AUDIKUSKIT KATKERANA

DKV

Audistit kirjoittelevat ja haukkuvat muitten merkkien palstoilla katkeruuttaan. Pysykää omalla palstallanne ja ratkokaa niitä lukemattomia tekniikka ongelmianne, niitähän teillä taitaa tosiaan riittää.

23

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASG

      Mistä tiedät että Audikuskit kirjoittelevat muiden merkkien palstoilla? Taitaa olla niinl, että muiden merkkien edustajat täällä uikuttavat omaa surkeuttaan.

      • voihan nyt taas

        "DKV" Etkös nyt juuri ITSE eksynyt "väärälle palstalle". Ymmärrän hyvin monien autonomistajien "katkeruutta" - naapurin paremmasta autosta


      • joku auto
        voihan nyt taas kirjoitti:

        "DKV" Etkös nyt juuri ITSE eksynyt "väärälle palstalle". Ymmärrän hyvin monien autonomistajien "katkeruutta" - naapurin paremmasta autosta

        EN ymmärrä tunteenpurkauksia toisen autosta ja sen merkistä. Jos joku on mieltynyt kiiaan,niin suotakoon se ilo ja murhe hänelle. Jos joku haluaa murehtia toisten asioita niin murhetta riittää


    • Pikkupilille.

      Mene sinä Fiat kuski hirteen.

      • hirteen

        Niin Sinä Fiat kuski mene


    • Laatukuski

      Ei meitä laatukuskeja kiinnosta muut romut. Pysykää te siä omilla palstoillanne, ihailkaa tylsiä autojanne.

      • Quattro.

        Kuski on laatua, mutta onko auto? On se ajettavuudeltaan ja muultakin habitukseltaan laatua. Monia tuo tuntuu ärsyttävän ja hyvä niin.


      • Idiootti ^

        "...kiinnosta muut romut"

        Tiesitkö ääliö että tuo lause suomen kielioppisääntöjen mukaan myöntää audin olevan myös yksi niistä romuista? :)


      • Laatukuski
        Idiootti ^ kirjoitti:

        "...kiinnosta muut romut"

        Tiesitkö ääliö että tuo lause suomen kielioppisääntöjen mukaan myöntää audin olevan myös yksi niistä romuista? :)

        Ei satu oleen. Audi on LAATUAUTO, paina se sinne ToyoTero lippikseen, syvälle päähän.


      • Mahtavasti olet
        Laatukuski kirjoitti:

        Ei satu oleen. Audi on LAATUAUTO, paina se sinne ToyoTero lippikseen, syvälle päähän.

        suggeroinut itsesi tilaan jossa totuus Audin laadusta ei merkitse enää mitään. Lue esimerkiksi Saksan Auto Bildistä Audi Q3 kestotestin viimeinen väliaikaraportti kaikkine hajonneine osineen. Minä ainakin olisin hiljaa Audin laadusta keskusteltaessa.


      • Laatukuski
        Mahtavasti olet kirjoitti:

        suggeroinut itsesi tilaan jossa totuus Audin laadusta ei merkitse enää mitään. Lue esimerkiksi Saksan Auto Bildistä Audi Q3 kestotestin viimeinen väliaikaraportti kaikkine hajonneine osineen. Minä ainakin olisin hiljaa Audin laadusta keskusteltaessa.

        Minä olisin hiljaa jos en ois koskaan uutta Audia omistanu, ajanu. Jos muutama on pommi ni ei tarkota, että kaikki.


      • m,vnb
        Laatukuski kirjoitti:

        Minä olisin hiljaa jos en ois koskaan uutta Audia omistanu, ajanu. Jos muutama on pommi ni ei tarkota, että kaikki.

        Kyllä tarkoittaa, kaikki!


      • marjaana4
        m,vnb kirjoitti:

        Kyllä tarkoittaa, kaikki!

        Minun audini on luotettava ja hyvä. Paras auto ikinä! En vaihtaisi mihinkään muuhun merkkiin.


      • Laatukuskit
        m,vnb kirjoitti:

        Kyllä tarkoittaa, kaikki!

        Ajattele niin vaan lippasi alla, laatukuskit tietää totuuden.


      • Laatuauton ei
        Laatukuski kirjoitti:

        Minä olisin hiljaa jos en ois koskaan uutta Audia omistanu, ajanu. Jos muutama on pommi ni ei tarkota, että kaikki.

        kuuluisi hajoilla sillä lailla ja niistä paikoista kuin Audit ja muutkin konsernin tekeleet tekevät. Ei sellainen mitään laatua ole.


      • Laatukuskit
        Laatuauton ei kirjoitti:

        kuuluisi hajoilla sillä lailla ja niistä paikoista kuin Audit ja muutkin konsernin tekeleet tekevät. Ei sellainen mitään laatua ole.

        Jos sun kosla on hajonnu ni ei edelleenkään tarkota, että kaikkien muittenkin on.


      • Olet ahterista
        Laatukuskit kirjoitti:

        Jos sun kosla on hajonnu ni ei edelleenkään tarkota, että kaikkien muittenkin on.

        Sinun kertomasi totuus: jos muutama on pommi, ei tarkoita että kaikki.

        Toisinsanoen: jos esim muutama tojo on pommi, ei tarkoita että kaikki.

        Nii! Että ryömipä takasin koloosi, säälittävä maan matonen.


      • Laatukuskit
        Olet ahterista kirjoitti:

        Sinun kertomasi totuus: jos muutama on pommi, ei tarkoita että kaikki.

        Toisinsanoen: jos esim muutama tojo on pommi, ei tarkoita että kaikki.

        Nii! Että ryömipä takasin koloosi, säälittävä maan matonen.

        Mee vaan itkeen ittes uneen, haaveile uudesta autosta. Huom Audista.


      • Olet ahterista
        Laatukuskit kirjoitti:

        Mee vaan itkeen ittes uneen, haaveile uudesta autosta. Huom Audista.

        Luuseri kun ei keksi faktaan muuta sanottavaa, rupee vidduilemaan. Hei, uusia autoja saa kun ostaa vaan, mut audia ei tarvi kukaan.
        Laatukuski jos olisit, et alentuisi tällaiseen lapselliseen väittelyyn ja muiden alentamiseen. Taidat ite vaan haaveilla edes siitä uudesta Kiasta, tai sit todella oot se audikuski ja todistit juuri kuinka huomionhakuista porukkaa olette. Aika noloa.


      • Laatukuskit
        Olet ahterista kirjoitti:

        Luuseri kun ei keksi faktaan muuta sanottavaa, rupee vidduilemaan. Hei, uusia autoja saa kun ostaa vaan, mut audia ei tarvi kukaan.
        Laatukuski jos olisit, et alentuisi tällaiseen lapselliseen väittelyyn ja muiden alentamiseen. Taidat ite vaan haaveilla edes siitä uudesta Kiasta, tai sit todella oot se audikuski ja todistit juuri kuinka huomionhakuista porukkaa olette. Aika noloa.

        Jos toisen auton omistajat tulee lässyttää Audipalstalle ni saa samal mital takas. Oon ennemmin muikku ku tavis ToyoTero.


      • lapsellista
        Idiootti ^ kirjoitti:

        "...kiinnosta muut romut"

        Tiesitkö ääliö että tuo lause suomen kielioppisääntöjen mukaan myöntää audin olevan myös yksi niistä romuista? :)

        Jopas aiheuttaa melkoisia "tunnekuohuja" TOISEN ihmisen automerkki. Luulisi tässäkin asiassa olevan oman autonsa kanssa murhetta riittävästi. Kateus on tietysti yksi ihmisen pahimpia helmasyntejä - olisiko siitä kyse. Minulle EI ole mitään merkitystä millä muut ajaa polkupyörällä tai mopolla, ei väliä minulle.


    • MYÖTÄTUNTOINEN MB220

      Audistit ne tunnekuohuilee muitten palstoilla. Kyllähän se harmittaa kun Audi ei vaan pelitä, varmaan saa aina ajella pelko persiissä jääkö tienposkeen vai pääseekö jopa korjaamolle asti omin voimin.

      • A7"

        Luulen kyllä, että kovin moni ei käy muitten koslien palstalla. Teki voitte siä romaaniratsu palstallanne jutella keskenänne karvanopista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe