Ihan pieniä epäilyksiä mielessä.......

Ja Kurpizzan ehdotuksesta...

Nasse, IT, ET, Biologi ja ehkä muitakin, ovat Herren tunnuksia.

Ainakin Trotski ja Nasse ovat muutenkin aika omituisia. Siitä, kuinka he ovat tavanneet, ei ole mitään tietoa, ainakaan en ole huomannut mitää, mutta jos on, voisi linkata sen sitten...

Nasse ja Trotski ovat siis aiemminkin olleet hyvinkin läheisiä, mutta siitä kun ei olekaan niin paljon tietoa, miksi. Ja oliko se Nasse Hämeenlinnasta vai jostain Helsingistä yms., kun ovat kuitenkin tavanneet. Nasse on joskus ilmoittanut jossakin keskustelussa täällä Pulinoissa, että huomasi Hämeenlinnan asemalla tms. naakan, joten millä asioilla Nasse siellä oli?

Trotski tunnetusti on Helsingistä, eli olisikohan Nassekin. Siitä Hämeenlinnasta kun en tiedä, koska kuitenkin olihan hän voinut olla siellä jostain syystäkin. Tosin saattaa tekaista tästäkin jonkinlaista, että ei ole Hämeenlinnasta, kun ilmoitin. :D

Tukijasta nyt en sitten tiedä. Hänet näin silti vaihtavan sitä kirjautumisaikaa niin vikkelää, että miksi muka en olisi epäillyt. Muutenkin se, että vain kaksi keskustelivat, oli epäilyttävää.

Sitten, kun lähetin ne kuvakaappaukset, Tukija vaikutti siltä, että olisi varmaan voinut silpoa minut, jos näkisi minut internetin ulkopuolella. Tukija lieni vähän vihainen. :D

Trotski ja Tukija kuitenkin ovat mielestäni selvästi Herren tunnuksia. Nasse on ehdokas. Myös Biologinalku on mahdollinen, mutta ei ole niin paljon todisteita
asiasta.

Ebzu ja Pofuksio voisivat myös olla jonkinlaisia tuplatunnuksia. Ainakin täällä tiedetään, että saatan herkästikin huomauttaa, jos vaikuttaa siltä, että nyt kaikki ei oikein ole niin, miten kirjoittavat. :D Ebzu muutenkin on ollut täällä. Ja on myös sanonutkin asiasta, mutta miten pitkään, on eria asia, jota ei liene selvitetty. Lopulta, kun minä otin hieman etäisyyttä, Ebzu alkoi kirjoitella vain enemmän. Myös Pofuksiokin tuli mukaan, josta olenkin päätellyt, että voisivat olla esim tuplatunnuksia tai jonkinlaisia kavereita.

Ebzu ja Pofuksio alkoivat lopulta kirjoitella niin paljon, että heitä voitiinkin jo kutsua vakkareiksi. He olivat selvästi esillä. Ebzu varsinkin. Ebzusta todennäköisesti tämä lähti. Sen jäleen tuli Pofuksio ja alkoi erittäin paljon kirjoitella Ebzulle. Voihan tämä myös olla vanhojenkin vakkareiden pilaa, jotta tulisi epäiltyä heitä samoiksi henkilöiksi. Sitä saattaa mm. Kurpizza harjoittaa.

Koska Ebzu kertoi trollanneensa täällä aikoinaan, hän saattaa ehkä olla Motari, koska hänkin salaperäisesti on tänne yhtäkkiä tullut. Mutta siitä ei ole suurempaa varmuutta.

Muuten erikoista on se, että Kurpizza jopa ehdotti, että voisin kirjoittaa niistä epäilyksistä. Valitettavasti joudun kurtistamaan kulmiani Kurpizzalle. ಠ_ಠ

Jostain syystä välillä tuntuu, että lienen ainoa, joka on varma näistä tuplatunnusjutuista. Tosin en voi täydellisesti olla varma, kuinka moni täällä on tuplatunnus, joten tietenkin on helppoa, jos omistaa tuplatunnuksia, joilla estää totuus niin, että sitä on vaikea yrittää päästä lähelle.

No siinä taas oli pikainen paskamyrsky, josta kauhoin jonkin verran tännekin. :D Enpä jaksanut enempää ainakaan nyt.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebzu

      Mitään en ole trollaillut >__

      • Ehkä hän sekoitti minut sinuun?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ehkä hän sekoitti minut sinuun?

        0____0 kaikki on mahdollista.


      • Noinhan sitä on helppoa todistella, mutta samapa tuo. :D Sen verran paljon tunnuskia täällä on, että on melkeinpä pakko kutsua jokaista vain tunnukseksi, jotta ei erehtyisi mitenkään. Tunnuksia täällä vain ainoastaan on. Minäkin olen vain tunnus, tunnuksellani näin tunnustan.


      • ebzu kirjoitti:

        0____0 kaikki on mahdollista.

        Niin juuri, älä unohda mahdollisuutta. ;D


    • pofuksio

      Minä en ole tuplatunnus, enkä tunne Ebzua muualla kuin Suolistossa. Tosin minua on aina järkevä epäillä joka asiasta, koska olen kuitenkin yhä osa-aikaisesti trolli, ja sitä lipsuu tälläkin käyttäjällä esiin.

      • Ainakin Pofuksiolla ja Ebzulla on kiinteä suhde toisiinsa. Jotain täällä kuitenkin juonitaan, aina. Herre sen opetti, joten nokat umpeet, sorsat. ಠ_ಠ :D


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Ainakin Pofuksiolla ja Ebzulla on kiinteä suhde toisiinsa. Jotain täällä kuitenkin juonitaan, aina. Herre sen opetti, joten nokat umpeet, sorsat. ಠ_ಠ :D

        Älä yhtään muuten kysy mikä minä olen. Hyvin tiedät sen itsekkin. Olen osa sinua. Olen sinun tuplatunnuksesi,vaikka vastaan väittäisitkin.


      • veh kirjoitti:

        Ainakin Pofuksiolla ja Ebzulla on kiinteä suhde toisiinsa. Jotain täällä kuitenkin juonitaan, aina. Herre sen opetti, joten nokat umpeet, sorsat. ಠ_ಠ :D

        "kiinteä suhde"

        Tiedän mitä tarkoitat, mutta saan siitä jotain aivan muuta mieleeni...


      • ebzu kirjoitti:

        Älä yhtään muuten kysy mikä minä olen. Hyvin tiedät sen itsekkin. Olen osa sinua. Olen sinun tuplatunnuksesi,vaikka vastaan väittäisitkin.

        Yrität vai viisastella? :D Kurpizzalle joudun silti kurtistamaan kulmiaan. Hänestä kun ei voi oikein tietää, kun ei varmaan olekaan kertonut ihan kaikkea..


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Yrität vai viisastella? :D Kurpizzalle joudun silti kurtistamaan kulmiaan. Hänestä kun ei voi oikein tietää, kun ei varmaan olekaan kertonut ihan kaikkea..

        Minä mitään viisastele. Olen osa alitajuntaasi,törppö.


      • ebzu kirjoitti:

        Minä mitään viisastele. Olen osa alitajuntaasi,törppö.

        Niinpä oletkin. :D Tämä onkin vain alitajuntaani. En kuitenkaan jostain syystä osaa itse huomata, kuinka näpyttelen sinunkin kommentitkin tänne. Tälle on oltava toinenkin selitys. Omistat alitajuntaani. ಠ_ಠ Yrität siis kertoa, etteivät väitteeni oiken natsaa.


    • "Voihan tämä myös olla vanhojenkin vakkareiden pilaa, jotta tulisi epäiltyä heitä samoiksi henkilöiksi. Sitä saattaa mm. Kurpizza harjoittaa."

      XD Tuo oli paras.

      • ebzu

        Itseasiassa,olenkin SINUN tuplatunnuksesi. Olen sekaisin ja käytän nerokasta kusetusta haukkuessani sinua.


      • ebzu kirjoitti:

        Itseasiassa,olenkin SINUN tuplatunnuksesi. Olen sekaisin ja käytän nerokasta kusetusta haukkuessani sinua.

        Ja nyt Ebzulle tuli hauskaa. Hän ei enää tiedä, kuka on. :D


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Ja nyt Ebzulle tuli hauskaa. Hän ei enää tiedä, kuka on. :D

        Tai sitten olen kaikki. Alan kuulostaa Herreltä,joten olenkin Herre.


      • ebzu kirjoitti:

        Tai sitten olen kaikki. Alan kuulostaa Herreltä,joten olenkin Herre.

        Jos minä olen sinä ja sinä olet minä, niin sinä voit siivota ja tehdä läksyni minun puolestani, jookosta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Jos minä olen sinä ja sinä olet minä, niin sinä voit siivota ja tehdä läksyni minun puolestani, jookosta?

        No onpa Kurpizzallakin hauskaa. On menettänyt järkensä, vaikka ihan järjellä täällä yritin selitellä asioitani. :D Tosin olettehan te hölmö alitajuntani, jolle en mitään voi. Olen kuitenkin päästänyt ne irti itsestäni, niin voitte tehdä kaikkea. ಠ_ಠ


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Jos minä olen sinä ja sinä olet minä, niin sinä voit siivota ja tehdä läksyni minun puolestani, jookosta?

        Ääliö,olen osa alitajuntaasi,sinun tulee tehdä ruumiillinen työ. Minä keskityn Herreen pääsi sisällä. Täällä voisi sisustaa,on kovin onttoa.


      • veh kirjoitti:

        No onpa Kurpizzallakin hauskaa. On menettänyt järkensä, vaikka ihan järjellä täällä yritin selitellä asioitani. :D Tosin olettehan te hölmö alitajuntani, jolle en mitään voi. Olen kuitenkin päästänyt ne irti itsestäni, niin voitte tehdä kaikkea. ಠ_ಠ

        XD

        Yeps. Minulla on hauskaa, koska olen sekoillut (trollannut?) netissä...

        Miksikö kerroin? Noh, pitäähän sinullakin olla hauskaa.


      • ebzu kirjoitti:

        Ääliö,olen osa alitajuntaasi,sinun tulee tehdä ruumiillinen työ. Minä keskityn Herreen pääsi sisällä. Täällä voisi sisustaa,on kovin onttoa.

        Onpa sinullakin jännät jutut sitten. :D Ette siis aio uskoa, mitä olen kirjoittanut? Mitä yliluonnollisuuksia tekstiini oikein kirjoittelin, kun olette jo ihan sekaisin. Vaivalla tein, tai seitä, mitä nyt ensimmäiseksi tuli mieleen, mutta kuitenkin.. ⇀‸↼


      • ebzu kirjoitti:

        Ääliö,olen osa alitajuntaasi,sinun tulee tehdä ruumiillinen työ. Minä keskityn Herreen pääsi sisällä. Täällä voisi sisustaa,on kovin onttoa.

        Voisin sanoa niin monta asiaa.

        Ilmoittaisin, ettet sinä osaa ajatella.
        Tai että minä SAAN keskittyä ruumiillisiin juttuihin, mutta tapoihini ei kuulu kommentoida noin.

        Tein päätökseni, vastaan tuohon näin:
        Musiikkimakuni. Kärsi. >:D


      • veh kirjoitti:

        Onpa sinullakin jännät jutut sitten. :D Ette siis aio uskoa, mitä olen kirjoittanut? Mitä yliluonnollisuuksia tekstiini oikein kirjoittelin, kun olette jo ihan sekaisin. Vaivalla tein, tai seitä, mitä nyt ensimmäiseksi tuli mieleen, mutta kuitenkin.. ⇀‸↼

        Hyvin sinä olet sen pyöritellyt, en minä sillä.

        Vittuilen aina kavereilleni. Lasken sinut sen verran tutuksi, ettei tarvitse aina olla tarkka sanomisistaan. X)


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Voisin sanoa niin monta asiaa.

        Ilmoittaisin, ettet sinä osaa ajatella.
        Tai että minä SAAN keskittyä ruumiillisiin juttuihin, mutta tapoihini ei kuulu kommentoida noin.

        Tein päätökseni, vastaan tuohon näin:
        Musiikkimakuni. Kärsi. >:D

        Nyt loppu! Harvinaisen paskaa musiikkia! ALITAJUNTASI päättääkin itse mitä tekee,ja päättää pottuilla. Lue viikonloppuna tuleviin kokeisiin ja tee maanantain läksyt. Eikai tämä koputtelu haittaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Voisin sanoa niin monta asiaa.

        Ilmoittaisin, ettet sinä osaa ajatella.
        Tai että minä SAAN keskittyä ruumiillisiin juttuihin, mutta tapoihini ei kuulu kommentoida noin.

        Tein päätökseni, vastaan tuohon näin:
        Musiikkimakuni. Kärsi. >:D

        Häh? :D No nyt menikin jo yli älykkyysosamääräni, mutta teinpähän hieman tekstiä, jotta Suolistosta tulisi aktiivisempi. Sitähän haluttiin. Ja näköjään onnistuin siinä ainakin yhden keskustelun verran. ^_^

        Ebzu ja Pofuksio joutuvat kuitenkin tarkkailtaviksi. Varoitan ainakin. :D


      • ebzu kirjoitti:

        Nyt loppu! Harvinaisen paskaa musiikkia! ALITAJUNTASI päättääkin itse mitä tekee,ja päättää pottuilla. Lue viikonloppuna tuleviin kokeisiin ja tee maanantain läksyt. Eikai tämä koputtelu haittaa?

        Kjähhähhähhää!

        Ei ole tulevia kokeita. X)


      • ebzu kirjoitti:

        Nyt loppu! Harvinaisen paskaa musiikkia! ALITAJUNTASI päättääkin itse mitä tekee,ja päättää pottuilla. Lue viikonloppuna tuleviin kokeisiin ja tee maanantain läksyt. Eikai tämä koputtelu haittaa?

        Ebzu, oletko ihan varma, että sinulla on kaikki muumit laaksosssa?... XD


      • veh kirjoitti:

        Häh? :D No nyt menikin jo yli älykkyysosamääräni, mutta teinpähän hieman tekstiä, jotta Suolistosta tulisi aktiivisempi. Sitähän haluttiin. Ja näköjään onnistuin siinä ainakin yhden keskustelun verran. ^_^

        Ebzu ja Pofuksio joutuvat kuitenkin tarkkailtaviksi. Varoitan ainakin. :D

        Hyvin meni, kiitos!


      • kurpizza kirjoitti:

        Kjähhähhähhää!

        Ei ole tulevia kokeita. X)

        Eipä minullakaan. Vain yksi viikko koulua, jonka jälkeen vapaus! :D


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Häh? :D No nyt menikin jo yli älykkyysosamääräni, mutta teinpähän hieman tekstiä, jotta Suolistosta tulisi aktiivisempi. Sitähän haluttiin. Ja näköjään onnistuin siinä ainakin yhden keskustelun verran. ^_^

        Ebzu ja Pofuksio joutuvat kuitenkin tarkkailtaviksi. Varoitan ainakin. :D

        Etkö kuule? Siivoa huoneesi huomenna! Alitajunnoissa asuminen on kivaa.


      • ebzu kirjoitti:

        Etkö kuule? Siivoa huoneesi huomenna! Alitajunnoissa asuminen on kivaa.

        Jännä juttu muuten. Päätin tänään jostain kumman syystä siivota huoneeni. Useimmiten annan siskoni siivota, mutta tänään motivoiduin. Vuodessa en montaakaan kertaa siivoa itse huonettani, joten tämä on tavallaan ihme. Ebzu on ihme. Mitenköhän juuri päätitkin sanoa tuosta huoneen siivoamisesta? ಠ_ಠ Et silti ole minä. :DDDD


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Jännä juttu muuten. Päätin tänään jostain kumman syystä siivota huoneeni. Useimmiten annan siskoni siivota, mutta tänään motivoiduin. Vuodessa en montaakaan kertaa siivoa itse huonettani, joten tämä on tavallaan ihme. Ebzu on ihme. Mitenköhän juuri päätitkin sanoa tuosta huoneen siivoamisesta? ಠ_ಠ Et silti ole minä. :DDDD

        Ei,olen alitajuntasi. Ja huomenna (itseasiassa tänään) laitan sinut ajattelemaan kaikkea järkevää,kuten Herren viiksien muhkeutta.


      • veh kirjoitti:

        Ebzu, oletko ihan varma, että sinulla on kaikki muumit laaksosssa?... XD

        Harvalla täällä oikeasti on. Minulla ei ainakaan XD


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Kjähhähhähhää!

        Ei ole tulevia kokeita. X)

        Tarkoitin fyysisiä kokeita. Lue sadetakkien tietoutta ja kumisaappaiden käyttöohjetta.


      • ebzu kirjoitti:

        Ei,olen alitajuntasi. Ja huomenna (itseasiassa tänään) laitan sinut ajattelemaan kaikkea järkevää,kuten Herren viiksien muhkeutta.

        Et muuten laita. Sinä panet ne (ja pervot voivat hiljentyä..) alitajuntaani. :D Ja et edelleenkään ole alitajuntani. Pystyt tietenkin vaikuttamaan alitajuntaani, mutta alitajuntani et ole. :D Ja huomenna ajattelen vapaata!


      • ebzu kirjoitti:

        Etkö kuule? Siivoa huoneesi huomenna! Alitajunnoissa asuminen on kivaa.

        ENKÄ! Menen nyt nukkumaan ja aion nähdä unia kaikesta, josta sinä et pidä ja huomenna aion kuunnella...? En tiedä. No, tuskin pidät kappaleesta "Kolmen minuutin muna" joten saat kuunnella sen kertaalleen...


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Et muuten laita. Sinä panet ne (ja pervot voivat hiljentyä..) alitajuntaani. :D Ja et edelleenkään ole alitajuntani. Pystyt tietenkin vaikuttamaan alitajuntaani, mutta alitajuntani et ole. :D Ja huomenna ajattelen vapaata!

        No,itseppähän pyysit. Ajattelen Herren viiksiä koko tulevan päivän.


    • HeKeKee'd

      Eikö kukaan ole vieläkään arvannut tuplatunnustani?

      • No sinuthan aina unohdetaan :D


      • ebzu

        HeKeKee? Oletko se OIKEASTI sinä? O-o-olet yhä hengissä? Voi HeKe! Hetkonen,tuplatunnus...minähän se täällä,alitajuntasi! Hyi kun sinulla on sotkuinen huone!


      • No ei ole arvannut. Kukas se on? Korppi vai Raippari?


    • "Tukija lieni vähän vihainen. :D"
      Huomautan, että potentiaalilla ei ole imperfektiä. Ilmaus on virheellinen.

      • ebzu

        Herra X,eikös Raippari sanonutkin sinun olevan hän?

        Tuli mieleen,koska kun hän "lopetti" täällä käymisen,niin sinä kirjoitit taas pitkästä aikaa.


      • Herra X
        ebzu kirjoitti:

        Herra X,eikös Raippari sanonutkin sinun olevan hän?

        Tuli mieleen,koska kun hän "lopetti" täällä käymisen,niin sinä kirjoitit taas pitkästä aikaa.

        Minä olen minä enkä kukaan muu.


      • ooce
        Herra X kirjoitti:

        Minä olen minä enkä kukaan muu.

        Miks mua ei epäillä mistään? D:

        ocetherunq


      • ooce kirjoitti:

        Miks mua ei epäillä mistään? D:

        ocetherunq

        Minä epäilen sinua monestakin asiasta, mutten mainitse niistä, koska uskon niiden olevan mielikuvitukseni tuotetta.


      • Siiliö
        ooce kirjoitti:

        Miks mua ei epäillä mistään? D:

        ocetherunq

        Koska sinä olet, kuin Herran enkeli ja muutenkin tuollainen kiltti lutunen ja ootpasä kasvanut.
        (3
        :)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe