Mitäs olette mieltä imatran niinsanotuista ikiteineistä?...eli niistä jotka vielä lähemmäksi 30-vuotiaina jumettavat inkerin aukiolla,(tyttöjä autot täynnä)....:) tuli vaan mieleen tälläinen juttu, kun olen joskus ajatellut että ei niistä parkkien vakioporukoista kaikki ole enää mitään "juuri kortin saaneita"!
Imatran ikiteinit...
37
6740
Vastaukset
- car........
No just joo, onpahan siellä lähemmäs nelikymppinenkin ikiteini rallia ajelemassa.On jopa saanut tänhetkiseksi tyttöystäväkseen 18 vuotiaan tirpan.Näköjään noita autojen perään olevia pikkutilloja on edelleen-hinnasta piittaamatta....
- R.T
Jokainen tulkoon autuaaksi uskollaan!
Valitus ja kyseenalaistaminen kertoo aina kateudesta tai muuten vaan pahasta olosta.- ikäloppu
Mikä tässä nyt niin kateeksi muka käy? Eipä nyt tulis ensimmäisenä mieleen, lähteä jahtaamaan omien kersojen ikäisiä kulmille.Jotain vajaata on sellasen ikiteinin päässä.Taisi kolahtaa arkaan paikkaan,vai?
- R.T
ikäloppu kirjoitti:
Mikä tässä nyt niin kateeksi muka käy? Eipä nyt tulis ensimmäisenä mieleen, lähteä jahtaamaan omien kersojen ikäisiä kulmille.Jotain vajaata on sellasen ikiteinin päässä.Taisi kolahtaa arkaan paikkaan,vai?
No ei se nyt omaan nilkkaan mikään kolahtanut...
En vakaassa parisuhteessa olevana pyöri torilla.Enkä edes asu enää imatralla.Mutta mietityttää vaan,että kuinka kovasti toisten elämään ollaan puuttumassa ja sanomassa sitä normaaliksi ja tätä epänormaaliksi,vaikka asia ei kosketa tuomitsijaa itseään mitenkään.
- mie ite
Joo, onhan tuo aika säälittävää. Niillä on varmaan jääny joku teinivaihe itelleen päälle. Luulis jo ite tajuavan miten naurettavilta vaikuttavat. Menisivät kotiin "kasvamaan" =O
- Oppe
Ei kerkee kauaa karvaa ku on jo eläkeikä edessä:)
- Kornholio
Luulenpa, että useimmat näistä ikiteineistä asuvatkin vielä kotona...isän ja äidin luona...Siellähän sitä todella kasvaakin.
- yhden tunteva
Oma tuntemani ikiteini on yli kolmekymppinen,eronnut,pari kersaa ja nyt pyörii just kulmilla ja näköjään ihan nuorten porukoissa.Siinä sitä on jollekkin mutsille ihmettelemistä kun näkee tyttärensä "poikaystävän"...parhaas tapauksessa mutsinkin ex...Onneks ei itellä oo moista pelkoa.
- lentoemäntä
No just...V*ttu kotona neljän seinän sisällähän telsua katelessa sitä kasvaa.
Eikös se luulis olevan aivan sama missä sitä ystäviään tapaa, Autoharrastuksen parissa vai Sulkapallo treeneissä tai missä virkkuukerhossa tahansa. - niistä
lentoemäntä kirjoitti:
No just...V*ttu kotona neljän seinän sisällähän telsua katelessa sitä kasvaa.
Eikös se luulis olevan aivan sama missä sitä ystäviään tapaa, Autoharrastuksen parissa vai Sulkapallo treeneissä tai missä virkkuukerhossa tahansa.ikälopuista pikku...n jahtaajista!Vai oisko itestäs kiva kun 40 ukko lämmitäs alaikästä tytärtäs mersun takapenkillä,täh?
- Tämmöstä
Pakkohan se on peräkammarinpojan karvatonta persikkaa jahdata kun ei se poloinen muutakaan saa (nyrkkikyllikin lisäksi).
- No voi sun...
Jopas lohkaisit.Paitsi että niinhän se on, tyyppi joka "persikoita" jahtaa, on kyllä aika alhaalta.
Vaan mitä ne typyt aattelee, kun "vanhan" kuljetettavaksi rupeaa.Noo, tietty se on jänskää...aikuinen mies...vaan aikuinen mies itsetunnolla varustettu, ei joudu sekaantumaan lähes lapsiin.Vaikka kuka nyt bingostakaan tahtoo bongailla. - vir
No voi sun... kirjoitti:
Jopas lohkaisit.Paitsi että niinhän se on, tyyppi joka "persikoita" jahtaa, on kyllä aika alhaalta.
Vaan mitä ne typyt aattelee, kun "vanhan" kuljetettavaksi rupeaa.Noo, tietty se on jänskää...aikuinen mies...vaan aikuinen mies itsetunnolla varustettu, ei joudu sekaantumaan lähes lapsiin.Vaikka kuka nyt bingostakaan tahtoo bongailla.Henkisellä tasolla ne ihmissuhteet ratkaistaan pitkässä juoksussa. Siksi siis Pekko Aikamiespoika hakee seuraansa pissaliisoista ja asustelee äidin hoteissa.
(pissaliisa = alle - Tämmöstä
vir kirjoitti:
Henkisellä tasolla ne ihmissuhteet ratkaistaan pitkässä juoksussa. Siksi siis Pekko Aikamiespoika hakee seuraansa pissaliisoista ja asustelee äidin hoteissa.
(pissaliisa = allePissaliisa-määritelmäsi oli erinomainen, mutta tarkennettakoon sitä vielä:
- pissaliisan tukanväri on yleisimmin vaalea (vaikka on dokumentoituja tapauksia myös bruneteista pissaliisoista)
- pissaliisa käyttää yleensä varsin runsaskätisesti meikkiä (erityisesti pastellinsävyiset meikit ja kiillemeikit ovat suosiossa)
- pissaliisa käyttää tiukkoja trendifarkkuja sekä tiukkoja paitoja jotka paljastavat kehittymättömät teinix-rinnat
- pissaliisa polttaa tupakkaa, tai tarkemmin, vetää poskihenkosia, joskus olette saattaneet nähdä pahan yskäkohtauksen kourissa taistelevan pissiksen, onpahan vain vetänyt vahingossa sitä tupakansavua henkeen oikeasti
- pissaliisan drink of choice on makea siideri tms. makeat "limuviinat", pissis kantaa pulloa kädessään, samalla kovaan ääneen kommentoiden "v*ttu että mie oon kännis*
- pissaliisan rakkain harrastus on (omasta mielestään suuresti humaltuneena) kovaan ääneen julistaa kuinka "kukaan ei rakasta minnuu", pastellinväriset meikit poskilla valuen, toisessa kädessä palava tupakka
Inkerinaukion elämäntapateinit a.k.a. peräkammarinpojat ottavat mielellään pissiksiä kyytiinsä, ovathan he henkiseltä kapasiteetiltaan samalla tasolla. Voisipa jopa sanoa, että kyseiset "mies"henkilöt ovat miespuolisia pissiksiä. Pissis ikiteini-seurueet kiertävät sitten pimpparallia ympäri Imatran ns. keskustaa, dj bobo auton poppikoneissa raikaen.
Ja meillä kaikilla on niin mukavaa ;) - vir
Tämmöstä kirjoitti:
Pissaliisa-määritelmäsi oli erinomainen, mutta tarkennettakoon sitä vielä:
- pissaliisan tukanväri on yleisimmin vaalea (vaikka on dokumentoituja tapauksia myös bruneteista pissaliisoista)
- pissaliisa käyttää yleensä varsin runsaskätisesti meikkiä (erityisesti pastellinsävyiset meikit ja kiillemeikit ovat suosiossa)
- pissaliisa käyttää tiukkoja trendifarkkuja sekä tiukkoja paitoja jotka paljastavat kehittymättömät teinix-rinnat
- pissaliisa polttaa tupakkaa, tai tarkemmin, vetää poskihenkosia, joskus olette saattaneet nähdä pahan yskäkohtauksen kourissa taistelevan pissiksen, onpahan vain vetänyt vahingossa sitä tupakansavua henkeen oikeasti
- pissaliisan drink of choice on makea siideri tms. makeat "limuviinat", pissis kantaa pulloa kädessään, samalla kovaan ääneen kommentoiden "v*ttu että mie oon kännis*
- pissaliisan rakkain harrastus on (omasta mielestään suuresti humaltuneena) kovaan ääneen julistaa kuinka "kukaan ei rakasta minnuu", pastellinväriset meikit poskilla valuen, toisessa kädessä palava tupakka
Inkerinaukion elämäntapateinit a.k.a. peräkammarinpojat ottavat mielellään pissiksiä kyytiinsä, ovathan he henkiseltä kapasiteetiltaan samalla tasolla. Voisipa jopa sanoa, että kyseiset "mies"henkilöt ovat miespuolisia pissiksiä. Pissis ikiteini-seurueet kiertävät sitten pimpparallia ympäri Imatran ns. keskustaa, dj bobo auton poppikoneissa raikaen.
Ja meillä kaikilla on niin mukavaa ;)Jep. Noinhan se pissis taidetaan määritellä melko kattavasti. Hyvä, että huumori-ihmisiäkin vielä löytyy!!
- Mie taas...
En tarkoittanut et joku ikiteineys ois välttämättä paha asia..jokainen kuitenkin saa tehdä miltä itsestään hyvältä tuntuu tosin laillisuuden rajoissa. Meitä ihmisiä on joka lähtöön, ja ehkä jonkun kaveripiiri on vain muuten nuorempia täynnä, vaik itse on tyyliin 25-30... Kuulostaa hassulta mut jokainen taplaa tyylillään. Tää oli vaan komentti,ei mikään loukkaus "ikiteinejä" kohtaan. Henkilökohtaisesti en voisi kuvitellakkaan seurustelevani yli 22 vuotiaan kanssa, vaikka täysi-ikäinen olenkin...
- et oo kaiketi loukannutkaan
No onhan se aika outoa, jos vaikka 40 vuotias ukkeli hengailee 18 vuotisten kanssa.Sanoisin että haiskahataa.On tuol kulmil pari n.40 vuotista gubbea joilla on mielenkiinto pissisten perään.Ja omat penskat samaa ikäluokkaa,siistii.Uskaltaisko esim. poika viedä likkakaverinsa kotiinsa yöksi jos tollanen faija.
- Niisku
No mutta naisikiteinejä löytyypi sitten paikallisista räkälöistä.Hillutaan ihan örönä ja ollaan kuin "kumman kaa",näillä on useesti exäkin just tuollanen ikiteini...
- Olen nähnyt!
No mitäs nämä sitten ovat: vastaeronneet noin nelikymppiset naiset, jotka uuden elämän alkaessa muuttavat tyyliään totaalisesti. Entisten jakkupukujen sijaan päältä löytyy lantiohousuja, napapaitoja (joskus jopa napalävistykset vilkkuvat paidan alta, puhumattakaan iän tuomista rasvamakkaroista), paksupohjaisia teinikorkkareita jne. Siinäpä ko. daamien teini-ikäisille lapsille sulateltavaa. Näitä ilmestyksiä on alkanut näkymään Imatran yöelämässä ja muuallakin. -Olisikohan termi uusteini oikea???
- nuorekashko
Olen nähnyt! kirjoitti:
No mitäs nämä sitten ovat: vastaeronneet noin nelikymppiset naiset, jotka uuden elämän alkaessa muuttavat tyyliään totaalisesti. Entisten jakkupukujen sijaan päältä löytyy lantiohousuja, napapaitoja (joskus jopa napalävistykset vilkkuvat paidan alta, puhumattakaan iän tuomista rasvamakkaroista), paksupohjaisia teinikorkkareita jne. Siinäpä ko. daamien teini-ikäisille lapsille sulateltavaa. Näitä ilmestyksiä on alkanut näkymään Imatran yöelämässä ja muuallakin. -Olisikohan termi uusteini oikea???
Ikä siis edellyttää tietynlaista käytöstä ja pukeutumista? Kerro toki miten tällaisen nelikymppisen pitää käyttäytyä ja pukeutua, etten vain ärsyttäisi tai järkyttäisi teitä paremmin tietäviä?
- ikivanha lähes 40v
nuorekashko kirjoitti:
Ikä siis edellyttää tietynlaista käytöstä ja pukeutumista? Kerro toki miten tällaisen nelikymppisen pitää käyttäytyä ja pukeutua, etten vain ärsyttäisi tai järkyttäisi teitä paremmin tietäviä?
No ei kyllä napapaidat ja teinireleet aikuista naista pue.Ennemmin surkuhupaisan näköistä.Ja kyllä ne penskat häpeää näitä ikiteinimutsejaan.
Niin, eronneilla epätoivo näköjään kasvaa...jos niikseen niin laihdutetaan ittensä ajokoiran näköiseksi ja kiskotaan tyttärien releet päälle...näkeehän sen naamasta... - matti meikäläinenteikäläinen
nuorekashko kirjoitti:
Jokainen tietysti pukeutuu niin kuten itse haluaa, eihän se muille kuulu. Mutta jonkinlainen itsekritiikki on kuitenkin suotavaa, nelikymppiselle naiselle ei välttämättä enää ns. istu ne britneyspears-malliset vetimet.
Enkä nyt tarkoita että jokaiselle ikäluokalle on tarkasti määrätyt pukeutumiskoodit, mutta ajattelepa itse, miltä näyttää sellainen keski-ikäinen naisihminen, jonka vartalo (kaikella kunnioituksella) on ne kiinteimmät päivänsä nähnyt, mutta silti pukeutuu varsin tyköistuviin "teinitoppeihin"?
Eli painotetaan vielä: en kiellä ketään pukeutumasta niinkuin itse haluaa, mutta kuten jo totesin, terveen itsekriittinen saa olla. Ja tämä viesti on yhtälailla osoitettu molemmille sukupuolille. - muotoseikka
matti meikäläinenteikäläinen kirjoitti:
Jokainen tietysti pukeutuu niin kuten itse haluaa, eihän se muille kuulu. Mutta jonkinlainen itsekritiikki on kuitenkin suotavaa, nelikymppiselle naiselle ei välttämättä enää ns. istu ne britneyspears-malliset vetimet.
Enkä nyt tarkoita että jokaiselle ikäluokalle on tarkasti määrätyt pukeutumiskoodit, mutta ajattelepa itse, miltä näyttää sellainen keski-ikäinen naisihminen, jonka vartalo (kaikella kunnioituksella) on ne kiinteimmät päivänsä nähnyt, mutta silti pukeutuu varsin tyköistuviin "teinitoppeihin"?
Eli painotetaan vielä: en kiellä ketään pukeutumasta niinkuin itse haluaa, mutta kuten jo totesin, terveen itsekriittinen saa olla. Ja tämä viesti on yhtälailla osoitettu molemmille sukupuolille.Kyllä se on pikemmin niin, että vartalo on se merkitsevä tekijä, eikä ikä. On noita tullut nähtyä teinejäkin, jotka eivät mahdu pieniin vetimiinsä. No, jos he tuntevat itsensä itsevarmoiksi ja seksikkäiksi niin, niin hyvä heille.
Myönnän, ettei ihan kaikki sovi nelikymppisille. Esim. stringien ja pakaroiden vilauttelu on mautonta, mutta sitä se on teineilläkin.
Kyllä aika nuorekkaat ja tyköistuvat vaatteet sopisivat vaikka Nicole Kidmanille. No, hänhän onkin vasta 37. ;) - kun
Eli painotetaan vielä: en kiellä ketään pukeutumasta niinkuin itse haluaa, mutta kuten jo totesin, terveen itsekriittinen saa olla. Ja tämä viesti on yhtälailla osoitettu molemmille sukupuolille.no nyt n.40 kymppiset teltta kauppaan jot saa vaatteet ylle. muitahan ei kannata pitää. siis teltan ostoon ja kulmille pyörimään. no huh.
- 40 vee
Olen nähnyt! kirjoitti:
...kun mikään ei tunnu kelpaavan! Jos nainen pukeutuu telttaan, se ei ole hyvä. Jos nainen pukeutuu tiukempiin housuihin, hameeseen ja puseroon, sekään ei ole hyvä. Kukin pukeutukoon vartalonsa ja makunsa mukaisesti. Annetaan toistemme olla!!!
- jännäilijä
40 vee kirjoitti:
...kun mikään ei tunnu kelpaavan! Jos nainen pukeutuu telttaan, se ei ole hyvä. Jos nainen pukeutuu tiukempiin housuihin, hameeseen ja puseroon, sekään ei ole hyvä. Kukin pukeutukoon vartalonsa ja makunsa mukaisesti. Annetaan toistemme olla!!!
No se nyt vaan käy silmään pahasti, kun näkee vanhemman naisen leikkivän teiniä.Näyttää itseasiassa vielä vanhemmalta kuin on.
Kaupungilla on duunissa jus muutama "täti", joita vapaalla näkee pissiliisavaatetuksessa,rankka känni aina päällä kun ovat viihteellä...siisti...ja huuto käy"passi ja hammasharja-tyyliin"...sikasiistii... - selvä
jännäilijä kirjoitti:
No se nyt vaan käy silmään pahasti, kun näkee vanhemman naisen leikkivän teiniä.Näyttää itseasiassa vielä vanhemmalta kuin on.
Kaupungilla on duunissa jus muutama "täti", joita vapaalla näkee pissiliisavaatetuksessa,rankka känni aina päällä kun ovat viihteellä...siisti...ja huuto käy"passi ja hammasharja-tyyliin"...sikasiistii...niin kun "vanhaksi" tulee niin onhan sen elämänkin loputtava...
- 40 vee
jännäilijä kirjoitti:
Kaupungilla on duunissa jus muutama "täti", joita vapaalla näkee pissiliisavaatetuksessa,rankka känni aina päällä kun ovat viihteellä...siisti...ja huuto käy"passi ja hammasharja-tyyliin"...sikasiistii...Mielestäni ilo silmälle ei ole myöskään ns. nuori tyttö/lapsi, jolla liian piukan vaatetuksen vuoksi vartalon runsaat muodot pursuilevat kaikkien näkyvillä. Vanhemmallakaan naisella kyseinen tyyli ei hyvältä näytä. Itse omaan kontrollin pukeutumisessani, mutta pukeudun ns. nuorekkaasti... sitä ei tiukkapipot minulta voi pois ottaa.
- Tiukkis_pipatsu
40 vee kirjoitti:
Mielestäni ilo silmälle ei ole myöskään ns. nuori tyttö/lapsi, jolla liian piukan vaatetuksen vuoksi vartalon runsaat muodot pursuilevat kaikkien näkyvillä. Vanhemmallakaan naisella kyseinen tyyli ei hyvältä näytä. Itse omaan kontrollin pukeutumisessani, mutta pukeudun ns. nuorekkaasti... sitä ei tiukkapipot minulta voi pois ottaa.
Niin... Ei näytä hyvältä ei, mutta nuorella onkin oma tyyli vielä haussa. Kypsemmältä ihmiseltä jo odottaisi sitä kykyä itsekriittisyyteen.
Ainakaan minä en ole Sinulta viemässä pois oikeutta pukeutua kuten itse parhaaksi näet. Oletan silti ettet ole siitä ns. "pahimmasta päästä", vaan osaat pukeutua nuorekkaasti hyvällä maulla. - posti
Eli painotetaan vielä: en kiellä ketään pukeutumasta niinkuin itse haluaa, mutta kuten jo totesin, terveen itsekriittinen saa olla. Ja tämä viesti on yhtälailla osoitettu molemmille sukupuolille.Niskan postin tiskin takaa löytyy yks tälläinen-
menkää katsomaan. - 40 vee
Tiukkis_pipatsu kirjoitti:
Niin... Ei näytä hyvältä ei, mutta nuorella onkin oma tyyli vielä haussa. Kypsemmältä ihmiseltä jo odottaisi sitä kykyä itsekriittisyyteen.
Ainakaan minä en ole Sinulta viemässä pois oikeutta pukeutua kuten itse parhaaksi näet. Oletan silti ettet ole siitä ns. "pahimmasta päästä", vaan osaat pukeutua nuorekkaasti hyvällä maulla.Oletuksesi pitää paikkansa. :)
- muitakin
posti kirjoitti:
Niskan postin tiskin takaa löytyy yks tälläinen-
menkää katsomaan.Yks niin juntelo eukko postissa töissä, että taitaa olla vähäiset vaatimuksen osaamisen suhteen,jos siellä töissä.
- tyylipuku
40 vee kirjoitti:
Oletuksesi pitää paikkansa. :)
okeiokei, sat ap!
tehääks sillee vaik et ois niikö sellaset teemajutut....
vko 4 kaikki naiset pukeutuu pinkkiin ja miehet vihreeseen...
vko 5 kaikki naiset ja miehet pukeutuu yöasuun ( ois siinä baarien portsareilla ihmettelemistä ku ei missään ois asiakkaita )
..sit suosikki
vko 6 kaikki naiset ja miehet pukeutuu verkkareihin
hehee, ei varmaan vaikeeta...
vko 7 kaikki naiset ja miehet pukeutuu pissaliisoiksi.
vko 8 naiset pukeutuu miehiksi ja miehet naisiksi
loppuvuosi ollaan alasti ja syödään raakaa kalaa suoraan vuoksesta. - Miksu
Olen nähnyt! kirjoitti:
Uusteini Joo.. Nähty ja kokeiltukkin on : )
Tuleevat kokeilemaan vieläkö löytyy viehätys voimaa vaikka on jo ikää ja perhettäkin. - amis
posti kirjoitti:
Niskan postin tiskin takaa löytyy yks tälläinen-
menkää katsomaan.Ihan pirtsakka viehättävä reipas nainenhan siellä on...
- optikolla
amis kirjoitti:
Ihan pirtsakka viehättävä reipas nainenhan siellä on...
voi auttaa.
- ikiteini nahkanainen
tyylipuku kirjoitti:
okeiokei, sat ap!
tehääks sillee vaik et ois niikö sellaset teemajutut....
vko 4 kaikki naiset pukeutuu pinkkiin ja miehet vihreeseen...
vko 5 kaikki naiset ja miehet pukeutuu yöasuun ( ois siinä baarien portsareilla ihmettelemistä ku ei missään ois asiakkaita )
..sit suosikki
vko 6 kaikki naiset ja miehet pukeutuu verkkareihin
hehee, ei varmaan vaikeeta...
vko 7 kaikki naiset ja miehet pukeutuu pissaliisoiksi.
vko 8 naiset pukeutuu miehiksi ja miehet naisiksi
loppuvuosi ollaan alasti ja syödään raakaa kalaa suoraan vuoksesta.En mie halua luopua nahkarotsista ja -housuista, vaikka teillä ois kuinka teemaviikot menossa. Suostun laittamaan karvanopan ooppelin taustapeiliin, mutta en halua ikinä ikinä pukeutua vaalean punaiseen, enkä pissikseen. En vaalean vihreään.. en yöpukuun, kun nukunkin alasti. Tuulipuku vielä menisi, mutta kun en omista sellaista. Siihen voisi kyllä panostaa,jos on pakko nahasta luopua, mutta kun ei ole pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama805489Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1014481Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1344061Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782826Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1962809Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322656Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832524Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl872271- 1822083
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666