Mazdat on kylmiä

fakta tieto

älä osta talvella ja myy ennen talvea. Kesällä se menettelee muuten turhake auto.

8

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiräkä

      Kas nyt on mazdan osastolle saatu näitä ihania dissaajia ja trolleja aivan mahtavaa!!

    • masa 2013 aut

      mazda 6 uuskorimalli versio ja pirun nopsaan lämpiää ja aika äänetön paitsi motarilla myönnän. ;)
      Automaatilla kiva huristella Milläs tämä arvostelija ajelee ? 15v:s bemariko?

      • fakta tieto

        Ei ei ja vielä kerran ei! En usko väitteeseesi että mazdasi lämpenee, minulla on kokemuksia mazdoista. Sydäntalvella mazdan lämmitys on vain haaleaa niinkuin monet vähän pilkallisestikin sanovat että mazdan lämmityslaite on kuin kana hengittäisi tuulilasiin. Mutta tuossa on vinha perä mazdat nimittäin eivät lämpene. Parhaat lämmityslaitteet olen taas tavannut volvoissa, citroeneissa, renaulteissa ja fordeissa.

        Jos googlettaa mazdan lämmitys ongelmista niin miksi siitä löytyy muuten niin paljon keskusteluja? Enkait minä täällä turhanpäiten joutavia huutele. Varoittelen vaan auton vaihtajia nyt talven kynnyksellä koska minä jos kuka tiedän miten tuskaa on kun on kerran joutunut kylmällä autolla ajamaan.


    • mazda on paeraras

      Kyllä mazdalla pärjää eihän suomessa enää ole edes kunnon pakkasia ainakaan eteläsuomessa ja lapissa ajavat diesel mersuilla jotka käyvät ulkona 24h
      Mun mazda työntää lämmintä jos ei lämmintä tule kannattaa vaikka vaihtaa sisäilmansuodatin jos se on tukossa niin lasit huurtuu ja teho vähenee.

      • monikakkupäältä...

        Kyllä ainakin Mazda6 2014 mallin läämityas saisi olla parempi .Vaikkakin sisätila onkin iso.Inhottavaa ajaa kun ei näe . Vielä kun lyhkäset on sellasia ettei näe kymmentä metriä enempää.Oikeaa tien reiuaa näkee parikymmentä m. Kaheksassa kympissä ei ole aikaa nähdä estettä sekuntia kauempaa.Pitkät näyttävät ylös,jopa liiankin ylös.Valoautomaatiikka ei toimi aina.Välillä ajetaan pitkillä vastaan.Ajovalolamppu on Xenon,eikä pidä siitä että aina käynnistettäessä joutuu ritkuttaa valoja päälle-pos-päälle.Viiksen ensimmäinen toiminto kun on automatiikka sitte pois,sitte perinteinen viiksestä lyhyille ja pitkille-toiminto.Itse asiassa Mazdan varustelu on täynnä turhakkeita.Ajo olisi helpompaa perusmallilla.Tuo tomtomkin on jotain...penkkien pintamateriaali on ......ajomukavuus on..........maalipinta..........


    • dfgdg

      Mun mazdassa on nahkaiset sporttipenkit sähkösäädöillä erittäin hyvät penkit.Tietty jos ei ole varaa kun peruspenkeihin tulos on huono ehkä olisi kannattanut ostaa toyota.

    • Matsda

      Mä en ole ikinä omistanut kuplavolkkaria, mutta niissä oli kylmä. Omilla autoillani olen ajanut talvisinkin T-paidassa ja kolme viimeisintä on ollut Mazdoja, viimeisimpänä uusi 3 dieselinä ja siinä ei ole Webastoa. Sähköllä avitettu lämmitys on uskomattoman nopea, parin kilsan jälkeen ei tarvitse toppatakkia, lyön yleensä pyllygrillin päälle ja nakkaan talvivarusteet takapenkille, penkki on lämmin vaatteista kuoriuduttua ja lämppärikin alkaa toimia samalla, eli pari kilsaa jos vilvoittelee, niin sitten on jo mukavaa. Mikäli lasit ovat jäässä, niin skrapauskierros auton käydessä lämmittää istuimen jo liiankin kuumaksi ja sisätilatkin ovat reilusti plussalla. Kolmonen on muuten eka auto, joka kehottaa puhdistamaan tuulilasin, peräänajon esto herjaa huurteista ja kyseinen ominaisuus on muuten vähän turhankin huoleton kaupunkiajossa, tosin edellä ajavan hermot joutuvat koetukselle Mazdan roikkuessa 2 metrin päässä eikä hermoraunion äkkijarruttelut vaikuta niin mitään ajoetäisyyteen ;-)

      • Turvaväli

        Ai sinä olet se ääliö joka sitä liikennettä vaarantaa. No, meitä on moneen mazdaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe