Kun kerta ollaan sinkut palstalla niin otetaanpa tällanen pieni utelu et koska olet viimeksi harrastanut seksiä??? Itellä mennyt jo melkein puolivuotta ja kieltämättä kohta alkais oleen jo aika taas kokeilla jo ihan senkin vuoksi ettei unohda miten koko homma tapahtuu.
Sex
18
3188
Vastaukset
- ViisasMies
taidat olla runoilijahomo hä
- Rockmummo
Vastauksia löytyy selibaatista jatkuvaan "kanittamiseen".
Itse saan näin eronneenna uusiosinkkuna paljon tiheämmin ku liitossa. Tarkemmin sanottuna eilen ja sitä ennen sunnuntaina. Exän kanssa tuli tavattua 2-3 kertaa vuodessa sänkypolkan merkeissä joten tahti on nyt hieman toinen. Enkä valita. - Lord_Boredom
Lasketaanko masturbointi seksiksi?
- Kyo-kun
Taitaa olla n. 1½ vuotta...kylläpäs se aika kuluu äkkiä. ^^' No, ei tässä vielä mitään, mutta loppukeväästä ja kesällä voi olla halut melkoiset...niin ainakin yleensä.
No mites on,onko kovinkin pahat panetushalut parhaillaan?? Ite täytyy myöntää että mua ei edes kovin älyttömästi haluta.Ei edes sen vertaa että oisin sortunut vonkaamaan exältä tai yhdeltä toiselta vanhalta hoidolta vaikka todennäköisesti molemmilta sais.Kait sitä on jo niin tottunut tuohon hanskaan vetoon ettei osaa muuta edes kaivata.
- Oldie
Taisin saada piparia '99 ja sitten heti perään '01, jonka jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.
'1996 ja uudestaan suoraan 'pompusta' '2004.Hiljasta on ollu,no ehkä tuo flaksi tuosta kesällä paranee.
- että näin
jollei lasketa 1 kk sitten tapahtunutta kaveriin sekaantumista joka tyssäsi liiasta alkoholista johtuneeseen takapakkiin.. :)
- miika
taitaa mulla mennä parhaiten..... tais olla noin 4v sitten. nykysin kyllä panettaa niin vitusti että oon miettinyt vaikka mitä vaihtoehtoja (myöskin laittomia)......
- menee
No joo. Aikoinaan parisuhteessa tuli harrastettua noin 1/vko tahtia.
Nykyään sinkkuna saattaa mennä 3 viikkoa ilman ja sitten yhdelle viikolla osua 5 kertaa eri naisten kanssa. Riippuu vähän jaksaako ottaa yhteyttä vanhoihin hoitoihin.
viimeksi sunnuntaina - Fiona
No eihän mulla sitten niin huonosti menekään kuin luulin. Täällä on näköjään joillakin asiat vielä kehnommin. Tosin on mullakin jo yli kaksi kuukautta edellisestä kerrasta... :-/ Vähän risoo.
- minä
joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään!
olen ehkä kieroutunut tai jotain koska annan pakkeja viikottain ellen useamminkin!
jostain kumman syystä ajattelen aina sitä hetkeä kun homma on toimitettu ja pitäis ottaa jalat alle tai esittää sosiaalisesti potentiaalista unelmamiestä jolla elämä on kaikkien trendien ja normien mukaisesti mallillaan.
ei vissiin jaksa enään selitellä miks enempi ei kiinnosta!?
tais taas kuukausi edellisestä vierähtää, usein pidän pitempiäkin välejä.- liian kauan
Kolmisen vuotta on kulunut edellisestä kerrasta. Seksittömyyteen melkein tottuu, läheisyyden puutteeseen sen sijaan ei. Suhteiden muodostamisen esteenä on pitkään kestänyt masennus. Elämäni ei ole elämisen arvoista, mutta en osaa kuolla poiskaan.
- sama juttu
liian kauan kirjoitti:
Kolmisen vuotta on kulunut edellisestä kerrasta. Seksittömyyteen melkein tottuu, läheisyyden puutteeseen sen sijaan ei. Suhteiden muodostamisen esteenä on pitkään kestänyt masennus. Elämäni ei ole elämisen arvoista, mutta en osaa kuolla poiskaan.
Sama juttu mulla, seksittömyyteen tottuu mutta läheisyydenkaipuu on kova. Neljään vuoteen en ole saanut.
- miika
sama juttu kirjoitti:
Sama juttu mulla, seksittömyyteen tottuu mutta läheisyydenkaipuu on kova. Neljään vuoteen en ole saanut.
no voihan vitura, meitä on täällä monta. olin varma että olen ainoa
- dopingapina
liian kauan kirjoitti:
aivan sama juttu mulla, eniten mua häiritsee lyhyt pinnaisuus/väkivaltaisuus. monia työpaikkoja ollut ym... mikään ei kiinnosta. vankilasta pääsyn jälkeen olen oppinut elää ilman viinaa ja väkivaltaa mutta pinna on sitäkin lyhyempi.
- yx vaan
...kolme viikkoa sitten varatun naisen kanssa. Hän olis jatkanut muutamia viikkoja kestänyttä seksisuhdetta pidempäänkin, mutta iseäni alkoi jo epäilyttää koko touhu. Onneks ei ole tarvinnut pahassa puutteessa olla.
- mini-me
Käsi on ollut mun rakkain petikumppani koko ikäni. Ihan mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715