyntää hänen omasta kysynnästään.

        Luulen, että valtaosa miehistä on treffipalvelussa seksin vuoksi, mutta vähän jokainen nainen etsii elämänkumppania. "Alfa-urokset" on palvelussa todennäköisesti täystyöllistettyjä ja kaikki muut purkaa turhautumistaan näille keskustelupalstoille. Yksi nainen oli niin myyty tämänlaisen uroon vaikutuksesta, että häntä ei edes haitannut, että mies pani muitakin naisia samaan aikaan. Tämmöset sitten vielä kitisee, että he eivät löydä miestä?

        Mutta mitä tulee tähän treffeille pääsemiseen. Olen itse nähnyt oisko tusinan verran naisia. Näkemistä ei kannata ehdottaa liian nopeasti, koska nainen tuppaa säikähtämään aivan sama miten hyvin juttuun tulisitte. Mieshän ajattelee tilannetta loogisesti, että netissä jauhaminen on turhaa, koska siellä tulee väärä kuva ihmisestä, mutta nainen ei tämänlaisia asioita yleensä ajattele ja häntä pitää "lämmitellä" tovi. Hän haluaa puhua netissä jonkun aikaa selvittääkseen, että oletko hörhö sekopää vai luotettavan oloinen mies, mikä on ymmärrettävää.

        Omien kokemuksien mukaan ei sitä näkemistä kuitenkaan kannata liikaa viivytellä tai sen ehdottamista. Tuntuu, että aika moni nainen käy siellä vaan juttelemassa ja he eivät ole edes ajatelleet kenenkään näkemistä. Joten ihan omaksi parhaaksi asia kannattaa ottaa esiin suhteellisen pian. Jos jotain aikoja haluatte kuulla, niin muutama päivä lämmittelyä ja sitten kimppuun. Ei välttämättä kannata ehdottaa heti mitään kynttiläillallisia, koska kaikki tuollaiset oikeat treffit on isoja sitoutumisia, kun pitää viettää paljon aikaa täysin oudon henkilön kanssa. Kannattaa ehdottaa jotain mihin naisen on helppo suostua ja josta on helppo sitten mennä omille teille.

        Ystävystyminenhän on aika pitkälti toiseen tottumista. Jos nainen pitää sinusta sen ensimmäisen näkemisen jälkeen, niin hän haluaa nähdä sinut uudelleen ja koska olet jo todistanut ettet ole hörhö vaan mukava mies, niin nainen lähtee helpommin viettämään kanssasi aikaa.


      • kunnon mjäs
        ruletti kirjoitti:

        Välilä kyllä on mietityttänyt että mihinkähän tuo kuva nyt menee kun täältäkin naisilta saa niin kumman oloisia sposti osoitteita :p mutta kait ne on sitten vaan just niitä tekaistuja kun eivät uskalla oikeaa antaa ja varmaan tulisi itsekkin niin tehdä kun ei sitä loppupeleissä tiedä mikä siellä ruudun takana on.

        Eipä sitä tosiaan tiedä iskeekö kätensä paskaan, eli johonkin luonnehäiriöiseen tapaukseen, kun kuvia lähettää. On se semmosta juu.


      • parsa
        Klauz kirjoitti:

        Naisilla on vähän epärealistiset luulot itsestään. Miehet voi miettiä miten se hivelisi egoa, jos joka päivä saisit treffipalvelussa 10 viestiä naisilta, jotka haluaisivat päästä panemaan sinua. Lisätään vielä yhtälöön naisten heikko kyky ajetella, niin egokatastrofi on valmis, kun he eivät osaa eristää pillun kysyntää hänen omasta kysynnästään.

        Luulen, että valtaosa miehistä on treffipalvelussa seksin vuoksi, mutta vähän jokainen nainen etsii elämänkumppania. "Alfa-urokset" on palvelussa todennäköisesti täystyöllistettyjä ja kaikki muut purkaa turhautumistaan näille keskustelupalstoille. Yksi nainen oli niin myyty tämänlaisen uroon vaikutuksesta, että häntä ei edes haitannut, että mies pani muitakin naisia samaan aikaan. Tämmöset sitten vielä kitisee, että he eivät löydä miestä?

        Mutta mitä tulee tähän treffeille pääsemiseen. Olen itse nähnyt oisko tusinan verran naisia. Näkemistä ei kannata ehdottaa liian nopeasti, koska nainen tuppaa säikähtämään aivan sama miten hyvin juttuun tulisitte. Mieshän ajattelee tilannetta loogisesti, että netissä jauhaminen on turhaa, koska siellä tulee väärä kuva ihmisestä, mutta nainen ei tämänlaisia asioita yleensä ajattele ja häntä pitää "lämmitellä" tovi. Hän haluaa puhua netissä jonkun aikaa selvittääkseen, että oletko hörhö sekopää vai luotettavan oloinen mies, mikä on ymmärrettävää.

        Omien kokemuksien mukaan ei sitä näkemistä kuitenkaan kannata liikaa viivytellä tai sen ehdottamista. Tuntuu, että aika moni nainen käy siellä vaan juttelemassa ja he eivät ole edes ajatelleet kenenkään näkemistä. Joten ihan omaksi parhaaksi asia kannattaa ottaa esiin suhteellisen pian. Jos jotain aikoja haluatte kuulla, niin muutama päivä lämmittelyä ja sitten kimppuun. Ei välttämättä kannata ehdottaa heti mitään kynttiläillallisia, koska kaikki tuollaiset oikeat treffit on isoja sitoutumisia, kun pitää viettää paljon aikaa täysin oudon henkilön kanssa. Kannattaa ehdottaa jotain mihin naisen on helppo suostua ja josta on helppo sitten mennä omille teille.

        Ystävystyminenhän on aika pitkälti toiseen tottumista. Jos nainen pitää sinusta sen ensimmäisen näkemisen jälkeen, niin hän haluaa nähdä sinut uudelleen ja koska olet jo todistanut ettet ole hörhö vaan mukava mies, niin nainen lähtee helpommin viettämään kanssasi aikaa.

        Ja nämä kolme edellistä oletusta perustuu pakkeihin naisilta, jotka tod. näk. hakevat täysin eri-ikäistä, kokoista miestä. Ja jotka odottavat muutakin kommunikointia kuin: Hei! Moi! Ihansama! Millon pannaan! Osta mulle lahja! jne jne...

        Siinä olen samaa mieltä, että liian pitkä kirjoittelu teettää vain turhaa mielikuvaa toisesta.
        Kun naamansa viitsii näyttää vielä kun juttua riittää niin saa paljon positiivisemman kuvan


      • nainen999
        Klauz kirjoitti:

        Naisilla on vähän epärealistiset luulot itsestään. Miehet voi miettiä miten se hivelisi egoa, jos joka päivä saisit treffipalvelussa 10 viestiä naisilta, jotka haluaisivat päästä panemaan sinua. Lisätään vielä yhtälöön naisten heikko kyky ajetella, niin egokatastrofi on valmis, kun he eivät osaa eristää pillun kysyntää hänen omasta kysynnästään.

        Luulen, että valtaosa miehistä on treffipalvelussa seksin vuoksi, mutta vähän jokainen nainen etsii elämänkumppania. "Alfa-urokset" on palvelussa todennäköisesti täystyöllistettyjä ja kaikki muut purkaa turhautumistaan näille keskustelupalstoille. Yksi nainen oli niin myyty tämänlaisen uroon vaikutuksesta, että häntä ei edes haitannut, että mies pani muitakin naisia samaan aikaan. Tämmöset sitten vielä kitisee, että he eivät löydä miestä?

        Mutta mitä tulee tähän treffeille pääsemiseen. Olen itse nähnyt oisko tusinan verran naisia. Näkemistä ei kannata ehdottaa liian nopeasti, koska nainen tuppaa säikähtämään aivan sama miten hyvin juttuun tulisitte. Mieshän ajattelee tilannetta loogisesti, että netissä jauhaminen on turhaa, koska siellä tulee väärä kuva ihmisestä, mutta nainen ei tämänlaisia asioita yleensä ajattele ja häntä pitää "lämmitellä" tovi. Hän haluaa puhua netissä jonkun aikaa selvittääkseen, että oletko hörhö sekopää vai luotettavan oloinen mies, mikä on ymmärrettävää.

        Omien kokemuksien mukaan ei sitä näkemistä kuitenkaan kannata liikaa viivytellä tai sen ehdottamista. Tuntuu, että aika moni nainen käy siellä vaan juttelemassa ja he eivät ole edes ajatelleet kenenkään näkemistä. Joten ihan omaksi parhaaksi asia kannattaa ottaa esiin suhteellisen pian. Jos jotain aikoja haluatte kuulla, niin muutama päivä lämmittelyä ja sitten kimppuun. Ei välttämättä kannata ehdottaa heti mitään kynttiläillallisia, koska kaikki tuollaiset oikeat treffit on isoja sitoutumisia, kun pitää viettää paljon aikaa täysin oudon henkilön kanssa. Kannattaa ehdottaa jotain mihin naisen on helppo suostua ja josta on helppo sitten mennä omille teille.

        Ystävystyminenhän on aika pitkälti toiseen tottumista. Jos nainen pitää sinusta sen ensimmäisen näkemisen jälkeen, niin hän haluaa nähdä sinut uudelleen ja koska olet jo todistanut ettet ole hörhö vaan mukava mies, niin nainen lähtee helpommin viettämään kanssasi aikaa.

        Fakta on se, että miehet haluavat kirjoittaa, kirjoittaa ja kirjoittaa....kuukausitolkulla. Profiilissa sekä kuva että laajamittainen kuvaus itsestä. Treffejä ei uskalleta ehdottaa. Haaveillaan vaan ja unelmoidaan nettiseksistä tai oikeesta seksistä. Kyllä siinä nainen kyllästyy aika nopeasti.

        Tai sitten vastakohtana mies joka lähettää ensin yksioikoisen viesti "haluutko nuorta munaa" ja perään viesti lähdetkö lasilliselle. Ei kuvaa, ei tietoja profiilissa. Kysytkö kadullakin vastaantulijalta: haluutko nuorta munaa?

        Mitään todellista ei tapahdu. Turha miehet valitetella, katsokaa peiliin.


      • sannamariaa
        tietoja ensin kirjoitti:

        Harvalla naisella on profiilissa niin paljon asiaa, että pelkästään sen perusteella kannattaisi treffejä pyytää.

        Hot or not sovellus netissä (kandee testata)


      • TietääSaletisti!!

        Yleensä naiset vastaavat kysymykseen nähdäänkö vastauksella: Ehkä. Mitenkäs silloin toimit. 1) Tiputat naisen kyydistä? 2) Koetat ottaa selvää, mitä ehkä tarkoittaa 3) Jatkat keskustelua ja huomaat pitkän ajan kuluttua, että naisella ei ole mitään aikomusta tavata sinua.


      • etr4trgyerde
        TietääSaletisti!! kirjoitti:

        Yleensä naiset vastaavat kysymykseen nähdäänkö vastauksella: Ehkä. Mitenkäs silloin toimit. 1) Tiputat naisen kyydistä? 2) Koetat ottaa selvää, mitä ehkä tarkoittaa 3) Jatkat keskustelua ja huomaat pitkän ajan kuluttua, että naisella ei ole mitään aikomusta tavata sinua.

        "Yleensä naiset vastaavat kysymykseen nähdäänkö vastauksella: Ehkä. Mitenkäs silloin toimit."

        Tiputan kyydistä. Joko nähdään tai ei nähdä. Ei mitään vitun jahkailua.


    • dsvsdv

      Jaa, mulla taas päinvastaisen oloisia kokemuksia. Mä taidan kuulua niihin naisten vihaamiin "kirjailijoihin" ja ne harvat juttelut on yleensä loppuneet siihen kun en ilmeisesti ehdottanut naisen odottamaa tapaamista tarpeeks ajoissa. Eihän ne muijat kuulemma mitään kirjekavereita kaipaa.

    • DeittailijanettiM38

      Ei tässä mitään kirjekaveria tietenkään haeta. Mutta palatakseni alkuperäiseen niin sanottuun ajatukseen, kun mitään härskiä ja typerää en yleensä kirjoittele, voi olla että kirjoituksen on jotain tylsääkin tylsempiä kysymyksiä, jos yritän olla kiinnostunut.

      Liian paljonkaan ei ilmeisesti saa kysellä, ettäkö toiselle tulisi vaivautunut olo "Taas se kyselee liikoja" - fiilis.

    • Silloin kun nettideittailin niin päivän kuulumiset ja niistä heräävät keskustelut olivat varmaan se yleisin sisältö, tyyliin: " ... sitten tuli kiire, kun piti palauttaa kirjaston kirjat. Käytätkö sinä paljon kirjastoja? Millaisesta kirjallisuudesta pidät?"

      (Keksitty ja vähän kömpelö esimerkki mutta valaisee ehkä mitä tarkoitan.)

      Suhdehistoriasta tai muista henkilökohtaisista asioista en itse haluaisi puhua ennen tapaamista. Ja tapaaminen mahdollisimman pian.

      • Täsmennän: siis suhdehistoriasta muulla kuin yleisellä tasolla eli että "olen ollut naimisissa ja lapsi on jo aikuinen". Toisaalta tuo näkyi jo profiilissanikin.


    • 2+3

      No minulla on tominut ihan hyvin kun olen ruvennut kertoilemaan itse päivän tapahtumia ja suunnitelmia. Ja ei siinä tarvii yleensä hirveen paljon kysellä kun kertoo ensin itsestää niin toinen osaa yleensä samalla tapaa jatkaa. Mutta tavata kannattaa mahdollisimman nopsaan.

      • 1+6

        En ole koskaan ymmärtänyt näitä päivän kuulumisia. Minulle ei kerry aina viikossakaan mitään kertomisen arvoista. Joskus kun joku on kysynyt, miten viikonloppu meni, on pitänyt oikein miettiä ja melkein valehdella, että on saanut jonkinlaisen vastauksen raavittua kasaan.


      • niin1
        1+6 kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt näitä päivän kuulumisia. Minulle ei kerry aina viikossakaan mitään kertomisen arvoista. Joskus kun joku on kysynyt, miten viikonloppu meni, on pitänyt oikein miettiä ja melkein valehdella, että on saanut jonkinlaisen vastauksen raavittua kasaan.

        Päivän kuulumiset..
        Kyllä päivässä pitää olla kuulumisia ja Elämässä Elämää!!

        Kuka kaipaa tylsää kumppania, deittiä, seuraa..??

        Harrastuksia ja toimintaa kaivataan. Tv:t, tietokoneet yms. Nyhjääminen.
        Kuka sellaista oikeasti jaksaa pidemmän päälle katsella?


      • ,.,.-,.-,.-,
        niin1 kirjoitti:

        Päivän kuulumiset..
        Kyllä päivässä pitää olla kuulumisia ja Elämässä Elämää!!

        Kuka kaipaa tylsää kumppania, deittiä, seuraa..??

        Harrastuksia ja toimintaa kaivataan. Tv:t, tietokoneet yms. Nyhjääminen.
        Kuka sellaista oikeasti jaksaa pidemmän päälle katsella?

        No tietokoneet ovat harrastus siinä missä mikä tahansa muukin. Mikset listannut autonkotteroita rassaavia autonörttejä?


    • m50 +

      Yritän järjestää treffejä ensimmäisestä viestistä alkaen. Missä? Milloin? Mitä tehden? Ja mahdollisimman nopeasti puhelimeen tai Skypeen?

      Vapaa-ajan vietto, harrastukset ja lomat ovat hyviä keskustelunaiheita.

      Olen erittäin kiinnostunut kaikesta mitä hän kirjoittaa profiilissaan ja viesteissään selvittääkseni kelpaako hän minulle :-) Kokemus on opettanut varomaan kaunisteltuja profiileja.

      Omia mainospuheita en pidä, enkä muutenkaan tuo itseäni esiin enempää kuin kysymyksiin vastaaminen ja vastavuoroisuus vaatii.

    • EX...

      Missään nimessä ei kannata alkaa jauhamaan entisistä suhteista eikä kyselemäänkää niistä! Kyllä ne sitte jossain vaiheessa tulee puheeksi mutta itteä ei ainakaan kiinnosta jauhaa menneistä suhteista..

    • kaasua komisario

      Liian pieni otanta. Keksi joku sabluuna ja heitä se monelle kohteelle. Niitä jatketaan mitkä kasvaa ja non lupaavia.

      Ei kannata panostaa yhteen tai kahteen alkumetreillä.

    • introvert

      Mä en oo koskaan nettideittaillut, mutta ehkä jos joskus haluaisin kokeilla sellaista niin en haluaisi mahdollisimman nopeasti treffeille. Haluaisin ensin chattailla jonkun aikaa vaikka skypessä. Jos miestä etsisin niin haluaisin vaihtaa kuvia jo alkuvaiheessa, mutten ihan heti. Eli pitää ensin vähän jutella. Luulen, että jos mies ei halua kunnolla tutustua ja jutella rauhassa niin sitten se ei ainakaan johda mihinkään... Se vasta turhauttavaa olisikin, jos monen kanssa kävisi turhaan treffeillä, vaikkei oikeastaan ole ihmisestä kiinnostunut.

      Jos netissä haluaa tutustua niin eikö silloin tehdä tuttavuutta netissä eikä heti treffeille??

    • rea listi

      Ihan tavallisista arkisista asioista tulee kirjoiteltua. Sellainen pilvilinnojen rakentelu ja taivaanrantojen maalaus on turhaa, koska enimmäkseen se parisuhdekkin on vain normiarkea.

      • 8+19

        Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman arkipäivä? Söin aamupalaa, kävin töissä, hohhoijaaa......


    • Nainenpahyvinkin

      Ehkä ei kannata lähetellä kuvia, koska luonnossa näkee paremmin toisen olemuksen jne. Jos kuva ei oo kovin onnistunut, niin se voi tehdä sen, että nainen tulee toisiin aatoksiin, koska ei ole enää varma, oletko ns. hänen tyyppiään vai et, kun jossakin kuvassa näytät vetävältä ja toisessa sitten taas et yhtään. (Mutta jos oikeasti näkisi, niin voisit hyvinkin olla, mutta kuvat hämmentävät) Kuva ei kerro kaikkea, joten on parempi, että nainen muodostaisi tarkemman kuvan sinusta livessä kun ei ihminen kuitenkaan ole pelkkä ulkokuori, mutta nainen voi miettiä, että maksaako vaivaa mennä tapaamaan, kun ei ole enää varma kiinnostuksestaan.

      Itse en ainakaan myöskään tykkää puhua vanhoista jutuista, kun ne mieluummin unohtaisi. Nainen saattaa alkaa muistella ikäviä juttuja menneisyydestä ja tavallaan tunteen aiheutit sitten sinä, kun niistä kyselit. Sinun kanssasi on tällöin ikävää. Parempi, että juttelet mukavia, joten naisella on kanssasi mukava fiilis.

      Ei kannata myöskään pitkittää treffiehdotusta turhan kauaa. Muutama viesti ja sitten ehdotusta kehiin. Lisää ehtii tutustua treffeillä. Treffiehdotus on hyvä tehdä ehkä noin viikon päähän, koska naisen kalenteri saattaa olla suunniteltu jo pitkälle ja uskoisin, että naiset tykkää siitä, että mies ottaa tämän huomioon, eikä ajattele, että nainen pitäisi olla heti otettavissa, kun mies vain haluaa. Kannattaa myös ehdottaa jotain tarkkaa päivää, että ehdotus ei jää niin kuin ilmaan roikkumaan ns. kattellaan, josko joskus tavattais meiningillä. Positiivista on jos mies miettii, että mitä treffeillä tehtäisiin, eikä että nainen joutuu suunnittelemaan ohjelman. Itse ainakin tykkään, kun mies ottaa ohjat ja voin vain itse pöllähtää laittautuneena paikalle. Siitä tulee naisellinen olo. Tietty mies voi kysyä tykkäisitkö siitä ja siitä ja katsoa mitä nainen vastaa.

      Kannattaa myös rauhassa odotella naisen vastauksia viesteihin, koska siitä voi nousta karvat pystyyn, jos mies kirjoittelee, vaikka nainen ei ole ehtinyt vielä edelliseenkään viestiin vastata. Jos ja kun pääset treffeille on maltti valttia. Älä missään nimessä ota kukkia ekoille treffeille mukaan. Annat itsestäsi epätoivoisen kuvan. Kukkien ja lahjojen aika on, kun ollaan jo tapailtu jonkin aikaa ja molemmat tykkää ja haluaa edelleen tavata. Itse olen ainakin vanhanaikainen ja en kyllä ekoilla treffeillä haluaisi kuulla myöskään mitään Meille vai teille -ehdotuksia. Uuteen tapaamiseen en ole mennyt, jos mies ei edes tarjoudu tarjoamaan pientä limulasia, vaan tilaa vain itselleen juotavaa.

      Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen.

      • "Treffiehdotus on hyvä tehdä ehkä noin viikon päähän"

        Tuosta olen itse ihan eri mieltä. Viikko on pitkä aika ja siinä ajassa ehtii vaihtaa monta viestiä, ja jos viesteillä haluaa tutustua niin mihin niitä treffejä sitten oikeastaan tarvitseekaan? Jos taas ajattelee, että kun treffit on sovittu niin ei sillä välin tarvitse viestitelläkään, niin oudolta sellainenkin tuntuisi.

        Mutkattoman treffit heti seuraavalle tai sitä seuraavalle päivälle, niin selviää kannattaako tutustumista jatkaa.


      • deittaaja kakkonen
        helka kirjoitti:

        "Treffiehdotus on hyvä tehdä ehkä noin viikon päähän"

        Tuosta olen itse ihan eri mieltä. Viikko on pitkä aika ja siinä ajassa ehtii vaihtaa monta viestiä, ja jos viesteillä haluaa tutustua niin mihin niitä treffejä sitten oikeastaan tarvitseekaan? Jos taas ajattelee, että kun treffit on sovittu niin ei sillä välin tarvitse viestitelläkään, niin oudolta sellainenkin tuntuisi.

        Mutkattoman treffit heti seuraavalle tai sitä seuraavalle päivälle, niin selviää kannattaako tutustumista jatkaa.

        Samaa mieltä, että treffit nopeasti.

        Yleensä nainen on aina se venyttelijä ja hannaaja tässä tapauksessa, puhun vain omasta kokemuksestani.

        Pari viestiä ja näkemään, en ole tullut tänne kirjoittamaan romaaneja, vain ja ainostaan näkemällä oikellalailla voi tutustua sen suuremmin luomatta extrahyviä mielikuvia toisesta. Mitä kauemmin kirjoitat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä petyt.


      • Monia eri taitoja

        "Kuva voi hämmentää kun toisessa on vetävä ja toisessa ei"
        Niinpä niin. Pitäisi siis tarkoituksella "lavastaa" tilanne jossa näyttää oikein vetävältä ja on pilkettä silmäkulmassa ja kavereita nauramassa ympärillä ja mieluiten pari koiraakin ja nahkarotsi päällä. Jotkut vain näkevät sellaisen olevan heidän alapuolellaan.

        Riittävästi tälläämällä suurimmasta osasta naisiakin saa huippumallin näköisiä. Kaipa se pitää pitää sitten niin tehdä. Sitten kun asutaan yhdessä niin voit muistella koko ajan sitä hienoa profiilikuvaa ;D


    • kovakankinen

      Kysy heti alkuunsa että " mitä tauteja sulla on tai allergioita" ja kerro samantien myös omista vaivoistasi, niin kyllä se siitä lähtee sillä rehellisyys maan perii

    • m_84

      Ehkä suhdehistoriasta kysely heti alkajaisiksi ei ole koin fiksua, koska harva nainen sen puoleen kuin mieskään halaa alkaa jauhaa existään tuntemattomalla tuttavuudelle. En ainakaan itse koskaan ole kysellyt etukäteen ekstistä tai suhdehistoraista, koska en toimisi niin baarissakaan tai missään muussa "alkutilanteessa". Niistä asioista keskusteellaan sitten, kun paremmin tunnetaan.

      Itsellä menisi maku naisesta, joka alkaisi heti udella entisistä suhteista, joten en siksi kysele vastaavaa naiseltakaan ennen kuin ollaan pari kerta tavattu.

      • Miksi ei?

        Kyllähän entiset suhteet kertoo paljon ihmisestä. Jos kertoo takana olleen yhden, kahden tai kolmen parisuhteen, niin on se vähän eri asia, kuin jos suhteita on niin paljon, ettei muista sen paremmin henkilöiden nimiä kuin lukumäärääkään. Siitä voi miettiä, kumpi tapaus olisi luotettavampi kumppani.


    • homomaa suomi jee

      Minne jäi harrastukset ja vapaa-ajan aktiviteetit? Eikö näillä oo enää mitään väliä mitä ihminen tekee ja harrastaa? Vain sillä naamavärkillä on väliä miltä näyttää, vaikka olisi täysi kusipää ja ääliö niin kunhan on komia kaiken kestää... Kaikki haluaa seksiä kuitenkin niin naiset kuin miehetkin miksi sitä ei voida tunnustaa? Turhaan sitä naista muuten etsii sillä jos seksihalut ei kohtaa niin ei suhteesta tule mitään se on tuttu juttu, kukaan ei uskalla tunnustaa ja sanoa suoraan se on heti ulos pelistä.. Miksi muuten naiset hakisi sitä komiaa miestä muuten kuin sänky hommiin? Ja näyttelyesineeksi??? Entäpä nyt, kun suomi on homomaa, voikin mennä samanmerkkiset naimisiin niin ruvetaan miehet boikotoimaan naisia ja perustetaan miesten kesken homoliitto:D

      • 99%heteromies

        Ei ollenkaan huonompi vaihtoehto! Johan alkaa kysynnän ja tarjonnan laki laulamaan ja pukkaa viestiä poikienkin postilaatikoihin. Rakkaudestahan on se vanha sanontakin: "reikä kuin reikä".

        Turha se on täällä ruikuttaa kun asioille voi tehdäkin jotain :)


    • "Vanha kettu"

      Olen löytänyt seurustelukumppaneita deittisivustojen kautta. Tälläkin hetkellä menossa suhde, joka on kestänyt jo kaksi ja puoli vuotta, eikä loppua näy. Tuntuu, että löysin elämäni rakkauden, todellisen sielunkumppanin. Ja olemme jo keski-ikäisiä, elämää nähneitä, kokeneita ihmisiä kumpikin.

      Deittiprofiilissa pitää olla joku juttu, joka herättää kiinnostuksen. Joku juttu, joka pistää ottamaan ensimmäisen kontaktin. On se sitte kerrontatyyli, asuinpaikka, harrastus taikka mikä vaan, mistä haluaa tietää enemmän.
      Alkutervehdysten jälkeen tarvitaan molempien aktiivisuutta. Kumpikin esittää kysymyksiä ja osoittaa kiinnostusta. Kumpikin kertoo omista tekemisistään ja jutuistaan oma-aloitteisestikin. Jättäisin ne entiset suhteet kysymättä ja liian yksityiskohtaisesti kertomatta.

      Tapaamista pitää ehdotella mahdollisimman pian. Liian pitkään odottelu menee jo jahkailun piikkiin. Kumpi vaan voi ehdottaa tapaamista.

      Deittipalstoilla on väkeä pilvin pimein. Kuka mistäkin syystä, ja minkälaisin aikein.
      Siellä voi kymmenien, ellei satojen ehdokkaitten joukossa piileskellä yksi sinua odotteleva. Sinun pitää vaan löytää hänet. Älä anna periksi. Ole sinnikäs. Opi lukemaan rivien välistä.
      Suurin osa siellä on täyttä hevonp..., mutta aina on joukossa asiallisiakin.
      Ne täytyy vaan osata bongata sieltä.
      Onnea etsintään.

    • kiikama

      Itse haluan ehdottomasti viestitellä jonkin aikaa ennen tapaamista ja puhelinnumeroiden ynnä muiden yhteystietojen vaihtamista. Niistä näistä jutustelu auttaa saamaan edes vähän selvää, millaisen tapauksen kanssa on tekemisissä. Kokemus on opettanut, ettei kannata jaella tietojaan turhan hövelisti, ellei halua ties mitä sekopäitä ovensa taakse jankkaamaan että "-sinä vastasit viestiini, sehän tarkoittaa että voin jo pakata tavarani ja muuttaa luoksesi!!" Noin niin kuin karrikoidusti...

      Toki sekopäät osaavat joskus myös näytellä täysjärkistä ja jutella mukavia ennen tapaamista ja todellisen luonteensa paljastamista....

    • joskus treffeillä

      Itse yleensä kirjoittelen alussa
      ne omat päivän kuulumiset ja/tai
      tapahtumat ja niiden fiiliksiä.
      Niistä voi sitten toinen pohtia onko
      arki ja ajatukset yhtään samoilla
      aalloilla ja kannattaako jatkaa.

      Seuraavaksi sitten kyselen toisen
      kuulumiset ja siinä sitten yritän
      jättää jonkun kysymyksen tai
      pohdinnan "täkyksi" josta toisen
      on helppo aloittaa vastaaminen.
      Yleensähän vastaamisessa on aina
      se aloittamisen vaikeus.

      Treffeille tulee kysyttyä noin neljän
      tai viiden oman viestin jälkeen. Itse
      kun asun pienemmällä paikkakunnalla
      isomman kirkon kupeessa niin olen
      ehdottanut tapaamista kun olen siellä
      isommassa kaupungissa muutenkin
      liikkeellä.

      Yleensä kysyn ensin että sopiiko
      esim viikonloppuna ja yleensä sen
      jälkeen aikataulu sitten tarkentuu.
      Kun tarkka aika ja paikka on sovittu
      lähetän vielä oman puh numeroni
      pikamuutoksia varten.

    • ön pyytettä

      Kyllä siitä sää pyhyä mistä ön pyytettä.

      • Kysyn vain!

        Eikö tätä sekopää-ö-tyyppiä saada tältä saitilta millään keinolla poistettua???


      • Ön värmästi
        Kysyn vain! kirjoitti:

        Eikö tätä sekopää-ö-tyyppiä saada tältä saitilta millään keinolla poistettua???

        Ön minulläkin elämisen öikeus.


      • miesvm_1967x
        Ön värmästi kirjoitti:

        Ön minulläkin elämisen öikeus.

        Hahhahhahah!! Tyylikäs vastaus XD


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Hahhahhahah!! Tyylikäs vastaus XD

        Mikähän tuossa öökköskomiikassa vit*ttaa ihmisiä noin kamalasti?? Kunhan sen kanssa ei liioittele niin ne pari öökkösheittoa johonkin väliin on ihan hauskojakin :D


      • mikä_jytty
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Mikähän tuossa öökköskomiikassa vit*ttaa ihmisiä noin kamalasti?? Kunhan sen kanssa ei liioittele niin ne pari öökkösheittoa johonkin väliin on ihan hauskojakin :D

        mä en vitty käns täjyy tätä ihme vihäkirjöttely meininkii. Eiks vöitäis käikki vään räkästää töisiämme jä öllä ystävii!!!


    • Kertauksen paikka

      Kyllä sinä tiedät enämmikin kuin olisi tarpeen ominaisuuden tavoin hallitset sitä kuin oikeaa kättäsi samoin vasen toimii mutta hitaammin jos yksilön löydät ja hänet tunnet meistä sinä kuulut heidän joukkoon--löydä tavallinen ihminen huumori tajuinen arvaamaton seikkailun haluinen ehkä varautunut sanokaa tahtovanne tutustua. Kertokaa olemmehan käyneet yhdessä pitkiä seikkailuja olemme ehkä tavanneet jossain, tai olen sinulle vieras tahtoisin tutustua ja rohkaistua eksymään hiukan tahdon unohtaa itseni sinun kuuluisi tutustua minuun. Olemmehan vältelleet toisiamme, jos tahdot löydät aina uuden. Rohkaiskaa tuolla olenkin tavannut teidät aikaisemmin saattaisimme tarvita toisen mahdollisuuden tai kuulkaa minua rouva loukkaisin teitä jos puhuisin oikeilla sanoillani olen hyväksi katsottu ahkera arvostan ja kunnioitan sydäntänne se on pyhä ja velvoittaa minut tutustumaan teihin.

      • miesvm_1967x

        Minut velvoittaa hernerokka syömään sinappia. Vanikka oli kaapissa hapan ja lämmin sydän mistä kiero mieli ei ollutkaan kaukana eli lankesin. Ahkera olen mutta puussa kasvaa imuri. Bensiinin hinta on luxus lexus ei nissani sitä pilaa tai puolustele. Kuutamoissa uin paitsi kesäöin. Enhän osaa uida mutta liiveihin kyllä ja leipoa pullataikinan joka ei nouse kuolleista.

        Kertauksen paikka on rohkaistunut joten jeesus osti helikopterin?

        Kai tämmöstä bullshittia jokainen osaa mutta mitä tällä saa aikaan? Sekasortoa?


    • sporttiKukko

      Tuntuu että nettideittailu vääristää tuon parinhaun. Lehteilin naisten ja miesten ilmoitukset suomi24 palvelusta Päijät-Hämeestä, miesten ilmoituksia 1153 kpl. Naisten ilmoituksia 690 kappaletta. Tuossa sitten hiukka vaille 2 miehen ilmoitusta yhtä naisen tekemään ilmoitusta kohden.

      Yllättävää, muistelin että joskus oli vielä enempi noita miesten ilmoituksia.

      Mutta koita tuosta sitten nousta porukan päällimmäiseksi, hankala homma, etenkään jos ei ole merkittävää omaisuutta ja ulkonäköä.

      Tytinä että pelurille riittäisi vientiä nettitreffeillä. Pokaa vaan naisen yksi toisensa jälkeen. Moni toki sitten jää rannalle soittelemaan.

      • Virhe kaavassa

        Tuossa on vain sellainen virhe, ettei kaikki kelpaa kaikille. Esim. itse saan ilman hakuehtoja alueeltani satoja naisia, mutta kun laitan ehdot kohdalleen, tulee kymmeniä ja niistä yksi tai kaksi saa miettimään, vastaisiko.


    • Panomies1234587

      Oikee panomies puhuu panoasioista panoaikaan , eikä muusta paljon puhukaan.

      • Ihmettelevä nainen

        Minusta on todella ikävää, että miehiltä tulee jatkuvasti kaikenlaisia seksiehdotteluja ja e-mailiin "alapään" kuvia huolimatta siitä, että profiilissani selvin sanoin kerron, etten hae pelkkää seksisuhdetta.
        En tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai oksentaa vai tehdä kaikki yhtäaikaa?"
        Profiilini ja kuvani ovat aivan asialliset!

        Kun saan tuollaisen törkyviestin, niin samantien blokkaan tyypin ja heitän
        viestin roskikseen, vaikka ehkä muuten olisin ollut kiinnostunut ko. miehestä.
        Hyvät miehet!
        Opetelkaa lukemaan ja sisäistämään lukemanne!
        Ei luuluisi olevan liikaa vaadittu.
        Kyllä järjen käytttö on ihan suotavaa treffiplastallakin.
        Sitäpaitsi tuollaisista viesteistä ja kuvista tulee vain sellainen olo,
        että ko. mies on todella epätoivoinen ja luulee, että tuo on viimeinen keino
        saada nainen.
        Tällä en tarkoita, etteikö treffipalstalla olisi myös fiksuja miehiä.
        Onneksi on.
        Heidän ei tarvitse lähetellä törkyviestejä, vaan he löytävät
        naisen ihan muilla keinoin.


      • tavismies_75
        Ihmettelevä nainen kirjoitti:

        Minusta on todella ikävää, että miehiltä tulee jatkuvasti kaikenlaisia seksiehdotteluja ja e-mailiin "alapään" kuvia huolimatta siitä, että profiilissani selvin sanoin kerron, etten hae pelkkää seksisuhdetta.
        En tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai oksentaa vai tehdä kaikki yhtäaikaa?"
        Profiilini ja kuvani ovat aivan asialliset!

        Kun saan tuollaisen törkyviestin, niin samantien blokkaan tyypin ja heitän
        viestin roskikseen, vaikka ehkä muuten olisin ollut kiinnostunut ko. miehestä.
        Hyvät miehet!
        Opetelkaa lukemaan ja sisäistämään lukemanne!
        Ei luuluisi olevan liikaa vaadittu.
        Kyllä järjen käytttö on ihan suotavaa treffiplastallakin.
        Sitäpaitsi tuollaisista viesteistä ja kuvista tulee vain sellainen olo,
        että ko. mies on todella epätoivoinen ja luulee, että tuo on viimeinen keino
        saada nainen.
        Tällä en tarkoita, etteikö treffipalstalla olisi myös fiksuja miehiä.
        Onneksi on.
        Heidän ei tarvitse lähetellä törkyviestejä, vaan he löytävät
        naisen ihan muilla keinoin.

        Luulempa että ainakaan tällaista törkeämpää ehdottelijaa ei juuri kiinnosta kiellätkö seksiehdottelun profiilissasi vai et. En keksi mitä muutakaan joku voi sellaisella käytöksellä toivoa saavuttavansa, kuin sen että ko. kirjoittaja saa kiksinsä jo siinä vaiheessa kun lähettää viestin ja kuvittelee sinun pöyristystäsi lukiessasi sen. Tuo alapääkuvien lähettely taas kuulostaa jonkinlaiselta ekshibitionismilta.

        Enpä tiedä, varmaan tuollaiset tekevät useamman profiilin ja jatkavat pommitusta, joten blokkaaminen lienee parhaimmillaankin tilapäinen ratkaisu. En tiedä kun en ole miehenä saanut tuollaisia viestejä.

        Olisi jännä joskus saada tuollainen nalkkiin ja selvittää mitä heidän päässään liiikkuu. Villi arvaukseni on että lähinnä jonkunasteista patoutunutta turhautumista ja yleistä naisvihaa.


      • netissä monenlaisia
        tavismies_75 kirjoitti:

        Luulempa että ainakaan tällaista törkeämpää ehdottelijaa ei juuri kiinnosta kiellätkö seksiehdottelun profiilissasi vai et. En keksi mitä muutakaan joku voi sellaisella käytöksellä toivoa saavuttavansa, kuin sen että ko. kirjoittaja saa kiksinsä jo siinä vaiheessa kun lähettää viestin ja kuvittelee sinun pöyristystäsi lukiessasi sen. Tuo alapääkuvien lähettely taas kuulostaa jonkinlaiselta ekshibitionismilta.

        Enpä tiedä, varmaan tuollaiset tekevät useamman profiilin ja jatkavat pommitusta, joten blokkaaminen lienee parhaimmillaankin tilapäinen ratkaisu. En tiedä kun en ole miehenä saanut tuollaisia viestejä.

        Olisi jännä joskus saada tuollainen nalkkiin ja selvittää mitä heidän päässään liiikkuu. Villi arvaukseni on että lähinnä jonkunasteista patoutunutta turhautumista ja yleistä naisvihaa.

        "Enpä tiedä, varmaan tuollaiset tekevät useamman profiilin ja jatkavat pommitusta, joten blokkaaminen lienee parhaimmillaankin tilapäinen ratkaisu. En tiedä kun en ole miehenä saanut tuollaisia viestejä."

        Sepä siinä juuri onkin, te miehet ette saa moisia viestejä mutta lähes kaikki naiset niitä sitten saavatkin. Jos ei kuvia niin ainakin sanallisia vastaavanlaisia viestejä. Kun tuollaisia saa niin kyllä siinä aika varovaiseksi tulee.

        Miehillä ei tunnu muutenkaan olevan oikein käsitystä siitä minkälaisten törkyjen kohteena naiset voi olla. Eli ennen kuin teette johtopäätöksiä naisten ylimielisyydestä ja hankalasta lähestyttävyydestä niin miettikääpä hetkinen, se ongelma alkujaan on ollut useimmiten siellä miesten päässä.


    • Santtu2

      Älä kysele vanhoja.

    • eloveera

      On sitten tietoa paljon tai vähän, niin se aina loppuu tähän, piparin makua suuhun!

    • litsis lätsis

      Musulmaanin saat parhaiten koukkuun kun lupaat auttaa sitä oleskeluluvan saamisessa ja avustaa myös joillakin rahasummilla, niin ja tietysti ilmaisen asumisen luonasi.

      • häntäheikki

        Minä laitoin kullan mitat ilmoitukseen
        Johan alkoi viestejä tulla.


      • 18+16
        häntäheikki kirjoitti:

        Minä laitoin kullan mitat ilmoitukseen
        Johan alkoi viestejä tulla.

        Muista, että paritus on laitonta.


    • Naisia löytyy harrastuksista, töistä, baarista, ulkoilessa naapurista ja sukujuhlista. Me juttelemaan, netistä niitä ei löydä.

      • miesvm_1967x

        Itse en ehkä hakis kumppania sukujuhlista XD


    • Aivohalvaus

      Naisilla on netissä liikaa valinnanvaraa, se halvaannuttaa heidän aivot.

    • Uros34v

      Kommenteista ja omista kokemuksista voin kertoa että liian vaikeeksi menee,joten ite oon jo luovuttanu, ei oikeasti aika riitä ja naisia en ymmärrä,kohtelias olen ollu ja fiksusti kirjotellu mutta jos ehdottaa tapaamista niin se on jotenkin naisille niin kovin iso asia joten antaa olla, elellään tässä päivä kerralla ja ilman naisten itsetunnon kohotus sivuja eli nettideittejä, kiitos ja anteeksi.

      • miesvm_1967x

        "kohtelias olen ollu ja fiksusti kirjotellu"

        Ja rakentava itsekritiikkisi on varmasti hallinnassa vai?


    • Vanhat neuvot

      Ei netistä. Laita itsesi kauniiksi ja liiku ulkona (myös pidä itsesi kunnossa liikkumalla). Katso miten syöt. Se oikea mies tulee selkäsi takaa juttelemaan sinulle vaikka baarissa. Ei se hakemalla tule. Kun et etsi niin se tulee kyllä. MInullekin kävi näin:) Pääset siitä vaivasta minkälainen ja näköinen on kun tapaat hänet ulkona ja livenä:) Älä tyrkytä miestä itsellesi!! Mies tykkää saalistaa.

      • Vanhat neuvot

        Älä tyrkytä miestä itsellesi!! Mies tykkää saalistaa. Eli ole luonnollinen ja oma itsesi. En ymmärrä naista joka menee kysymään tuntemattomalta mieheltä oletko vapaa? Tai voit tehdä niin mutta minä en tee!


      • Uudet neuvot

        Vanhat neuvot on vanhoja. Tutkimusten mukaan miehet ovat heittäneet pyyhkeen kehään, koska teitä nykynaisia on aivan turha yrittää iskeä.
        Toivottavasti siis joku teistä naisista ottaa uusista neuvoista vaarin, eli olette vuorostanne aloitteellisia.


      • niin?
        Uudet neuvot kirjoitti:

        Vanhat neuvot on vanhoja. Tutkimusten mukaan miehet ovat heittäneet pyyhkeen kehään, koska teitä nykynaisia on aivan turha yrittää iskeä.
        Toivottavasti siis joku teistä naisista ottaa uusista neuvoista vaarin, eli olette vuorostanne aloitteellisia.

        Ja mitähän hyötyä siitä on jos miestä ei kiinnosta?
        Naisen alotteellisuus on sitä että käy ns. tyrkyllä miehen profiilissa ja mies sitten ottaa yhteyttä, jos kiinnostuu.


      • vniwvrwhwrvhrvuwiv
        Uudet neuvot kirjoitti:

        Vanhat neuvot on vanhoja. Tutkimusten mukaan miehet ovat heittäneet pyyhkeen kehään, koska teitä nykynaisia on aivan turha yrittää iskeä.
        Toivottavasti siis joku teistä naisista ottaa uusista neuvoista vaarin, eli olette vuorostanne aloitteellisia.

        Kai se kaikki luulisi lähtevän ihan siitä, että miten on kyseinen tyyppi kasvatettu...onko opetettu miten kohdellaan vastakkaista sukupuolta jne. Monilta puuttuu tai on puuttunut lapsuudessa jonkinlainen isä/äitihahmo, joka sitten myöhemmällä iällä on tiedostamattomasti tuonut vaikeuksia esimerkiksi parisuhteen muodostamiseen. Huomatkaa tämä kun keskustelette tuntemattoman kanssa. Muutenkin monet jotka harrastavat nettideittailua, saattavat omata huonon itsetunnon ja huonot "perhesuhteet", niin suosittelen ihan lämpimästi että tälläisiin epävarmoihin itsensä etsiskelijöihin ei kannata edes yrittää tutustua missään muodossa. Yleensä heistä paistaa myös hirvittävä pessimistisyys läpi...joka luo negatiivista energiaa joka paikkaan jossa tämä kyseinen ihminen liihottaa. Sitten on myös niitä, joilla on liikaa luuloja itsestään eivätkä omista tervettä minäkuvaa ja liioittelevat saavutuksiaan. Persoonallisuushäiriöitä on monia ja ne vaikuttavat paljon sosiaalisiin suhteisiin. On myös läheisyysriippuvaisia...mitä näitä kaikkia nyt onkaan. Että kannattaa miettiä kahdesti ennen kuin yrittää luoda uusia tuttavuuksia.


    • 9+1

      kyllä arkipäivän asioista keskustellaan ja niiden kautta sitten joistakin asioista tarkemmin.

      En jaksa keskustella ihmisen kanssa joka vastaa yhdellä lauseella tai ainoa mitä tekee on että kyselee mutta ei osa sitten jatkaa juttua eteenpäin. Etenkin sellaisen mitä missä milloin kui miks kenen kanssa....suoraan roskakoriin. Myös sellaiset jotka heti ekassa lauseessa ehdottavat treffejä, roskakoriin. "miksi et kirjoita mitään" tai "oletpas hiljainen" - tyypit roskiin. Ilman kuva-roskiin. Tyhjä profiili - roskiin. Ei mahdu ikähaarukkaan - roskiin.

      • lähdetkö treffeille?

        Taidat olla mukava ihminen, kun niin monet ovat sinulle vain roskaa.


      • Sitä itteään
        lähdetkö treffeille? kirjoitti:

        Taidat olla mukava ihminen, kun niin monet ovat sinulle vain roskaa.

        Yes, white trash.


      • 9+1
        lähdetkö treffeille? kirjoitti:

        Taidat olla mukava ihminen, kun niin monet ovat sinulle vain roskaa.

        En kaipaa roskaa elämään. Jos ihminen ei jaksa vaivautua miksi minun pitäidi tuhlata aikani juttuun joka tyssää siihen että 2 päivän päästä ei ole edes puhuttavaa. Mielellään yksin kuin väkisin väänetty treffailu.


      • miesvm_1967x
        9+1 kirjoitti:

        En kaipaa roskaa elämään. Jos ihminen ei jaksa vaivautua miksi minun pitäidi tuhlata aikani juttuun joka tyssää siihen että 2 päivän päästä ei ole edes puhuttavaa. Mielellään yksin kuin väkisin väänetty treffailu.

        9 1 olet täysin oikeassa :)


    • Asialinjalla

      Silloin kun deittailin niin en mä ainakaan mistään päivän kuulumisista kirjoitellut.

      Ekat viestit oli siitä että kuka olet, mistä tulet ja missä asustelet. Jos vaikutti kivalta niin sitten nähtiin, ja jos kaveri sen jälkeen vielä kiinnosti niin sitten treffien jälkeenhän se aihepiiri riippuu ihan siitä että mitä treffeillä tapahtui ja mistä sen kaverin kanssa tulee juttua. Ei kannata turhaan viivytellä tapaamista, treffeille vaan niin selviää onko kiinnostusta jatkaa pitemmälle.

      Seksi tuli mukaan kirjoituksiin vasta siinä vaiheessa kun oltiin nähty ja sittenkin enemmän viitteellisenä. Ei mitään seksiasennoista ... ennemmin vähän siihen tyyliin että on hyvä kun on kylmä, niin pysyy tuoreena. Mutta vois tarvita lämmittäjää.

      • miesvm_1967x

        Mulla oli tapana viestitellä noin viikon ajan, maksimissaan kahden, ennen treffejä. Ja olin hyvinkin aktiivinen viestittelyssä/chattailussa sitten kun vauhtiin päästiin.

        Kieltämättä vaivihkaa käänsin keskustelua ajan mittaan seksuaalisuuteen. Olin jo 9 vuotta ehtinyt kärsimään kumppanista jolle seksi oli toissijaista ja jotenkin muka häpeällistä. Että kun yksi muuten ihan mukava ja fiksu nainen sanoi ettei kuunaan tule mitään leluja tai hepeniä hankkimaan ja ainoa asento tulee olemaan perinteinen lähetyssaarnaaja niin se oli kyllä niin turn-off että oli pakko todeta ettei meidän yhteiselämästä taida sitten tulla mitään. Turha sitä on kärsimystä ehdoin tahdoin hakea.. ja sitten nainen ihmetteli miksei kelpaa, yritin toki selittää hienovaraisesti alkuun mutta lopulta oli pakko pamauttaa silmille toi ettei meidän seksuaalisuus, halut ja tyylit kohtaa mitenkään joten ajatuskin vakavammasta suhteesta on mahdoton. Mutta siis oltiin jo hyvin paljon juteltu syvällisiä niin ajoin keskustelun tuohon asiaan mikä itselleni ainakin on tärkeä elementti suhteessa.

        Kaikkien kanssa olen tehnyt about saman mutta siis melko hienovaraisesti, sen jälkeen kun maailma on parannettu tai todettu parantumattomaksi niin pakko oli selvittää mikä on toisen suhde ihmisen seksuaalisuuteen. Kyllä tuonkin osaalueen on käytävä yhteen jollakin tasolla. Kikkelikuvia en siis lähetellyt enkä tehnyt suoria ehdotuksia, selvitin vain mikä on toisen osapuolen käsitys seksistä parisuhteessa mutta asiallisesti.


    • Räkämäkäsäkähäkäräpä

      Iso joukko suomalaisista naisista kääntää katseensa/päänsä toiseen suuntaan tai maahan kun he kohtaavat miehen jalkakäytävällä. Mahtavat inhota normaaleja miehiä. Myös ulkomaalaiset ihmettelevät joskus suomalaisten naisten toimintaa. Eihän tämä mikään ihme ole koska puhutaan Suomesta. Olenkin odottanut koska ensimmäinen sylkäisee päin lärviä?

      • suomen tavat

        Ihan kuules perus suomalainen kulttuuri, vääntää naama pois toisista ihmisistä ettei vaan missään nimessä viel katsekontaktia syntyid.hyi kamalaa


      • emminä nyt ainakaan
        suomen tavat kirjoitti:

        Ihan kuules perus suomalainen kulttuuri, vääntää naama pois toisista ihmisistä ettei vaan missään nimessä viel katsekontaktia syntyid.hyi kamalaa

        Suurin osa ajettelee vaan "EMMINÄ EMMINÄ..."


      • mies kävelyllä

        Ootkos huomannut, että tämä tapahtuu vain jos nainen kävelee sua vastaan yksin tai naisseurassa. Jos naisella on mies käsipuolessaan, niin takuuvarmasti tuijottaa sua ja suoraan silmiin. Olen tämän huomannut naisten käytöksestä monta monituista kertaa ja miettinyt, että mitähän siitäkin pitäisi aatella...?


      • nainen kävelyllä
        mies kävelyllä kirjoitti:

        Ootkos huomannut, että tämä tapahtuu vain jos nainen kävelee sua vastaan yksin tai naisseurassa. Jos naisella on mies käsipuolessaan, niin takuuvarmasti tuijottaa sua ja suoraan silmiin. Olen tämän huomannut naisten käytöksestä monta monituista kertaa ja miettinyt, että mitähän siitäkin pitäisi aatella...?

        Minä se taas puolestani katson silmiin ja ehkä heitän jonkun läpän :) Eihän sitä tiedä, jos vaikka mies vastaisi :)


    • meillä pelaa

      Treffeille pääsee kun menee niille treffeille. Se on ihan itsestä ja kiinni tuleeko se treffikaveri paikalle tai jääkö pois jostakin syystä.
      Tee treffit luotettavan kaverin kanssa. Miksi sopia freffejä jonkin epäluotettavan kanssa?

      • 4+6

        Treffeille ei pääse, kun ei ole ketään, jolle edes ehdottaa niitä.


    • fjkotfvkitg

      En ole koskaan ymmärtänyt noita tyhjiä profiileja, joista pahimmillaan tulee viesti: "Kiinnostaako?" Kuka niitä laittaa ja miksi? Samoilla linjoilla muuten, kun 9 1.

    • HHUHUH

      Ei elämä onnistu virtuaalimaailmassa, usko nyt. Vain idootit roikkuu laillistetuilla porno/myyntipalstoilla. Siirry nykyhetkeen ja elävään elämään. Virtuaalimaailman takia moni sekoaa ja on addikti, jotka kumpikin vaativat hoitoa, toiset pääsevät jopa suljetulle.

    • kovakankinen

      Kysy heti alkuunsa että " mitä tauteja sulla on tai allergioita" ja kerro samantien myös omista vaivoistasi, niin kyllä se siitä lähtee sillä rehellisyys maan perii

    • m76..

      Itse lähestyin naisia siten, että kyselin vähän kuka, mitä missä - eli normaalit tausta-asiat. Vähän mistä on kiinnostunut, mitä harrastaa, että tiesin jotain toisesta, onko esim. jotain yhteistä. Muutamankin kerran meillä oli yhteisiä tutuntuttuja kouluajoilta.

      Mutta aika pian sanoin suoraan, että haluaisin tavata. Olin huomannut että aika moni rakentelee mielessään prinssi rohkeaa, mitä pidempään siinä kirjoitellaan. Ja mitä nopeammin tapaat toisen, sitä realistisemmat odotukset hänellä on. Eikä tule sellaista pudotusta ja pettymystä, kun tavataan, että:"Tässäkö tämä nyt siis on?"

      Ja tuo toimi itselleni. Jonkin verran viestejä, ja sitten rohkeasti tapaamaan. Sen jälkeen voi toki jatkaa viestein, mutta jo paremmalta pohjalta kun on tavattu, eikä pääse muodostumaan vääristyneitä mielikuvia.

    • yksinäinen susi

      Jaa...siinäpä pulma itse en ole uskaltautunut laittamaan profilia millekkään sivustolle ujouden takia. Siksi en osaa tuohon kysymykseesi edes vastata. Huomannut sen vaan live elämässä että minulla enään mitään sanottavaa kun elämä niin tasaisen tylsää tällaisena
      en kelpaa kellekään ja ulkonäkökin sitä luokkaa että jos illalla sattuisi pimeässä kotiinsa viemään aamulla auringon noustessa kiireesti palauttaa =))

      • teepäs näin

        No yksinäinen susi alkaa nyt rakastamaan itseään siitä se lähtee. Et taatusti ole niin ruma ettet kelpaisi kenellekään. Alat panostamaan itseesi esim. aloitat kuntosaliharrastuksen, katsot mitä syöt. Käyt parturissa ja otat uuden lookin. Lisäksi vaatemallistoakin voisi vaihtaa ja jos käytät silmälaseja voi nekin vaihtaa trendikkäämpään malliin.

        Sen lisäksi hoet itsellesi joka päivä ainakin 10 kertaa, että olen oikein mukava ja puoleensavetävä tyyppi.

        On ihan tutkitusti selvää, että itseensä rakastavasti suhtautuvat ja itsestään huolehtivat viestittävät ympäristöönsä sellaisia signaaleja että se vetää ihmisiä puoleensa. Hymyile paljon ja ole ihmisistä aidosti kiinnostunut, ihan kuin itsestäsikin. Go for it :)


    • toivotaan onnea

      No sitten voit ehdottaa sitä tapaamista "näkemistasolla". Tai mitä harastat, esim olen muuten menossa siihen ja siihen matsiin silloin ja silloin (tuletko mukaan/ oletko sinä kiinnostunut), käyn agalityssä-silloin ja silloin on se se tapahtuma johon osallistun/jossa käyn, vielä arkisemmin (viattomasti) käyn kirjastossa (siellä ja siellä) aina sinä päivänä noin siihen aikaan luen lehtisalissa päivänpoliittisia tms uutisia (ulkomaisista lehdistä jos haluat profiiliasi kohottaa), menen raksamessuille, suunnitelmissa on joskus rakentaa omakotitalo, etsin suunnitelmallisesti informaatiota (pitkällä aikavälillä)-vertailen hintoja/rakennustapoja tms. Yleensä sellainen mies on kiinnostava joka jotain osaa (sama koskee tietysti naistakin) eikä vain sellainen joka osaa "karrikoidusti" ryömiä naapurikorttelin kapakkaan juomaan ja oksentamaan tai keskustelut on luokkaa "on niin kivaa kun aurinko paistaa saatana". Aloita jonkin asian tietojen tutkinta (mistä olet kiinnostunut) ja tulet sen asiantuntijaksi-sinussa on aina enemmän kiinnostavuutta. Bissemuijat ja lmpakonkyttääjät voit unohtaa. Fiksut (ja miehiä hyvin kohtelevat) naiset löytyy muualta kuin räkälöistä.

    • tuhmat seniorit

      Tuhmia jutellaan, mutta ei niistä sen enempää viitsi kertoa näin julkisella paikalla.

    • 7+9

      Rahaa pitää olla jos meinaat naisen saada sokkotreffien avulla. Siellä treffeiltä löytyy sata syytä misi suhde ei etene yhtä tapaamista pidemmälle. En ole itsekkään kovin kiinnostunut enää tapailemaan nopeasti ketään jopa torjunut mahdollisuuksia tavata. Yksi merkittävä syy tapaamisien loppumisen ensimmäiseen on jäävi tunneside. Mutta mikä on se juttu et syntyy side et pilu ja kalu pelaa yhteen siten et aina palataan samaan tilanteeseen toisen luokse ja syntyy yhteispeli mutta jossain vaiheessa toisilla kummalisesti se side katkeaa ja erotaan. Mikä lienee juju siinä et toisilla kestävä suhde käynnistyy toisilla se on väkinäistä yrittämistä koko elämän. Joillakin mopari kavereilla kädet rasvassa monet ajat ja nätti tyttö siinä täysillä hengessä mukana. Tytön saisi nopeasti mut ei niin nättiä ja välimatka ties mitä niin et anetaanpa olla.

      • kokemuksia4

        Olen käynyt treffeillä melkein sokkona, jopa 2h ekan viestin jälkeen. Ei voi tietää ennen kuin ihmistä tapaa, millainen mies on miehenä. On treffelle ilmestynyt milloin kukakin, harmi ku monet etsii vain seksiseuraa, toiset ei halua enää elämästä mitään,jotkut vehtaamassa vaimon selän takaa tai sitten ei vaan natsa yhteen vaik paljon yhteistä olisi. Olen itse ilmoittanut ettei toisia treffejä tulossa ja minulle on ilmoitettu ettei kiinnosta. Nyt ei ole vähän aikaa ollut haku päällä, kyllästytti koko touhu ja uskon että mies löytyy livenä.


      • 13+17
        kokemuksia4 kirjoitti:

        Olen käynyt treffeillä melkein sokkona, jopa 2h ekan viestin jälkeen. Ei voi tietää ennen kuin ihmistä tapaa, millainen mies on miehenä. On treffelle ilmestynyt milloin kukakin, harmi ku monet etsii vain seksiseuraa, toiset ei halua enää elämästä mitään,jotkut vehtaamassa vaimon selän takaa tai sitten ei vaan natsa yhteen vaik paljon yhteistä olisi. Olen itse ilmoittanut ettei toisia treffejä tulossa ja minulle on ilmoitettu ettei kiinnosta. Nyt ei ole vähän aikaa ollut haku päällä, kyllästytti koko touhu ja uskon että mies löytyy livenä.

        Helppoahan se naiselle on, kun miehen saa aina jos vain haluaa.


      • 2+12
        13+17 kirjoitti:

        Helppoahan se naiselle on, kun miehen saa aina jos vain haluaa.

        mikä estä sua ottamasta jonkun kurpan lähipubista, mies saa aina jos vain halua


      • 20+12
        2+12 kirjoitti:

        mikä estä sua ottamasta jonkun kurpan lähipubista, mies saa aina jos vain halua

        On kohtuullinen toive haluta lapsia, ja kurppa (niin kuin minä termin käsitän) on liian vanha siihen.


      • 2+12
        20+12 kirjoitti:

        On kohtuullinen toive haluta lapsia, ja kurppa (niin kuin minä termin käsitän) on liian vanha siihen.

        on kohtuutllinen toive haluta lapsia järkevän aviomiehen kanssa, sellaisia on liian vähän ylipäätänsä


      • 1+14
        2+12 kirjoitti:

        mikä estä sua ottamasta jonkun kurpan lähipubista, mies saa aina jos vain halua

        mutta kuka kehtaa mennä iskemään kurppaa kaikkien nähden? Ottaisko sellanen kurppa edes todesta jos joku nuori mies ryhtyis aloitteellikseks?


      • 1+14
        1+14 kirjoitti:

        mutta kuka kehtaa mennä iskemään kurppaa kaikkien nähden? Ottaisko sellanen kurppa edes todesta jos joku nuori mies ryhtyis aloitteellikseks?

        Enkä oikein muutenkaan ymmärrä tuota "reikä se on siallakin" mentaliteettia.


    • Sinulle "DeittailijanettiM38" sanon: Kannattaa antaa selville valitsemalleen Naiselle omat tiedot, siis millainen olen ihmisenä sekä harrastukset ja myös mahdolliset kunnon yllä pitämiset. Suhdestatus menneisyydestä myös nykyisestä ja mitä toivoo suhteelta.
      Sitten ekatreffeillä ei "välttämättä" tarvitse harrastaa kovin intiimejä koska kaikkii Naiset eivät sitä hyväksy.
      Itselläni sattui yksi Tosi Ihana Nainen jonka kanssa olen tavannut useita krrtoja ja aina tavatessamme olemme rakastelleet kiihkeästi juttelun lomassa ja ihanien esileikkien jälkeen on sitten harjoitettu suloista Nainen-mies yhdyntää hyvin mieliinpainuvin seurauksin.

    • petty2

      Et kertonut ikääsi ja sukupuoltasi. Mutta voin kertoa, että jos meilailet yli 5-kymppisten naisten kanssa, niin unohda koko juttu. Ovat umpeenkasvaneita kaikki.
      Jos taas olet tekemisissä nuorempien kanssa, älä todellakaan lähde treffeille, ennenkuin kuva tulee. Ja kokovartalokuva! Muuten siellä on melko varmasti vastassa joku lyhyttukkainen sotanorsu.

    • Hmmm...

      Tuskin siinä on paljonkaan vikaa, mitä viestiä olet naiselle laittanut.

      Nythän on niin, että jokainen vähänkin säädyllisen ikäinen ja näköinen nainen saa paljon viestiä miehiltä, koska useimmat miehet tietävät, että on pakko olla aktiivinen, jotta mistään mitään tulisi nettideitissä.

      Sinun tulisi siis jotenkin erottua joukosta, ellei sinulla ole lähettää itsestäsi komean miehen valokuvaa. Miehen tulee siis näyttää hyvältä tai kyetä tekemään muuten vaikutus naiseen.

      Ja jos sitten pääset niille odotetuille treffeille, on vieläkin isompi kynnys vastassa. Aika harvoin niistä seuraa mitään sen kummempaa. Mutta jos sinnikkyyttä ja onnea on, saatat onnistua löytämäänkin jonkun.

    • .............

      Tee valeprofiili ja tutki kilpailijoitasi. Pistä merkille kilpailijoidesi lukumäärä. Testaa kilpailijoidesi laadukkuuta vastaamalla pari kertaa heidän viesteihin, yleensä riittää parin sanan ynähdykset, jotta saat pari sivullista lisää originaalia tuotantoa.

      Kun lopussa toteat, että kilpailua on helvetisti ja verbaalisesti hyviä viestejä tulee useita, vaikkakin suhteellisesti vähän, niin voit turvallisesti poistaa feikkitilisi. Sitten lue oma viestisi uudelleen.

    • juu-hi

      kysy että meille vai teille ja pidätkö pikkareita?

    • kriisistä uuteen

      minä juttelen siitä miten kreikan pankki kriisi saadaan loppumaan ennenkun euroopanpankit joudutaan pelastamaan venäjälle syydetyn rahan takia kun niitä rahoja ei eu-pankit enää nää ja miten se jaetaan kansalaisille rikkaat ei tietysti maksa mitään eli vernmaksajat maksaa mun kanta on se että työttömän korvauksiin ei saa koskea

    • Kannattaa kysyi mättä on parempi, Tinder vai treffit? Itte huomanut että ihmisiä ett viitti vasta joss ett ole kuva ilmoituksessa. Mutta mittä väliä, joss laittaa kuva sitten huoma että ne ett halunut tai ett myöskään kiinostanut vasta. Ne ihmisiä ett ole mitä väliä joss on kuva ilmoituksessa. Vaan näin se syyte että ett ole kuva ilmoituksessa. Monet luonut ilmoitukset vaikka joss ett halunut ett toiset tule lähellä. Keskustella toiset jäseneet kansani on tosi vaikea. Lopulisteti voi kirjottaa: on aikka turha olla maksulinen jässeen treffetissä, vaan yksi syyte ole koska nää joss toiset on luenut.

    • Mike344

      Jos puhtaasti seksitreffit kiinnostaa, niin suosittelen http://seksiseura.info blogia. Ei ole ennen päässyt treffeille yhtä helposti.

    • sabrina1

      Kyllä miehet täällä tuntuvat hakevan vain malleja ja missejä, itse törmännyt useampaan, joiden kiinnostus on lopahtanut heti kuvani lähetettyä, vaikka olen viehättävä ja baarissa miehet kiinnostuvat aina. Ehkäpä kuvani on sitten liian tavallinen, täytyypä hommata kuva, jossa on enempi meikkiä naamassa.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe