Mikäs kumma mulla on, kun koskaan ei ole ollut karkaamisongelmia, mutta uimisen jälkeen, vedestä noustua tulee pikkuliruja reittä pitkin? Siitä sitten äkkiä pöntölle ja kusemisen jälkeen asia korjaantuu. Ei auta käydä ennen uintia kusella. Uiminen tuntuu lisäävän aineenvaihduntaa siten, että käyn tavallisesti noin 3 kertaa päivässä kusella, mutta uimisen yhteydessä tunnin aikana kolme kertaa lisää. Oon parikymppinen nainen.
Uimisen jälkeen
13
4456
Vastaukset
- Häpeilevä
Joo, no tuota ihan samaa vikaa on mullakin, vaikka mulla ei muuta vaivaa ole kuin toisinaan yökastelu, ei tiputtelua tms. Vedessä en voi mitenkään pidättää vaan sinne tulee, ja tuntuu että vedessä pissaan kokoajan, ja auta armias kun nousen sieltä niin hävettää, jos joku vaikka erottais ettei se vettä olekkaan, no, toistaiseks ei ole erottanu. Kaiketi se viileä vesi ja vedenpaine jotenkin provosoi, en tiedä. Ja tosiaan ennen uimista pissalla käynti ei auta pätkääkään.
- annu
siihen, että virtsaustarve tihenee. Virtsalla käyntu heti ennen ja heti jälkeen uimisen on tärkeää esim tulehduksen välttämiseksi.
- perusteella
aluksi kirjoittajaa mieheksi. Olen kuullut vain miesten käyttävän tätä sanaa, siis "kusella". Muutenkin sana ei kuulosta fiksulta vaikka ei kirosana olekkaan.
- tiputtelija
Unohdin ihan, että me naiset _pissataan_ orvokintuoksuista kirkkaansinistä nestettä.
Muuten, vihjaatko, että miehet eivät ole fiksuja kustessaan? Vai sitä, että heillä on oikeus puhua karskimmin kuin naisilla?
Tarkotus ei ole olla hyökkäävä, vaan kyseenalaistaa jäykkä ajattelutapa. - perusteella
tiputtelija kirjoitti:
Unohdin ihan, että me naiset _pissataan_ orvokintuoksuista kirkkaansinistä nestettä.
Muuten, vihjaatko, että miehet eivät ole fiksuja kustessaan? Vai sitä, että heillä on oikeus puhua karskimmin kuin naisilla?
Tarkotus ei ole olla hyökkäävä, vaan kyseenalaistaa jäykkä ajattelutapa.Ajattelutapani ei ole jäykkä. Tarkoitukseni oli "herätellä" kuuntelemaan omaa puhetta ja ajattelemaan miltä kuuliasta se kuullostaa.
Olen saman ikäisen tytön äiti kuin sinä olet ja liki saman ikäinen poikakin minulla on. Heidän sanavarastoon en ole kuullut ko. sanan kuuluvan.
Nuorten äitinä tapaan myös muita nuoria ja olen huomannut että karskimpi ja rumempi puhetyyli on tytöillä tänäpäivänä.
Olen tyttäreni suusta kuullut kirosanoja ja vähemmän viksuja ilmaisuja, mutta pojan suusta en milloinkaan.
Kyllä vähemmän fiksut sanavallinnat on yhtä rumia kuulla kenen suusta hyvänsä. - tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Ajattelutapani ei ole jäykkä. Tarkoitukseni oli "herätellä" kuuntelemaan omaa puhetta ja ajattelemaan miltä kuuliasta se kuullostaa.
Olen saman ikäisen tytön äiti kuin sinä olet ja liki saman ikäinen poikakin minulla on. Heidän sanavarastoon en ole kuullut ko. sanan kuuluvan.
Nuorten äitinä tapaan myös muita nuoria ja olen huomannut että karskimpi ja rumempi puhetyyli on tytöillä tänäpäivänä.
Olen tyttäreni suusta kuullut kirosanoja ja vähemmän viksuja ilmaisuja, mutta pojan suusta en milloinkaan.
Kyllä vähemmän fiksut sanavallinnat on yhtä rumia kuulla kenen suusta hyvänsä.No ehkä se sitten on joku kulttuuriero. Siellä mistä minä olen kotoisin, puhutaan muutenkin ronskisti. En ny tarkoita jatkuvaa kiroilua tms, mutta turhaa hienostelua ei harrasteta. Jos joku luulee mieheksi tms, sehän on vain mielenkiintoista. Olen sukupuolirooliltani hyvin neutraali, enkä näe asiakseni esittää naisellisempaa ja jotenkin hienostuneempaa kuin olen.
- perusteella
tiputtelija kirjoitti:
No ehkä se sitten on joku kulttuuriero. Siellä mistä minä olen kotoisin, puhutaan muutenkin ronskisti. En ny tarkoita jatkuvaa kiroilua tms, mutta turhaa hienostelua ei harrasteta. Jos joku luulee mieheksi tms, sehän on vain mielenkiintoista. Olen sukupuolirooliltani hyvin neutraali, enkä näe asiakseni esittää naisellisempaa ja jotenkin hienostuneempaa kuin olen.
Pääkaupunkiseuddulta ollaan piste.
- tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Pääkaupunkiseuddulta ollaan piste.
Tottajumalauta näin on notta tällaasella kevytmielisellä foorumilla aletahan yhyren lausehen perusteella toisten kusellakäyntiä moittimahan, tätä täytyykin mennä oikeen kirkoolle toimittamahan ja ottaa naapurin Jussin kanssa kunnon känni.
- perusteella
tiputtelija kirjoitti:
Tottajumalauta näin on notta tällaasella kevytmielisellä foorumilla aletahan yhyren lausehen perusteella toisten kusellakäyntiä moittimahan, tätä täytyykin mennä oikeen kirkoolle toimittamahan ja ottaa naapurin Jussin kanssa kunnon känni.
Sanastahan oli kysymy ei itse toimituksesta.
- tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Sanastahan oli kysymy ei itse toimituksesta.
Niin juuri.
- tiputtelija
tiputtelija kirjoitti:
Niin juuri.
Suomennetaan nyt siis vielä: On vähemmän fiksua tai rumaa arvostella kielikulttuuriani. Osaanhan minä kirjakieltäkin kirjoittaa, mutta en aio tehdä sitä näin epävirallisessa yhteydessä.
- Kala
... että se on virtsaa mikä sitä reittä pitkin kulkee? Huomaan itse aina uidessani että emätin "haukkaa" vettä sisälleen kun oikein kovasti polskuttelee! Sit sitä saa odotella että tulee sieltä pois ennen kun vaatettaa! =)
- tiputtelija
En muuten ole ihan saletti tästä. Oletin vaan, kun tuntuu niin lämpimältä se tiputus. Mutta saattaahan se hörpätty vesi tuntua lämpimältä siihen kylmään uintiveteen verrattuna. Hyvä pointti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094