Oinaan paras kumppani

Oinasneiti

Niin, eli mikä tähtimerkki olis paras kumppani oinaalle? Alan heittäytyä epätoivoiseksi..:D
Tähän asti lähes aina kun tapaan uuden miehen, jonka kanssa synkkaa, hän on neitsyt..Eli kaikkien tietojen mukaan ilmeisesti huonoin pari mikä oinaalla voi olla..Kummallista, että noin käy melkein joka kerta. (Mutta totta se on, pitemmän päälle ei toimi..)
Mutta mikä merkki siis olisi sopivin? Omia kokemuksia, tai "virallista" tietoa eri merkkien yhteensopivuudesta? Kiitän :)

52

20389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnihiiri

      Kyllä ehottomasti oinas oinaalle!! Mulla oinas meis ja upeasti sovitaan yhteen!! Tuntuu kuin oltais luotu yhteen...

    • kokenut kaiken tietää=)

      Olen Oinas ja voin 100% varmuudella sanoa että Oinaalle paras kumppani on ehdottomasti Jousimies, molemmat omaa riippumattoman luonteenpiirteen sekä eivät loukkaannu vaikka asiat sanotaan kuin ne on elikkä teeskentelemätön pari.

    • Oikkutar

      Itse en ole törmännyt neitsyt-merkkiseen ihmiseen, jonka kanssa olisin tullut juttuun.

      Mun mielestä oinas tulee hyvin juttuun jousimiehen kanssa. Mun bestis on jouskari.

      Ravun kanssa seurustellessa suhde ei ole ihan helpoimmasta päästä, koska vesi yrittää sammuttaa tulen ja tuli sytyttää vettä.

      Toisen oinaan kanssa tulee juttuun, jos toinen antaa toisen jollainlailla johtaa. Itse olen voimakastahtoinen ja niin oli toinenkin osapuoli. Vuosien yhdessä olon jälkeen oli parempi erota, koska me kalistelimme sarvia yhteen vähän liiankin usein.

      Kauris on mielenkiintoinen luonne, mutta olen itse polttanut näppini kauriin kanssa. Olen liian hyökkäävä..

      En tiedä sitten mikä on paras kenellekin. Jos ja kun sen oikean löytää niin kyllä se kolahtaa varpaisiin asti ja horoskooppimerkit tulee sitten vasta..

      Mielenkiintoista metsästystä...=)

      • Kauris

        olen oinas nainen ja mieheni on kauris ja hyvin menee tosi hyvin en usko että toisen oinaan kanssa sopisin aviollisesti yhteen koska 2 samalaista luonnetta ei välttämättä ole hyväksi veden ja ilma/tuli merkit kokeneena en suosittele niitä maamerkkinä kauris sopii minulle ainakin tosin se monestikkin johtu nousevasta merkistä minulla ja miehelläni on samat nousevat eli jousimiehet. Oinas haluaa kuitenkin loppupelissä tasapainoista ja turvallista suhdetta varsinkin luotettavaa, jonka olen tämän kauris merkin kanssa löytänyt ja kauris ei ole riippuvainen onneksi vaan kulkee omiakin polkuja kuitenkin uskollisena ja luotettavana, tosin kauriin täytyy välillä muistaa tunteiden merkitys ja ilmaseminen sillon oinas pysyy vakaana, oinaalle suhde ei saa olla merkityksetön jos se menee siihen se lopuu kuin kananlento..Miehessä täytyy olla ripaus erotiikkaa, huumorintajua, yllätyksellisyyttä sopivasti viileyttä, sillon oinas jaksaa/pysyy mielenkiinto samaan yllättävän pitkään, tasasen tappava tylsä suhde saa oinas naisen ainakin näkemään punasta*puhun omasta näkemyksestäni ja kokemuksestani*ja siinä tapauksessa oinas kääntää kelkan ajattelematta maallista mammonaa olitpa miten rikas hyvänsä sillä ei sillon ole väliä!Olen myös huomannut että miehellä pitää olla luonnetta ja omia kantoja tärkeisiin asioihin ja uusavuttomat miehet saa luudalla kyytiä :D *nauraa* täytyy olla sopivan vahva persoona ja sopivan avuton sillon oinas naisella nousee se ''auttajan rooli esiin'' mut pitää olla aikamoinen mies pakkaus joka kestää oinas naista ;)siihen ei jokapoika kykenekkään..hahaa.. ;)


      • Oinas7

        "Tuli sytyttää vettä"... Nyt repesin XD!


    • mahis

      Kyll oinaan paras kumppani on leijona.Siinä on pari joka sopii täydellisesti yhteen joka suhteessa.

      • Perus oinas

        Samaa mieltä jellona se olla pitää.


      • Anonyymi

        Mistäs sitä Leijona🦁 naaraan löytäis...???

        Tv: Oinas uros


    • nunnu1

      pitäis olla leijona tai vaaka,mutta se on jokaisesta itsestään kiinni kuinka paljon antaa periksi(itse olen oinas/käärme)ei kauriskaan kovin hankala ole.

      • pete-turku

        Mielestäni oinaalle sopii vain toinen oinas,Molemmat saman laisia jääräpäitä. muut ei välttämätta kestä oinaan kanssa.


      • Sarkku-4
        pete-turku kirjoitti:

        Mielestäni oinaalle sopii vain toinen oinas,Molemmat saman laisia jääräpäitä. muut ei välttämätta kestä oinaan kanssa.

        oinasta saman katon alla...ei kiitos ;-)
        Sarvet kalisee liikaa...mieluummmin joku toinen merkki...kyllä muutkin oinaan kanssa pärjää...jopa paremmin;-)


      • Turisija
        pete-turku kirjoitti:

        Mielestäni oinaalle sopii vain toinen oinas,Molemmat saman laisia jääräpäitä. muut ei välttämätta kestä oinaan kanssa.

        ...minäkin Oinaan merkeissä syntyneeni, hieman myöhäisempänä huhtikuun päivänä kuin Pete. Ja vaimo tunnustaa samaa maata vielä minuakin viikkoa myöhemmällä päiväleimalla.

        Onhan tässä toimeen tultu keskenämme jo rapiasti yli neljäkymmentä vuotta.

        Väittävät olevan merkitystä silläkin, kummalla allakan laidalla omaa merkkiänsä on syntynyt! Enpä ole noista asioista kovin kiinnostunut oikeasti, leikimielellähän näistä yleensä jutellaan ;-)


      • lea
        pete-turku kirjoitti:

        Mielestäni oinaalle sopii vain toinen oinas,Molemmat saman laisia jääräpäitä. muut ei välttämätta kestä oinaan kanssa.

        Härkä-tyttö on ihan kiva pari oinaalle,jäärätään ja jankataan sovussa.Puhun kokemuksesta.


      • 2222
        lea kirjoitti:

        Härkä-tyttö on ihan kiva pari oinaalle,jäärätään ja jankataan sovussa.Puhun kokemuksesta.

        olen samaa mieltä. härkä-tyttö ja oinas sopivat hyvin yhteen.


      • todellakaan

        leijona! itse olen oinas ja miulla ei synkannut ollenkaan mies-leijonan kanssa: ei henkisellä eikä todellakaan fyysisellä tasolla. leijona-miehet voidaan jättää yksinänsä elelemään kun eivät ymmärrä naisista mitään! mielistelevät minkä kerkivät kun ovat nähneet niin toimittavan elokuvissa....


      • pässimpäää
        2222 kirjoitti:

        olen samaa mieltä. härkä-tyttö ja oinas sopivat hyvin yhteen.

        no ei todellakaan sovi...niin vittuimainen jahkailija luonne että huh huh


    • kertynyt

      kokemusta leijonasta, ei todellakaan toiminut. Kiinalaiselta tää tyyppi oli härkä. Mä oinas/käärme. Homma kusi muutaman vuoden kuluttua, kun pahin polte laantu, ja piti ruveta yhdessä arkea elämään. Tyyppi olis halunnu musta sitä palvovan kotipiian, eikä töihin tai opiskeleen olis ollu mitään asiaa...Että homma kaatu 3 vuoden jälkeen valtaviin riitoihin siitä, miten MUN tulisi elää, jotta HÄNEN elämänsä menisi niinkuin HÄN haluaa.. Mikä kuulemma olis ollu ihan simppelii, jossen mä olis ollu nii itsepäinen.. Ja mistäs alkaen impulsiiviset oinas-naiset ovat kotihengettäriksi kokopäiväisesti ryhtyneet, kun ei ollu ees lemmikeitä kenen kanssa päivät olis sit viettänyt...

      Vaaka haukotutti mut aikanaan kuoliaaksi. Se suhde kesti kai tylsät 2 kuukautta.

      Skorpparin kanssa oli ihan kivaa, sängyssä suju, mut muuten ei oikeen homma toiminu.

      hassuinta on se, että mun sielunkumppaniks osu härkä, joka on kiinalaisessa sika. Härkä/oikku ja sika/käärme- yhdistelmii on sanottu mahdottomiks. Yhteistä taivalta sellaset reilu 4 vuotta takana, ja homma toimii loistavasti. Käydään pitkiä keskusteluja kaikesta mahdollisesta punaviinilasin ääressä, riidellään sopivasti kotitöistä, ja sängyssä sujuu...

      Ehkäpä kuitenkin lopunperin kyse on rakkaudesta ja tahdosta. Meistä kumpikin haluaa panostaa tähän suhteeseen - ja se kyllä näkyy.

    • Hennumuori

      Pakko sanoa, että oman kokemuksen perusteella oinaat tulee keskenään juttuun, mutta ei kyllä pariskuntana.
      Kalat on taas liian haaveileva ja tylsä oinaalle.
      Skorpionin kanssa menee tappeluksi kaikki muut hetket paitsi peiton alla vietetyt.
      Kyllä se nyt pojat ja tytöt on niin, että vaaka. Se on sopiva kumppani oinaalle. Rauhoittaa oinasta ja jaksaa yllättävän hyvin katella mokomaa sarvipäätä.

      • vaakaneiti

        Olen vaaka neiti ja lohikäärme kiinalaises kyllä pärjään Oinaalle ;)


      • bhjknjkjk,imkol

        tuo kalojen tylsyys piti kyllä paikkansa. Tutustuin tuossa kalamieheen joku aika sitten ja pari kertaa ulkona käytiin, mutta hohhoijaa.. Liian haaveileva, tietyllä tavalla viisastelija ja ei ymmärtänyt mun sarkastisuutta. :/


    • snowAngel91

      Eihän sillä oo väliä mitä horoskooppi sanoo.. mun äidin ja isän horoskoopit on esimerkiks kaksonen ja oinas.. tietääkseni ne ovat tähtimerkkien mukaan huono pari. ja kuitenkin ne ovat olleet kohta 20v yhdessä! eivätkä muutkaan kauan yhdessä olleet parit varmaan sovi yhteen jos horoskooppeja tuijotetaan vai mitä?? mä oon oinas ja rakastan yhtä kalapoikaa..:D Meillä synkaa hyvin.. Ota vaan sinäkin oinasneiti itelles vaikka se neitsyt! :)

      • kokemuksistaan

        jellonan kanssa aikanaan sopi suht hyvin, kun oltiin nuoria ja joustavia.Viina vei nautinnonhaluisen jellonan mennessään.
        Sitten tuli neitsytmies. Tasapainotteli aika mukavasti, ontoi oinaan olla 'pomona', näennäisesti ainakin.
        Jousimies, kulkuri, vei ihan sydämenkin, mutta kumpikin kuljimme omia teitämme, ystävinä edelleen.
        Toisen oinaan kanssa yhdessäasumisesta ei syntynyt kuin sarvien kalistelua, mutta kun asutaan eri kaupungeissa, tullaan kohtalaisesti juttuun, ollaan toistemme parhaat ystävät, mutta en haluaisi yhdessä asua.
        Vanhemmiten olen tullut siihen tulokseen, että oinaan paras kumppani on hän itse, oikein isolla iillä.


    • oinas-täti

      Takana pitkä avioliitto....JOUSIMIES...ei tartte pitkästyä ja vauhtia riittää ikääkin kun karttuu

    • libraman

      monella on ollu hyviä kokemuksia vaakamiehen ja oinasnaisen suhteesta... toiminee paremmin kuin oinasmiehen ja vaakanaisen suhde... kait se johtuu siitä, että vaakamies ja oinasnainen on enemmän tasavertasia, eli vaakamies ei jää samalla tapaa "jyrän alle" suhteessaan oinasnaiseen kuin vaakanainen suhteessaan oinasmieheen

      • ansku*

        Mites vesimies-nainen ja se oinasmies? ;) Tää veskari meni ja rakastui...


      • aquarama
        ansku* kirjoitti:

        Mites vesimies-nainen ja se oinasmies? ;) Tää veskari meni ja rakastui...

        Mä olen kokeillut tätä kerran - toimi ja nyt sitten on menossa uusi juttu oinaan kanssa, joskin tää on oikein pässsinpää, jonka nyt vihdoin yli puolen yrittämisen jälkeen oon saanut sopivassa määrin lassottua.

        Oinasmies ei välttämättä ole veskarille tarpeeksi syvällinen, yleensä kai enemmän kiinnostunut toiminnasta kuin keskustelusta mutta haluankin mieheltä vähän eri asioita kuin ystäviltä, joten oinas on oikein sopiva, antaa ainakin tarpeeksi tilaa.


    • Oikuttelija

      Oinasnaiselle ehdottomasti paras kumppani on hyväsydäminen, reilu, antelias ja esteettinen vaakamies. Ei tukehduta, ole mustavalkoinen tai mustasukkainen. Koska vaaka ei tunne itseään uhatuksi vahvojenkaan luonteiden parissa, eikä tulimerkkien tavoin pyri olemaan aktiivinen johtaja, kaltaiselleni jääräpäiselle oinastytölle tulee helposti illuusio, että minä johdan parisuhteessa (josta tietenkin tykkään, vaikka todellisuudessa asia taitaa olla täysin päinvastoin. Nokkela mies!)

      Oman vaakamieheni tapasin yli vuosi sitten, ja tämä suhde ei ole kuin vain parantunut päivä päivältä! Suosittelen :)

      • Vaakanainen 22v.

        Näissä nuorien jutuissa voin sanoa että ehdottomasti vaaka ja oinas kokemuksen perusteella. :) Itse olen vaaka ja poikaystävä oinas. Ollaan ihmekyllä seukattu 13 vuotiaista lähtien joka on sen tyyppiseltä, herttaselta pässiltä aika paljon vaadittua ilman avioliittoa. Hän on tällä hetkellä 22 ja minä vasta 21 mutta pian tulee se 22 vuotta täyteen ja en tiedä mitä se kehittelee 10 vuotispäiväksi ;) No kokemuksen kautta sanon vaan että moni joutskari ja leijona yritti kyllä viedä tuota miestä ja ihme kyllä että pysyi silti vaa'an luona. Ja tuo mies on sitten niin oinas kun voi olla ainakin sen perusteella miten tunnen hänet. Tulinen ja levoton. Suhteen alussa poika oli erittäin epävarma ja varmisti minun rakkauttani useaan kertaan jolloin kyllästyin hieman mutta tajusin että tästäkin päästään ohi.


    • Aino_Kaino_

      kokeilla vesimiestä tai kaurista! Heh.

    • 1.4.

      Monesti lukenut että oinas ja leijona olisi koko tähtimerkistön toimivin/kuumin pari, mutta mene ja tiedä. Oma kokemukseni perusteella kaikki puitteet olisi paikallaan ja kipinää, mutta ei oikein matchaa, tai ei pidemmän päälle nappaisi. En kyllä koskaan ole leijonan kanssa seurustellut.

      Jousimies taas klikkaa tosi kivasti. Paljon jouskari kavereita ja pisin suhteeni ollut jousimiehen kanssa. Suhde päättyi kun turhautuin toisen periksi antavuuteen, mutta lienikö sen yksilön poikkeus. Läheisiä ystäviä ollaan nykyisinkin.

      Viimeksi seurustelin toisen oinaan kanssa ja kivaa oli. Erityisesti miellytti se miten toisella oinaksella oli voimaa nousta vastaan jos tein väärin. Siinä kun jousimieheni otti jokaisen oikkuni vastaan vikisten, oinas piti puoliaan "Minua ei kohdella näin". Itsepäisyyksissähän meilläkin oli osittain ongelmia ja ettei kumpikaan suostunut olemaan väärässä, mutta itse nautin pienistä yhteenotoista. Toinen oinas myös ymmärsi tarpeeni saada tilaa sitä pyytäessäni, ja mukavaa oli myös toisen omistautuminen. Asiat oli pöydällä ja kaikesta oli helppo puhua koska toinen ajatteli pitkälti samoin.

      Mielestäni oinaan saa laittaa seisomaan sanojensa ja tekojensa takana, joten lähtökohtaisesti kenellä tahansa vahvalla ja varmalla ihmisellä on mahdollista tulla toimeen oinaan kanssa.

      Mutta suhteeni horoskooppeihin on kuitenkin se, että vaikka ne saattavatkin osua pitkälti oikeaan esimerkiksi luonteen piirteiltään, tiedostan että kohtaamani yksilöt saattavat olla yksilöpoikkeuksia. Jään odottelemaan sitä että narsistikusipääpettäjä-jättäjä oinas tulee elämääni ja pistää pakkani sekaisin. :D

    • haluan lisää

      Minä olen oinas ja mies neitsyt.
      Ollaan vastakohtia.
      Oinaalle haastetta ja neitsyelle tuuppijaa...ja eteenpäin viejää.

      Mahtava elämä takana. Yhä rakastan ja kunnioitan vahvaa Neitsyt miestäni joka on yhä mysteerio minulle.

      Ainoa miinus on neitsyen vähäinen seksuaalisuus, mutta onneksi ne harvat kerrat ovat sitäkin mahtavempia.

    • veskarinainen

      Itse olen veskarinainen ja kyllä täytyy sanoa että, meillä sujuu hyvin! Ainakin tähän asti haha. Joitakin vastoinkäymisiä on tullut mutta ne ovat olleen pieniä ja ne ovat vain lähentäneet ja lisänneet tunnetta toisiamme kohtaan. Samalla kummatkin ovat huomanneet toisistaan tärkeitä asioita, esim oinasmieheni on huomannut minun välittävän hänestä enemmän, sillä olen välillä vähän kylmää ämmää hänelle, mutta muuten oikein rakastava ihminen, ilman sanoja. Minä taas olen huomannut hänen herkän ja välittävän puolensa. Minusta oinasmies tasoittaa elämääni hyvin, tulee hyvin juttuun ystävieni kanssa ja esittelee minua mieluusti omille ystävilleen ja pitää esillä. Hän saa oloni todella seksikkääksi ja halutuksi! Vaikka juttumme on ollut aika alussa, se alkoi oinasmiehen kiinnostuksesta. Mutta tuolloin voisi sanoa että käytin häntä seinäruusuna itselleni. Sitten myöhemmin tajusin, että hänet minä haluan. Ja tunteitahan sitten loppuenlopuksi löytyi kummaltakin melkein puolen vuoden jälkeen. Siitä alkoi ensimmäinen hyvä suhteeni. Ja vielä ollaan yhdessä. Saa nähdä mihin asti kestää, mutta itse oinasmies lupailee että kaikesta selviää puhumalla, isoista kuin pienistäkin asioista. Itse tajusin tänään pitäväni hänestä yhä enemmän suhdeen edetessä. Alussa emme tunteneet toisiamme tarpeeksi hyvin, mutta suhteessa olemme tutustuneet ja se lisää kiintymyksen tunnetta toiseen. Oinasmieheni pitää minua todella hyvänä ja seksi on hyvää. Lisäksi hän sanoo usein nauttivan seurastani, ja haluaa tulla luokseni niin usein kuin mahdollista vaikka vain tunniksi yömyöhään. Huomaa että hän välittää:) Itse olen tyytyväinen suhteeseen, välillä pelottaa että syrjähyppyjä tulee tai joutuu pettymään, sillä itse en osaa oikein luottaa oinaaseeni.. mutta tämä johtuu erillisistä vaikuttavista seikoista. Kyllä se luottamus siitä vahvistuu vähitellen.. Sosiaalinen ihminen, jonka seurasta nautin ja saan hänet itse nauramaan hassutuksillani. Olen luonteeltani hyvin lapsenmielinen, ja oinasmieheni pitää siitä. Mutta olen henkisesti hyvin kypsä ihminen ja se tasapainoittaa luonnettani. En ole ihminen, joka viihtyy suurissa porukoissa tai on aina äänessä. Silti illanistujaisissa viihdyn oinaan kanssa, sillä tunnen itseni tärkeäksi hänen seurassaan, vaikka olenkin vähän hiljaisempaa sorttia.

    • typsy

      mä olen käsittänyt, että Oinaalle sopisi parhaiten toinen tulimerkki, eli Leijona, Jousimies tai toinen Oinas, tai vaihtoehtoisesti ilmamekit, kuten esim. Kaksonen. Itse Oinastyttösenä onnellisesti yhdessä Oinasmieheni kanssa jo yli 7v! Tuleehan sitä välillä niitä sarvia kalisteltua, kun kumpikin melko tulisieluisia ja temperamenttisia ollaan, mutta kun kumpikaan ei ole pitkävihainen, niin yhteiselo sujuu mallikkaasti! Saadaanpahan aina kaikki mieltä painava kerralla ulos, niin ei tarvitse kummankaan hautoa patoumia sisällään, ja sitten riita onkin loppuunkäsitelty! :)

    • <3 <3 oinas <3 <3

      Oma kokemus: huonoin kohdalleni osunut mies oli neitsyt. Kalan kanssa tunnen sielujen sympatiaa, mutta oinas... wauuu!! Sukat pyörii molempien jaloissa, kemia pelaa siis ja silti ajatukset ja keskustelut syvällisiä. Minä siis härkä.

    • oinasnainen 32

      Horoskoopit ovat mielenkiintoisia ja tänne kun eksyin niin kyselenpä minäkin..

      Itse siis oinasnainen,2.4 syntynyt. Olenko edes "perusoinas" kun perusluonteenpiirteeni on tällainen:
      -viihdyn yksin mutta elämäni aikana ollut silti paljon kavereita,ystäviä en tarvitse kuin vaikka sen yhden
      -jos aloitan jotakin,se jää usein;kesken-monta rautaa tulessa mutta mitään en saa aikaiseksi;parempi keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan
      -riitatilanteissa vetäydyn taka-alalle,huono konflikteissa;todella taitava syyllistämään itseäni aina ja kaikessa,huono itsetunto
      -puhun huomaamatta usein itsestäni..valitettavasti
      -parisuhteet menneet aina päin mäntyä;ainoa hyvä suhde oli aikanaan jousimiehen kanssa
      -vaikea päättää mistään yhtään mitään,mutta kun jotain haluan niin menen vaikka läpi tiiliseinän,tai ainakin yritän-hakkaan päätäni seinään saman asian vuoksi aina yhä uudelleen ja uudelleen
      -äitinä rakastava,hellivä ja muutenkin äärettömän hellyyden kipeä
      -työelämässä:kyllästyn kaikkeen alle puolessa vuodessa
      -100% uskollinen parisuhteessa
      -avoin lörpöttelijä;minun kanssa jos erehtyy tuntematon ja puhelias ihminen juttelemaan,kuulee elämäntarinani hetkessä..opettelen hillitsemään itseäni


      Tosin tässä nyt pitää varmaan ottaa huomioon että minulla epäillään kaksisuuntaista mielialahäiriötä..vai liekö sitten vaan oma luonteeni ;)

      Mies ei saa olla tylsä;rakastan lörpöttelijöitä ja huumorintajuisia ihmisiä. Valitettavasti muutan itseäni huomaamatta parisuhteessa toisenlaiseksi mitä olen ja haluan olla aina mieliksi.

    • hp

      täälläkin oinas.viihdyn yksin, asiat jää usein kesken ja puhun usein liikaa itsestäni. et ole yksin :)

    • fisu paras

      Sopivin merkki itselleni on ollut kalat. Jo 21 vuotta yhdessä. Rakastan häntä todella paljon. T: oinasmies

    • Oinas-tyttö

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että vaikka koin Oinas-miehen kanssa intohimoisen salamarakastumisen, suhteemme päättyi lopulta siihen että olimme liian samanlaisia. Oli täysin mahdotonta pitää yllä suhdetta, jossa molemmat haluavat olla spontaaneja, seikkailunhaluisia omantienkulkijoita, haluten samalla kumppanistaan turavllisuutta ja tukea. Halusimme toisistamme niitä asioita, mitä meillä ei ollut antaa, mutta ymmärsimme toisiamme äkkipikaisuudessa, uutuuden viehätyksessä ja intohimossa.

      Vaaka-miehen kanssa olen kokenut ihanan suhteen, mutta Vaa'an kiltteys kävi sietämättömäksi. Rakastin hänen huolenpitoaan ja välittämistään, mutta inhosin tunnetta että jyrään hänet jatkuvasti hänen antaessa aina periksi. Tunsin hänen jäävän pahasti tossun alle ja olisin kaivannut enemmän vastusta, taistelupari-asennetta. Satutin häntä lopulta todella pahasti, petin, jätin ja halusin takaisin kun hän oli juuri pääsemässä yli suhteestamme. Varmasti yksi maailman kilteimmistä ja välittävimmistä ihmisistä, mutta satutin häntä niin pahasti ettemme ole enää edes puheväleissä.

      Härän kanssa tulen toimeen ystävänä, mutta en suhteessa. Jatkuva kinastelu pelkän kinastelun vuoksi raastaa hermoja ja ajaa hulluuden partaalle. Itsepäisyys on niin sietämätöntä, että välillä täytyy pitää pitkään etäisyyttä.

      Ravun kanssa en tullut toimeen ollenkaan. Halusin 'jalat alta'-tunteen, kaikki-heti-mulle-nyt, mutta Ravun kanssa olisi pitänyt jaksaa odottaa aaaaivan liian pitkään. Kiinnostus lopahti heti ja Rapu oli siinä vaiheessa vasta heräämässä.

      Nyt olen tapaillut Kauris-miestä ja kaikki tuntuu loksahtavan paikoilleen. Kauriissa on tarpeeksi haastetta ja intohimoa sekä turvallisuutta, rauhallisuutta ja järkevyyttä. Kauriilla on tarpeeksi vahva halu tehdä omia asioitaan, joka antaa Oinaalle aikaa omaan tilaan. Kauriin näennäinen kylmyys tai tunteettomuus antaa Oinaalle tarpeeksi haastetta voittaa Kauris itselleen. Ja se mitä tapahtuu lakanoiden välissä on sanoin kuvaamatonta, tajunnan räjäyttävää.

      Luulen, että vaikka Oinas haluaa olla villi ja vapaa, he kaipaavat kuitenkin luotettavaa ja turvallista kumppania, jotta on joku paikka minne palata seikkailuiltaan. Joku joka asettaa järkeviä rajoja, ei liikaa, mutta sopivasti.

    • Itse olen sinkku oinas-mies ja pisin suhteeni on ollut kalat-naisen kanssa, lyhyin ja huonoin suhteeni Leijona-naisen kanssa. Olisi kiva seurustella oinas-naisen kanssa niin näkisi että toimiiko se... löytyykö vapaaehtoisia? ;)

    • oikkari eikkari

      Jaa-a kyllä minun parhaat kaverini ja rakastettuni ovat olleet Jousimies merkkisiä. Hieno suhde myös erään Kalan kanssa. Nuoruuden rakkauteni oli vesimies, häntä rakastin eniten, mutta suhde loppui. Sitä suhdetta en unohda ikinä. Kauriin kanssa alkoi upeasti mutta onnea ei montaa kuukautta kestänyt; sietämätön ihminen (sanoinko pahasti, sorry). Olin varmasti itsekin sietämätön hänelle.

      • Kalat-oinas on aika hangala ... periaatteessa ihan jees, mut ne kalan tuntosarvet on liian piiiiiittkääät verrattuna oikun sarviin. Hyvä oikkusuhde takana.


    • ;) voi luoja...

      :) itse oon skorppari ja poikaystäväni oinas... meillä on tämä pieni ongelma että oon liian omistushaluinen kuten mustasukkanen joka ei oikein toimi (huokaus... me Skorpionit) sitten lisäksi mieheni on kuu Rapu ja nouseva Rapu (mä taas oon kuu Neitsyt ja nouseva Härkä) nämä lisäksi sovin hyvin tämän jääräpäisen, herkkähermosen, ja voimallisen miehenikaa koska onneks minussa on kaksi maanmerkkiä (härkä ja neitsyt)... mutta tämä oinasherra on yli herkkä, vähäsen lapsellinen ja hellyydenkipeä (koska kravut ovat sellaisia...) oon monesti lukenut ketkä sopivat kenelle etenkin härkä krapu (jos puhutaan nousevasta) ne sopivat hyvin yhteen... sitten kun katsomme neitsyt krapu (jos taas meinaan kuun merkkissä) ne myös sopivat yhteen... mutta nää meiän auringonmerkit taas menevät päin vastoin... me emme sovi yhteen... joskus vähän kaduttaa että kumpa saisin tämän suhteen vaaka-tasolle koska riitelemme tai syyttelemme aina toisiamme ja tätä en aina jaksa joskus ne riidat syntyvät mun hermoromahduksista tai mustasukkaisuudesta jota on liikkeellä kenellä tahansa (seurustelemme vielä ja olemme olleet 1vuoden ja pari kuukautta yhdessä) oon sen 16-vuotias ja tää mies on 17-vuotias... tässä on lähi päivinä käynyt että eroja on tullut melkee ja äsken meillä oli tauko... tai on vieläkin oon vähä sitä mieltä ettei kannata alkaa oinaan kanssa jos itse on skorpioni vaikka kuinka onnellinen suhde on mutta silti! :)) oinaat ovat itsepäisiä rontteja mutta onneks niillä on helläsydän

      • Oinas--M

        Minä oinasmies, nousumerkki jousimies, kuumerkki härkä tai kauris.. en muista.
        Kiinalainen merkki sika.
        Vaimoni oli/on skorpioni ja nousevamerkki vesimies, kuumerkki skorpioni
        Kiinalainen m. Härkä
        Minulle jäi hänestä ihanat muistot.. 13v yhdessä.. pari lasta..


    • keväthankien taikaa

      Hauska miettiä kumppania horoskooppimerkin perusteella, vaikka en paljon horoskooppeihin uskokaan. Voisin kuvitella, että vaàan kanssa olisi aika harmonista. Sitten härkien kanssa tuntuisi, että olisi aika turvallista, vaikka tiedossa olisi ehkä pientä tahtojen taistoa. Tunnen muutaman härän ja jotenkin heidän kanssaan minulla on aika tiukkaakin ajatustenvaihtoa mutta kuitenkin ystävällisessä hengessä. Useiden härkien itsepäisyys viehättää. Olen itsekin hieman samanlainen. Mutta kuten härkäystäväni itsekin lepyn nopeasti.

    • härjänkello

      Kokeile tutustua härkämieheen. Härkä saattaa innostua oinaan iloisuudesta ja energisyydestä. Olen oinas ja päässäni kehittyy alati uusia hauskoja suunnitelmia itsen ja muiden iloksi.

    • Aries woman ♈

      Hei, kokeilemalla selviää itelle et mikä se merkki on just paras sulle. Ite oon Skorpionin kanssa, aika myrkyllinen ja yks haastavimmista suhteista, mut silti me rakastetaan toisiamme ja yhä porskutetaan yhdessä eteenpäin.

      Kaks muuta merkkii mitkä tuli toimeen mun kanssa todella hyvin oli sit taas kalat ja kauris...mutta kun kerta olen jo tämän skopun kanssa niin mitä sitä vaihtamaan.

      Eli kokeilemalla selviää, et kuka on kellekkin se sopivin.

    • pimpom1

      Täällä oinas nainen ja takana pitkä suhde kalat-mieheen. Kaloihin en, toivottavasti, enää ikinä sekaannu, siitä ei vaan tullut pitemmän päälle mitään.

      Sitä ennen olin yhdessä vaa'an kanssa ja se suhde oli hyvä, ehkä paras mitä minulla on ollut.

      Nyt sitten kokeilussa oinasmies ja kyllä sarvet kalahtelee kovasti jo heti tässä alkuvaiheessa ja on ärsyttävää katsella oinasmiehen jatkuvaa vetäytymistä, mutta toisaalta tunnistan itsessäni samoja piirteitä, joten saa nähdä tulisiko tästä kuitenkin jotain.

    • Oinas--M

      Sitä ei todellakaan näillä tähtimerkeillä löydetä.. jotain perusjuttuja mitkä pitää paikkaansa, mutta on niin monta muuta muuttujaa on..
      nyt pitää katella mitä elämä tuo tullessaan..
      Mitä 2018 vuosi?

    • Hvsh

      Skorpparinaisen kans yli 10v. oltiin. Oli muksut,mökki jne.
      Häipyi yllättäen.. uuteen suhteeseen..lapsen hommaus..naimisiin..kaikki vuoden sisällä.
      Vähät arvosti avioliittoa,perhettä ym.
      Nyt pärjätään paremmin lasten kanssa..

    • Anonyymi

      Vaakamies on ehkä hiukan liian diplomaatti oinasnaiselle toisaalta-toisaalta, oinasnainen voi pitää nössykkänä eikä vaaka ole niin uskollinen kuin oinas mutta koska oinasnainen ei tajua tätä ei se haittaa. . Mutta kyllä ne varmaan tykkää toisistaan kun ovat riittävän erilaisia ja huumori yhdistää.

      Oinasmiestä voisi yrittää, jos osuu kohdalle. Oinasmies varmaan haluaisi olla pomo mutta oinasnainen ei ehkä osaa tai halua leikkiä uskottavasti joka tilanteessa että hänenkin mielestään oinasmies on pomo joten oinasmies voi jossain vaiheessa loukkaantua tästä ja käyttäytyä aggressivisesti kun ei osaa muutakaan. Toisaalta jos onnistuu että molemmat on pomoja ja on herkkyyttä aistia milloin toinen on pomo ja milloin toinen on pomo niin saattasi toimia. Huumorintajuhan näillä ainakin on sikäli samankaltainen että molemmat nauraa aidosti ja pitkään omille jutuilleen.

      Jousimies sopii hyvin ainakin etäsuhteeseen ja matkakumppaniksi ja on ihanan positiivinenja energinen idealisti ja innostuu helposti uusista jutuista ja parhaimmillaan lämminsydäminen ja yltäkylläisesti huolehtiva . Kunnes kyllästyy varsinkin saman katon alla ja rakkaus kestää mutta kohde vaihtuu samoin osoite ja anyway kaveripiiri jouskarilla on laaja ja alati kasvava ja turhankin tärkeä jaksaako oinasnainen tätä saman katon alla.

      Kaurismies hiukan kiinnostaa koska saattaa olla vauras ja älykäs. Mutta epäilyttää just se eräänlainen viileys varsinkin näin vanhemmalla iällä kun seksi ei enää kiinnosta niin paljon kuin nuorena enempi sellainen leppoisa elämänkumppani. Anyway kauris on ehkä liian laskelmoiva innostuakseen oinaasta.

      Leijonamies kiinnostaisi jos sattuisi kohdalle osumaan. On varmaan riittävän energinen ja vahva että pärjää oinasnaisen kanssa eikä ole tämän tästä pillittämässä jossakin sukulaisissaan että kuinka ilkeä oinasakka on hänelle kuten jotkut herkemmät tapaukset. Leijonamies on todennäköisesti sen verran hyvin pärjännyt että oinas kykenee aidosti ihailemaan ja kehumaan leijonamiehen erinomaisuutta eikä kumpiakaan haittaa että muut eivät ole sitä koskaan havainneet eli saattasi toimiakin.

    • Anonyymi

      Kyllä se toimii jos naispuolinen on neitsyt ja miespuolinen oinas sitten kyllä synkkaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe