Koska ainakin mun tuttvavapiireissä yhdenyön jutuista ei ole tainnut vielä koskaan tulla mitään vakavampaa juttua niin otetaanpa pieni gallub asian tiimoilta,mikä meni vituilleen/minkä vuoksi jutusta ei tullut mitään esim viiden edellisen 'baarihoidon' kanssa??
Omat syyt:
1. Liian vanha (36v),vähemmän kaunis
2. Liian vanha (31v),perus lärvi,vähän lönttipeppu ja yh.
3. Soppelin ikäinen (23v),ei mikään helmi mut ehkä ois voinut tavata toistekkin mut katos kuin tuhka tuuleen samantien aamulla.
4. Soppelin ikäinen (19v),lärvistä ihan ok mut jo noin nuorena ainakin 15 kg ylipainoa,no thanks.
5. Soppelin ikäinen (20v),tosi kaunis muija,oli vaan ilmeisesti vähän liian lärveissä illalla koska aamulla tais kaduttaa koska anto numeron mut ei koskaan vastanut viestiin.
Et tällee,kait tästä pitäis tehdä sellanen johtopäätös että ei mulla taida nuoreen kauniiseen naiseen olla saumoja kun jokanen joka ois kelvannut itelle ei oo lämmenny enää aamulla musta.

Yhden yön jutut
Tota, luulisi, että sulla on nuoreen naiseen mahiksia, kun henkisesti olet ainakin sillä tasolla...Miksi yhden illan jutuista ei tullut mitään: koska ei kiinnosta! Yhden illan jutut on pelkkää seksiä varten. Jos on kiinnostunut jostain OIKEASTI, silloin aloitetaan juttu tutustumalla. Jos mies ehdottaa seksiä ekoilla treffeillä, niin mä en ota itse häntä koskaan missään vaiheessa vakavasti. Jos sillä hetkellä tekee mieli, niin voi kehittyä yhden yön juttu, mutta en mä mitään numeroa anna.
Jaahas
ja millähän perusteella sitä mun henkistä tahoa nyt kritisoidaan??? Toki oisin voinut keksiä joitain 'ylevämpiä' syitä kun liikakilot tai vastaavat kuten ihmisillä on tapana mutta jos ja kun totta puhutaan niin näistä syistä edellä mainitut eukot eivät ole napanneet, mitä sitä siitä kaunistelemaan.Tutustua voi myös samana iltana toisen kämpillä,vai miten se taas muka on niin hienpompaa ja parempaa käydä jossain vitun teennäisillä treffeilä missä kumpikin istuu tuppisuuna hymy perseessä ja yrittää vaikuttaa paremmalta kun onkaan??? Mä lasken yhdenyön jutuiksi myös sellaset tapaukset missä vaan mennään jommankumman luokse baari-illan jälkeen ja vaikka sit perkele vain jutellaan ja nukutaan vierekkäin,kuka sanoo että 'yhdenyön jutun' kriteereihin kuuluu se että on pakko harrastaa hydrauliikkajuttuja.Hoh hoijaa,sulla on kohtalaisen laskelmoiva ja kyyninen ajattelutapa koko parinmuodostukseen jos kerta mies sanoo yhden väärän sanan tai lauseen väärään aikaa niin se on sulle kertalaakista vainaa.Ok,oot varmaan niitä ihmisiä jotka eivät osaa olla hetkeäkään yksin vaan aina pitää olla joku säätö,viritys tai suhteen poikanen vireillä tai elämästä ei tule muuten kertakaikkisesti mitään.Voishan sitä
Samaa mieltä sun henkisestä iästä kuin se toinenkin blondi, mutta voishan sulle nyt vastata.1. Vaikeeta tavata. Kaveri lisäksi aivan surkee sängyssä ja pieni pili. Muuten nätin näköinen.
2. Kaveri ei halunnut tavata uudestaan, kun sai hirveän morkkiskohtauksen vaimonsa pettämisestä. Minä olin aika vihainen.
