samanhenkisen sporttisen kumppanin löytäminen

fittätsy

Hei ihan vaan kateellisena sinkkuna kattelen salilla kun parit treenailee yhdessä;))
Tuntuu olevan todella vaikeaa löytää sporttista ja treenaavaa kumppania itselle.
nettideittejä oon kokeillut aika huonolla menestyksellä:(
oon siis jo ihan vanhempi 43 sporttineiti,joka käy salilla 4-5 krt viikossa ja lenkkeilee..
onko kaikki mun ikäluokan miehet naimisissa tai sitten lähibaarissa?
onko kellään lempi leimahtanut salilla?
samalla salilla käy kyllä muutamia hyvinkin komeita heppuja:D

11

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kova totuus?

      Olet todennäköisesti vain ruma. Mikään muu ei selitä sitä, ettei miehet sinusta kiinnostu.

      Jos olisit vähänkin katseenkestävä, menisi tasan sekunti siihen, kun jono miehiä seisoo ovesi takana (kielikuva).

      • 11+2

        Sinä kovien totuuksien räkänokka voisit palauttaa sen tietokoneen takaisin äidillesi (ei kielikuva).


      • fittätsy
        11+2 kirjoitti:

        Sinä kovien totuuksien räkänokka voisit palauttaa sen tietokoneen takaisin äidillesi (ei kielikuva).

        Kiitos ritarillisuudesta!


    • Etsi vielä

      Ne tyypit jotka käyvät samalla salilla, ovat siellä sitä varten että treenaavat. Harva tulee salille iskumielessä.

      • fittäti

        Juu tiedän ettei sali ole iskupaikka:-)
        ja itsekkin keskityn vaan treeniin.
        nim "kova totuus" olen nuorekas,ja kaunis nainen ja treenaus näkyy minusta, ruumiinrakenteeltani sporttinen.
        Tuntuu vain ihmeelliseltä että missä vois tutustua samanhenkisiin miehiin joille sporttisuus ja liikunallisuus olisi tärkeää elämässä.
        No meneehän Tää näinkin..työt,lapset,treeni ja nukkumaan:-)


    • ollaan vaan yksin.

      No mitä näitä juttuja täällä lukee niin ei suomessa missään paikassa ole hyvä tai suotavaa koittaa hakea itselle kumppania, salilla ahdistellaan, kaupassa ahdistellaan, baarissa ahdistellaan, nettideitissä lähetellään vaan kullinkuvia (näin olen täältä lukenut). Saahan siinä sitten koittaa pullikoida vastenvirtaa, niin ja voi surku jos olet vielä tässä suomen tilanteessa jäänyt työttömäksi sitten sitä vasta ollaan miehen asemassa kusessa jos seuraa koittaa etsiä.

    • lauratsyy

      Hae mies ulkomailta. Näin tekee jo yhä useampi nainen eikä voisi olla tyytyväisempi. Minä mukaan lukien. Eikä tarvitse aina edes mennä rajojen ulkopuolelle, kun ulkomaalaisia ritareita alkaa olla rajojen sisällä jo mukavasti :)

    • 13+19

      Samaa on tuumaillut 47-vuotias sinkkumies. Missäpäin vaikutat ja millä salilla treenaat?

      • fittätsy

        Helsingissä:-)
        kts s24treffit/kikka


      • 13plus18
        fittätsy kirjoitti:

        Helsingissä:-)
        kts s24treffit/kikka

        Nostetaan tätä ketjua :-)
        Juu missä sporttimiehet piileskelee??


      • niinpä tai näinpä
        13plus18 kirjoitti:

        Nostetaan tätä ketjua :-)
        Juu missä sporttimiehet piileskelee??

        Saat salilta seuraa kun hymyilet, olet iloinen. Tervehdit ja luot ihan perushyvät suhteet ihmisiin. Tärkeää on sanoa extrasana niille joista olet kiinnostunut. Suhteet, kuten lihaksetkaan eivät synny yhdessä yössä.

        Sitten kannattaa kuulostella missä ihmiset käyvät viettämässä iltaa.

        Käy satunnaisesti katsomassa baarielämää vaikka lyhyesti. Siellä kohtaat aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin jonkin sali-ihanuuden.

        Rohkeasti juttusille salijutuista puhumaan. Siitä se etenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe