ystävä....

.kaksin parempi..

moi onks ketään naista joka kaipais ystävää??

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

      Vuosikymmenten kokemuksella: Ei ole.

      • Lempparifrendi

        Väärin. Ma luulen, että meitä on aika paljon. Yksinäisiä siitä huolimatta että se 'puoliskokin' on olemassa. Fyysinen yksinäisyys ei niiin haittaisi, henkinen rasittaa ja ressaa aina välillä, hajottaa.


    • ei oo, ei tuu

      Eilen oli yksi.
      Tänään on hieman hiljaisempaa.

    • ext

      No en kyllä ole kenenkään hikistä kainaloa vailla, jos sitä tarkoitit. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa olla yksin.
      Myöskään en ymmärrä ihmistä, jonka mielestä hänen tulee aina voittaa. Enkä ihmistä, joka on alistunut aina häviämään.

      • ext

        Enkä ymmärrä ihmistä, jolla ei ole selkeitä mielipiteitä. En höpöttelijöitä, jotka höpöttelevät höpöttelemisen ilosta. Olen tiukasti asiasidonnainen ihminen.
        Minulle ei tuota vaikeuksia palata tyhjään kotiin. En hanki kissaa tai koiraa, jotta minun ei tarvitsisi olla yksin. Suurimman osan aikaa haluan olla yksin, jolloin kissa tai koira olisi taakka.


      • ext
        ext kirjoitti:

        Enkä ymmärrä ihmistä, jolla ei ole selkeitä mielipiteitä. En höpöttelijöitä, jotka höpöttelevät höpöttelemisen ilosta. Olen tiukasti asiasidonnainen ihminen.
        Minulle ei tuota vaikeuksia palata tyhjään kotiin. En hanki kissaa tai koiraa, jotta minun ei tarvitsisi olla yksin. Suurimman osan aikaa haluan olla yksin, jolloin kissa tai koira olisi taakka.

        Enkä ymmärrä ihmisiä,jotka hakevat muilta hyväksyntää. Myöskään en ymmärrä ihmisiä - tähän syyllistyvät erityisesti naiset - jotka uhkailevat lapsia 'odota kun isäsi tulee kotiin...' ja muita naisia 'kohta sut heitetään ulos' jonkun miehen tekemällä väkivallalla.


      • ext
        ext kirjoitti:

        Enkä ymmärrä ihmisiä,jotka hakevat muilta hyväksyntää. Myöskään en ymmärrä ihmisiä - tähän syyllistyvät erityisesti naiset - jotka uhkailevat lapsia 'odota kun isäsi tulee kotiin...' ja muita naisia 'kohta sut heitetään ulos' jonkun miehen tekemällä väkivallalla.

        Enkä ymmärrä ihmisiä jotka palvovat muita ihmisiä ja näiden sanomisia. En ymmärrä puolueisiin sitoutuneita ihmisiä. En ymmärrä että jonkun poliitikon sanomiset voisivat olla koskaan positiivisia. Korkeintaan ne ovat neutraaleja. Mitä tämä puolustusministeri sanoikaan, että hän ymmärtää Putinin kiusaamisen. Mielestäni aika halveksittava kannanotto ja suorastaan yllyttää koulukiusaajia kiusaamaan. Yhden kimppuun ei pidä _koskaan_ käydä.
        Muutenkin tämä Haglund on kova poika uhoamaan Suomesta käsin, mutta ei ole munaa mennä Venäjälle. Se ihminen on Venäjän suhteiden ykköspilaaja. Toinen on Stubb.


    • Tasapainottavaa

      Mä kaipaan mies-puolista ystävää keskusteluihin. Tässä iässä jo on niin tottunut fyysiseen yms. yksinään olemiseen ja menemiseen, ettei se ole ongelma. Puutteena enimmäkseen vain koen, että miesten kanssa keskusteleminen kaikenlaisista asia-aiheista on jotenkin antoisaan ja monesti paljon mielenkiintoisempaa kun naisten kanssa. Itse en pidä ns. perinteisistä, tyypillisistä naisten puheenaiheista, semmoiset kodin- yms. käytännön asiat eivät ole minun alaani. Minusta miesten tapa käsitellä asioita on kivan tasapainottava. Sellaista kaveria kaipaan, juu.

      • barbaariinvaan

        Eikö noita miehiä ole baarit täynnä, sieltä rohkeesti etsimään. Eivät takuulla keskustele kotiasioista.


      • Tasapainottavaa

        No kun baari on minulle aikas vieras maaperä. En osaa ilmettä ja tyyliä siellä, enkä itse juo. Myöskään en halua, että kukaan hämärissä ja humalissa huastelee, vaan kunnolla ja kirkkaasti.


      • kirkkokuoroon
        Tasapainottavaa kirjoitti:

        No kun baari on minulle aikas vieras maaperä. En osaa ilmettä ja tyyliä siellä, enkä itse juo. Myöskään en halua, että kukaan hämärissä ja humalissa huastelee, vaan kunnolla ja kirkkaasti.

        Kirkkokuoro, rukouspiiri, petankkiporukka, eläkeläisillä on paljon rientoja, tansseja ym


      • ent.siivoojaparka

        Höpsis!
        Ihan samanlaisia asioita ne miehet puhuu kuin naisetkin. Onhan se nähty tälläkin palstalla. Paljonkin miehet puhuvat kodinhoidosta (tai sen puutteesta). Joittenkin miesten on nähty puhuvan leningeistäkin.
        Monenkin naisten on nähty puhuvan tyypillisistä miesten töistä. Politiikasta ja kulttuurista puhuminen onnistuu sekä miehiltä että naisilta.
        Laita vaan joku puheenaihe, niin tulet huomaamaan, että siihen osallistuu niin palstan miehet kuin naisetkin.
        Jos haluat kuulla oikein niitä tyypillisiä miesten juttuja, niin silloin sinun on paras kuunnella salaa, sillä eivät he naisten aikana niitä kaikkein miehisimpiä juttele.


    • päänsärky

      Äh naisilla päällimmäisenä mieliala,

      • ent.siivoojaparka

        Ei kaikilla naisilla. Psykologiasta kiinnostuneita miehiäkin on, ihme kyllä.


      • päänsärky
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei kaikilla naisilla. Psykologiasta kiinnostuneita miehiäkin on, ihme kyllä.

        Äh että jaksatte, jos mieliala kunnossa ei tarvitse koko ajan jauhaa mielialasta


      • ent.siivoojaparka
        päänsärky kirjoitti:

        Äh että jaksatte, jos mieliala kunnossa ei tarvitse koko ajan jauhaa mielialasta

        Sitä minäkin. Ihan samaa mieltä. Liikaa jauhetaan omasta ja toisten mielialasta.


      • päänsärky
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sitä minäkin. Ihan samaa mieltä. Liikaa jauhetaan omasta ja toisten mielialasta.

        Äh liian vähän hyvästä mielialasta, sen puhutaan takia pahasta mielialasta jos se tuokin hyvää mielialaa.
        Äh mistä minä tiedän kun en ajattele mielialoja, " tunne "


    • bessie-

      Oon kuullunna että jostain ystäväpiiristä on poistettu yksi, otapa selvää onko siellä vielä paikka vapaana.
      Ja kysäise nyt vielä Minnaltakin.

      • eikö.rittänyt

        Muut jo lopetti, bessie aloitti.


      • selväkuinpläkki

        Hyvä kun edes yksi riidanhaastaja paljastui.


      • bessi-
        selväkuinpläkki kirjoitti:

        Hyvä kun edes yksi riidanhaastaja paljastui.

        Taidatte olla ihan sekaisin. Mitään en ole aloittanut, en liioin ole huomannut mitään jo lopetetun.
        KENEN kanssa minä tässä muka riitaa haastanut ja nyt sitten PALJASTUNUT, kun en edes itse tiedä riidelleeni?!

        Riidanhaastaja on se joka tietää että nyt riidellään, eli sinä "selväkuinpläkki". Kyllä sinä minusta riitaseuraa saat jos sitä haluat, antaa tulla vaan ja tuo vaikka koko sukus sikoja myöten viivalle!


    • missälienet

      Tämä kommentti varmasti herättää negatiivista palautetta, mutta kerron kuitenkin.
      Olen naimisissa, mutta etsin itselleni ystävää koko ajan.
      Miksi?
      Siksi, koska kaverista huolimatta olen todella yksin. Emme koske toisiamme lainkaan missään tilanteessa. Emme ole olleet koskaan läheisiä. Avioliitto on pelkkä kulissi.
      Mietin, miksi olen tässä liitossa? Kaverini on todella kiltti, mutta hän ei ole sosiaalinen tippaakaan. Ei missään tilanteessa. Hyvin koulutettu, mutta pakenee ihmisiä ja mieluummin viihtyy yksikseen.
      Itse olen seurallinen, mutta tunnen olevani puoliksi elävältä haudattu.
      En halua olla koko loppuelämääni elävältä haudattu.
      Etsin siis kumppania. Voin erota tai olla eroamatta, mutta kumppania, sellaista läheistä jolta saan huomiota ja hellyyttä haen ja etsin.

      • ent.siivoojaparka

        Miten seurallinen ihminen voi tuntea olevansa yksinäinen. Mistä kiikastaa, että et löydä seuraa, jos olet sosiaalinen?


    • vastaannäin

      Siivojaparalta arvostelu tietämättä olosuheita.
      Siivoojaparan arvostelut menevät useasti kummalliseksi asiantuntemattomaksi arveluksi. Pitäisi pitää suunsa kiinni ja näpit pois näppäimistöltä kun ei todellisuudessa tiedä yhtään mitään! On vai luulo!

      • ent.siivoojaparka

        Oli taas kysymys, eikä arvostelu. Odotan vastausta kysymykseen, sillä tunnen seurallisia ja sosiaalisia ihmisiä, eivätkä he tunne mitenkään olevansa noin.

        """"Itse olen seurallinen, mutta tunnen olevani puoliksi elävältä haudattu.

        En halua olla koko loppuelämääni elävältä haudattu."""""

        Sen verran tiedän todellisuudesta minäkin, vaikka näinkin paljon elän täällä epätodellisuudessa palstahaamujen joukossa.


      • Kalteritangou

        "Siivoojaparka" taitaa olla yksineläjä eikä tiedä, miten vanhojen kaavojen mukaan toimivat liitot kulkevat, miten niissä eletään. Avio on yhtä kuin vankila liian monelle, siitä ei ole lupa liihotella hakemaan ja etsimään ystäviä tai muuta elämää kun senhän pitää naisimmeiselle riittää, että on 'hyvään satamaan' päässyt.

        Olen tavannut monta iloisesti rupattavaa rouvaa, joilta loppuu puhe juuri siihen paikkaan, kun vihitty aviopuoliso astuu esille ja kuvaan mukaan. Sinäkö et koskaan?


      • mummelii

        Olen tavannut monta iloisesti rupattavaa rouvaa, joilta loppuu puhe juuri siihen paikkaan, kun vihitty aviopuoliso astuu esille ja kuvaan mukaan.

        Tuohan on ihan totta! Eihän kaikkea, ja etenkin naisystävien asioita tarvitse aviopuolisoidenkaan tietää. 46:n yhteisen vuoden kokemuksen perusteella sanon, että miesten ei tarvitse tietää kaikkia naisten ajatuksia!


      • ent.siivoojaparka
        Kalteritangou kirjoitti:

        "Siivoojaparka" taitaa olla yksineläjä eikä tiedä, miten vanhojen kaavojen mukaan toimivat liitot kulkevat, miten niissä eletään. Avio on yhtä kuin vankila liian monelle, siitä ei ole lupa liihotella hakemaan ja etsimään ystäviä tai muuta elämää kun senhän pitää naisimmeiselle riittää, että on 'hyvään satamaan' päässyt.

        Olen tavannut monta iloisesti rupattavaa rouvaa, joilta loppuu puhe juuri siihen paikkaan, kun vihitty aviopuoliso astuu esille ja kuvaan mukaan. Sinäkö et koskaan?

        Minä olen vannoutunut vanhapiika.
        Minulla on kuitenkin naimisissa olevia samaa ikäluokkaa tuttuja. Eivät he kaiken aikaa möyrötä kotona vankina ukkojensa kanssa tuntemassa itseään elävältä haudatuksi. Sellaisiakin ehkä on olemassa, mutta ei heitä kyllä silloin voi pitää kovinkaan seurallisina. Ei kai kukaan seurallinen ihminen alistu sellaiseen, ellei sitten ole liikuntakyvytön petipotilas? Ei koti saa olla vankila.


    • Elmasanelma

      Varmasti meitä on paljon joiden elämään mahtuisi ystäviä. Olisi mukava tehdä ystävien kanssa asioita ja käydä jossain. Mitään roikkujaa ei kuitenkaan vaan parasta olisi ystäväpiiri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe