Hyppynarusta

Zede

Millaista hyppynarua käytätte ja mitä voitte suositella? Onko eroja? Millaisia ammattilaiset suosii ja miksi?

7

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viper70

Itse olen nyrkkeillyt 8 vuotta ja kokeillut monenlaisia naruja. Sellainen nahkainen, puukahvoilla on ihan perushyvä, mutta itse olen mieltynyt vaijerista tehtyyn. Eli sellaiseen missä on vaijeri, muovikalvon suojaamana, kahvat hyvin laakeroitu ja kahvojen sisällä n.500g painot. Omasta mielestäni etuja: Pystyy pyorittämään nopeammin kuin perinteistä->raskaampaa. Painot vahvistavat hyvin ranteita, olkapäiden sivuja ym. Kestävä ja helppo korjata tarvittaessa. Merkki oli muistaakseni Energetics, tai joku sellainen. Sama merkki tekee monia erilaisia pieniä kuntoilun apuvälineitä. Myynnissä olen nähnyt ainakin joissain City Marketeissa, Kesporteissa ym. Hintaa taisi omalla olla 17€
      Että sellaista

• peki

Nahkainen naru ja laakerit päissä, weiderin merkki on itelläni

• K86

Weiderin nahkainen naru on ainakin ihan paska, itellä oli sellane mut ei se mihinkään pyörinyt.. vaijerinen naru tosi hyvä

• Zede

Vastauksia tuli ja nyt on asiasta jotain hajuakin

• Niska-Reiska

Vielä kuitenkin varmistukseksi sellainen, että mikäli et ole ennen narua juuri hyppinyt (loppujen lopuksi varsin harvat miehet ovat), älä osta ensimmäiseksi naruksi vaijerista.

Opetteluun on helpoin sellainen missä on ihan naru tai muoviletku naruna - sellainen on sopivan hidas ja ei riko varpaita kun niihin se naru kuitenkin opetellessa usein napsahtaa. Narun on kuitenkin syytä olla laakeroitu.

Taitojen kehittyessä onkin jo nahkainen tai jopa teräksinen parempi. Nahkaista voi pyörittää melkolailla kovaa ja teräksistä todella kovaa vauhtia, mutta teräksisen kanssa on sitten otteiden oltava varmat - lujaa vauhtia pyörivä vaijeri kun satuttaa tosissaan varpaisiin läjähtäessään.

• Zamu

Makuasiahan se tietysti on, mutta itte tykkään nahkaisesta.Ostin oman Nahka-Sakelta ja tyytyväinen. Rentoon hyppelyyn taas köysinaru, missä keskiosa punottu vahvemmaksi.
      En ole kylläkään mikään valtakunnan ykköshyppelijä, se tunnustettakoon..

• theHunter

eiköhän tuota varten ole ne kengätkin keksitty, ei nyrkkeilijätkään hyppele ilman kenkiä ja kyllä ne kengät on sen verran tukevat että eipä pikku läsähdykset varpaille satu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      116
      4402
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3200
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1473
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1328
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      869
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      703
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      687
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      663
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      649
    Aihe