tätä mieltä nettideittailusta

mies ilman kemiaa

Täytyy sanoa, että aikamoinen onnenpotku pitää käydä normi miehelle, jos saa nettideittailusta jotain irti. Viiidakonlait ilmeisesti käytössä nettideittimaailmassa, kun ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja tunnu löytyvän. Jos joku ei kykene vastaamaan minun asialliseen viestiin, niin OK, ei ole sitten minusta kiinnostunut. Enempi harmittaa se, että keskustelu voidaan lopettaa kuin seinään, mitään ilmoittamatta ei saavutakaan treffeille ja profiili piilotetaan tuosta vaan kaikessa hiljaisuudessa, kun tapaaminenkin sovittu ym.

Naisilla on niitä miehiä tietysti jonoksi asti, mutta sen verran pitää pysyä homma hallussa, että pystyy jokaisen pitämään ajan tasalla missä mennään. Välillä olen todella kyllästynyt tähän, mutta sitten taas palannut kokeilemaan onneani ja tehnyt uuden profiilin. En tiedä mistä ulkoavaruudesta nämä naiset ovat tiensä löytäneet deittipalstoille. Olen tullut siihen tulokseen, että joko naiset etsivät sitä virheetöntä prinssiä tai pelkkää panoseuraa(= "kemiaa"), vaikka muuta väittävät.

Profiileista sanottava, että ovat suurimmaksi osaksi hyvin samanlaisia ja tylsiä, vaikka jotkut ovat menneet itsensä kehumisessa jo niin pitkälle, ettei niille voi olla nauramatta :). Ja jos sanot olevasi huumorintajuinen, niin anna sen näkyä profiilissasi edes jollain tavalla. Antoisia hetkiä kaikille nettideittailun sairaassa maailmassa!

19

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas tätä

      Jos olisit hivenen lueskellut tätä palstaa, olisit varmaankin huomannut että aivan vastaavia kokemuksia löytyy naisiltakin.

      - ei vastata (olkoot vastaamatta, en siis kiinnosta, se siitä)
      - käydään v-tuilemassa ja sitten isketään bloggi ettei pääse vastaamaan (lapsellista käytöstä)
      - ei tulla paikanpäälle tai kadotaan kummasti s-postista kun on ensin alettu suunnittelemaan tapaamista

      Hemmetti, en minä edes jaksa taas miettiä mitä kaikkea on vastaan tullut. Pointti kumminkin on se että nettideittailuissa harvalla pyyhkii hyvin. Ehkä niillä paljon pauhatuilla alfoilla, mutta mitäpä asiaa heillä tänne olisi kun saavat naista/miestä luonnossakin.

    • sairaan kaunis

      Kyllä näin on tapahtunut myös minulle miesten toimesta. Tosin olen jo ymmärtänyt tämän nettideittailun "salat" ja en ota ketään mitenkään vakavasti saatikka kumppani ehdokkaana. Treffit oli ja hemmo saman päivän iltana hakee uutta ja ehompaa heilaa. Tein siis oharit seuraavilla treffeillä ja en vastaa enää viesteihin.

      Olitko se Sinä? :D

      • 17+9

        Ööö, mistä tiedät, että "hemmo saman päivän iltana hakee uutta"? Siitä että oli kirjautunut? Ehkä kävi katsomassa, olisiko tullut viestejä. Tai kirjautui antaakseen pakit toiselle naiselle, koska sinä olit niin kiva. Mutta niin, naisen mielestä mies on aina paha.


      • ap.

        "olen jo ymmärtänyt tämän nettideittailun "salat" ja en ota ketään mitenkään vakavasti saatikka kumppani ehdokkaana"

        Siinähän se oli hyvin kiteytettynä pelin henki. Veikkaan, että sinäkin profiilin mukaan haet "elämänkumppania". Monet vaan todellisuudessa elämänkumppanin sijaan kiikaroivat enemminkin elinkumppania.
        Huoli pois, en varmasti ole sua treffannut. Et kuulu mun kohde ryhmään, jos olet oikeesti kaunis. Niille kun riittää pelkkä nätti naama profiilikuvaksi ja siitä sitten blokkaamaan rikkainta ja komeinta. En lähde siihen kilpailuun mukaan. Ja en osaa käyttäytyä tylysti kauniille, enkä rumallekaan naiselle. Niin mistä tiesit, että etsi uutta heilaa?


      • sairaan kypsynyt
        ap. kirjoitti:

        "olen jo ymmärtänyt tämän nettideittailun "salat" ja en ota ketään mitenkään vakavasti saatikka kumppani ehdokkaana"

        Siinähän se oli hyvin kiteytettynä pelin henki. Veikkaan, että sinäkin profiilin mukaan haet "elämänkumppania". Monet vaan todellisuudessa elämänkumppanin sijaan kiikaroivat enemminkin elinkumppania.
        Huoli pois, en varmasti ole sua treffannut. Et kuulu mun kohde ryhmään, jos olet oikeesti kaunis. Niille kun riittää pelkkä nätti naama profiilikuvaksi ja siitä sitten blokkaamaan rikkainta ja komeinta. En lähde siihen kilpailuun mukaan. Ja en osaa käyttäytyä tylysti kauniille, enkä rumallekaan naiselle. Niin mistä tiesit, että etsi uutta heilaa?

        Aika helposti löydettävissä ne ketkä on milloinkin online. Ei tarvitse itse olla kirjautuneena. Hakutoiminto on olemassa :)

        No, ihan sama mulle mitä tekee, mutta minua on turha yrittää uudestaan deiteille.


      • 8+6
        sairaan kypsynyt kirjoitti:

        Aika helposti löydettävissä ne ketkä on milloinkin online. Ei tarvitse itse olla kirjautuneena. Hakutoiminto on olemassa :)

        No, ihan sama mulle mitä tekee, mutta minua on turha yrittää uudestaan deiteille.

        Online ei tarkoita että etsii uutta heilaa.


    • 3+20

      Se on ihan normia jos takkiin tulee vaikka ymmärrettävästi omalle kohdalle kaikki ikävä tuntuu puukotukselta. On minuakin petetty treffeillä tai paikalle tullut teinityttöjä tai ei ole tullut tai on tullut mut katselee suojasta. Seuraavaan kertaan yrittää korjata virhettä... näin on tehty lento kuuhunkin. Miehen kannattaa varmistua et haluttaa riittävästi nimittäin äkisti tilaisuuden tullessa lerppakullit lentää armotta yli laidan heti.

    • 2+7

      Sekin on koettu kun ei sitten just halutakkaan kun yllättäen risuaitaa tarjotaan. Jotkut naisethan antaa uusia tilaisuuksia puskea. Se voi auttaa tai ei auta. Näissä deiteissä sen suhteen mahdollisuus on suurempi epäonnistua kun suhde on muodostuessaan vain tekstien kirjoittelua tai videokuvaa. Tunne tasolla jäädään oman mielikuvituksen varaan. Esim työpaikalla harrastustoiminnassa näkee ja kokee kohteen elävänä ja on aikaa valmistautua henkisesti siihen hetkeen jutella ja nauraa yhdessä. Syntyy vuorovaikutus. Tätä ei tapahdu nettideittailussa. Eli nettideittailu vähän bluffaa käyttäjää. Naisen on helpompi olla liikenteessä vain seksin vuoksi nettideiteillä. Ehkä siksi samoja hyvänäköisiä vuodesta toiseen liikenteessä. Mikä kummastuttaa joskus.

    • matchissa tapahtuu

      hehe, mun kohdalla yksi mieleen jäänyt episodi oli kun eräs leidi päätti puuttua kirjoitusvirheeseeni profiilissa. Sen jälkeen kyseenalaistettiin ammatti ja koulutustaso ja ties mitä. Mä en vieläkään ymmärrä mikä se pointti koko episodissa oli mutta annoin kyllä samalla mitalla takaisin kun kyseinen leidi ei omaa silmääni miellyttänyt lainkaan. En tiedä miten olisin reagoinut jos vastassa olisi ollut mielenkiintoisemman näköinen tapaus

      • vuoristo neuvokset

        Kirjoitusvirheitä sattuu kaikille, mutta sellaiset profiilit joskus pistää silmään, joissa mies (tai nainen) on korkeasti koulutettu ja jopa jossain johtotehtävässä, omien sanojensa mukaan, niin silti profiili saattaa näyttää tältä:

        Hei 11!! etsin mukavaaa huumorin tajuista seuraa,,,,, olethan naisellline ja pitkä hiuksinnen itsestään huolta pitävä kaunis hoikka iso rintaine nainnen!!11!


      • matchissa tapahtuu
        vuoristo neuvokset kirjoitti:

        Kirjoitusvirheitä sattuu kaikille, mutta sellaiset profiilit joskus pistää silmään, joissa mies (tai nainen) on korkeasti koulutettu ja jopa jossain johtotehtävässä, omien sanojensa mukaan, niin silti profiili saattaa näyttää tältä:

        Hei 11!! etsin mukavaaa huumorin tajuista seuraa,,,,, olethan naisellline ja pitkä hiuksinnen itsestään huolta pitävä kaunis hoikka iso rintaine nainnen!!11!

        hehe uudestaan. Joo ymmärsin pointtisi, mun kirjoituksessa ei ollut mitään isompaa virhettä joten tilanne oli jopa huvittava. Aluksi en edes löytänyt virhettä mutta se enemmän murteeseeni liittyvä taivutusvirhe eikä sen kummempaa. No, se mimmi tuskin löytää itselleen ketään tuolla asenteella.


      • tarkka mies
        matchissa tapahtuu kirjoitti:

        hehe uudestaan. Joo ymmärsin pointtisi, mun kirjoituksessa ei ollut mitään isompaa virhettä joten tilanne oli jopa huvittava. Aluksi en edes löytänyt virhettä mutta se enemmän murteeseeni liittyvä taivutusvirhe eikä sen kummempaa. No, se mimmi tuskin löytää itselleen ketään tuolla asenteella.

        Minä tykkäisin paljon, jos nainen huomauttaisi minulle kirjoitusvirheistäni.


    • -M-

      Naisilla on tietysti miehiä jonoksi asti ja se vaatii naiselta jonkinlaista malttia tai ainakin organisointikykyä. Kai siinä alkaa jonkinlainen vastuukin painaa ja sehän ei tunnetusti sovi naisille ainakaan näissä asioissa. Sitä seuraa paniikki, huono omatunto ja tolkuton määrä sekoilua ja kiireellä kirjoitettuja viestejä. Sovittuja tapaamisia joita ei enää muisteta, "kadonneita" viestejä, yleistä ahdistusta ja tietysti kaiken tämän seurauksena krooninen "kemian" puute.

      • deittaaja nainen

        Osuit ytimeen :)


      • ap.

        Varmasti muuten täyttä asiaa, mutta se huono omatunto ei useimmiten ainakaan välity niille miehille, jotka tyrkätään matkan varrella sivuun. Sattuipa sellainenkin ihme, että yksi nainen ilmoitti löytäneensä sen "oikean" ja täten vetäytyvänsä deittipalstalta. Tavallaan jopa pahoitteli asiaa. Ei siinä voinut kuin toivottaa onnea ja kiittää fiksusta toiminnasta. Vaikka näinhän se pitäisikin mennä.

        Ehkä naiset ei joutuisi sitten niin hankalaan tilanteeseen, kun me "ei alfaurokset" ei laitettaisi niille viestejä. Saa ottaa itse yhteyttä, jos siltä tuntuu. Vuoden välein voi käydä sitten kurkkaamassa onko tullut viestejä :).


    • Aloittajan nimimerkkiin viitaten: kemia ei ole jotain, joka on ihmisellä vaan jotain mitä on kahden ihmisen välillä. Olkoon sitten kyse feromoneista ja/tai jostain muusta.

      Feromoneista esim.
      "Erilaiset kemiat vetävät toisiaan puoleensa

      Feromonit eli tuoksusignaalit saavat niitä erittävän henkilön näyttämään signaaleille altistuneen vastapuolen silmissä muun muassa kauniimmalta.

      Perimältään erilaisten ihmisten hajut vetävät toisiaan puoleensa. Se estää sisäsiittoisuutta ja varmistaa tulevien lasten hyvän geeniperimän."
      http://yle.fi/uutiset/miehen_haju_houkuttelee_naista/6144393

      • Uudellekierroksellekko

        Mistä käsitys että naisille tulee enemmän viestejä? Itsellä ei ole vielä profiilia, mutta kiinnostaa mistä tälläisen tieto tai luulo on miehille tullut? :)


      • hölynpölyä...
        Uudellekierroksellekko kirjoitti:

        Mistä käsitys että naisille tulee enemmän viestejä? Itsellä ei ole vielä profiilia, mutta kiinnostaa mistä tälläisen tieto tai luulo on miehille tullut? :)

        Harhoista, fantasioista ja unelmista. Kateudesta ja katkeruudesta.


      • -M-
        Uudellekierroksellekko kirjoitti:

        Mistä käsitys että naisille tulee enemmän viestejä? Itsellä ei ole vielä profiilia, mutta kiinnostaa mistä tälläisen tieto tai luulo on miehille tullut? :)

        Naisilta on tullut joskus kysyttyä asiaa. Aika tuskastuneita he ovat olleet viestien liian suureen määrään, joten tuskin ovat kehuskellakseen liioitelleet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe