myönnän otsikkoni olevan harhaan johtava, sen kuuluisi kuulua "voin opettaa teidät elämään". olen huomannut että haluan tarjota teille viherpiipertäjät apua teidän henkisen puolen ongelmiin. ja minun apuani te tarvitsette.
voin vaikka kertoa jo aluksi yhteisen tiedoin teille kaikille, McDonals ei ole maailman suurin paha. McDonals on sitä mitä tämä maailma tarvitsee,edistystä. Oletteko te vain katkeria siitä että McDonals menestyy ja te ette,niin sitten pitää seistä ulkona vihaamassa McDonalssia?
kertokaa mitä saavutatte sillä että 7 ihmistä seisoo marimekon edessä, toivomuksena että marimekko sen takia sulkisi liikkeensä? en jaksa tarkistaa lukuja mutta oletan marimekon liikevaihdon olevan kymmeniä miljoonia euroja, niin jos luulette oikeasti teidän pikku näpelyksenne vaikuttavan heihin millään muotoa niin teillä täytyy olla vakavia ongelmia.
tämä oli vain alustus vihalleni.
seuraavaksi haluaisin teidän vastauksianne ydinvoima kysymykseen. miksi teille puhtain ja tuottavin energia muoto on niin suuri paha? miksi myrkytätte heikkomielisten ihmisten ajatusmaailmaa valheillanne, emme ole rakentamassa suomeen 5:dettä voimalaa vaan sen 5:nen reaktorin, joka on hyvin eriasia, mutta te viherpiipertäjät saatte väännettyä siitä suuren metelin että olemme suunnilleen käyttämässä ydinpommia.
onko olemassa rasistista luonnonsuojelijaa?
www.ironhead.da.ru
voin opettaa teidät elämään paremmin
4
270
Vastaukset
- jhkjhigig
Et sitten saanut yhtään faktaa esitettyä väitteittes tueksi. Ja kaikenlisäks leimasit kaikki luonnonsuojelijat samanlaisiksi.
Ehkä tällaseen ei tarvis viisaan ihmisen ees vastata, mut en malttanut...
Mäkkäriä voi vastustaa muistakin kuin viherpiiperryssyistä. Opiskele poika taloustiedettä!!!
Ydinvoimasta sun lienee syytä vilkasta oikeelta palstalta ja tuu sitte tänne meuhkaamaan, jos rahkeet riittää!- viherpiiperö
Marimekon johtaja Kirsti Paakkanen on itsekin myöntänyt Grunsteinin oston olleen virhe, koska se tuotti liiaksi NEGATIIVISTÄ PALAUTETTA. Vaikka Marimekon edessa seisoisikin "vain" seitsemän ihmistä, se on negatiivistä liikkeelle, sillä muut ihmisetkin alkavat ihmetellä, mikä on homman juju.
- maripaita
viherpiiperö kirjoitti:
Marimekon johtaja Kirsti Paakkanen on itsekin myöntänyt Grunsteinin oston olleen virhe, koska se tuotti liiaksi NEGATIIVISTÄ PALAUTETTA. Vaikka Marimekon edessa seisoisikin "vain" seitsemän ihmistä, se on negatiivistä liikkeelle, sillä muut ihmisetkin alkavat ihmetellä, mikä on homman juju.
No, ei niistä mielenosoituksista tule aina negatiivista palautetta Marimekolle. Minä en ole koskaan pitänyt niitä raitapaitoja erityisen kauniina, mutta nyt voisin ostaa sellaisen ihan kiusallani, koska tuollaiset propagandistit osoittamassa mieltään ärsyttää. Olen myös huomannut Marimekon tuotteiden käytön nousseen. Ihmiset tukevat Marimekkoa, eivät näitä kettutyttöjä. Käyttämällä Maripaitaa erotun edukseni.
- viherpiiperö
maripaita kirjoitti:
No, ei niistä mielenosoituksista tule aina negatiivista palautetta Marimekolle. Minä en ole koskaan pitänyt niitä raitapaitoja erityisen kauniina, mutta nyt voisin ostaa sellaisen ihan kiusallani, koska tuollaiset propagandistit osoittamassa mieltään ärsyttää. Olen myös huomannut Marimekon tuotteiden käytön nousseen. Ihmiset tukevat Marimekkoa, eivät näitä kettutyttöjä. Käyttämällä Maripaitaa erotun edukseni.
Ja ostamalla raitapaidan tuet myös turkisteollisuutta ja osoitat kantasi eläimiä kohtaan. Voit kiertää "ärsyttävät" propagandistit kaukaa, jos ottaa aivoon.Koska itse kuulut luultavimmin joukkioon, joka ruikuttaa asioista, muttei tee niiden eteen yhtään mitään. koska tällaiset henkilöt arvostelevat herkimmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328122Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854995Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2513352Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?72644Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1472475- 1742255
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121949