Oisko jollain tietoa, millanen sää etelä Turkissa on tossa helmi-maaliskuussa? Että minkälaisia vaatteita pitäis varata mukaan... Oon ollu Turkissa aina vaan kesäkuumalla, ja sen takia tiedoissa on aukkoja.
Samalla voisin kysyä, että joskos joku tietäis onko Alanyasta kesällä helppo saada vuokrattua asuntoa, ja minkä tasoset vuokrat yleensä on? Jos joku tietää jonkun nettilinkin, missä asuntoja vuokrataan,niin olisin kiitollinen.
Sää helmikuussa ja vuokra-asunnot
2
1212
Vastaukset
- aly
sää on erittäin vaihtelevaa tuolloin, aurinkoa, vettä ja kylmää.
itse olin muutama vuosi sitten helmikuussa alanyassa ja muutamanapäivänä tarkeni olla sortseissa ja hihattomissa paidoissea, mutta muuten siellä oli kylmä.Illalla varsinkin on kylmä,Iltaisin ravintolassakin istuttiin talvitakit päällä.varaudu lämpimiin vaatteisiin.
Asuntojen hinnat ovat nousseen alanyassakin aivan mahdottomiksi;kun kysyntää alkaa olla enemmän.
kaksiosta pyytäävät n. 200e ja ilman kalusteita...ja siellä ei silloin ole edes hellaa keittiössä...- UTR
Turkissa täytyy tosiaan tarkistaa huolellisesti mitä asuntoon kuuluu. On vieläkin tavallista, että edes lämmitys ei kuulu vuokraan vaan itse on hankittava lämmitin ja lämmitys aineet. Joskus myös on maksettava vuokran lisäksi "talkkarille" ja/tai rappujen siivoojalle. On monia käytäntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971