3. Surkea nynny. Ei saanut nousemaan, kun ajatteli liikaa vaimoaan. Silti kaveri kuolaa mun perään vieläkin.
4. Kaikki natsasi. Upea seksiä. Ei se yhteen yöhön jäänyt, vaikka niin oli tarkoitus. Elämäni mies, ollaan juteltu jo naimisiinmenostakin.
sinuna en kehuskelisi...
Sun henkisestä iästäs ei sitten jäänyt kyllä kommenttis jälkee mitää epäselvää...Et sitten kelvannut edes niille ukkomiehille...
Samalla tasolla
Täytyihän tuolle Yrmiolle vastata samalla henkisellä tasolla millä hänkin liikkuu, ettei mene ihan yli.Joo, tapaamillani ukkomiehillä mieli teki pettää, mutta henkinen kantti ei kuitenkaan kestänyt. Ei se hyviltä miehiltä onnistu vaikka kiinnostaisi. Toivoakseni ovat kokemuksesta viisastuneina entistä parempia aviomiehiä ja isiä.
Huh huh!
Eli viestini osui ja upposi, kun noin ärähdät. Heh, sullahan heikko itsetunto on.Kuules poju, jos mies ehdottaa heti seksiä ensi tapaamisen päätteeksi, niin silloin:
a)mahdollinen suhde perustuu seksille tai
b) hän on armottomassa puutteessa ja valmiina höyläämään mitä reikää tahansa.
Kummassakin tapauksessa on parempi pitää juttu pinnallisella tasolla ja säästää syvälliset ajatukset miehelle, joka on myös valmis johonkin syvällisempään kuin pelkkä pano.
Sorry, mä en todellakaan ole mikään takertuja enkä epätoivoinen. No way. Sen takia noita luusereita pyörii harvasen ilta jaloissa kerjäämässä seksiä. No thanks! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tiedoksesi: minunlaisiani naisia on enemmänkin.
Mites
se mun huonoa itsetuntoa kuvastaa jos vähän 'ärähdän'.Eikä tuo ollut edes lievää ärähdystä,mulla vaan on tällanen tapa kirjoitella.Tekeekö se että on armottomassa puutteessa miehestä muka jotenkin huonon ihmisen,ennemin sit vissin otat sellasen miehen joka käy säännöllisesti helpottamassa oloaan parin exän ja muutaman muun 'panokaverin' kanssa tai sellasen joka on just 2 pv sit eronnut exästä.Ois muuten kiva tietää universumissa suurin osa naisista asuu kun joka eukolla tuntuu olevan lauma 'luusereita' vonkaamassa 24/7.Kerroppa nyt tyhmälle onko ne luuserit kenties sun kavereita/muita tuttuja vai ventovieraatko sua tulee kadulla tökkiin kylkeen ja ehdotteleen tuhmuuksia??? Sulla ei näköjään puutu ainakaan itsetuntoa,ei millään pahalla mutta saattaahan olla että jollain sun kanssa päivittäin interaktioivalla miehellä ei olekkaan mielessään mitään 'kavalaa salaliittoteoriaa' sun kellistämiseksi vaan ihan puhtaat jauhot pussissa.Reply
"saattaahan olla että jollain sun kanssa päivittäin interaktioivalla miehellä ei olekkaan mielessään mitään 'kavalaa salaliittoteoriaa' sun kellistämiseksi vaan ihan puhtaat jauhot pussissa."Mies, jolla on puhtaat jauhot pussissa, ja haluaa tutustua paremmin... vastaus tuli siinä. Ei ala heti ehdottelee seksiä ja tuijottamaan povea, vaan haluaa tutustua. Sorry, mutta mä en ole enää 18-teini, joten tiedän jo jotain elämästä.
On mulla itsetunto kohdillaan, ja miksipä ei olisi. Ei ole luuserit kavereita, en mä vonkaajia kavereikseni huolisi. Tosi miehellä on käytöstavat, ja ymmärtää ettei kieli pitkällään kerjäämisestä mitään seuraa.
Vihje, hoida manuaalisesti paineesi pois seuraavan kerran ennen ulos menemistäsi ja yritä sänkyyn kellistämisen sijaan keskittyä tutustumiseen. Voisi sullakin tällä tekniikalla käydä parempi flaksi.
Tämän vuoksi
mä en kertakaikkisesti tule toimeen naisten kanssa,en helvetti kertakaikkiaan pysty ymmärtämään naisten ajatuksenjuoksua ja 'prinsessa' syndroomaa.Siis väität että miehet ehdottelee seksiä / tuijottelee sun povea / kieli pitkällään kerjäävät pesää sulta päivittäin??? Siis kirjaimellisesti?? Taidat olla suht. omahyväinen pikku prinsessa jos ajattelet että jokainen vastaantuleva mies haluaa panna sua koska vaikka kuinka väität en jaksa uskoa että sulle kirjaimellisesti ehdotellaan koko ajan jotain.Eikä kyse oo mistään helvetin paineista tai siitä että nyt on pakko saada pillua vaan kuten sanoin mä en mihinkään treffipelleilyyn alennu joten jos jotain on tapahtuakseen naisen kanssa sen on tapahduttava saman iltana kun ollaan vielä 'rohkaisun' vaikutuksen alaisena,oli se tapahtuminen sit vaakamamboa tai pelkkää pussailua ja yhdessä nukkumista.henkisestä tasosta...
Ainahan siihen ulkonäköön ensiksi huomiota kiinnittää... Ja miksi pitäisi katsella ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä, päivästä toiseen??? Vaikka monesti ihmiset puhuvat sisäisestä kauneudesta, niin on puhujan silloin oltava itse vähän naiivi jos oikeasti uskoo ettei ulkonäöllä olisi väliä...Totta kai ulkonäön merkitys vähenee kun se "sisäinen kauneus" menee ulkoisen edelle ja ei enää olla niin uusi juttu...
Eikä sitä mitään tarvi mennä kaunistelemaan asioita, elämän yksi tosi asioista on että jos ei ulkonäkö pätkän vertaa miellytä niin ei sitä silloin tarvi kattella! Jokainen oppikoon sen ettei kaikkia voi aina miellyttää! Jotkut miellyttävät vähemmän ja jotkut enemmän, ei sille voi mitään jos ei aina suksi luista!!!
Kyllä sitä ehtii keskustella ja tehdä kaikkea muutakin kun aikaa kuluu.
aijaa
Opettele kirjoittamaan GALLUP!!!.Eli johtopäätös: jatkat runkkailua kuten ennenkin.
GalluBiin oma Banostus
1.liian läski maha ja ei seissy heti+liian pieni muna(muuten kiva,varakas,sinkku jne.)2.mies oli vesimies
3.takeruja+liian pitkä akti(tykkään itse rivakkaammasta meiningistä)
4.ilmoitti itse heti kärkeen ettei sit halua tapailla kuin tän yhden kerran,mutta kyydit saatuaan alkoi heti puhumaan jatkokyydeistä ja pommitti viesteillä-en vastannu.
Uups
jo 2 vastaajaa on maininnut liian pienen munan,pitääköhän tässä kohta alkaa rasvaan solmua ja virittään kiikkua.Mä oisin aivan hyvin voinu olla tuo nro.1 (paitsi et en oo varakas enkä kiva).Se ettei meinaa heti seisoa tai ei seiso ollenkaan johtuu just siitä että se liian pieni muna hävettää ja jännittää (no ok,kyllä viinallakin oma sanansa sanottavana tilanteesessa).Onko koskaan käyny niin että on tullu pokattua äijä jonka lärvi on ei oo enää amulla miellyttänyt pätkääkään?Syitä
Jos miehellä on pieni muna tai ei seiso kunnolla, niin kyllä se mies lempataan saman tien. Yleensä häivyn jo yön aikana, kun mies vielä nukkuu enkä jätä numeroa. Tosin olen lähtenyt jo ennen seksiä, kun olen nähnyt sen pienen prinssin nakin. Turha sellaisen kanssa on edes yrittää touhuta mitään.Sinäpäs
kohtelias oot.Luojan kiitos mun tapauksessa ei kuitenkaan puhuta sentään mistään prinssinakista,mä oisin jo sen narun jatkona jos puhuttais.Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäs kohdeltavan ei ilmeisesti ole sun 1 mottoja...Pilkka omaan nilkkaan
"Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäs kohdeltavan ei ilmeisesti ole sun 1 mottoja... "Hohoo, luepas nuo alkupään omat viestisi ja mieti onko sunkaan! :D
Joo mutta
sillä on vissi ero suolaako toista päin naamaa vai silleen että kys. henkilö ei saa sitä koskaan tietää.Enkait mä nyt niin idiootti oo että oisin mennyt laukomaan päin naamaa kenellekkään mitään paskaa.Koska mainittiin
Niin sehän vaan on sitten osoitus siittä että kyseisellä naisella iso vittu kun ämpäri.No minä kyllä voisin kerran siihenkin lastini laukaista .
Mutta ikävä tunne jää kun pitää pyytää anteeksi jos joskus reunaan sattuu tökkäämään.
Minulla kyllä on ihan normaalin kokoinen kulli joten, kysynkin mistä noita suuri vittusia oikein tulee joka keskusteluun?
kuvitelmaa
ja mistä te huonolla itsetunnolla varustetut luuserit aina hyppäätte esiin? Pysykään koloissanne ja murehtikaa rauhassa ongelmianne. Toi on tyypillinen pieni kaluisen miehen kuvitelma, jolla hän yrittää pönkittää omaa itsetuntoaan. Onhan se tietysti helpompi elää kuvitelmassa kuin myöntää itselleen, että varustus ei ole sitä mitä sen pitäisi.Nauran vastaustasi
Miksi jotkut naiset on tosi väljiä .Osuiko ja upposko "nauraa"kun heti piti älähtää.
On joskut naiset ihan kiittäneetkin , vaikka sinulle minun taitas olla pieni, no sinulla taitaakin olla se ämpäri....?
muna
Pieni muna on turn off!!!Ei tartte olla prinssinakki,sellanen ei pääse ees pukille,kun se nainen tajuaa.Eikä siinä auta kielitaito tms temput!Pahinta on kun ei ota etten ja on pieni-silloinhan se on entistä pienempi!!Ja mitä isompi mies,sitä kauheemmalta pieni muna tuntuu,kun isolla karpaasilla kuvittelis olevan pelit miestä myöten.pieni kalu=vitsi
Pieni muna on jo esteettisesti ruma. Ei sellainen sytytä. Ei sitä mikään norsun kalu tarvi olla, mutta pienestä ei ole iloa. Siinä ei taidot eikä suuseksi auta, kun kalu näyttää lähinnä vitsiltä.Lisäksi pieni munaisilla miehillä on usein huono itsetunto. Sekin on piirre miehessä joka saa halut katoamaan.
Iso mies isolla kalulla on kaikkein seksikkäin ja saa naisen syttymään pelkästään riisuutumalla!!!!
Myönnetään
mutta kun kyse olikin kännisekoilu baarijutuista niin kuinka realistista on odottaa jokaiselta mieheltä keskivertoa isompaa kullia,jos on varta vasten lähtenyt sellasta hakemaan niin eikö oo parempi kysyä sit suoraan baarissa minkälaista varustusta housuista löytyy ja jos vastaus ei miellytä niin siirtyä seuraavaan 'uhriin'. En ihan heti tajua minkälainen ihminen alkaa naureskelemaan päin naamaa tai lähtee samantien karkuun kun toinen riisuutuu, vittuilut ja naureskelut voi hoitaa sit jälkikäteen vaikka kavereiden kanssa jos ei muuta keksi,niin mäkin teen.Ei sitä
munan kokoa tarvitse kysyä - sen näkee jo miehen kämmenien koosta. Yhtäkään poikkeusta ei vielä vastaan ole tullut. Baarissa riittää vilkaisu miehen käsiin, jos näyttävät riittäviltä niin mukaan vaan jos muuten miellyttää!(Miehiltä olen joskus kuullut että naisen p****n koon näkee polvilumpioista - isot klohmut polvet-> ämpärikokoa, pienet polvilumpiot -> pieni p***u. Tästä en tiedä pitääkö paikkansa vai vain legendaa, jokainen nainen tarkistakoon itse..)
suositus
Jos sulla on pieni vehje,niin älä turhaa jakele sitä puhelinnumeroa-ei pienimunaiselle kukaan halua soittaa.Säästät itseäsi pettymyksiltä.