mitä teette vapaa-ajalla?

superwanker

kysytääs nyt sitä,kun tämä nyt sellainen palsta on

20

1301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumikki

olen aika paljon kotona...ku mä nyt kotona viihdyn..
      Tai mä meen kaupunkiin kaverin kanssa...

• tyttönen

joo niit vapaa aikoja on nii monen laista eli viikkonloppua ja arkea! mä ainaski kuljeskelen fredien kanssa itiksessä ja arkipäivinä pitää olla parhaan kamun kaa koulunjälkeen! `´mitäs muuta`´ :)

• saippuakupla

..touhuilen poikakamuni kanssa kaikenlaista, surffailen netissä, swappailen, kirjoittelen kirjeitä/päiväkirjaa, hoidan lemmikkejäni, kattelen tv:tä, luen ja ties mitä muuta :)

Olen aika paljon kotona, viihdyn kotona ja poikaystäväni on lähes aina meillä. Välillä käydään kaupungissa ostoksilla, muuten ei enää siellä pyöritä, koska onhan meillä jo toisemme :)

• Tytsi

Mä vietän vapaa aikaa erilaisten harrastusten parissa mm. lumilautailu. Sieltä löytyy rentoo ja mukavaa seuraa.

Sitten on nää paheet eli baarit ja kamujen kanssa koti ryyppy illat ja kaiken maailman bileet. bile hiiri kun jossain verroin oon.

Autolla ajelemista ja lukemista kamujen tapaamista. Siinä se aika kuluu.

Jos vielä onnistuu hoitaan lukion läksyt. niin hyvä tulee.

Ainut ongelma on poikakaverin puutos tila... mutta mulle on sanottu et ei oo kiinni ettenkö miestä saa mutta eriasia et mikälaisen haluan.

Sillai se vapaa-aika kuluu. ja niin joskus eksyn nettiin jos kerkeen tänne päästä. ELämä on ihanaa!!!

• RiXu..

ulkoilla sitä pitää..snoukkaus on mitä hauskinta puuhaa..siis rinteeseen vaan..siellä ruskettuu ja sellasta hubaaaa..=)

• millie

..menee tosi paljon aikaa kaikenlaisen urheilun parissa,etenki hiihon (mä hiihän kilpaa).Ku mä oon vähä tämmönen urheiluhullu,eli kaikenlaista semmost tulee harrastettuu...

Mut on mulla aikaa kamuillekii!!Yhessä aina sekoillaa...=)

Ja sit on tietty musa.Mä soitan pianoo ja kuuntelen muutenki paljo musaa...

Ainii,tää netti..=)
      Eli täällä hortoileminen ja sit meilailen kamuille...

Et semmost...toivottavast kukaa ei pitkästyny tätä lukiessaa!!Mä voisin nimittäin saaha vaik esitelmän mun vapaa-ajasta..!!=)

• muija_86

lyhyesti ja ytimekkäästi: ryyppään....

• superwanker

vain pullo päivässä,vai mitä?

• Miihkali

Vapaa-aikahan menee yleensä harrastuksien parissa eli kalastelen, valokuvaan, liikun luonnossa muuten vaan, sitten autourheilun parissa menee aikaa eli tarkemmin sanottuna autosuunnistuksen parissa kisoja kiertäessä ja jos ja kun aikaa jää niin saatan lähteä vaikka ryyppäämään kavereiden kanssa.:-D
      Eli siinähän sitä näin aluksi. Muitakin harrastuksia toki on mutta ovat enempi satunnaisia.

• *Vuokko*

mä oon aika paljo netis ja sit joskus tietenkin kavereitten kans ulkon, mut nyt en oo viittiny mennä ku oon ollu pikkasen kipiä, ja on mulla ihan kyllä harrastuksiaki...

• Rock star

panen muijia ja ryyppään(olikohan liian suoraan sanottu)eli toisin sanoen pidän hauskaa!

• superwanker

vain pano päivässä=)
        vain pullo päivässä(kossu)=)

• sex'n'drugs'n'rock'n'roll
        superwanker kirjoitti:

vain pano päivässä=)
        vain pullo päivässä(kossu)=)

OIKEIN!

• '

käyn kaataa

• doore

vapaa-aika kuluu yleensä henkisen akun lataamiseen, vaikka ei koulussa olo ole rasittavaa, pahin väsymys iskee kotiin tultua. siinä sivussa on hoidettava läksyt, ainekirjoitukset, tutkielma.. sen jälkeen harjoittelen soittamista/tai ensin soitan ja sitten raahaudun yöllä velvollisuuksien ääreen..

• typykkäinen=)

joko lojun himassa ja syön, katon telkkuu yms....tai oon kavereitten kaa tai jätkäni kaa..sit maanantaisin oon pitämässä illalla kerhoo eka ja toka luokkalaisille....sellasta.

• ->Tombba<-

...ajelen kylällä bilistä ja jutskailen kaikkea jännää muijakaverin kans...siinäpä se vapaa-aika mukavasti meneekin...

• touho terrieri

Syön ja käyn paskalla.Juon ja käyn kusella.Valvon ja nukun.Nain ja runkkaan.Itken ja nauran.Pieren
      ja haisen.Hikoan ja käyn suihkussa.Makaan ja kävelen.Katon tv:tä ja en kato.Kuuntelen musiikkia
      ja en kuuntele.Luen kirjoja ja lehtiä ja en lue.
      Surffaan netissä ja en surffaa.Käyn ulkona ja olen sisällä.

• McDemoni

Breikkaan n. 5h viikossa, teen musaa ja räppään, bommaan ja maalaan seiniä (tilaustyönä ja laittomasti.) Siin menee iha mukavasti... Sit oon kavereiden kaa hengaamas jossain tai iha tekemäs jotain...Harvemmin dokaan, mielenkiinto ja rahat ei riitä. Täyttä elämää. =P

• mä vaan

luen, kirjotan, kuuntelen musaa, oon tietokoneella, ja kaikkee muut mukavaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      23
      5025
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4036
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3603
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2463
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      69
      2136
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2107
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1644
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe