LIHAVA

Mammuttiina

Olen kuullut niin karseita tarinoita, että miehet ovat treffanneet lihavia ja säälistä kerran sit panneet niitä tms.

Siis pitäisikö miehelle ilmoittaa ennen treffejä paino, jos on ylipainoinen?

Pelkään mennä treffeille, jos toinen sitten tosiaan käyttääkin vain kerran hyväkseen ja kavereilleen levittää juttua, että säälistä pani kerran...

PS: En ole näin tyhmä kuin viestistä saa kuvan :))

18

9135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavat on ihania

      onko muilla tällaista fetissiä? itselläni on tarve venyttää aukkoani erilaisilla välineillä.
      no, fistaaminen tietenkin kuuluu asiaan myös.
      halkaisijaltaan 9 sentin pyöreän läpinäkyvän muoviastian olen saanut sisääni, mahtava oli katsella peilin kautta suolen sisälle !!
      olen siis m33. missään vaiheessa pidätyskyky ei ole kadonnut, turha siis sillä pelotella. eihän tätä hetkessä ole saavutettu, vuosien harrastamisen jälkeen.
      kerro omista kokemuksistasi samalta alueelta.

      toivon etteivät asiasta kirjoita taas ne joita tällainen inhottaa, antakaa kaikkien kukkien kukkia!

      rosebutt

    • Landmine

      vihjaisin miehelle pulluukkuudestani. Voisin sanoa esim. "rehellisesti sanoen olen lihava ja myös aika ruma, joten jos haluat perääntyä niin tee se nyt. jos et, niin jatketaan" tms. Olettaisin myös että mies kertoisi omista "puutteistaan" ajoissa, ei kuitenkaan alentuvasti tai vikojaan paisutellen. Koska jos ei sano mitään, niin tavallaan huijaa toista. Ja jos sattumoisin kyseessä on mies joka ei pidä lihavista, niin mieluummin kuulisin sen mailissa kuin silmätysten. EN halua että minua nussitaan säälistä, mieluummin sitten ei ollenkaan.

      • ou nou

        Aika helppo on säälipanot välttää:ei anna heti kättelyssä. Onko ihan muulta planeetalta ajatus ensin tutustua, ystävystyä, kenties tuntea jonkunlaista sielujen sympatiaa, ja sitten antaa ajan ja paikan viedä fiiliksen mukaan. Onko deittailun tarkoitus päästä panoille ? Au shit, shit mä olen käsittänyt väärin.


      • minä bontso
        ou nou kirjoitti:

        Aika helppo on säälipanot välttää:ei anna heti kättelyssä. Onko ihan muulta planeetalta ajatus ensin tutustua, ystävystyä, kenties tuntea jonkunlaista sielujen sympatiaa, ja sitten antaa ajan ja paikan viedä fiiliksen mukaan. Onko deittailun tarkoitus päästä panoille ? Au shit, shit mä olen käsittänyt väärin.

        Minä olen ns. säälipano...

        Tapasin miestä neljä kertaa muissa merkeissä, viidennellä ja kuudennella kerralla olimme sängyssä.
        Sitten, kun tiedustelin mieheltä koska näkisimme seitsemännen kerran mies kierteli ja kaarteli keksien tekosyitä miksemme voi nähdä.

        Kerran sitten olimme sattumalta baarissa samaan aikaan kuulin miehen kaverin huikkaavan miehelle, että "Hei eix toi oo sun läski panokaveris!".

        Luulin alussa tosissani, että mies välittää musta ihmisenä ja meistä voisi tulla jotakin...

        No siitä puolenvuoden päästä tuo mies soittaa mulle ja kysyy pokkana "onko sängyssä yksinäistä, pääsiskö sinne viekkuusi, kun mulla olisi tässä aikaa?"

        Toivon todella etteivät kaikki miehet olsi yhtä kusipäitä!!!


    • Mies

      Otsikko kertoo ensimmäinen ajatus...
      Mitä teidän (mammuttiina ja landmine muut sekä vaimoni) kanssa tekisi että ymmärtäisitte yhden perusasian: Suurin osa miehistä hakee sitä ihmistä sen kuoren sisällä eikä vaan se ulkokuori!
      Pyöreä nainen voi olla just se oikea vaikka nainen itse vihaa itsensä ja tekee miehelle pahaa viestien ettei hän sais olla niin ruman naisen kanssa kun maailmassa on paljon kauniimpia vapaina. Onhan se näin mutta on niillä kauniilla ihan samat ajatukset omasta ulkokuorestaan!
      Milloinkahan saa ympättyä naisen dna:n pysyvästi että kokonaisuus on tärkein!

      Ja viimeksi: se seksijuttu... Pahoittelen muiden häntäheikkien puolesta että saatte sen arvion että on pakko panna isoa naista säälistä. Bläääähh!
      Minä kun olen aina halunnut asua suuremmassa perheessä ja samassa pedissä isojen naisten kanssa. Kiltti ja Herkkä mies tarvitsee Paljon Huomiota monesta suunnasta pysyäkseen viriilinä;-)

      Juu, olen pahalla mielellä: Vaimo on huutanut jälleen kerran eilisestä asti ettei mikään asia kelpaa mitä olen itse tehnyt omasta tahdostani (siivosin kunnolla, tein ruokaa, tiskasin lopuksi)
      Ja huusholli on tärkeä asia, teen miellelläni nekin asiat jatkuvasti.

      • Pullukka

        Kiitti sanoistasi. Oikea egobuusti tuhdille tytölle. Virtuaalihalaus sinulle, kyllä se vaimo siitä leppyy. Kokeile vaikka kertoa että se on kaunis vihaisenakin.


    • eppu ihan normaali

      Olen itsekin seurustellut suoraan sanottuna lihavan tytön kanssa, eikä paino ollut ongelma mitenkään muuten kuin että lenkkeillessä minun piti vähän jarrutella. Sängyssä ei ole ollut kenenkään muun kanssa niin kivaa kuin lihavan tytön. Ihanan lämmin ja pehmeä ja paljon mistä puristaa.

      Minustakin hoikka tyttö on kauniimpi kuin lihava, mutta lihavuus ei ole mikään este suhteelle. Tiedän että osa miehistä pitää sitä esteenä mutta eivät läheskään kaikki. Sokkotreffejä sovittaessa kannattaa varmaan kertoa etukäteen ylipainosta, niin sellainen mies jolle se on ongelma osaa sitten kieltäytyä ajoissa.

      Lyhyesti siis ylipaino ei ole este, se on vain pieni lisävaikeus. Kerro siitä rehellisesti niin houkutat sitä miesryhmää jota isot ja pehmeät tytöt kiinnostavat. Tai hae seuraa livenä jolloin asiasta ei tarvitse puhua kun se näkyy.

      • MMM

        Yleensä en pidä sääliä sairautena, mutta säälistä paneminen kyllä menee siihen haarukkaan.


    • seksin ylipapitar

      mikä pakko sun on suostua ekalla kerralla? kieltäydy ihan rohkeesti niin kauan, kunnes oot varma siitä, ettei se ole mikään säälijuttu.

      Ja p.s., jos sulle käy niin, että saat armopalan, ja mies on semmonen sika, et kertoo siitä vielä kavereilleen, niin muista se, että sen miehen paskamaisuus ei oo sun syy, eikä tarkoita sitä että kaikki miehet ois semmosia.

      Toisten ihmisten käyttäminen ei ole normaalia.

    • vrap

      Suosittelen kertomaan tai lähettämään kuvan ennen treffejä. Osaa miehistä ei pieni ylipaino haittaa, mutta jos muistuttaa rantapalloa, niin voi tehdä tiukkaa (varsinkin jos vastapuoli on itse hoikka). Itseäni ei pieni ylipaino haittaa, mutta en kyllä voisi kuvitella seurustelevani todella lihavan kanssa. Yksinkertaisesti inhottaa vain ajatuskin.. Hittoakos sille voi.

    • keronpa vaan...

      hei sinulle mammuttiina =)
      mä voin kertoa sulle.. että jos sä olet luonteeltasi sellainen, että et anna miesten tallao itseäsi ja muutenkin sujut itsesi kanssa. mikään paino tai läski vatsasssa, reisissä tms. tee susta sen huononpaa ihmistä kun se hoikempi tyttö olisi!
      itse olen lihava, vaikka se onkin ruma sana..mielummin pullea tai muodokas tms =) mutta joka tapauksessa.. mä en ota kiloistani ongelmaa. mä käyn sokko treffeillä ja ei ole kertaakaan tarvinnut varoitella kiloistani, menen itsenäni ja valloitan miehen, eleillä, ilmeillä, jutuilla jne.. laita naisellisuutes peliin.. tyhmä ei tarvii olla, eikä mikään kana.
      korosta niitä piirteitä, mitkä sussa on kauniita: houksia, huulia, kasvoja, laita sellaisia vaatteita päälle mitkä korostaa oikeita paikkoja... luota itsees ja anna palaa! ai joo.. ja ei sille miehelle tarvii ekalla kerralla antaa.. anna toisella tai 3 vatsa... ole saavuttamaton.. kiloista huolimatta.. se oikee kolahtaa jos on kolahtaakseen..pidä hauskaa =)) oikeen hyvää joulua sulle!

      • lenkille

        älkää valittako vaan alkakaa käymään salilla ja lenkillä


    • myöskin lihava

      Minusta " säälipano " sanana ja käsitteenä on outo . Luulevatko sellaiset taulapäät olevansa joku taivaanlahja lihavalle tytölle . Tiedän kokemuksesta että meille ylipainoisille löytyy sellaisiakin miehiä jotka eivät mistään hinnasta ottaisi laihaa tyttöä sänkyynsä . Makuja on monia...en minäkään pidä kaikista miehistä jotka ovat seksiä tarjoamaan tulleet . Olen kohta 50 v. katsonut tätä maailmanmenoa...ja voin sanoa että jokaiselle löytyy ottajia . Jos tyyppi on niin epätoivoinen että suostuu seksiin vasten tahtoaan lihavan tytön kanssa...vetäköön mielummin käteen minun puolestani ! Tuskin se kovin nautittavaa on naisestakaan sellaisen surkimuksen kanssa . Itse olen ollut aviossa ja minulla on kaksi lasta...olen viettänyt mielestäni hyvää , normaalia ja nautittavaa elämää vaikka olen koko ikäni ollut ylipainoinen . Joitakin ulkopuolisia painoni on häirinnyt...harvemmin itseäni . Vaikka ei aina siltä vaikuta mutta täällä on kuitenkin tilaa monentyyppisille ihmisille...

    • Peeku

      Mun mielestä naisessa pitää ollakin hiukan mistä ottaa kiinni. On se kurjaa jos sängyssä luut kolisee vastakkain!! Mahtava peräsin ja miksei pullat purjeetkin kunniaan :-)

    • Matalapaine

      En tiedä onko kertominen pakollista mutta jos jotain kertoo niin kertoo sitten totuuden, näin teen ainakin itse eikä silloin tarvitse ainakaan pelätä toisen kommentteja.

      Vai säälistä, heh, tuskinpa vaan, taitaa olla poikien juttuja vaan :)
      Mulle ei ole niin väliä onko laiha vai tukevampi nainen, ja isompaa naista olen pussaillut kyllä ihan muista syistä kun säälistä ;) sillä kyllähän se ihana runsaus on todella mukavaa ja seksyäkin :)

    • Suhteellisen-juntti

      Jos mies käyttää hyväksi ja lyhyen ajan sisäällä hylkää lihavuuden takia, niin siinähän sitten paljastaa sujuvasti oman luonteensa, eli tekee pitkällä tähtäimellä sinulle palveluksen, vaikka kokemus ei varmasti kovin mukava olekkaan. Ajattele niin että sellainen ihminen ei ansaitse sinua, jolle rasvasolujen määrä ohittaa tärkeydessä sinut persoonana. Jos joku säälii lihavaa ihmistä, niin omapa on häpeänsä. Toisaalta kullakin on makunsa, eikä sille voi itsekään välttämättä mitään jos ei pidä lihavasta tai laihasta, mutta silloin pitää sanoa asia suoraan, tai ainakin jättää pelaamatta mitään säälipeliä. Säälillä kun ei ole juurikaan arvoa, ja kunnioituksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. En tiedä sitten onko tällainen säälikäyttäytyminen todellisuudessa kovinkaan yleistä.

      Itse olen hiukan pyöreä, enkä pidä pyöreyttä naisessa ollenkaan miinuksena. Kerroin treffipalstalla suoraan olevani pyöreä. Vastauksia ei ole vielä tullut (johon voi olla muitakin syitä), mutta se on parempi vaihtoehto kuin herätellä vääriä toiveita, ja se karsii sopivasti ainakin ne joiden kanssa en haluaisi seurustellakaan. Mainoksia en osaa tehdä, ja se onkin niitä harvoja kykyjä, joka puuttesta olen varsin tyytyväinen.

      On (ehkä yllättäin) vapauttavaa todeta, että ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä itsensä sellaisena kun on ja olla välittämättä muiden mielipiteistä. Tämän klisheen pelkkä kuuleminen tai lausuminen ei auta. Se täytyy tosiaan sisäistää. Senkin jälkeen muiden mielipiteet sattavat vielä kirpaista, mutta eivät vaikuta itseluottamukseen enempää kuin ikävä hyttysparven ininä. Sitähän voi sitten kaikin mokomin laihduttaa jos sitä haluaa ja siitä on jotain hyötyä.

    • Mies33v

      Sun täytyy ehdottomasti kertoa sille. Mä voin kertoa omasta kokemuksestani, josta en todellakaan ole ylpeä.

      Mulle järkättiin jotenkin hämärästi sokkotreffit vuosia vuosia sitten. Ne kerto että tyttö on hauska ja fiksu. No kuulosti hyvältä. Sitten sovittiin treffit paikalliseen baariin viikonloppuna. Mä menin sinne (kaveri tietenkin tukena ;) ja istuskeltiin ja katteltiin että onkohan se tyttö siellä. No ei näkyny ja ajattelin jo ettei se tulekaan. Sitten joku koputti mua olkapäähän ja kysy että olenko se minkä jonka kanssa piti tavata. Mä käännyin, ja voi jeesus. Mä olen kohtelias ja fiksu, mutta sillä kertaa mun pää tyhjeni. Ensimmäinen asia mitä mulla tuli mieleen oli "vittu se on lihava". Mä harkittin sekunnin että sanoisin etten se ole minä, väärä tyyppi, sori vaan. Mutta sitten mä ajattelin kuinka tyhmää se olis. Mun kaveri lähti pöydästä saman tien. Muija istu alas. Mä muistan kun mä vielä kattoin että ottiko se yhden vai kaksi jakkaraa. Sitten mua alko hävettämään omat ajatuksen ihan saatanasti. Yritin jutella siinä jotain mutta koko ajan joku pikkuinen ukko huusi korvaan että "vittu se on lihava". No se muija tietenkin hokas hetken kuluttua ettei siitä mitään tule. Se sano että se menee jutteleen kavereilleen ja ehkä nähdää vielä myöhemmin. Mä sain sanottua vaan että "joo".

      Se lähti pois, ja mä lähdin heti kaverin perään. Se oli baaritiskillä vetämässä bisseä. Mä tilasin heti kaljan ja viskin. Kaveri sano ettei se kehdannu istua siinä pöydässä enää. Mä join viinat pois ja tärisin adrenaliinistä ja häpeästä. Sitte me vaihdettiin baaria. Mä en uksaltanu enää edes mennä siihen yökerhoon uudestaan.

      Se tyttö lähetti vielä emailia jälkeenpäin ja sano että oli pahoillaan ettei ehditty nähdä enempää. Kysy että haluanko tavata uudestaa. Ja taas mulle iski sama tunne. Sain sanottua jotain "ei" ja selitin jotain niin typerää että itseäkin pöyristytti. No sen jälkeen ei enää oltu yhteydessä.

      Mulla meni piiiitkä aika että pääsin tuosta yli. Vieläkin hävettää omasta puolesta ja on sääli sitä muijaa. Ei se ollut mikään maailman hirvein, mutta kun mielikuvat oli korkealla ja sitten todellisuus iski naamaan niinku 10kg sementtisäkki. Käytöksessä ei ollu järkeä ja koko kroppa meni autocruiselle. Nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin hyvä kuitenkin etten alkanu sen enempää näyttelemään. Vielä hirveempää olisi ollut jos oltais käyty pari pakkotreffit ja ehkä vielä enemmänkin. Sillon olis sattunut varmaan vielä enemmän.

      Kermaa kakun päälle: Kävin pari päivää tapahtuman jälkeen kaupassa. Voi vittu se oli siellä töissä! Kaupunki oli pieni eikä siellä ollut kuin yks toinen kauppa kauempana. Kaveri ei ikinä tajunnu että miks mä menen aina sinne kauempaan ja kalliimpaan kauppaan. Aina kun mä näin sen muijan niin mä sukelsin jonnekin piiloon (pienellä paikkakunnalla nääs...) Onneksi kaveri oli sen verran panomiehiä, että se kävi painamassa puolea kaupungin muijista. Sitten se löysi sen "oikean" Arvatkaas miten kävi? Joutu muuttaan kaupungista pois kun ei kehdannut enää liikkua vaimonsa kanssa. Sai sekin melkein saman kohtalon ;)

      Pitkä tarina, mutta kun en ole ennen sitä kenellekään kertonut niin kirjoitin sen silti. Pointtina on se että pitää aina kertoa jos itteä askarruttaa. Sokkotreffit on muutenkin maailman huonoin idea. Vaihtakaa edes valokuvia ensin. Kahdet sokkotreffit mä olen kokeillut. Yllä oleva oli eka. Toisen kerran muija teki oharit. Mä tiedän, että mä olen ittekin ruman ja road-killin väliltä, ja siksi se varmaan jättikin meikän väliin. Mutta semmosta se on. Se elämä.

    • miehet tekee

      Minä kerron aina ennen treffeille menoa millainen olen olemukseltani ja miehen on turha luulla että olisin joku helppo pala kun olen pyöreä, päinvastoin minulta ei heru mitään ennen kuin tunnen toisen paremmin, että saa vähän tunnusteltua että mitä tuo toinen oikein ajaa takaa.
      T.Nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe