Eli juttua tänne, keitä olette? Esimerkiksi ikä, sukupuoli, mistä on, onko omaa hevosta, musamaku, jne... Sana on vapaa.
Ja kirjoittakaa siis sisäänkirjautuneina omalla nimimerkillänne!
REK.NIMIMERKIT! Esitelkää itsenne :)
7
448
Vastaukset
- höpsö...
no mä oon 14-w tyttö kajaanista, harrastan ratsastusta, piirtämistä, kamujen kaa hengailuu, urheiluu yms... Mul on oma kissa (3kk) neiti, maatiainen, chiuhahua- osku (7) ja burma (9)luntti. Käyn tallilla (mut en enää säännöllisesti paitsi kesällä) ja oon harrastanut hevosii noin 6 vuotta. Musamakuni on mm. nylon beat, (pikkug), skandaali, night wish... siinäpä oli jotai minusta.. nii ja oon 165cm pitkä ja painan 54kg.
- *opettele lukemaan*
Tuossa aloituksessa kyllä lukee että "vastaa sisäänkirjautuneena(!!!) omalla nickilläsi"...
- Chelsea
Oon 15-vuotias tyttö täältä oulun läänistä.. :) omaa hevosta ei oo, mutta hoitohevonen (lämppäri tamma) on melkeen ku oma, käyn sen joka päivä hoitamassa aamupäivällä ja illalla ja lisäksi hoidan välillä myös samalla tallilla olevaa lv-oria jota ei oikeen kukaan oo omaksi hoitsuksi huolinut... Oma perhoskoira, maatiaskissa ja gerbiili multa löytyy :) Musamaku on tosi tosi laaja, eli melkeen kaikenlainen musa menee, mutta tässä pari lempi bändiä/artistia: Uniklubi, Skandaali, Cheek, @junkmail, Kotiteollisuus, Evanescence, Rdn, Nightwish, Elastinen, Fintelligens ja lisäksi kaikenlainen "amispoppi".. :D hmm ja tuota noin... mitähän muuta sitä kertois... no voisin kertoo jotain vielä tuosta mun hoitsun luonteesta. Hoitaessa se on semmonen enkeli eikä se oo varmaan ikinä yrittänyt ketään potkasta tai purra, mutta se on myös aivan extra säikky minkä takia sen lähellä pitää olla aina rauhallinen. Jos sen lähellä on vähänki jännittynyt ja hermostunut niin se voi mennä ihan sekasi pelosta itsekkin... :) ratsastaessa tulinen ja herkkä ja edelleen maastossa tosi säikky. Ajaessa vähä arvaamaton ja usein jarrut hukassa, jos pitää ohittaa toinen hevonen kärryillä niin se vetää kärryt ojaan tai tekee äkkikäännöksen ja lähtee toiseen suuntaan ryöstämään kiitolaukkaa.. :D sitte tosta orista voisin kertoa sen verran että se on koulutettu vähä "väärin" ja rajusti jonka takia se pelkää ihmisiä eikä kunnioita yhtään. Taluttaessa se yrittää jyrätä päälle ja nousee pystyyn. Karsinaan kun menee niin se näykkii. Ajaessa tosi tosi kiltti ja varmajalkainen, ei pelkää mitään ja jarrutkin toimii niinku pitää (eli aivan erilainen kun hoitaessa). Mutta eiköhän täsä nyt ollu tätä "kertomusta" jo jonku verran.. :) saat tietysti kysyä vielä jotain jos haluat.
- www.arteequestre.it
Sopii tsekata profiilini ja sità kautta kotisivuni.
- lepakkoz
No oon 12, tyttö ja.. käy kattoo mun profiili.. jos haluut nähä mun kuvan ni irc-galleria ja nikc on Spitamy
- leluponi
nimeni on tanja ja asun lähellä jyväskylää. oon 14-v (-90) ihminen. oma islanninhevonen löytyy vuokrakarsinasta. musa maku... hmm... indica, o-zone... en tiiä muita =) oon ratsastanu 7 vuotta ja hoitokokemusta on vuosi enemmän. harrastan ratsastusta, ToKoa, öljyvärimaalausta ja raveja. mulla on diabetes ja silmälasit. ja sitten mulla on sekarotunen kora =)
voin alkaa mailailemaan hevosten ja ponien hoitajien/opmistajien/vuokraajien kanssa, joilta löytyy ikää 13-15-vuottta(ehkä myös se 16-v). [email protected] - SPK
16 v. tyttö Rovaniemeltä. Lemmikit ovat koira, taistelukala, hamsteri ja 2 poroa. Myös kissa, 5 kultakalaa ja toinen koira ollut. Minulla on hoitohevonen, jolla ratsastan ja hoidan joka kk. Minulla on myös hoitolehmä Norjassa, jonka nimi on Frida. Harrastan KOIRIA, eläinten hoitoa, piirustusta (koirat, hevoset) ja ratsastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377