Naiset, miten löysitte naisenne?

tomaattiveitsi

Olen 16-vuotias tyttö, aseksuaali bi, pyöreähkö (en ylipainoinen) ja TAVATTOMAN kateellinen ennen hyvin läheiselle ystävälleni, joka löytää naisia joka kulman takaa, ja totta kai, mahtavan ulkonäkönsä avulla saa jokaisen.

Mielessäni on pyörinyt pitkään kysymys, mistä kanssasisareni ovat löytäneet omat kaunokaisensa? Olen hyvin naisellinen, ja kaikki tuttuni luulevat minua yhä normiksi heteroksi. Mistä olette saaneet aavistustakaan että joku olisi kiinnostunut teistä? Kukaan ei ole koskaan osoittanut minuun mitään sen kaltaista kiinnostusta.

Äh, kiva jos luitte ja osaatte vastata jotenkin

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lusiqqa

      Oon kuules miettiny ihan samaa.. Mistään ei löyvy ketään muita ku heteroita

    • tomaattiveitsi

      Eikö oikeasti kukaan vastaa :DD

    • soinlooove

      Mun ekan tyttöystävän ja nyt jo eksän tapasin juna-asemalla. Oltiin molemmat menossa Helsinkiin ja odoteltiin melkeen kahdenkymmenen asteen pakkasessa kahta tuntia myöhässä olevaa junaa, koska tais olla niin aikanen aamu, ettei sen käpykylän steissi ollut auki. Menin sit pokkana juttelee vaan tälle mun eksälle alottaen VRstä marisemalla ja sit juttu vaan jatku ja jatku junassa vielä. Pyysin sit numeroo ja asiat vaan meni. Seurusteltiin vähän päälle puoli vuotta.
      Nykysen ihanani löysin yksistä tutun bileistä. Muija oli aivan soosseissa ja koska oon semi ylihuolehtiva ni saatoin sen himaan ja sillai. Mun ihana sit oli kyselly siltä yhteiselt tutulta mun numeron et vois kiittää mua saattamisesta. Suostuin lähtee kahville ja nyt 9kk yhdessä :3

      • tomaattiveitsi

        Vau,ihan mahtavan kuuloinen tuo junajuttu, pitänee itsekin kokeilla :DD


    • 14+10

      oon kans miettiny ihan samaa
      ei vaan löydä muita kun heteroita x(

      • YoYoYo

        Nii! Missä olette naiset? :(

        T. 16-vuotias tyttö


      • 14+10
        YoYoYo kirjoitti:

        Nii! Missä olette naiset? :(

        T. 16-vuotias tyttö

        naiset katos :o


    • tomaattiveitsi

      Heeeei löytyiskö vielä stooreja? ♥

      • 19+16

        Tapasin mun tyttökaverin kolmisen vuotta sitten ku oltiin jonottamassa yhelle keikalle :3 Olin parin kaverin kaa ja alettii juttelee meijän takana jonottavan porukan kans. Alettiin mun tyttökaverin kaa juttelee facessa. Alettiin seurustelemaan vast viime syksynä ♡ Ja oon Vantaalta


    • fdsdfdsrdsre

      Huoltsikalta tankkaamasta rekkaa löyty eka. Toinen oli asfaltintekohommissa.

    • joomoi:D

      Mä oon 14-vuotias, tunnen itseni lesboksi, eikä mulla ole kyllä sitä suhdettakaan. :D Mutta siis tosiaan, olen ollut ihastunut tässä ystävääni reilut puoli vuotta ja kertonutkin hänelle. Tunteet eivät olleet valitettavasti molemminpuolisia, mutta ilmeisesti kaveripiiristäkin löytynee!

    • Lesbooooooooo

      ET Sä mikään bi oo oot lesbo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe