Onko liian myöhäistä aloittaa ratsastus 14v?
Haittaisiko se?
Onko liian myöhäistä?
10
779
Vastaukset
- Hehcu
Itse aloitin 8-vuotiaana, mutta tunnen naisia, jotka ovat aloittaneet harrastuksen vasta 40-vuotiaina, osa myöhemminkin. Ratsastuksen aloittamiselle ei ole ikärajaa. Ja millä tavalla se haittaisi mihin?
- mielipide
Ikinä ei oo liian myöhästä!!! Tallille vaan :)
- *sennu*
Eräskin nainen aloitti rohkeasti ratsastuksen harrastamisen täytettyään 60 vuotta!
Way to go! Siinä on oikeaa asennetta! ;)
Niin kuin Bryan Adams laulaa;
"18 'til I die".
Elämä on lyhyt. Elämme vain kerran. Toteuta unelmasi, usko itseesi, tartu hetkeen. Parempi katua tehtyä kuin tekemätöntä.- Piia Pantsu
mun mummo alotti 80 veenä et lällällää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Heppa tyttö
EI TODELLAKAAN OO LIIAN MYÖHÄISTÄ.....ALOITA IHMEESSÄ SE ON HYVÄ HARRASTUS
- Heppahöpsö
No ei ole liian myöhäistä! Jos oikeesti pitää hevosista, niin ei iällä oo mitään väliä!
- ilkikurinen
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa ratsastusta!
- MISSÄÄN NIMESSÄ
ole Liian myöhäistä! Tuon ikäisinä lihakset kehittyvät parhaiten! ;) onnea matkaan!
- tni
Itse aloitin 10v viikottaisen ratsastuksen, ja siinä ei ole mitään ikä rajaa. Soita vaan lähellä olevaan talliisi niin kyllä sä hevosen selkään pääset, ja opitkin vielä.. Ties vaikka haluaisit kohta jo oman hevosen;) (vastasin vähä vanhaa, mut vaa huviksee) :DDD
- Tyttö ratsaille..
En ole vielä ikinä ratsastanut mutta jotenkin tuntuu että se on se asia mitä pitää ainakin kokeilla. Olen vasta 11vuotta ja kysyn äidiltä. Mummini siskon tytär kävi ratsastamassa noin 10 - vuotiaana ja musta tuntu aluks että en mä nyt enää voi alottaa et se olis pitäny jo ajat sitten! Mutta kun näitä lukee on tullu rohkaseva olo..
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673